Má ZS180

Květošák
Příspěvky: 71
Registrován: pát kvě 07, 2010 12:27

Re: Má ZS180

Příspěvek od Květošák » sob dub 04, 2015 16:59

Cumim jak se tu to rozjelo.. No moje ZS je znova na bazosi, ale jen z důvodu že kdyby ho někdo opravdu chtěl. Stejně ho ještě za týden musím vyvencit na okruhu v Brně.:)

proky
Příspěvky: 28
Registrován: ned bře 08, 2015 19:54
Bydliště: hodonínsko

Re: Má ZS180

Příspěvek od proky » ned dub 05, 2015 13:14

Jo to se tam asi potkáme :D

Zakar
Příspěvky: 1097
Registrován: pon zář 17, 2007 8:39
Bydliště: Mezi Benešovem a Táborem +420603474419 rover.sinogl@email.cz

Re: Má ZS180

Příspěvek od Zakar » úte dub 07, 2015 21:26

Ten odkaz je na plastovou manžetu na 75ku. To ti tam nepůjde. Dej tam tu správnou gumovou nejlépe SPIDAN.
ZAKAR Rover 214 Si,Land Rover Discovery,Rover 111L

proky
Příspěvky: 28
Registrován: ned bře 08, 2015 19:54
Bydliště: hodonínsko

Re: Má ZS180

Příspěvek od proky » pát dub 10, 2015 16:13

Tak hlásím první problém :oops: Nemůžu nastartovat - čerpadlo jde krásně slyšet,startér točí ,ale motor nechytne..První jsem to dával za vinu immobilizéru - měl jsem už hodně slabé baterky v DO ,ty jsem vyměnil ale nic se nezměnilo. (Když auto normálně jezdilo tak jakmile jsem auto odemkl, problíkavala červená dioda uprostřed budíku ,teď už to nedělá...takže pořád to dávám za vinu immu :roll: ) Kde jinde hledat problém? Pojistky zkouknu zítra, benzín tam taky je :lol:

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Má ZS180

Příspěvek od Trunda » pát dub 10, 2015 16:17

Pokud ti po odemknutí dálkou chvilku poblikávala ledka, tak to byla indikace slabé baterky v DO. Tedy tos vyřešil tou výměnou baterky ;-) Navíc, kdyby se neodblokoval imobilizér, tak netočí startér a myslím ani čerpadlo nezabzučí.
Takže asi klasika... zjistit, jestli háže jiskru, jestli smrdí benzín.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

proky
Příspěvky: 28
Registrován: ned bře 08, 2015 19:54
Bydliště: hodonínsko

Re: Má ZS180

Příspěvek od proky » pát dub 10, 2015 16:34

To je fakt,říkal jsem si ,že je to divný...zítra to omrknu

lenham3
Příspěvky: 2347
Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz

Re: Má ZS180

Příspěvek od lenham3 » pát dub 10, 2015 21:01

To se ti stalo z niceho nic? .Popis jak to toci je tam citit odpor pistu? Pokud to dava benzin a toci starter tak to vypada jako by to nemelo tlaky ,nechci strasit ale muzou byt preskocene rozvody :!:

proky
Příspěvky: 28
Registrován: ned bře 08, 2015 19:54
Bydliště: hodonínsko

Re: Má ZS180

Příspěvek od proky » pát dub 10, 2015 22:01

Zvuk při startování je normální jako předtím,tlaky to určitě má,viděl bych to spíš na nějakou poruchu v eletronice...V noci jsem bez problému přijel a ráno nenastartoval.

proky
Příspěvky: 28
Registrován: ned bře 08, 2015 19:54
Bydliště: hodonínsko

Re: Má ZS180

Příspěvek od proky » ned dub 12, 2015 12:44

Takže dnes jsem zkouknul pojistky co jsou v motoráku, pojistka číslo 3 na 15A je spálená - což je dle internetu nějaký CMP sensor a lambda.. Na různých fórech jsem se dočetl že je to docela častý problém,kvůli kabeláži co vede k pojistkové skříni.Takže teď to jdu rozebrat a uvidí se..
EDIT: V kabelech jsem nic zvláštního nenašel,po výměně pojistky auto normálně nastaruji,projel jsem ho a naprosto bez problému.Jakmile vypnu motor ,tak už ho nenahodím,opět spálená pojistka č.3 :oops:
EDIT2: Auto už pojistku nepálí a normálně jezdí,jen svítí kontrolka motoru,takže stím stejně radši nejezdím :x Zítra mi má přijít diagnostika tak se uvidí co to vyhodí za chybu ,ale typoval bych to na špatný CAM senzor

pavelJCZ
Příspěvky: 80
Registrován: čtv bře 06, 2014 17:58

Re: Má ZS180

Příspěvek od pavelJCZ » úte dub 14, 2015 22:44

Ted jsem to asi resil, ale projevy jsem mel jine. U mne byl problem, ze se uklepaly dratky v gumovem zapouzdreni toho konektoru cidla na setrvaku, jde taky prez pojistku cislo tri. Akorad u tebe se to mohlo spojit na kostru. Kdyby neco, uz znam to barevne znaceni. Ja sel skoro najisto po tom cidle polohy klikovky, kdyz to jen tak neslo nastartovat, driv me to pozlobilo na 416ce.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Má ZS180

Příspěvek od Trunda » stř dub 15, 2015 9:26

Problém na tomhle čidle se ověří na jistotu tím, že startér točí, ale nejde jiskra a nesmrdí benzín (mimochodem to, co jsem chtěl aby ověřil).
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: Má ZS180

Příspěvek od J0hny » stř dub 15, 2015 11:43

Coz muze snadno bejt problem imobilizeru nekomunikujiciho s ECU
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Má ZS180

Příspěvek od Trunda » stř dub 15, 2015 12:21

Pokud mi ale něco neuniká a pokud blbě nevidím ve schématu, tak pokud by imo nekomunikovala s ECU, tak by ECU nespustilo benzínové čerpadlo... mimochodem tohle je stejně vyloučené, protože problém je evidentně ve zkratu a následném šlusu pojistky ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

proky
Příspěvky: 28
Registrován: ned bře 08, 2015 19:54
Bydliště: hodonínsko

Re: Má ZS180

Příspěvek od proky » stř dub 15, 2015 12:41

Nebyla ani jiskra, ani nebyly svíčky mokré od benzínu.Jinak problém asi vyřešen,v kontaktu na ten CAM senzor byl zkorodovaný kousek kovu ,který se tam ač nevím jak dostal z držáku nad ním a ten zkratoval kontakty.Takže auto teď normálně jezdí,nepálí pojistku ani kontrolka motoru nesvítí ,ale pořád čekám až mi dojde diagnostika ať mám jistotu 8)

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Má ZS180

Příspěvek od Trunda » stř dub 15, 2015 12:46

Skvělé ;-) Aspoň se potvrdila správnost mého analytického postupu :-D
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Odpovědět