MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Odpovědět
lenham3
Příspěvky: 2300
Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od lenham3 » ned pro 13, 2020 21:07

Cidlo jsme prohodili a to byla asi chyba :roll:

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17595
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG [emoji6]

Příspěvek od Trunda » ned pro 13, 2020 21:22

lenham3 píše:Cidlo jsme prohodili a to byla asi chyba :roll:
Aaaaha... šajze po druhé :-( Takže jsem dal špatný pokyn...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

michal.lom
Příspěvky: 1301
Registrován: sob kvě 17, 2008 17:33
Bydliště: Tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od michal.lom » pon pro 28, 2020 11:59

Zdarec, nedávno jsi tady řešil zetejkání do kufru, a FB to řešili angláni a jeden doporučil tohle. Prej mu teklo kolem pantů na pátejch dveřích a tímhle to zachránil, tak o tom přemejšlím. Netuším, jestli existuje nějaká alternativa tady u nás, nějak jsem to zatím nehledal...

https://www.youtube.com/watch?fbclid=Iw ... e=youtu.be
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
Rover 45 1.4 (Prodáno)
MG ZT 190+ Trophy Blue RHD - bohužel už jen zdroj ND

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17595
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od Trunda » pát zář 03, 2021 9:00

Tak dlužím zde několik aktualizací.... ano, v práci jsem "povýšil" a dostal na krk tým lidí, doma se mi taky rozšířil tým lidí o zde nového člena, taky se mi rozšířil tým aut o kravskou ameriku, problémy s parkování.... samej stres, no :lol: ... takže prostě nestíhám ;-)

Takže ZTT... tuším před vánoci byla srnčí zabíjačka. Světlo se mi podařilo svařit a to moc pěkně, na což jsem velice hrdý :-) Nárazník proti tomu ostuda. Je z jakéhosi pěnového plastu, který se nedá svařit, takže jsem to zbastlil nějakým dvousložkovým lepidlem a samozřejmě se to parádně rozjelo, takže je to vcelku k blinkání. Kosmeticky hnus, ale z pěti metrů dobré :-D Jinak byl ohnutý jen roh blatníku, který se dal v poho narovnat. A možná trošku ohnutý plech brejlí kolem světla.... nic tragického. Aspoň jsem to tam trošku zrevidoval.

Co dál.... no kapotě se loupe lak už slušným tepem, na střeše taky trošku a bohužel moc tomu nepřidá fakt, že auto musí stát venku.
Tudle jsem se sousedem znova provařil vnitřní s vnější trubkou v obou větvích Y svodu výfuku, tak jsem se opět zbavil toho děsného chrastění. Ale někde tam zas něco profukuje, jestli příruba, možná vlnovec.... nevím. Blbě se to detekuje, dokud to neupadne :-D
Dneska jsem se konečně dokopal k tomu objednat z DMGRS čajnskej véfuck. Je to 60mm verze, takže co tam patří, jen se tomu budou muset nadvařit koncovky. I s montážní obručí a k tomu aj novou gumou na spojkový pedál a s poštovným jsem zatím na 6500,-, což je díky dnešnímu kurzu fajn. Akorát to podělá celní říení a to asi sviňsky :-(

Jinak krom už notně padající stropnize nic zlého. Podařilo se umravnit termostat, kde bylo zas cosi prasklého. A podařilo se mi vyměnit čidlo teploty, kvůli kterému jsem musel rozbombardovat půlku motoru, abych se k němu dostal. Jako fakt slušně dementně umístěné a bohužel kvůli dodatečně pro jistotu oblepenému termostatu to prostě nešlo bez demontáže sání.
Ale jinak jezdí to, motor je cajk, sic nějaký hydroštel po startu potřebuje chvilku na naplnění.....
Brzdy budu muset pořešit ale asi až na jaře, bo teď přes zimu nové nemá smysl dávat.
Jo zadní zatékání bylo kolem ploutvičky :-D .... a přitom já to celou dobu tušil, ale jak blb jsem tam přetěsňoval pomalu že jsem nechal vyřezávat boční okýnka a nakonec opět ta zpropadená ploutev. Takže pokud vám z rožku zadního bočního okna kape voda, tak za to může ploutvička.

No.... a čekám, kdy prdne některá z pružin. Už moc pěkné nejsou :-D ..... ale auto musí dál sloužit. S kravskou amerikou se na nákupy fakt jezdit nedá :-D
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17595
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od Trunda » úte říj 05, 2021 19:56

Tadá, po měsíci je véfuk doma... Jako nevím, ale ti DMGRS jsou tak trošku jelita. Mají nějaký objednávkový systém, potvrzení o objednání přijde a pak už nic. Vždyť to borec musí neskutečně otravovat, když mu pak lidi píšou jako co tedy s tou objednávkou je.... Po asi 14 dnech jsem mu tedy psal co jako a že to už odeslal a nemá info od dopravce. Tak pak to týden hnilo kdesi u lokálního přepravce a pak si to přebrala DHLka a už to šlo celkem rychle kupředu samozřejmě i s proclením. Takže vcelku výfuk, obruč a guma na pedál cca 6500 + 2400 poplatek, clo a DPH.

Nevybalil jsem to úplně, ale takto to vypadá vcelku fajne. Budu to muset odmastit a dám tomu nějakou povrchovku. Koncovky jako jo, nevypadají mrzutě, ale uvidím. Jsou tam naštěstí ještě přes mezikus nabodované, takže to budu muset obrousit a nadstavit, jelikož to je na Tourera krátké. Uvažoval jsem tam udělat něco fajného nerezového, ale na to asi peču. Nelíbí se mi ten úhel, jak jsou zešikma. Je to víc, než jak je nárazník. Tak možná jestli je neotočím o 90° ...
No pak budu muset vyřešit napojení na středový díl. Stejně budu muset koupit trubku na ty koncovky, tak jestli koupím spojovací trubku s větším průměrem a kolem trubky středového dílu namotám plech abych zvětšil průměr...
Prostě nebude to úplně šup šup. Navíc nějak není čas.... pořád se drbu s tím prahem na ZRu, ale už to mám v základovce. Pak musím taky řešit oleje a pak přezouvání všech aut...
Přílohy
8B4642B6-A25C-43A8-A8D5-A461332D249A.jpeg
C851F69A-C525-4056-9957-8958192E8A11.jpeg
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17595
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od Trunda » úte říj 12, 2021 20:31

... tak, jelikož výfuk na autě opět o několik decibelů navýšil žádost o výměnu, musím máknout i zde. Objednal jsem 60mm trubku s rozšířením na nasazení, z čehož nadstavím středový díl tak, abych mohl koncák bez úprav namontovat tak, jak je vyrobený (kvůli tomu, že stávající je natupo navařený na středový díl a ten by tak byl krátký). No a koncovky jsem se rozhodl vyřešit tak, že jsem objednal nerez trubku v průměru tak, aby šla navařit na výstupy z koncáku. Tedy udělám takto dvě nerezové koncovky a dám jim nějaké elegantní zkosení. Ty origo jsou na kombíka na prd, protože kombajn nemá tak malý rádius nárazníku, jako sedan (si aspoň myslím) a to jejich zkosení mi tam prostě nesedí. Navíc jsou dost masivní na to být ještě vsazené v tom nerez rámečku... Takto dvě nerez vedle sebe s 55mm průměrem si myslím budou fešné. A ještě bych je mohl ožehnout, ať chytnou duhovou barvu :-D
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

Odpovědět