Shrnutí pro nového majitele ZS 180
Re: Shrnutí pro nového majitele ZS 180
Zdarec, díky, celkem vyčerpávající,
Koukám, že máš docela přehled
Sjížděl jsem ceny těch tuning věcí v UK a nejsem zas tak bohatej abych si mohl dovolit co bych chtěl, ale jako cíl bych si dal dosáhnutí k těm 200 HP
Prozatím asi půjdu po klasice, nejdřív jinak udělat filtřík k sání a šroubovací trubku místo katu stejně jako 416ce. Ale taky vážně uvažuju, že jak bych měnil převodovku, udělal bych rovnou i spojku. Máte někdo tip na nějakou lepčejší ověřenou spojovou sadu s dlouhou výdrží kolem cca 300eur?
Jinak s těma klapkama v sání jsi mi nasadil brouka do hlavy, ještě budu muset omrknout jak je to tam přesně dělaný. Sice to auto mám jako hlavní na běžný ježdění, takže lepší vlastnosti od spodu by se mi asi do normálního provozu hodily víc, ale na druhou stranu najedu týdně asi 750km a z toho je 600 po D1 kde mi to langsam točí i těch 4k ot. a občas se hodí i zrychlit. Pro sichr si ale asi sání navíc splaším.
Ok, gumy teda objednám 205/45/17, jen asi prubnu nokiany, kupoval sem na 416ku zimáky a ty jsou super, nejsu žádnej divočák a zatím se s tím teprv učím jezdit, takže semisliky až jako další level
Koukám, že máš docela přehled
Sjížděl jsem ceny těch tuning věcí v UK a nejsem zas tak bohatej abych si mohl dovolit co bych chtěl, ale jako cíl bych si dal dosáhnutí k těm 200 HP
Prozatím asi půjdu po klasice, nejdřív jinak udělat filtřík k sání a šroubovací trubku místo katu stejně jako 416ce. Ale taky vážně uvažuju, že jak bych měnil převodovku, udělal bych rovnou i spojku. Máte někdo tip na nějakou lepčejší ověřenou spojovou sadu s dlouhou výdrží kolem cca 300eur?
Jinak s těma klapkama v sání jsi mi nasadil brouka do hlavy, ještě budu muset omrknout jak je to tam přesně dělaný. Sice to auto mám jako hlavní na běžný ježdění, takže lepší vlastnosti od spodu by se mi asi do normálního provozu hodily víc, ale na druhou stranu najedu týdně asi 750km a z toho je 600 po D1 kde mi to langsam točí i těch 4k ot. a občas se hodí i zrychlit. Pro sichr si ale asi sání navíc splaším.
Ok, gumy teda objednám 205/45/17, jen asi prubnu nokiany, kupoval sem na 416ku zimáky a ty jsou super, nejsu žádnej divočák a zatím se s tím teprv učím jezdit, takže semisliky až jako další level
-
- Příspěvky: 2113
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Beroun u Práglu
- Kontaktovat uživatele:
Re: Shrnutí pro nového majitele ZS 180
Měl jsem vepředu 215/45/17 - jezdí na tom nějaký Mergly a vešlo se bez problémů
-
- Příspěvky: 309
- Registrován: pon čer 14, 2010 7:24
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Shrnutí pro nového majitele ZS 180
tak ja som presiel asi vsetky fora co sa venuju upravam mg zs, na 200bhp treba - vyfuk -stred+ koncak + decat + vzduchovy + zvody/vacku/alebo ECU tuning.
Ceny v UK su dost vysoke, ale stale lepsie ako ti to predaju lokalny tu. Ja mam 4x plastove sanie, jedno upravene s hlinikovym tiahlom, jedno origo funkcne plastove a 2x vykuchane, dost casu som stravil pri vymyslani ako spravit to sanie, trvalo mi to takmer 2 roky. Skus sa inspirovat typkom na UK forach sheddist.
Ceny v UK su dost vysoke, ale stale lepsie ako ti to predaju lokalny tu. Ja mam 4x plastove sanie, jedno upravene s hlinikovym tiahlom, jedno origo funkcne plastove a 2x vykuchane, dost casu som stravil pri vymyslani ako spravit to sanie, trvalo mi to takmer 2 roky. Skus sa inspirovat typkom na UK forach sheddist.
Re: Shrnutí pro nového majitele ZS 180
To by bylo hodně úprav na 200HP.
Udělám prvně něco s výfukem, stejně je rezavej a pořeším ten filtřík a sání, bych nečekal že 200HP bude takovej problém, ZTčko má skoro 190k a jen kvůli tomu že maj víc místa na filtr a výfuk, nebo je v nich ještě nějakej rozdíl?
Někde sem tam četl, že se dá sáním dostat 5 procent a výfukem taky kolem 5ti procent nahoru. Jak to je doopravdy? Nebo už je to origo tak vychytaný?
-
- Příspěvky: 2347
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: Shrnutí pro nového majitele ZS 180
ZTcko ma jine vacky a jinou ridici jednotku ,pokud chces aby ti motor neco vydrzel tak bych do toho moc nevrtal nebo zacni setrit na druhy
Re: Shrnutí pro nového majitele ZS 180
Výfuk, sání a víc bych to nepokoušel. On ten motor není zrovna dvakrát stavěný na nějaký "tunění" a taky není dvakrát sranda si na něm cokoli podělat
-
- Příspěvky: 309
- Registrován: pon čer 14, 2010 7:24
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Shrnutí pro nového majitele ZS 180
seria ma cca 175k, ak je zdrava, s filtrom + 2k, decat +3k, výfuk (stred + koncak Janspeed) +6,5k, zvody Janspeed +11k - podla grafu z brzdy od jedneho chalana z uk.
cize s vyfukom a sanim si neikde na 185-190k
cize s vyfukom a sanim si neikde na 185-190k
Re: Shrnutí pro nového majitele ZS 180
V motoru na ZT jsou jiný vačky????? Je to docela překvapení, něco takovího bych nečekal. díky za info.
Jinak tomu motoru zatím věřím a celkovou koncepci výfuku bych neměnil, tak by se tam neměla objevit žádná zpětná vazba co by to mohla nějak negativně ovlivnit.
Svody jsou tam na ZSku origo dost divně udělaný, to je fakt, alespoň tam neměli dávat ty katalizátory (hned do svodů).
Výfuk zatím sice počká možná až na přezrok, ale mám celkem rezavý středový díl, tak ten asi půjde nejdřív a jako zadní díl mi tam někdo použil nějakej svařenec bůhví z čeho, váhám, jestli se pokusit sehnat origo ZS, nějakej rozumnej nerezovej univerzál, nebo pak ten janspeed. Jakej má ten originální zadní díl zvuk oproti tomu Janspeedáckýmu? Mám tam teď navařený něco strašně utlumenýho a vůbec to neslyším. Popravdě bych chtěl lehce hlasitější. Je to návyk z předešlího auta, potřebuju slyšet otáčky troch hlasitěji než od motoru .
Kousek trubky s vlnovcem místo toho katu bude asi domorobo bez problému už v dohledné době, ale když jsem se koukal na lepší svody, 600 liber mi přišlo moc.
Kolik by jste kdo chtěl za origo svody na pokusy? (samozřejmě katy nemusej být funkční).
V neděli jsem se v tom malinko hrabal, tak podvozek vypadá nakonec docela ok, to co jsem si myslel, že je silon na zadní nápravě bylo mlácení výfuku o kastlu. Jinak teda krom převodovky kterou vyměním asi zbytečně předčasně, toho sání a spojky kde je stopro hin ložisko, budou potřeba oba homoklouby a to pomocný ložisko na pravé poloose. Je to pomalu na výlet pro nějakýho anglána
Napadá mě ještě otázka, zkoušel jsem googlit nějakej kryt zespod motoru a nic jsem nenašel, každopádně se chci zeptat, jestli tam vůbec nějakej kryt má být a jestli by někdo nemohl vyhrabat nějakou fotku, případně nastřelit nabídku, díky.
A ještě, jen pro ty kdo by jste se chtěl rozepsat, případně potěšit nějakou inspirativní fotkou, jak kdo máte udělaný sání, myslím vzduchovej filtr a přívod vzduchu z nějakýho lepšího místa?
Chápu že se možná ptám na všechno z neznalosti, ale chybí mi obecné informace a nezvládám je asi dost dobře sám hledat. Málo aut, málo fotek
Jinak tomu motoru zatím věřím a celkovou koncepci výfuku bych neměnil, tak by se tam neměla objevit žádná zpětná vazba co by to mohla nějak negativně ovlivnit.
Svody jsou tam na ZSku origo dost divně udělaný, to je fakt, alespoň tam neměli dávat ty katalizátory (hned do svodů).
Výfuk zatím sice počká možná až na přezrok, ale mám celkem rezavý středový díl, tak ten asi půjde nejdřív a jako zadní díl mi tam někdo použil nějakej svařenec bůhví z čeho, váhám, jestli se pokusit sehnat origo ZS, nějakej rozumnej nerezovej univerzál, nebo pak ten janspeed. Jakej má ten originální zadní díl zvuk oproti tomu Janspeedáckýmu? Mám tam teď navařený něco strašně utlumenýho a vůbec to neslyším. Popravdě bych chtěl lehce hlasitější. Je to návyk z předešlího auta, potřebuju slyšet otáčky troch hlasitěji než od motoru .
Kousek trubky s vlnovcem místo toho katu bude asi domorobo bez problému už v dohledné době, ale když jsem se koukal na lepší svody, 600 liber mi přišlo moc.
Kolik by jste kdo chtěl za origo svody na pokusy? (samozřejmě katy nemusej být funkční).
V neděli jsem se v tom malinko hrabal, tak podvozek vypadá nakonec docela ok, to co jsem si myslel, že je silon na zadní nápravě bylo mlácení výfuku o kastlu. Jinak teda krom převodovky kterou vyměním asi zbytečně předčasně, toho sání a spojky kde je stopro hin ložisko, budou potřeba oba homoklouby a to pomocný ložisko na pravé poloose. Je to pomalu na výlet pro nějakýho anglána
Napadá mě ještě otázka, zkoušel jsem googlit nějakej kryt zespod motoru a nic jsem nenašel, každopádně se chci zeptat, jestli tam vůbec nějakej kryt má být a jestli by někdo nemohl vyhrabat nějakou fotku, případně nastřelit nabídku, díky.
A ještě, jen pro ty kdo by jste se chtěl rozepsat, případně potěšit nějakou inspirativní fotkou, jak kdo máte udělaný sání, myslím vzduchovej filtr a přívod vzduchu z nějakýho lepšího místa?
Chápu že se možná ptám na všechno z neznalosti, ale chybí mi obecné informace a nezvládám je asi dost dobře sám hledat. Málo aut, málo fotek
-
- Příspěvky: 2347
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: Shrnutí pro nového majitele ZS 180
Kryt pod motorem je jen takovy maly sca 30cm od chladicu . Pokud budes parat katy tak bacha jsou tam 3 lambdy spatne to vyhodnoti a budes v nouzaku ,jake koliv dily neni problem privezt jen z tou poloosou z loziskem byva problem i v UK ale klouby ke kolum neni problem .kdyz tak SZ
Re: Shrnutí pro nového majitele ZS 180
Ja jsem teď taky čerstvý majitel mg Zs, tak si můžeme vyměňovat poznatky a zkušenosti
Re: Shrnutí pro nového majitele ZS 180
A myslel sem si, jak mám něco speciálního, ale těch mg Zs není tak málo , a zatím mi vše funguje a mám vše origo, akorát sem už prošel výměnou cívky
Re: Shrnutí pro nového majitele ZS 180
No pár jich tady už je, ale je to rozhodně lepší než jezdit oktávkou
-
- Příspěvky: 309
- Registrován: pon čer 14, 2010 7:24
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Shrnutí pro nového majitele ZS 180
https://www.youtube.com/watch?v=_7Kl7-Ido1E tu je video so zvukom, oproti seri je Janspeed trosku hlucnejsi ale nie zas tak o moc, ked som to meral tak Janspeed na volnobehu s vytocenim otacok mal do 80dB max(najviac to huci ked to nejde 2-3k). Seriu som nemeral kedze mi odhrdzaevel stredny diel pred koncakom. Kryt pod motor je dobra vec koli bordelu co je na cestach ale chladeniu to moc nepomoze a ver že keď tomu riadne dávaš motorový priestor je velmi vyhriaty. Umiestnenie filtra je najlepsie do medzikolia a narazniku + da sa spravit privod z hmlovky alebo na mk2 je vedla hmlovky otvor na privod vzduchu. ak si das do googla zs 180 induction tak ti vyhodi velke mnozstvo uprav. Ja osobne mam kN filter (300+k) v medzikoli, a poviem ti odozva na plyn je omnoho lepsia ako seriove katakomby pre privod vzduchu.Inak najlepsie forum na info ohladom tychto aut je xpower.co.uk je tam galerka s miliardou foto. Ohladom decatu a katov, daju sa vybuchat von ale potrebujes vecicku MIL eliminator kit. Niektore ZS ho potrebuju aj pri vymene 2heho katu za ruru. Zvody su dost zalostne spravene, a ani Janspeed nejsu bohvie co, na zakazku v AMA by vysli tak isto , ale tazko povedat aky prinos by mali na vykon kedze ich robia iba od oka. JS dava cca 11k, a po osadeni sa neda dat spat kryt proti ziareniu tepla.
Re: Shrnutí pro nového majitele ZS 180
U toho sání opravdu bacha na to, aby to bylo řešené tak, aby se tam nemohla dostat v žádném případě voda větším množství - tedy když vletíš do nějaké hluboké kaluže, nebo tě z vyjeté koleje plné vody nahodí kamion... nemálo hondistů si takto odprásklo motor, když si dali sání do podběhu a pak nabrali vodu
-
- Příspěvky: 309
- Registrován: pon čer 14, 2010 7:24
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Shrnutí pro nového majitele ZS 180
mam to tam uz viac ako 4 roky a pohoda, na Uk forach to maju niektory aj 10rokov, ale vzdy si davam pozor aby som nevletel do mlaky