A tak jsem koupil MG ZS 180...

Odpovědět
w135s
Příspěvky: 178
Registrován: stř srp 05, 2015 7:56

Re: A tak jsem koupil MG ZS 180...

Příspěvek od w135s » pon dub 17, 2017 9:37

Olej mám MTF 94 ani ne dva roky nový, takže asi synchrony. Tak díky :-)
MG ZS 180

Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 756
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Polná, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: A tak jsem koupil MG ZS 180...

Příspěvek od djmicho » pon dub 17, 2017 9:42

Jako co jsem jel v ZS, tak ono s tím ani nijak zběsile řadit nejde :), při pokusu o super rychlé řazení spočítám zuby i na ZT...
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: A tak jsem koupil MG ZS 180...

Příspěvek od Trunda » pon dub 17, 2017 10:20

Je pravda, že sériové nastavení PG1 je takové hodně civilní. Na druhou stranu, asi jsme nikdo nezkoušeli PG1 se zánovními synchrony, aby se to dalo posoudit obecně. Ale opravdu když srovnám tři PG1, co jsem tak vystřídal na autech, tak proti francouzské R65 v Labuti ta synchronizace není tak rychlá. Na druhou stranu, na PG1 se dá pořídit i sekvence ..... když jsou peníze :-D
U ZT mě to pravda trápí nejvíc. Tam už ty kvalty jdou fakt jen s citem a rozvážností a rychlejší pokus pěkně kopne do řadičky. Ale moje převodovka má skoro 400 tis., tak tam ty synchrony už asi nebudou dvakrát fit :-(
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 756
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Polná, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: A tak jsem koupil MG ZS 180...

Příspěvek od djmicho » pon dub 17, 2017 10:24

Já se včera pokoušel o GPS měření akclerace a jedno jsem ty zuby pěkně spočítal :lol: je jich tam přesně: hodně :-D, druhý pokus se naštěstí povedl - 8,2s, ale člověk se musí fakt trefit, není to zběsilá převodovka :)
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: A tak jsem koupil MG ZS 180...

Příspěvek od Trunda » pon dub 17, 2017 10:37

To GPS měření akcelerace je nepřesný jak hrom... to leda bys měl nějakou spešl škatulku, tak jakš takš, ale telefon má fakt hodně pomalou reakci GPS.
Chceš si změřit rozdíl před a po, co? :-) ... na to se mi osvědčil lepší test. Najít si nějaký úsek třeba od cedule dědiny. Natočit si to na video (s rychlejším snímkováním) a udělat akceleraci třeba z 30 km/h na 4. rychlost.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

w135s
Příspěvky: 178
Registrován: stř srp 05, 2015 7:56

Re: A tak jsem koupil MG ZS 180...

Příspěvek od w135s » pon dub 17, 2017 11:19

Moje ZS má sice řazení přesné jako vařečka v bramborové kaši, ale naučil jsem se v tom řadit relativně rychle i bez počítání zubů (po výměně spojky). Jen poslední dobou je to horší až špatné. Funguje to čistě jen při fábija-style jízdě.

Kdysi jsem si programoval pár gps věcí pro telefon a použít to pro rychlé měření fakt nejde. Zpoždění jsou, nebo byly, klidně okolo vteřiny.
Já jsem se z mírné jízdy pár kmh do 100kmh vlezl do továrních hodnot. Stopkama měřila spolujezdkyně podle tachometru cca do nějakých 110kmh.
MG ZS 180

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: A tak jsem koupil MG ZS 180...

Příspěvek od Trunda » pon dub 17, 2017 11:34

No to je pajšlem... já mám teď na ZRu řazení vymazlený tak, že to snad ani ve fabrice nebylo bez vůlí, uvnitř převodovka vyčištěná, ale ani to nepomáhá tomu, že se ty rychlosti nesynchronizují tak rychle. Tu převodovku jsem měl před tím na Kupéčku a kvůli občasnému řádění na okruhu jsem zvažoval to řazení zkrátit, ale ono to prostě nemá moc smysl, protože takto to má aspoň čas na tu synchronizaci :-D Na to fakt ten francouz byl neskutečný, jak tam šlo hodit rychlost jedním tahem bez zaváhání :-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

w135s
Příspěvky: 178
Registrován: stř srp 05, 2015 7:56

Re: A tak jsem koupil MG ZS 180...

Příspěvek od w135s » úte dub 18, 2017 14:34

Můžete mi poradit, které díly potřebuju pro vnitřní strany obou poloos? Díl číslo 2 je pro levou stranu a díl 3 pro pravou nebo potřebuju 2x díl č. 2 pro levostranné auto?

https://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-GRID003092
MG ZS 180

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: A tak jsem koupil MG ZS 180...

Příspěvek od Trunda » úte dub 18, 2017 14:42

Ne, tohle není rozlišované na LHD a RHD... tohle je jen levá a pravá strana auta. A obávám se, že vnitřní klouby se řeší vždy jako celek kloub + tyč poloosy. Neviděl jsem nikdy, že by se dalo na kterékoli auto koupit jen ten vnitřní kloub.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

w135s
Příspěvky: 178
Registrován: stř srp 05, 2015 7:56

Re: A tak jsem koupil MG ZS 180...

Příspěvek od w135s » úte dub 18, 2017 14:48

Aha, díky. Takže potřebuju díl 2 i 3. No já bych to koupil asi i jako celek s tyčí poloosy, kdyby to někde bylo nové. Jako jediné náhrady jsem našel Shaftec RO186L a R. Tak budu nějaký čas hledat.
MG ZS 180

w135s
Příspěvky: 178
Registrován: stř srp 05, 2015 7:56

Re: A tak jsem koupil MG ZS 180...

Příspěvek od w135s » sob čer 10, 2017 8:51

Tento týden proběhla trochu ozdravná kůra:
- brzdové kotouče ATE a destičky EBC Yellowstuff
- spodní ramena
- silentbloky Powerflex pro motor a dalších pár silentbloků kdesi do řízení
- namontovány origo přední světla MG (ukázalo se, že prase z Jičína mi prodalo světla poničené i když tvrdilo opak, ale v servise je zdárně opravili)
- vyměněna pravá poloosa (ještě musím sehnat levou)
- olej v motoru, filtry, olej v převodovce
- plus další drobnosti

Obával jsem se zvýšených vibrací s powerflexama a opravdu tam jsou, po nastartování se ozývá hromobití jak z 300koňového osmiválce :-) Těším se na brzdy, zatím musím jen zajíždět.
MG ZS 180

w135s
Příspěvky: 178
Registrován: stř srp 05, 2015 7:56

Re: A tak jsem koupil MG ZS 180...

Příspěvek od w135s » čtv črc 13, 2017 10:43

Apdejt: STK hotovo, jediná chyba - opotřebovaný čep v řízení :-)
MG ZS 180

w135s
Příspěvky: 178
Registrován: stř srp 05, 2015 7:56

Re: A tak jsem koupil MG ZS 180...

Příspěvek od w135s » ned črc 16, 2017 20:11

Tak přátelé, dneska Vysoké Mýto, nejlepší čas 0:58, a průměrně 1:02 :-)
MG ZS 180

Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 756
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Polná, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: A tak jsem koupil MG ZS 180...

Příspěvek od djmicho » ned črc 16, 2017 20:16

Když to tam zajedu za 2 minuty budu spokojenej :lol:
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: A tak jsem koupil MG ZS 180...

Příspěvek od Trunda » ned črc 16, 2017 20:24

To bylo nahoře a před tribunou bez šikan? A asi letmo, že? Letmo jsem to měl loni včetně šikan za 58 ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Odpovědět