Stránka 2 z 3

Re: ZS 180 + lsd diff

Napsal: ned bře 01, 2015 13:10
od Karel825
A taky hodně pomůže rozpěra mezi přední tlumiče :wink:

Re: ZS 180 + lsd diff

Napsal: úte bře 03, 2015 14:37
od mikeZS
Karel825 píše:A taky hodně pomůže rozpěra mezi přední tlumiče :wink:
no to som chcel spraviť ale jedinu ktoru som našiel bola od ice dark design, tá mi však prišla dosť zlá http://www.darkicedesigns.com/en/handli ... brace.html

všetky silenbloky mám už polyuretanove.... a tlmiče budú na rade keď sériové odídu (civic coilovery sú lacnejsie - ale čítal som že treba radšej kúpiť na ZS koli váhe motora gaz, spax). Precalen to je auto na každý deň(no zas každý deň nejazdím skor na víkend a sem tam zablbnúť - inak bycikel :) ) tak štelovatelné ramená sú už asi moc.

Re: ZS 180 + lsd diff

Napsal: úte bře 03, 2015 14:41
od mikeZS
ešte sa asi pohrám s prevodmi keď už bude prevodovka vonku, ak má niekdo nejaký tip sem ním. 5 ku by som chcel nechať cestovnú

Re: ZS 180 + lsd diff

Napsal: úte bře 03, 2015 15:01
od Trunda
No v podstate jsem miril na GAZy :-) Pry to nejsou zas takove sutry ... Najdi si prepocitavaci kalkulacku na PG1 prevodovku. Mel bys pak videt jake kolecko z ktereho typu... asi spis jen kratsi ctyrku. Jinak jsou ty prevody kratky tak nejak rozumne. Na ZT bych treba dvojku uvital spis delsi, bo na omezovaci je prave pri cca 100 km/h, coz je pri rozjezdu pro me neprijemn znat. A ZT nema nejake extra sportovni ambice.

Re: ZS 180 + lsd diff

Napsal: úte bře 03, 2015 15:08
od Karel825
odkaz na přehled převodů najdeš tady :wink:
viewtopic.php?f=41&t=7973&p=102663&hili ... er#p102663

Re: ZS 180 + lsd diff

Napsal: stř bře 11, 2015 11:31
od mikeZS
Karel825 píše:odkaz na přehled převodů najdeš tady :wink:
viewtopic.php?f=41&t=7973&p=102663&hili ... er#p102663

jj dikes to znam, ta stranka rover coupe ma slusne spracovanu tu pg1, pouzival som to ked som staval auta vo forze a tvaril sa ze to je ZS aby som to vedel porovnat s inymi,, :) (auto v hre bola nissan sentra 2,5i, tiez 4dverove, a vykon cca to iste)

Re: ZS 180 + lsd diff

Napsal: stř bře 25, 2015 9:22
od mikeZS
Zdar.
1/Mam moznost od kamosa zobrat pg1 z jeho zs mk1, zevraj zle lozisko na diferaku, nabeh 160tkm. Mylite ze je lepsie hodit tam ten samosvor? alebo do mojej čo je na aute 100tkm. Je potreba specialne naradie na rozoberanie prevodovky aby sa tam dal ten samosvor?
2/Ktore loziska sa oplatia vymenit ked uz to je rozobrate? (bol tu aj zoznam ale neviem ho najst) Este k prevodovke, neviete ci sa da vytiahnut bez nutnosti posuvania motoru? nepametam si. Ak mate cisla hodte sem(popripade znacku lozisk co mate dobre skusenosti-polske shity nechcem)
Chcem sa pustit do toho , ale nikdy som take nic nerobil. Mam PG1 rebuild manual tak to snad s tym zvladnem. (cakam este na zotrvak z UK a uvidim ake loziska treba)
3/kolko asi trvá vytiahnutie prevodovky a znovu namontovanie?
diky za rady Mike.

Re: ZS 180 + lsd diff

Napsal: pát bře 27, 2015 8:50
od mikeZS
ok takze som pokukal net a nasiel som toto :

PG1 BEARINGS.

NASP 'BOX

input shaft :3/MJ28 & 4/MJ28

main shaft :2/LLRJ33 & 3LDJK25

diff :6208 x two


'X' spec TURBO 'BOX

input shaft :3MJ28 & 3/LJ28

main shaft :2/LLRJ33 & 3/LRJA25 + 43/LJ25

diff :6208 x two


'U' spec TURBO 'BOX (35mm journal)

input shaft :3/MJ28 & 3/LJ28

main shaft :RJ2024 & 3/LRJA25 + 43/LJ25

diff :6208 x two


sizes : bore dia x outer dia x width
3/MJ28 = 28x68x18 ball race
4/MJ28 = 28x75x19 ball race
3/LJ28 = 28x78x20 ball race
2LLRJ33 = 33x60x20 roller race (no inner, rollers run on shaft)
RJ2024 = 35X60X22 roller race (no inner, rollers run on shaft)
3/LDJK25= 25x60x27 twin ball race (circlip groove for location in casing)
3/LRJA25= 25x56x24 roller race
43/LJ25 = 25x56x17 ball race (circlip groove for location in casing)
6208 = 40x80x18 ball race

All above bearings except 6208 are special automotive sizes & have plastic cages.
6208 bearings for the diff are very common size & can be bought with steel or brass cages for extra reliability.
M208 bearings are high capacity versions & will last longer.

all numbers quoted above are RHP brand.
edit:
got some NTN brand numbers for steel cage versions
2llrj33 = 8E NK 33X60X20-8
63/28 = 3/mj28
3/LJ28 = SC 0690 (V1)
43/LJ25 = OPG2 SXO5A45NC S08
m208 (hi cap) = BL208
BL3/28 (hi cap) = 3/mj28 & 63/28

este pripajam jeden link s foto http://www.rovertech.net/forum/viewtopi ... d+bearings
snad to pomoze dakomu do buducna

Re: ZS 180 + lsd diff

Napsal: pát bře 27, 2015 9:07
od Trunda
Díky.... tenhle odkaz už jsem tu nějak dával ;-)

Re: ZS 180 + lsd diff

Napsal: pon dub 13, 2015 11:07
od mikeZS
neviete mi neikdo poradit este ? tie loziska 6208, povodne su v plastovom ulozeni , a uzavrete su iba z jednej strany ( z druhej strany su vidiet gulicky) - mozem tam dat lozisko co je z oboch stran uzavrete? alebo musi byt otvorene koli mazaniu olejom? Diky za odpoveď.

Re: ZS 180 + lsd diff

Napsal: pon dub 13, 2015 12:09
od lenham3
Loziska otevrene musi se mazat olejem

Re: ZS 180 + lsd diff

Napsal: pon kvě 25, 2015 11:00
od mikeZS
Neviete mi niekdo povedat ci staly prevod v pg1 ma hrany zubov na koncoch trosku skosene/zrazene? Diky

Re: ZS 180 + lsd diff

Napsal: pon kvě 25, 2015 17:26
od J0hny

Re: ZS 180 + lsd diff

Napsal: čtv kvě 28, 2015 14:38
od mikeZS
Konecne sa pustam do tej prevodovky, robim to prvy krat tak mam nejaku otazku, je potrebne naniest nejake lepidlo na nove loziska diferencialu? aby nezisli dole, a ako je to s ostanymi loziskami v prevodovke , minimalne 2 ks sa osadzaju do obalu, tam tiez treba dat lepidlo na ložiská diky za odpoveď.

Re: ZS 180 + lsd diff

Napsal: úte čer 30, 2015 9:06
od mikeZS
Zdravim.
Je tu niekdo kdo daval zo ZS180 prevodovku von? Makam na tom po robote, a zarazila ma jedna vec srob co spaja prevodovku s blokom v spodnej casti je umiestneny tak ze smeruje na ruru zvodov v miueste kde je drziak zvodov o motor. V rave pisu ze treba dat dole ten drziak (samozrejme sroby su zahrdzavene jak svina) a potom by to malo ist vysrobovat- mne to vsak nejde do hlavy lebo tam je rovno rura , bude sa ten zvod dat posunut? (dost pochybujem kedze drzi na sroboch hore viacerych.)
Diky za radu, inak je to pekna piplacka a neviem si predstavit robit to na starsom aute kedze moje ma celkom zachovale sroby.