Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Odpovědět
Uživatelský avatar
11AA
Příspěvky: 908
Registrován: pát pro 09, 2011 20:02
Bydliště: Litomyšl

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od 11AA » ned bře 11, 2018 20:37

Já to měnil kvůli prasklemu T, hadičky byli ok.
Opel Astra F Caravan 1.6 / '96 /01.01 - /for work
75 2,0 V6 / sedan / '00 / Onnyyy /11.13 - /my car
420 SDi / sedan / '00 / Jane's /12.12 - /wife's & family
216 i / coupé / '98 / Luke /04.13 - /for fun
220 / coupé / turbo / Carl / 08.15 - / for fun II.
414 SI /04.12 - 09.13

Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 473
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Jihlava, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od djmicho » úte bře 13, 2018 2:40

Nedělám si iluze, že to při GO vytahovali v rukavičkách a ano jsou ztvrdlý tak, že stačí málo... Jinak u toho t-čka to bylo samozřejmě taky ulomeným t-čkem, trubce nic nebylo... Ale teď je klid, hadice vydeží až do skonání auta...
Momentální přepravní kapacity - MG ZT 190, Toyota Verso D-Cat,Ford Fiesta, Citron C3 a nějaké jednostopé potvory

Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 473
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Jihlava, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od djmicho » pát bře 16, 2018 21:40

No supr zjištění, že tam kluci od MG/Rover dávali tak mrňavý vstřikovače a není na nich skoro žádná rezerva (kolem 4500 jedou na 80%) msm: no nic bude třeba regulátor tlaku paliva a uměle jim přidat na průtoku...
Momentální přepravní kapacity - MG ZT 190, Toyota Verso D-Cat,Ford Fiesta, Citron C3 a nějaké jednostopé potvory

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 16088
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od Trunda » úte bře 20, 2018 20:44

Máš nějakou zkušenost s regulátorem tlaku paliva? Kukni mi prosím zde http://www.roverclub.cz/bb3/viewtopic.php?f=34&t=10358 ... rád bych nějakou konzultaci.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 473
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Jihlava, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od djmicho » úte bře 27, 2018 14:26

To jsem četl a dost možné to je, protože sériová mapa je dělaná na AFR na +- 14,7 a ve vyšších otáčkách neklesne pod 13,9-14. Většina motorů podá maximální výkon v rozmezí 12,2-13 podle stupně komprese, kvality zapalování atd... Takže přidáním tlaku se v podstatě přemapuje vstřikování (při 3 barech má vstřikovač třeba 200ccm max při 3,2 bude mít kolem 220 což způsobí snížení AFR - od určitých otáček totiž vstřikování není řízeno lambdou takže neprobíhá korekce vstřikovacího času - třeba u Nissan motorů je to od 3800rpm, kdežto při volnoběhu a otáčkách řízených lambdou si to ecu zkoriguje...) tak polopaticky, snad to je pochopitelný :)
Momentální přepravní kapacity - MG ZT 190, Toyota Verso D-Cat,Ford Fiesta, Citron C3 a nějaké jednostopé potvory

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 16088
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od Trunda » úte bře 27, 2018 14:38

Cca jsem pochopil. A teď je otázka, jestli to je něco, co stojí za to řešit u atmosféry. Dle těch grafů to navýšení není zas taková hitparáda v případě, že je motor jinak v sériovém provedení.
Ale chápu, že když proti sérii zvýším efektivitu vyplavování a sání motoru, tak jak ty říkáš, od určitých otáček může vznikat zbytečně chudší směs, než by mohla být. A tím zvýšením tlaku se to v podstatě vykompenzuje.

Oukej.... no a co soudíš o objektivnosti takového udělátka za Aliexpressu? :-) Např. https://www.aliexpress.com/item/Univers ... autifyAB=0
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 473
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Jihlava, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od djmicho » úte bře 27, 2018 14:50

+- je to stejná "kvalita" člověk si musí otestovat o kolik blbě budík ukazuje, bývají to desetiny... Větší problém bývá správný adaptér na rail místo původního regulátoru :wink:
PS: u 160 koňový 1.8 toho člověk už moc nenažene, ale u jinak seriově seškrcených motorů to bývá rozdíl znatelnější (samozřejmě čím větší obsah, tím víc "schovaných" kobylek..)
Momentální přepravní kapacity - MG ZT 190, Toyota Verso D-Cat,Ford Fiesta, Citron C3 a nějaké jednostopé potvory

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 16088
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od Trunda » úte bře 27, 2018 14:52

No, to jsem taky zkoumal. Na K-Series se to dá komplet sehnat v UK, ale 100 liber bych za to nedal. Co vzít původní regulátor a jen ho provrtat? :-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 473
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Jihlava, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od djmicho » úte bře 27, 2018 14:56

Úplně si nejsem jistej jestli by to provrtání nějak vůbec šlo... Tak on asi nebude problém tu redukci vyrobit, kousech tlustšího plátu a pár děr.... Pak do toho závit a redukci na hadičku...
Jinak tímto bych projekt na nějaký čas uspal, musím se teď věnovat novému rodinnému povozu Toyota Corolla Verso r.09 2.2 130kw :D
Momentální přepravní kapacity - MG ZT 190, Toyota Verso D-Cat,Ford Fiesta, Citron C3 a nějaké jednostopé potvory

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 16088
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od Trunda » úte bře 27, 2018 15:29

Tys koupil smraďocha?! oo: :!: stupo: :mrgreen:
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 473
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Jihlava, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od djmicho » úte bře 27, 2018 15:37

Ani netušíš jak já, benzínový šílenec, jsem nešťastnej... Z druhý stránky, potkal někdo Verso s rozumným benzínem? Já ani jedno :-D 1.6 je slabej jak čaj, 1.8 uřvanej a uchlastanej (14 litru když se jede "svižně"). Tohle alespoň jede, i když ty 2 katy + filtr jsou mi proti srsti (oxidační kat,filtr pevných častic a zásobníkový kat na NOx filtraci...)
Momentální přepravní kapacity - MG ZT 190, Toyota Verso D-Cat,Ford Fiesta, Citron C3 a nějaké jednostopé potvory

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 16088
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od Trunda » úte bře 27, 2018 19:17

:puke:
No, co jsem četl, tak ta 2.2 taky není extra výhra. A tak uvidíš. Ona zas rozumná spotřeba na lítání s rodinou není od věci, když si vezmeš, že najedeš dvojnásob kilometrů, než se ZT ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 473
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Jihlava, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od djmicho » stř bře 28, 2018 6:38

Od člověka z toyoty vím, že ten motor umí najet půl mega, ale:
- člověk nesmí tankovat nejlevnější naftu (vstřiky piezo jsou háklivky)
- žádný honění zastudena (to by mělo být snad "automatický, ale známe lidi...)
- necourat se s tím 2 kiláky po městě
- a nejezdit s tím jak s TDI na 1000-1500RPM...
Každej tam totiž na okresce rval 6-ku a motor se zakarbonoval, protože při 80km/h točí 1300...
Momentální přepravní kapacity - MG ZT 190, Toyota Verso D-Cat,Ford Fiesta, Citron C3 a nějaké jednostopé potvory

Uživatelský avatar
Keksin
Příspěvky: 3028
Registrován: čtv zář 27, 2007 12:50
Bydliště: jižní Morava

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od Keksin » čtv bře 29, 2018 6:16

Aji nafťák potřebuje občas provětrat výfuk.

Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 473
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Jihlava, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od djmicho » pon dub 02, 2018 13:20

Začíná mi to přerůstat přes hlavu msm:
Přílohy
IMG_20180401_190131.jpg
Momentální přepravní kapacity - MG ZT 190, Toyota Verso D-Cat,Ford Fiesta, Citron C3 a nějaké jednostopé potvory

Odpovědět