A tak jsem koupil MG ZS 180...

Odpovědět
w135s
Příspěvky: 161
Registrován: stř srp 05, 2015 7:56

Re: A tak jsem koupil MG ZS 180...

Příspěvek od w135s » stř srp 24, 2016 19:36

Jako neautomechanikovi se mi těžko odpovídá :-D Na levé straně by to měl být jen kloub u kola a na pravé straně oba klouby i osa.

Nakonec jsem koupil sadu Meyle, byly skladem poblíž, takže jsem je měl hned. Díky za nasměrování.
MG ZS 180

w135s
Příspěvky: 161
Registrován: stř srp 05, 2015 7:56

Re: A tak jsem koupil MG ZS 180...

Příspěvek od w135s » stř zář 14, 2016 11:15

Tak mi umřel poslední díl výfuku. Vidíte nějaký problém v tomto kousku?

http://m.ebay.co.uk/itm/MG-MG-ZS-MG-ZS- ... nav=SEARCH

Tady u nás jsem nic nenašel...
MG ZS 180

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 16588
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: A tak jsem koupil MG ZS 180...

Příspěvek od Trunda » stř zář 14, 2016 13:31

Vstupní trubka je adekvátně silná, výstup nic moc provedení. Fajn, že je k tomu i těsnění, šrouby, gumy... cena dobrá.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 651
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Jihlava, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: A tak jsem koupil MG ZS 180...

Příspěvek od djmicho » pát zář 30, 2016 8:34

Sice sem našel Walker a Bosal, ale uz od pohledu vypadají odporně.. Tenké trubky atd. Napiš Lenhamovi, pojede v řijnu do UK :wink:
PS: Zemi rozprodava jedno ZS tak třeba výfuk má..
Momentální přepravní kapacity - MG ZT 190, Toyota Verso D-Cat,Ford Fiesta, Citron C3 a nějaké jednostopé potvory

pavelJCZ
Příspěvky: 80
Registrován: čtv bře 06, 2014 17:58

Re: A tak jsem koupil MG ZS 180...

Příspěvek od pavelJCZ » stř říj 05, 2016 19:50

Nechtěl bych aby to znělo moc jako reklama, ale jsem velice spokojený s výfukem od Laityngu a jejich přístupem. Domluvil jsem se mailem, dojel jsem za nima do Chlumce, uřízli starej tlumič, dali mi vybrat postupným přikládáním podle zvuku asi z deseti variant tlumičů kdy měli různé průměry, různé stupně hutnosti vaty, typy provedení. Pak jsem si vybral asi z milionu koncovek, svařili, usadili, zaplatil jsem, jel jsem. Sice je pravda, že ty tlumiče vyrábí "růčo" prostě z plechu asi někde na dílně a vypadají na první pohled trochu neohrabaně oproti fabrickému zpracování, ale aspoň je vyrábí z kvalitního materiálu a vypadá to, že by mohly něco vydržet. Každopádně když jsem si to srovnal s tím, že bych půl dne na dílně vařil nějakou uvlastní variantu s koupeným výfukem o kterým bych si těžko při nákupu udělal představu o zvuku, tak mě to přišlo za velice dobrou cenu. Jezdím docela dost po dálnici a výfuk jsem měnil, protože tam měl předchozí majitel opravdu "bláznivej" laďák. Teď mám krásně decentní zvouček co neleze moc do kabiny a přitom je to pořád rovně průchozí výfuk :-) Bohužel fotky si na net nedali.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 16588
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: A tak jsem koupil MG ZS 180...

Příspěvek od Trunda » stř říj 05, 2016 20:18

Vyfoť, natoč zvuk a dej cenu, za jakou se dá taková libůstka pořídit :-) Zní to zajímavě a zdá se to být dobrým kompromisem.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

w135s
Příspěvky: 161
Registrován: stř srp 05, 2015 7:56

Re: A tak jsem koupil MG ZS 180...

Příspěvek od w135s » pon říj 17, 2016 16:07

Přátelé díky za rady. Probíral jsem výfuk ještě s lenhamem a nakonec ho později vezmu přes něj.
Bohužel mi nejspíš prdlo těsnění (protože kapučíno pod víčkem a unikající kapalina) a já jsem se rozhodl na pár měsíců stopnout investice do tohoto auta. Přecejen už jsem do něj nasypal víc než byla pořizovací cena a pořád se nezdá, že by byl konec.
Prodávat ho neplánuju, na to je ZS příliš návykové, ale mám i jiné koníčky a dočasně se bude jezdit takovým nudným koncernem :-)
MG ZS 180

Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 651
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Jihlava, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: A tak jsem koupil MG ZS 180...

Příspěvek od djmicho » pon říj 17, 2016 16:50

Ale kušuj s koncernem :roll: tyhle auto jako je MG si nekupuje člověk co předpokládá bezproblémový provoz.. Už vzhledem k absenci slušnějšího servisu, ceny těhle aut a majetnosti těch co si je kupují... Takže neskuhrat a dát dokupy ;) přece u auta pod 50k nečekals bezproblemový provoz? Každé slušné auto stoji 100k, to které stojí pod 100k to dotáhne na tuhle cenu na servisu :D šmarja ja do MG nasypal ted 20k a nic neni hotovýho..
Momentální přepravní kapacity - MG ZT 190, Toyota Verso D-Cat,Ford Fiesta, Citron C3 a nějaké jednostopé potvory

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 16588
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: A tak jsem koupil MG ZS 180...

Příspěvek od Trunda » pon říj 17, 2016 17:02

Jojo.... zrovna tohle taky zakouším, ale zas chápu, že je těžké neupadnout do tru(n)dnomyslnosti. Protože to vystřízlivění z naivity (že jsem si pořídil hotové auto na ježdění s cenou do sto tisíc) je z principu bolestivé :-) Ale jsou to zkušenosti a je třeba se z nich poučit a příště to zvládnout lépe ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

w135s
Příspěvky: 161
Registrován: stř srp 05, 2015 7:56

Re: A tak jsem koupil MG ZS 180...

Příspěvek od w135s » pon říj 17, 2016 22:57

Nooo jedna věc je naivita a druhá věc je stoprocentně pozitivní zkušenost se všemi předchozími vozy, které jsem vlastnil, které všechny byly v kategorii 50-100 tisíc a které udržování v řekněme 90-95% stavu stálo celkově tolik, co stálo MG za pouhý rok vlastnictví.
Holt teď budu chvíli investovat peníze i do jiných čekajících koníčků (čeká mě rozestavěný předzesilovač a koncák :-) ) a MG bude chvíli na druhé koleji - není totiž na světě jen ono.
No a koncern... z vlastní volby bych v tom nejezdil. Ono to sice funguje, ale úzkostlivě se to vyhýbá všem emocím a radostem. Auta pro pantáty, pro které není řízení radostí a důležitá je hlavně spotřeba pod čtyři a půl :-)
MG ZS 180

pavelJCZ
Příspěvky: 80
Registrován: čtv bře 06, 2014 17:58

Re: A tak jsem koupil MG ZS 180...

Příspěvek od pavelJCZ » úte říj 25, 2016 19:37

Je to jak se to vezme, se ZSem mám najeto teď nejakých 80K km, používám ho k běžnýmu provozu a moje srovnání by nevycházelo zase tak špatně oproti "spolehlivým" koncernům. Sice si nevedu přesnej deníček jako jsem to dělal u XW 214, ale když vynuluju věci co se platěj u všech aut jako stěrače, kapaliny pojistky a podobně, tak zatím mě na nákladech za díly a opravy vyšlo ZS nejvíc na nějakých 20000 kč. A sice mám levného mechanika, ale i kdyby to mělo být 30 000 u jiného mechanika, tak servis čehokoliv 130ti kwatového na 80 000 km by leckdy nevyšel levněji ani u koncernu :-) (když teda nebudu počítat načipované 1.9 TDI) a vzhledem k tomu, že jezdím na LPG, tak si myslím, že mě provoz/servis vychází kilometrově minimálně na stejný kačky jako s tím 1.9TDI při desetinásobné radosti z jízdy msm:

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 16588
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: A tak jsem koupil MG ZS 180...

Příspěvek od Trunda » stř říj 26, 2016 10:12

Na druhou stranu, tys nekoupil asi takový střep. Ale to je právě to - když se koupí vyslovený střep, tak pak se nemůže žehrat na to, že do toho sype peníze. Navíc je to auto, které se z podstaty věci nákladově jinde, než auto z tuctové konfekce. Jako co je taky fakt, tak že bohužel MG jsou auta, kde málokterý majitel udrží své tuzerské pudy na uzdě. Pak tím trpí následující majitelé, kteří chtě nechtě musí auto dát do původního stavu, aby se s tím dalo normálně jezdit. Tedy opět aspekt, který se tuctových aut třeba netýká.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

w135s
Příspěvky: 161
Registrován: stř srp 05, 2015 7:56

Re: A tak jsem koupil MG ZS 180...

Příspěvek od w135s » stř říj 26, 2016 15:17

Ona koupě střepu mi ale nečiní žádnou povinnost do něj vrážet peníze horem spodem. To je trochu absurdní :wink: Bohužel pro moje ZS, toto auto není doma z užitku, ale ze zábavy a tak se jeho finanční priorita po víc než roce opravování všeho možného jednoduše snížila. Časem se na něj zase dostane, ale už ne bezhlavě :-) Udělal by to tak každý, kdo nežije jen autem.

A jak už jsem psal kdysi, sportovní auto s ještě větším a silnějším motorem, daleko vyšším nájezdem a o šest let starším rokem výroby jsem provozoval. Takže mám i představu o nákladech.
MG ZS 180

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 16588
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: A tak jsem koupil MG ZS 180...

Příspěvek od Trunda » stř říj 26, 2016 15:24

Však takhle na tom není nic špatného. To je život ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

mg-driver
Příspěvky: 5
Registrován: čtv říj 29, 2015 9:24

Re: A tak jsem koupil MG ZS 180...

Příspěvek od mg-driver » pon říj 31, 2016 7:03

Ono to je asi hodně o tom, že koupit hezké MG je v ČR stejně těžké, jako koupit málo ojetou, nestočenou a nebouranou Octu TDI. Po sportovních verzích ZS a ZR jsem v rámci života automobilové kurvy díval již vícekrát. Jak to počítám, připletly se mi do cesty už čtyřikrát, a ve všech případech jsem už v první minutě obhlídky zjistil, že zbytečně mařím svůj čas, jaké to byly hnoje.

Řekl bych, že typické MG ZS180 / ZR160 se do ČR dostalo jako ojetina z D v nejnižší cenové hladině = odpovídajícímu stavu. Holt, připlatit si (klidně i nemalou) část peněz za lepší kousek je ve výsledku téměř dycky levnější varianta.

Odpovědět