MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Odpovědět
Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17113
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG [emoji6]

Příspěvek od Trunda » sob zář 14, 2019 6:26

Ahoj a děkuji za zdravici :-)
Je to tak... včera jsem jel Labuťkou do práce a celou dobu na mě dýchaly všechny ty příběhy, dobré i zlé, co jsme spolu prožili. Neměl bych být takový materialista, ale myslím si, že naopak ona to nebude ta materiální stránka věci, proč si člověk těch aut váží, jako spíš to pouto vzniklé jak u lidí tím, co trápení s ním člověk prožil :-D ... a přežil ;-)
Asi tak nějak jak to tehdy popsal Jeremy ve svém vztahu k Alfě :-D
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17113
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od Trunda » sob zář 28, 2019 11:41

cca 407.400 km

Nový motor (cca 60 tis. mil), repasované hlavy, měněné těsnění pod hlavami, komplet sada rozvodů SKF, nová dvouhmota, domeček termostatu, spojkové ložisko, lambda sondy, chladič, olej, chladící kapalina

14 dní s novým motorem. Co je hodně znát, tak ztratila se náladovost motoru. Teď to má takový konstantní charakter. Samozřejmě není tam místo V6 V8, takže nějaký výkonnostní skok nepřišel, ale jsem rád i jen za to, že motor jede tak, jak by měl.
V sání se mi tedy nějaký olej objevil, ale dal jsem tam zpět origo filtr box, vyhodil odlučovač a uvidím.
Spotřeba zatím moc veselejší není.... ale....
Jak jsem psal v jiném vlákně, v týdnu jsem poléčil zadní díl výfuku. Jenže jak jsem vyhodil pryč sportovní filtr a zezadu už to nestřílí a neburácí, tak šlo až teď slyšet, že je nějaká nepěkná netěsnost někde vepředu. Včera po práci jsem sundal spodní kryt a ejhle.... funělo to někde na zadním paroží. Tak jsem si zlámal ruce a spodem se mi podařilo paroží vykuchat ven. A opravdu mezi trubkami ve spoji byly celkem velké mezery a i uvnitř byl v pár místech přerušený svár. A zřejmě v těch místech, kudyma si to tahalo vzduch byly takové hezké škvarky. Skočil jsem opět k sousedovi a ten mi to luxusně zavařil.
Problém se svody je ten, že si to těmi škvírami celkem dost přisává vzduch a tu už to bylo fakt dost slyšet. Jenže hned za tím spojem je lambda a asi si dokážete představit co to pak dělá. Poznat to bylo už při pohledu dovnitř, kde přední svody byly uvnitř hezky bíle, kdežto tu ty byly hnědé. Jednoduše nasávaný vzduch mátl lambdu a na těch třech válcích se to snažilo dělat bohatší směs a proto to tam asi taky nebylo bílé.
Každopádně tento problém je vyřešen, sic udělal jsem blbost, že jsem endoskopem nekoukl do Y dílu a na kat. Tam totiž pořád vzniká takový drnčivý zvuk a vůl jsem se mohl podívat, jestli tam něco není. Zvážím, jestli si nezopakuju odpojení Y dílu. Jinak trošku očekávám, že tento vyřešený problém by mohl zlepšit celkovou spotřebu.... logiku by to mělo ;-)

Aktuálně ještě musím poléčit netěsnost na spodním napojení trubky na expanzku, protože tam to bylo mírně potečené. Tak zkusím v týdnu vyměnit sponu, dokud je dole kryt.
A pak mě vzadu čeká analýza zdroje klepání na nápravě. Předpokládám, že to budou horní unibaly na těhlici.

IMG_0774.jpg
IMG_0779.jpg
IMG_0809.jpg
IMG_0816.jpg
IMG_0818.jpg
IMG_0820.jpg
IMG_0822.jpg
IMG_0823.jpg
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17113
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od Trunda » sob zář 28, 2019 19:39

Jo a málem bych zapomněl... sháním převodovku. Moje má zřejmě nějakou vůli na vstupní hřídeli a celkem se to zhoršuje. Když zmáčknu spojku, je to ok, ale jak není zařazeno a není vymáčklá spojka, tak to rachtá jak kdyby se převodovka měla rozsypat. A spojkové ložisko to nebude, protože to se měnilo.
Tak kdyby měl někdo zachovalou špajzku z MG ZT 190, tak přijímám nabídky ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17113
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od Trunda » sob lis 30, 2019 18:12

cca 411.500 km

Jsem znechucen..... šel jsem poladit profukující napojení zadních svodů na Y a tak zkusmo vezmu za pravé kolo a zkusím vůli a ha! Klepkání... a jasně!!!! Ten čep řízení, co jsem dával na jaře má vůli jako prase..... :puke: DELPHI :puke: .... jako to není normální. Asi to zkusím reklamovat, protože tohle fakt ne! Po 13 tis. km po smrti.... a to mám doma druhý na druhou stranu.... co s ním jako?

Jinak jsem zjistil, že tedy profukuje zadní příruba ze svodů a to celkem dost. Původně jsem ji chtěl povolit a znovu přetěsnit, ale když jsem to viděl, co mě zas čeká za vopruz s tím to dávat dohromady, tak jsem zvolil jiný způsob. Vyčistil jsem spáru mezi přírubami, nacpal tam tmel na výfuky a do té spáry zamáčknul dva provázky z karbonové tkaniny, aby se tmel nevyfoukl. Jestě jsem to omotal okolo jakousi páskou na opravu výfuku a dokola zajistil vázacím drátem. Nechal jsem to na volnoběh vypálit a vypadá to, že by to mohlo držet.

Zdola jsem to zrevidoval, dal jinou sponu na prokapávající spodní trubku do expanzky a vrátil spodní kryt motoru. Jo a asi bych měl vyměnit dolní rameno motoru. Myslím, že to v něm dost chodí. Asi ho zkusím objednat z Aliexpressu :-D
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

michal.lom
Příspěvky: 1132
Registrován: sob kvě 17, 2008 17:33
Bydliště: Tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od michal.lom » sob lis 30, 2019 18:22

Na zadku motoru dělat cokoliv je žůžo...

Moje rameno od Starka vydrželo nějakejch 33000, a to sem si říkal že to je málo mir:

Já se zase včera potápěl pod palubku. Měl sem mokro pod nohama - klasicky rozpojená hadična od šíbru a ještě ucpanej ten zbytek co ústí do podběhu. Do něj sem nacpal jinou hadičku, abych nemusel kuchat podběh a dopojil tu od šíbru. Už se tam někdo vrtal, bylo to opatlaný nějakým tmelem, ale všude kolem, jen né na tom spoji hadic...
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
Rover 45 1.4 (Prodáno)
MG ZT 190+ Trophy Blue RHD - bohužel už jen zdroj ND

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17113
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od Trunda » pát pro 06, 2019 9:32

Potvora skočila počůraná v Hranicách... hlavně že jsem tam o víkendu dal spodní kryt!

1A54C486-8F90-467D-AAB9-8B99613179D4.jpeg
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

michal.lom
Příspěvky: 1132
Registrován: sob kvě 17, 2008 17:33
Bydliště: Tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od michal.lom » pát pro 06, 2019 11:16

Co a kudy uteklo?
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
Rover 45 1.4 (Prodáno)
MG ZT 190+ Trophy Blue RHD - bohužel už jen zdroj ND

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17113
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od Trunda » pát pro 06, 2019 11:20

Chladící kapalina.... bylo to rozšplejchané v pravém podběhu a teklo to po krytu. Nakonec jsem koukl do V motoru a jasně! Kurde.... zase problém s domečkem termostatu a to je tam dva měsíce dávaný nový z Rimmerů ml:
Dolil jsem kapalinu, asi litr a nakonec jsme dojeli domů... koukal jsem a moc toho neubylo, tak asi s tím půjde přejet k Lenhamovi. Musím se s ním domluvit.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

michal.lom
Příspěvky: 1132
Registrován: sob kvě 17, 2008 17:33
Bydliště: Tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od michal.lom » pát pro 06, 2019 11:32

No super. Víc to radši nebudu komentovat, abych to nezakřiknul...
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
Rover 45 1.4 (Prodáno)
MG ZT 190+ Trophy Blue RHD - bohužel už jen zdroj ND

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17113
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od Trunda » pát pro 06, 2019 11:39

Jako že se ty věci musí srat vždycky jak začne mrznout... jo a to je ještě sranda, protože v týdnu jsem zaslechl, že začal za studena jaksi chrastit altík na ZRu. A dneska, jak jsme dojeli z města společně s modrým a poslouchal jsem jak za mnou zaparkovává Věrka ZRo, že to má jakýsi hnusný zvuk, tak už aj za tepla to hnusně bzučí. Uf! Doufám, že má Jarek nějaký altík skladem. A to jsem se tu ještě nerozepsal o tom, že story s nádrží na ZRu není u konce.... ale to jsem zatím neměl sílu a čas analýzu sepsat....
V obou zaměstnáních to mám na pokakání, takže se ale fakt nenudím stupo:
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

Odpovědět