sání ZS180

Uživatelský avatar
menfys
Příspěvky: 80
Registrován: pon srp 05, 2013 7:57
Bydliště: Olomouc

sání ZS180

Příspěvek od menfys » stř čer 17, 2015 7:49

Zdravím,
Chci se zeptat Vás závodníků,
máte nějak upravené sání?
pár lidí mi furt tvrdí, že když dělám na výfuku, tak bych měl něco udělat se sáním, ale nejsu si jistý kvůli tomu VIS.
Na googlu sem našel akorat ITG Maxogen za Ł375 :D :D .
Diky za odpovědi

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 16942
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: sání ZS180

Příspěvek od Trunda » stř čer 17, 2015 8:17

Hoj...
... nevím o tom, že by to tu někdo nějak extra někdy řešil. Kdysi Petr Štefl jen tak, že dal nad podběh kónický filtr. Obecně ale MG měla sání dobře řešené a stačí jen sportovní vložka do boxu... čímkoli jiným asi dosáhneš jen hezčího zvuku...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

Uživatelský avatar
menfys
Příspěvky: 80
Registrován: pon srp 05, 2013 7:57
Bydliště: Olomouc

Re: sání ZS180

Příspěvek od menfys » stř čer 17, 2015 14:31

Díky za odpověď, nechám to teda tak, ten kuželovy filtr mě neláká, to je dobrý tak akorát proti listí, jen napíšu pro ostatní, kdo by si chtěli hrát s výfukem: vytahl sem oba katy a misto středu sem dal rezonator a zvuk stejný jak série....

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 16942
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: sání ZS180

Příspěvek od Trunda » stř čer 17, 2015 14:36

Vytáhnul katy.... co tím myslíš? Vymlátil vnitřek, nebo vyříznul a nahradil trubkou?
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

Uživatelský avatar
menfys
Příspěvky: 80
Registrován: pon srp 05, 2013 7:57
Bydliště: Olomouc

Re: sání ZS180

Příspěvek od menfys » stř čer 17, 2015 14:53

Malej vybouchal, ten druhej nahradil trubkou

mikeZS
Příspěvky: 305
Registrován: pon čer 14, 2010 7:24
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: sání ZS180

Příspěvek od mikeZS » čtv čer 18, 2015 10:28

Sanie mam ja umiestnenie v prednom narazniku a medzikoli ,, cca 4roky to tak mam, filter mam KN. Ja som cital ohladom sania ze je podimenzovane a prebrate z kv6 2,0L. Zvuk to ma urcite lepsi ako seria a hlavne to je lahsie ako ten 10kg plastovy sajrajt co je original. Inak si skus dat do googla inner wing a hned vidis ako to ma vacsina ludi v UK. Itg je top ale za tie peniaze si to neviem kdo len tak kupi. Ked si dal von tie katy nesvieti ti engine check? ikonka na palubke?

Uživatelský avatar
menfys
Příspěvky: 80
Registrován: pon srp 05, 2013 7:57
Bydliště: Olomouc

Re: sání ZS180

Příspěvek od menfys » čtv čer 18, 2015 11:56

aha, diky za rady, podivam se po tom.
engine check nesvítí, překvapivě funguje tahle věc:
http://www.highperformanceparts.cz/adap ... 8x15.55585
a jaké tam máte vzadu tlumiče? Mě už napadá akorát koupit nějaký univerzalní a zkusit co to udělá, protože sem klasický tuzer a chci aby to auto bylo slyšet :)

Uživatelský avatar
menfys
Příspěvky: 80
Registrován: pon srp 05, 2013 7:57
Bydliště: Olomouc

Re: sání ZS180

Příspěvek od menfys » čtv čer 18, 2015 11:59

díval sem se na to, a moc to nechápu... vidím akorát koleno o 90" dolů a kam pak dál nevidím....kam to vede? nebo to je takhle strčeny za horkým chladičem? to mi nepřijde efektivní. A neovlivní to nějak špatně ten VIS?

mikeZS
Příspěvky: 305
Registrován: pon čer 14, 2010 7:24
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: sání ZS180

Příspěvek od mikeZS » úte čer 23, 2015 7:22

Ja mam decat home made(nerez), a zvysok Janspeed nerez z UK, co viem tak treba mil kit eliminator- daj do googlu a najde ti to.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 16942
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: sání ZS180

Příspěvek od Trunda » úte čer 23, 2015 7:38

Ten jeho poslední příspěvek mluví o sání - že se mu nezdá řešení, kdy je filtr strčený v podstatě za chladičem (asi případ ITG).
Jinak ta redukce na lambdu je celkem vtipný způsob, jak to očůrat... a asi levnější, jak nějaký elektronický oblbovátko. Ačkoli v té krabičce bude beztak nějaký odporový dělič za pár haléřů :-D
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

mikeZS
Příspěvky: 305
Registrován: pon čer 14, 2010 7:24
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: sání ZS180

Příspěvek od mikeZS » úte čer 23, 2015 7:44

Aha ok, som to nepochopil, no co som niekde cital co to merali kluci z UK na rolling days, tak ak bol filter hned za chladicom tak to uberalo peknych par koni kedze to salo teply vzduch, najlepsie dopadli ty co mali ITG a mali ho v medzikoli a hadicou privedeny dopredu (5k). Ostatne home made v medzikoli dosahovali cca 3,5k.
Ten oblbovak je len par odporov ktore sa vpajkuju pred lambdu. Niekde to stoji 10libier.

Uživatelský avatar
menfys
Příspěvky: 80
Registrován: pon srp 05, 2013 7:57
Bydliště: Olomouc

Re: sání ZS180

Příspěvek od menfys » stř čer 24, 2015 15:19

díky za odpovědi, vidím to na koncák ultersport, sice polskej, ale na předešlích autech fungoval dobře a nejsem ochotný dát za janspeed 370 liber :D .
Jinak našel sem tuhle fotku, která konečně vysvětluje ten "inner wing" jen to musí být sranda, když jsou kaluže :)
Obrázek

Obrázek

Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 16942
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: sání ZS180

Příspěvek od Trunda » stř čer 24, 2015 20:34

Jojo, taky mi to nepřijde zrovna rozumný a fakt by to nemělo být tak na raně vodě... co jsem se načetl těch případů hondistů, co doslova ohnuli motor, když nasáli vodu :-D
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

J0hny
Příspěvky: 2109
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: sání ZS180

Příspěvek od J0hny » pát čer 26, 2015 15:41

Mám filtr taky vpodběhu msm:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

JK Mini
Příspěvky: 315
Registrován: pon úno 25, 2013 20:53
Bydliště: Plzeň

Re: sání ZS180

Příspěvek od JK Mini » pát čer 26, 2015 20:08

Daj tam nadkolí a tim otvorem tam toho zas tolik nenalítá,řekl bych.A s popraškem vody by si to mělo v pohodě poradit.Na mej 400 jsem vzal hadici od fitrboxu,která je zespod boxu vedená zpátky do motorovýho prostoru a dal jí přímo na otvor v nárazníku,kde je přívod vzduchu k brzdám.Za lijáku na dálnici jsem se šel podívat do boxu a origo papírovej filtr se zdál suchej. ;)
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?

Odpovědět