MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Odpovědět
J0hny
Příspěvky: 2099
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od J0hny » pát dub 13, 2018 11:39

Mě to sice psala, ale řj. Musí mít nějakou prodlevu než si uloží hned závadu, Vis musí mít čas se vrátit na druhou stranu (bavíme se o vteřinách/setinách), ale ty cukance jsou taky v setinách chlat:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

djmicho
Příspěvky: 358
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Jihlava, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od djmicho » pát dub 13, 2018 17:28

Chyba se zapisuje až když nějakou polohu (ot/zav) vynechá, tohle popisovaný zaváhání jako chybu neuloží, na starým VISu mám motorek slabší, fungoval jenom pomale a cukání tam cítit bylo a chyba žádná a v testech běhal jak fík :wink:
Nissan almera N16-BMW 3 E46-Mazda 6 MPS-Nissan Primera Sport-MG ZT 190

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 15763
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od Trunda » čtv dub 19, 2018 7:27

Tak jsem rozebral VIS serva a provedl kontrolu. Uvnitř čisté i v případě serva, které ovládá motýlovou klapku, kde toho oleje ze sání jde jinak fakt dost. Motorky jsem profouknul čističem a vzduchem a serva stále chodí hladce.
Tak jediné, co se mi nelíbilo, motýl v tom svém rámečku se v zavřené poloze jakoby stále přidíral, tak jsem ho opět trošku přibrousil.
A tak uvidím jak při delší cestě dnes. A uvidím až bude škaredě, kdy se to škubání projevovalo více.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

djmicho
Příspěvky: 358
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Jihlava, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od djmicho » sob dub 21, 2018 11:51

Tak ještě kouknout na průběhy obou řídících lambd, kouknout jake jsou hodnoty nasavaneho vzduchu (teplota, množství). Pokud to hapruje tak se to někde projeví. Zapalovaní to nebude, misfire si ecu poměrně dobře hlídá, takže to může být jedině chyba AFR ať už kvůli špatnému vstřikování nebo kvůli špatnému měření množství vzduchu (oboje bude vidět na lambdě)
Nissan almera N16-BMW 3 E46-Mazda 6 MPS-Nissan Primera Sport-MG ZT 190

J0hny
Příspěvky: 2099
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od J0hny » sob dub 21, 2018 15:03

Množství neměříme u kv6
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

djmicho
Příspěvky: 358
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Jihlava, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od djmicho » sob dub 21, 2018 20:57

Nepamatuju si přesně co na kterým autě mám, ale když není MAF tak je tam MAP, je uplně jedno jestli se měří množství nebo podtlak/přetlak ve výsledku je to jen jinej přepočet :)
Nissan almera N16-BMW 3 E46-Mazda 6 MPS-Nissan Primera Sport-MG ZT 190

Odpovědět