Shrnutí pro nového majitele ZS 180

pavelJCZ
Příspěvky: 80
Registrován: čtv bře 06, 2014 17:58

Re: Shrnutí pro nového majitele ZS 180

Příspěvek od pavelJCZ » úte bře 17, 2015 22:51

Tak, převodovku už si vozím v kufru :-)
Ještě nejakej ten olej a hlavně spojku, máte někdo nějakej dobrej ověřenej typ na spojkovou sadu? Nechce se mi nic drahýho jen tak na blind objednávat. Mám tam hodit to obyč Valeo?

Jinak co se týká spojky, koukal jsem že čísla jsou jiný, ale rozměry jsou fakt stejný jako na některých jiných roverech s pg1 a popravdě moc nevěřím že by tam byly nějaký jiný stupně tvrdosti lamel a přítlačňáku když ty auta mají skoro stejnou hmotnost a dokonce i krouťák, zkoušel to někdo z vás porovnávat? Případně zaměnit? Né že bych to teď chtěl zrovna zkoušet, ale napadlo mě jestli jste s tím už někdo nečachroval.

Pak co se týká poloos, homoklouby jsem našel, že jsou konečně teda stejný jako na ostatních roverech a několika hondách, takže se dají sehnat rozumně nové :-)
Je to skutečně tak, nebo se zase mílím?

Máte někdo prosím link alespoň na rozměry toho pomocného ložiska na pravé poloose? Nebo číslo náhradního dílu? čuměl jsem do toho asi hodinu a nepovedlo se mi ho nikde najít, pokud jsem si je teda nespletl s tím, co jsem si myslel že je ložisko kola. Věřím, že kdybych je vymontoval, tak bych je podle rozměru dokázal objednat, ale protože bych to chtěl celý spáchat o víkendu, chtěl byc to mít všechno připraveno.

A co se týká sání, tak mám čím dál větší pocit, že ho mám jen polovinu, až dneska jsem se dověděl, jak vypadá ten box co má být normálně v nárazníku, mě sání začíná boxem na filtr :-) Ale to nějak poléčím aby to vypadalo.

A asi su slepej, prohlížel jsem to dost dlouho, ale fakt si nevybyvuju, že bych si tam všiml té třetí lambdy, jen dvě na svodech. Kouknu se pak znova.

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: Shrnutí pro nového majitele ZS 180

Příspěvek od J0hny » úte bře 17, 2015 23:57

Spojka třeba z T-series nejde zaměnit, respektive přítlačák, protože má setrvák jinde díry pro šrouby...lamela a ložisko je stejný.
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

pavelJCZ
Příspěvky: 80
Registrován: čtv bře 06, 2014 17:58

Re: Shrnutí pro nového majitele ZS 180

Příspěvek od pavelJCZ » stř bře 18, 2015 10:00

A ještě teda ze zvědavosti,
předpokládám, že setrváky se nebudou lišit průměrem a ozubením, ale podle obrázku mi přišlo i stejné rozložení děr na klikovku. Nešel by třeba jako tuning použít setrvák z nějakého jiného rovera? Předpokládám, že na tom tičku nebo sdčku bude mít možná menší hmotnost, nebo ne?

Neměl je někdo vedle sebe už na stole?

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: Shrnutí pro nového majitele ZS 180

Příspěvek od J0hny » stř bře 18, 2015 12:56

Měl jsem je vedle sebe a vypadaly uplně stejně, budou mít, ale uričitě jinej vzor na senzor kliky :wink:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Uživatelský avatar
menfys
Příspěvky: 83
Registrován: pon srp 05, 2013 7:57
Bydliště: Olomouc

Re: Shrnutí pro nového majitele ZS 180

Příspěvek od menfys » stř bře 18, 2015 18:01

někdo tu psal o oblbováku pro 3. lambdu, nemohl by se ten dotyčný ozvat? Taky chci dat kat. pryč

pavelJCZ
Příspěvky: 80
Registrován: čtv bře 06, 2014 17:58

Re: Shrnutí pro nového majitele ZS 180

Příspěvek od pavelJCZ » stř bře 18, 2015 19:19

No, teoreticky by mohlo stačit na výstup lambdy nacpat přes nějakej malej měnič 1V, ale taky sem někde četl, že se to dá udělat i tak, že na ty dráty připojíš lambdu z předcházející části :-), pak to vlastně bude i něco měřit, i když teda nevím, proč tam ta třetí lambda vlastně je když už je hodnota kyslíku změřená na svodech. Leda na detekci děravího výfuku :-) Nebo jestli se tím dá nějak změřit i úbytek kyslíku za katalizátorem?

lenham3
Příspěvky: 2347
Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz

Re: Shrnutí pro nového majitele ZS 180

Příspěvek od lenham3 » stř bře 18, 2015 21:03

Ty brdo a je to tu mame tu nove čuningtaře ,tam to odpojittam neco pripojit a pak se v tom ani prase nevyzna :roll:

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Shrnutí pro nového majitele ZS 180

Příspěvek od Trunda » stř bře 18, 2015 21:40

Jojo... hele, nevymýšlejte blbiny a poďte raději zkusit, jak vám to jede na http://roverclub.cz/bb3/viewtopic.php?f=3&t=9131 ... bronzová medaile v kategorii Open je pořád volná :lol:
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

mikeZS
Příspěvky: 309
Registrován: pon čer 14, 2010 7:24
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Shrnutí pro nového majitele ZS 180

Příspěvek od mikeZS » pát bře 20, 2015 14:20

ja som pisal o tom mil eliminatore,, staci dat do googla mil eliminator - a najde to zopar stranok , cenna je cca 20gbp, ale urcite sa to da zostrojit, par odporov, ku kablu a je to. Nie kazde ZS to potrebuje, moje je bez toho a pohoda.

pavelJCZ
Příspěvky: 80
Registrován: čtv bře 06, 2014 17:58

Re: Shrnutí pro nového majitele ZS 180

Příspěvek od pavelJCZ » sob dub 04, 2015 7:50

Tak aktualizace,
Nová spojka a převodovka už je na místě, nový vnější homoklouby už taky nasazený. Zbývá pokompletovat tu dlouhou poloosu a hlavně zpátky nasadit to velice špatně sehnatelný pomocný ložisko 35DSF01 A z prvoprodukce NSK o rozměrech 35x72x25. Vyrábí ho v tomto rozměru také polský FTL a hodně se řeší na NISAN forech kde je na poloose použitý ložisko se stejným rozměrem. Já si ho z důvodu čekací doby nahradím ložiskem 35x72x23 s položkou 2mm za necelých 500kč. Doufám, že tam vydrží, alespoň do doby než kamarád zapomene jak mu dalo zabrat to celý sundat :-)

Jinka když vyjde čas alespoň v neděli, tak už možná pojedu do práce ZSem :-)

Květošák
Příspěvky: 71
Registrován: pát kvě 07, 2010 12:27

Re: Shrnutí pro nového majitele ZS 180

Příspěvek od Květošák » sob dub 04, 2015 17:03

Ahoj,mám decat, koncak turboworks průchozí a dobrej zvuk to je.spojku sérii akorát oblozenou hds-drzi.jinak zemi už k prodeji nemá sedačky.:)

pavelJCZ
Příspěvky: 80
Registrován: čtv bře 06, 2014 17:58

Re: Shrnutí pro nového majitele ZS 180

Příspěvek od pavelJCZ » sob dub 04, 2015 19:22

U zemiho jsem byl pro tu převodovku a už tam sedačky v autě neměl tak před 3mi týdny :-( a nenapadlo se mě pak už ani zeptat, ale snad pak nějaký ještě někde seženu. Jinak přítlačňák a lamela co jsem z toho vytáhl byla s popiskem made in england, tak myslím, že mohla být ještě původní a nevypadala úplně KO, ale ložisko se mi rozpadlo v ruce na 3 části :-) . S výfukem budu zkoušet něco dělat po brzdách, ale snad se mi to povede sfouknout co nejdřív, protože to co je tam teď navařený je utlumenější než originál :-( Nejraději bych koupil celej střed a zadek, ale nechce se mi za něj dávat tolik z UK a nerezák asi ani nepotřebuju, mě by jen stačilo kdyby byl ze silnější trubky a nějakýho rozumnýho železa a né z toho polskýho blata.

Květošák
Příspěvky: 71
Registrován: pát kvě 07, 2010 12:27

Re: Shrnutí pro nového majitele ZS 180

Příspěvek od Květošák » sob dub 04, 2015 22:12

Nerez turboworks z Polska 1300kc;)

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Shrnutí pro nového majitele ZS 180

Příspěvek od Trunda » pát dub 17, 2015 8:00

Add Prokyho téma....

To bys mohl mít podobný problém, jako mám já na ZT.... v určitém násobku otáček mi jdou od motoru vibrace a motor se jakoby utlumí. Na Testbooku jsme zjistili, že jakýsi válec hází chybu misfire (zapálení). Cívku na tom válci jsem vyměnil, ale nepomohlo. Tak se chystám laborovat s čidlem klepání, ale je tak pitomě umístěný, že na to budu muset obětovat nějaký den a ten nemám k dispozici :-D
Jinak trošku pochybuju, že nějaká obecná diagnostika bude ukazovat informace o misfire. Testbook to ukazoval online, takže jsme mohli pozorovat, jak to tam v menší míře skočí právě v momentě, kdy cítím ty vibrace (cca 2900 otáček a dole někde kolem 1400). Jenže ono to může být třeba taky tak, že v motoru je něco nevyváženého, v rezonančních otáčkách motor začne vibrovat, čidlo klepání to vyhodnotí jako nezapálení některého válce a tak nezapálí i protilehlý válec)... prostě proti čtyřválu je to složitý jak prase. Takže já udělám to, že čidlo klepání dám bokem motoru, aby "necítilo" ty vibrace a uvidím, jak se bude motor chovat. http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-GRID003188 ... č.18
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

pavelJCZ
Příspěvky: 80
Registrován: čtv bře 06, 2014 17:58

Re: Shrnutí pro nového majitele ZS 180

Příspěvek od pavelJCZ » pon dub 20, 2015 14:08

Zajímavá myšlenka,

popravdě mě vlastně ani nenapadlo řešit špatné pálení od senzoru vybrací. Celkem mi motor nepřipadne s hladkým průběhem zvlášť pak v nízkých otáčkách a je jedno jestli jedu na benzín nebo na plyn, možná na to má vliv trochu teplota, víc si všímám vybrací od motoru při parkování když je to zahřátý. Jinak teda pocitově se mi i někdy zdá, když jedu třeba po těch schodech na D1 jakoby mi to taky občas správně nezapálilo a zdá se mi jakoby chvilinkový propad ve výkonu, takový zaškubnutí. I když teda sem si spíš myslel, že je to kolama ve vzduchu při nájezdu na hrbol :-D . Každopádně novejma svíčkama nic neskazím. Máte někdo tip na nějakýho schopnýho rover/mg zkušenýho mechanika s diagnostikou třeba kolem Kladna?

Odpovědět