Shrnutí pro nového majitele ZS 180

Re: Shrnutí pro nového majitele ZS 180

Příspěvekod Trunda » pon dub 20, 2015 14:14

Snad jedině pan Mareda v Praze (Písnice). S tímhle motorem se nehodí chodit jen tak za někým a on má přeci jen nějaké zkušenosti a s Testbookem umí...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek
Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Site Admin
 
Příspěvky: 15309
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Shrnutí pro nového majitele ZS 180

Příspěvekod pavelJCZ » pon dub 20, 2015 15:33

Děkuju,
Kdyžtak se mu zkusím ozvat, kdyby se mi povedlo některej den utrhnout dřív z práce.

Né že bych to nutně potřeboval a na 98 procent to dělaj svíčky, vzhledem k tomu že na lpg nemaj žádný moc dobrou životnost, ale u nás se do DS v jejich pracovní době nedostanu a když už su odjetej v hokně, tak by bylo fajn se dovědět nějaký drobnosti z řídící jednotky :-) nějakou mašinkou co z toho bude umět vyčíst všechno co se dá :-)

Ještě mě napadlo se zeptat takhle, jak se projevuje na kv6 špatná cívka na některé ze svíček? Je to jen tak nepatrně občasně nepravidelným rozklepaným chodem, nebo to prostě najednou vyflusne úplně, ztratí to výkon a je poznat jedno při jakých otáčkách že to jede jen na 5V ? Ptám se na zkušenosti kdo co zažil.
pavelJCZ
 
Příspěvky: 80
Registrován: čtv bře 06, 2014 17:58

Re: Shrnutí pro nového majitele ZS 180

Příspěvekod lenham3 » pon dub 20, 2015 20:40

Vymen v prvni rade svicky pokud je auto na LPG a mas natahane medene trubky tak se svicky meni po nejakych max 30tis ,jeste se mrkni zda civky a svicky nejsou ponoreny v oleji, u KV6 je to bezne ze prosakuje tesneni pod vikem ventilu
lenham3
 
Příspěvky: 1833
Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz

Re: Shrnutí pro nového majitele ZS 180

Příspěvekod pavelJCZ » úte dub 21, 2015 13:11

Taky mě raději nenapadá nějaký hlubší problém :-) A teď teda otázka na tunery :-) : Jaké kdo používáte svíčky ? hledal jsem trochu mezi článkama a úplně mi to z toho nevyplynulo. Jinak teda na 214 XW s LPG jsem používal LPG svíčky od Brisku za 100 kč a měnil je tak každých 25 - 30 tisíc, ale tam se to dalo přešroubovat za 5 minut :-) No a na 416ce mám už 6 let (100 000km) Denso iridium power s dobrou zkušeností co se týká chodu motoru i hlavně životnosti. Jaké svíčky by jste mi kdo doporučil do KV6? A nebylo by případně vhodné použít svíčky pro větší teplotu když jezdím na LPG ? Použití originálů nepředpokládám skrz provoz na LPG a vyvstává mi z toho teď otázka klasicky mezi NGK a Denso, případně bych chtěl doporučení na nějaký ověřený typ s delší životností, když se k tomu tak s prominutím blbě leze.

NGK PFR6N-11, Denso VK 20, Denso IK 20 ???????
pavelJCZ
 
Příspěvky: 80
Registrován: čtv bře 06, 2014 17:58

Re: Shrnutí pro nového majitele ZS 180

Příspěvekod lenham3 » úte dub 21, 2015 13:16

Použij origo svíčky co se udává že jsou na lpg stoji za prd,origo mam i na svém Zt z lpg,jinak mam je skladem
lenham3
 
Příspěvky: 1833
Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz

Re: Shrnutí pro nového majitele ZS 180

Příspěvekod mikeZS » pon kvě 04, 2015 9:40

ja som zazil pokles vykonu po ostrejsej jazde, isiel som uz zvolna a zasekol sa jeden z motorcekov VIS, auto zasklbalo v urovni 3800ot., ale inak slo potom normalne. To lenham, to tesneie na veku treba vymenit za nove? alebo radsej pouzit nejaky silikon na to?? Trapi to aj mna.
mikeZS
 
Příspěvky: 283
Registrován: pon čer 14, 2010 7:24
Bydliště: Bratislava

Re: Shrnutí pro nového majitele ZS 180

Příspěvekod Trunda » pon kvě 04, 2015 9:47

V žádném případě silikon - to by byla prasečina... buď nové těsnění (to plechové se opakovaně nedá použít, protože se rozpadá) a nebo si nechat udělat klingeritové (nevím jestli Lenham náhodou nemá).
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek
Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Site Admin
 
Příspěvky: 15309
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Shrnutí pro nového majitele ZS 180

Příspěvekod mikeZS » úte kvě 05, 2015 9:36

Ja mam nove origo rover, ale bojim sa ze ked ho vymenim zacne to po chvili zas... aj ked som to zaznamenal v 7 roku od vyroby ze zacalo to presakovat na jednom a po case aj druhom veku
mikeZS
 
Příspěvky: 283
Registrován: pon čer 14, 2010 7:24
Bydliště: Bratislava

Re: Shrnutí pro nového majitele ZS 180

Příspěvekod pavelJCZ » úte čer 30, 2015 16:31

Čaec lidi, tak po delší odmlce kdy mi černýho zrušili zemědělci, jsem si převzal štafetu od Květošáka. Tudíš jsem teď dokonce zjistil, že v Borkovanech jsme teď 2 modrý ZS. Jinak se mi ale tím pádem i opakuje kolečko s drobnými opravami. Ví někdo z Vás jaké gufero mi pásne do té PG1 k poloosám ????? Koukal jsem že by to snad mohlo být UNG100060 , ale raději bych poprosil někoho kdo ví jak to s těma guferama na poloosy opravdu je a do čeho patří TRX100060. Myslel jsem, že když je to pg1, tak je pořád stejná ?????
pavelJCZ
 
Příspěvky: 80
Registrován: čtv bře 06, 2014 17:58

Re: Shrnutí pro nového majitele ZS 180

Příspěvekod Trunda » úte čer 30, 2015 16:34

Počkej počkej počkej.... jak zrušili?!?! Kde to auto skončilo? ... šmankote, ty to říkáš, jak kdyby to u vás bylo zcela běžné, že vám na ulici "pluhem" zboří auto...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek
Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Site Admin
 
Příspěvky: 15309
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Shrnutí pro nového majitele ZS 180

Příspěvekod mikeZS » stř črc 01, 2015 8:24

UNG100060 a TRX100060 ak to je pg1 zo ZS kde su ocelove tesnenia. Slabsie modely maju gumene.
mikeZS
 
Příspěvky: 283
Registrován: pon čer 14, 2010 7:24
Bydliště: Bratislava

Re: Shrnutí pro nového majitele ZS 180

Příspěvekod pavelJCZ » stř črc 01, 2015 14:22

Nebylo to tak dramatické, prostě se povedlo jednomu šikulovi kterýmu nefungovala zadní kamera na takovím tom postřikovacím vozidle na vysokých kolech do mě nacouvat. Vzalo to jeho nárazníkem sklo a sloupek a zastavil se až když mu dilo divný, že mu to nechce vyjet na moji kapotu. V té mašině nic neslyšel a já už nestačil zařadit zpátečku a ujet. Nicméně oprava samotná z nakoupených dílů by byla finančně složitější než si pomoct koupí celího auta. Každýho ZS je škoda, ale takhle mi asoň zbylo pár dílů do foroty.

Každopádně teda objednám to gufero UNG a budu se těšit na nějakou akci, nebo že se aspoň potkám někde s tím dalším ZS v Borkovanech :-)
pavelJCZ
 
Příspěvky: 80
Registrován: čtv bře 06, 2014 17:58

Re: Shrnutí pro nového majitele ZS 180

Příspěvekod Trunda » stř črc 01, 2015 16:36

Uf... tak aspoň že se ti nic nestalo...
No a kde to ZSo skončilo? Ty ho pořád máš na díly, nebo jak...?
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek
Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Site Admin
 
Příspěvky: 15309
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Shrnutí pro nového majitele ZS 180

Příspěvekod pavelJCZ » stř črc 01, 2015 17:28

JJ, nechám si ho na díly, jen na něj prvně musím udělat místo, pořád ještě potřebuju zlikvidovat dva vraky 214XW a zbytek 416ky co mi stojí kousek od Blanska abych to měl kam na delší dobu postavit. Nechtěl jsem z toho ZS moc nabízet, protože sám ještě úplně nevím co se mi bude v budoucnu hodit, ale kdyby někdo něco kór moc potřeboval víc než zrovna já, nechal bych se v rámci kolegiality ukecat. Jinak kdyby někdo potřeboval nějakou pitomost z XW čka, motor je potkanej, ale třeba altík, startér a podobný věci fungovaly, kastle je kaša, ale okýnka a třeba světla by někomu mohly vytrhnout trn z paty. No a z 416ky jsem toho už hodně použil, snad kdyby se někomu hodila nějaká část kastle nebo třeba dveře, je to ale na novej lak, původní stříbrná je sežraná. Budu to vyhazovat jen jak si udělám čas z toho zachránit LPG. Měl jsem toho moc, tak mi to tam už půl roku všechno zavazí.
pavelJCZ
 
Příspěvky: 80
Registrován: čtv bře 06, 2014 17:58

Re: Shrnutí pro nového majitele ZS 180

Příspěvekod Tymmi » stř črc 01, 2015 18:40

stavil bych se na to mrknout Pavle, možná by se mi některý drobnosti hodily a i když třeba nic, tak aspoň můžem pokecat a podívat se na auta ,-) .. kdyžtak mi napiš SZ a nějak se domluvíme..
Tymmi
 
Příspěvky: 17
Registrován: pát čer 26, 2015 12:30
Bydliště: Jižní Morava

PředchozíDalší

Zpět na MG ZS

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron