MG ZS brzdy

ZlinskyLetec
Příspěvky: 24
Registrován: ned bře 03, 2019 17:02
Bydliště: Olomouc/Zlín

Re: MG ZS brzdy

Příspěvek od ZlinskyLetec » stř čer 05, 2019 14:07

Trunda píše:
stř čer 05, 2019 13:43
Nechápu.... co ti mám poslat? Ty chceš kupovat třmeny?

Já osobně bych dával na předek i zadek stejné desky. Ideálně i kotouče. U auta pro běžné ježdění je to relativně fuk, ale u sportovního auta je dobré dodržet nastavení výkonu na přední a zadní nápravu a to bude správně pouze tehdy, když bude stejný materiál. Tedy samozřejmě nebude to ideální, protože to nastavení je dělané na obyč matroš, ale myslím si že lepší, než dozadu dát něco slabého a tím pak mít přebržděný předek a nevyužitý potenciál zadních brzd. Nehledě na to, že o to víc se to bude při brždění stavět na čumák a při nájezdu do oblouku to bude mít dřív tendenci k přetáčení.
Prostě není pravda, že zadní brzdy nejsou podstatné. Proč asi mají všechny závodní speciály nastavitelný výkon na zadní brzdy, že? ;-)
To vím, že mají nastavený výkon na zadek, ale nerad srovnávám závodní vozy s auty za pár... Každopádně dobré argumenty, takže EBC i dozadu.

Ke třmenům, na webu EBC máš toto info:
Car Fitment
Make MG
Model ZS
Engine 2.5
BHP
Year From 2001
Year To 2005
Caliper Girling/TRW

otázka byla, zda-li musíš mít Girling/TRW třmeny, protože z toho, co tam mají jednoznačně nevyplyne, jestli desky sedí i na OEM třmeny, ale z tvé reakce předpokládám, že ano

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZS brzdy

Příspěvek od Trunda » stř čer 05, 2019 14:24

DP41339R jsou přední, které jsou na ZS 180 .... výrobce třmenu neřeš....
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

mikeZS
Příspěvky: 309
Registrován: pon čer 14, 2010 7:24
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS brzdy

Příspěvek od mikeZS » stř pro 25, 2019 22:58

ak niekdo chce tak daju s aj modre zavodne dosky od EBC zohnat, ja som odskusal standartne rozmery kotucov od EBC, Mtec, Mintex s kombinaciami platniciek od EBC, Mtec, MIntex, ATE, Ferrodo. Seriovo cena vykon nejake lepsie kotuce a EBC yellow, budget lepsie kotuce a ATE platne,
ja osobne som presiel na brembo 4 piestik brzdice pug 406 (250e) + ff RS1 kotuce 326mm , platnicky seriove ATE (65e), kotuce Mtec drazkovane (cena cca 100) + drziaky a hadicky a ine blbosti (120e) - spolu cca 600-650e s repasom brzdicov,, brzdi to oproti seriam neskutocne, na okruhu som prebrzdil aj TT s 8 pietnikmmi D2, a porsche 991 -320k NASP, vydrzia plnu palbu 30 min jazd bez straty hrebienka(dojazdene 20x30 min a platnicky su este na dojazdenie), serie zomru po 10-15 min (najdlksie vydrzali EBC yellow)
vzadu mam obycjne TRW kotuce a ATE platne , na obycajne okresky odporucam aspon tie yellow a lepsie kotuce, na okruh urcite upgrade
existuje aj kit z renaultu megane rs - 345mm kotuce ale tam je cena okolo 1000e

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZS brzdy

Příspěvek od Trunda » sob pro 28, 2019 7:49

Díky za report ;-) No a zásadní dotaz... jak to řešíš s ABS na okruhu?
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 756
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Polná, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS brzdy

Příspěvek od djmicho » pon led 13, 2020 16:57

ABS u ZS a i ZT je v pohodě i na okruh, když je slušný obutí. Koplo mě na okruhu jen párkrát
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZS brzdy

Příspěvek od Trunda » pon led 13, 2020 18:02

Jako když budeš mít lepivé slicky, tak to probrzdit jde ztěžka a to už taky musí být echt pozdní brždění. Ale se semislicky to kde do ABS pořád, když jdeš na brzdy co nejpozději a tak se občasnému probrždění ani nevyhneš a v ten moment tě ABS pošle do věčných lovišť. Za mě s ABS se na okruhu nedá jet na limitu a to je trošku škoda, ne? ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 756
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Polná, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS brzdy

Příspěvek od djmicho » stř led 15, 2020 0:16

Ono zase u ZS ani ZT to nejsou žádné výkonové orgie aby se to dalo tak moc rozohnit :-D v ČR není moc míst s tak dlouhými rovinami aby brzdy s ABS byly problém, jediný problém jsem měl s cílovou rovinou v Mostě kde sem ve 3. Kole probrzdil. Něco jinyho by bylo s V8, ale tam by byl problém s hmotností, takže by člověk stejne radši vše bral bokem :lol:. ABS off je dobrý když už to někdo má jako hračku třeba s 2.0T
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)

mikeZS
Příspěvky: 309
Registrován: pon čer 14, 2010 7:24
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS brzdy

Příspěvek od mikeZS » sob led 25, 2020 20:30

ABS mam standart, na slovakiaringu su 3 rovinky kde sa brzdi so ZS som z 220/180km/h na nejakych 100/80,
ja jazdim semisliky strednu tvrdost 215/45/17 + (samosvor ale to nema vplyv na brzdenie) a nikdy nekope ABS-teda ak vies ako brzdit a neskocis naplno na brzdu, :),
jazdim dost casto hranu s autom v smyku ked sa nezadari ale ako vravim so sucasnym setupom neni problem prebrzdit aj porcshe 911 co tam maju, (upravene na okruh) a ani kamaratovu megane rs 265 s cupovym podvozkom, s lepsimi kotucmi a platnami (su tam teraz mtec kotuce a obycjne ATE platne) to musi byt este lepsie, (ale cenovo su okruhove/fst road platne do tych strmenov brembo od 180-200e+ zatial co ATE cca 70e). AKo som pisal vyssie ta kombinacia nema problem plnych 30min kotol bez straty ucinku, po ochladeni sa da ist zase, na jedny platne ATE som odjazdil cca 20x30min, a este tam trosku zmesi ostava (na zimu to uz vydrzi). Na jar uvidime co osadim , kotuce este vyzeraju zachovalo mozno vyksusam dake hawk (skusil by som tie yellow stuff ale 180e sa mi zda byt prehnane za ne ked ferroda su za 180-190e)

btw ak niekdo riesi zavodne auto tak asi nehladi tolko na cenu dielov a ide po tom najlepsom, a malokdo jazdi svoje auto na okruhu stale na hrane jedine ak to je jeho vikendovka urcena na rozbitie a ma nato love. Neviem ako to je u vas na okruhoch ale u nas vacsinou su strasie oturbene hondy, zopar starscih m3, nejake megany rs,seaty leon,, jeden ISF, a potom zopar ludi co dojde vysksuat svoje drahe auta M5, 911 turbo, rs,

a ako top sem chodia nemci na svojich 911gt2, gt3, mclarenoch, sem tam lambo - vacsina sa kroti a ide oddychove tempo jedine rovinky davaju az na par nemcov co nakladaju tym gt3 ako keby sa nebali ze ich rozbiju

Odpovědět