MG ZT-T 180 2.5 V6 AUTOMAT
MG ZT-T 180 2.5 V6 AUTOMAT
Cus, premyslim o dalsim aute do rodiny a idealne MG ZT-T 2.5 V6 AUTOMAT. Koukal jsem a v UK se nejake objevi, ale na kontinetu jsem nic nenasel Nemate nekdo povedomi zda se vůbec tyto auta delali v LHD. Jinak asi zustanu jaga Poznamka - nafu nechci.
MGF 1,8 Trophy 160 and Jaguar X-Type estate 3.0l V6 MT 4x4, Range Rover l322 4,4
nerezové svody 4_2_1 Janspeead + tlumic TT/MK4, TrotB = 52mm, Sani GreenFilter
Powerflex ...nakoupeno ceka na montaz
http://moje.auto.cz/Dendy/stribrnak.html
Lidi o mě říkaji že jsem flegmatik......hm je mi to nejak jedno
Utržené sluchátko: 6088947sestsest
nerezové svody 4_2_1 Janspeead + tlumic TT/MK4, TrotB = 52mm, Sani GreenFilter
Powerflex ...nakoupeno ceka na montaz
http://moje.auto.cz/Dendy/stribrnak.html
Lidi o mě říkaji že jsem flegmatik......hm je mi to nejak jedno
Utržené sluchátko: 6088947sestsest
Re: MG ZT-T 180 2.5 V6 AUTOMAT
Hej, tak třeba tady je šestiválec s automat. převodovkou kombík a s volantem na správné straně:
http://www.autowereld.nl/mg/zt/t-2-5-v6 ... tails.html
sedan
http://www.autowereld.nl/mg/zt/2-5-v6-1 ... tml#foto-4
http://www.autowereld.nl/mg/zt/t-2-5-v6 ... tails.html
sedan
http://www.autowereld.nl/mg/zt/2-5-v6-1 ... tml#foto-4
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: MG ZT-T 180 2.5 V6 AUTOMAT
Diky za typ, nasel jsem tam i ten starsi model ...libi se mi vic
MGF 1,8 Trophy 160 and Jaguar X-Type estate 3.0l V6 MT 4x4, Range Rover l322 4,4
nerezové svody 4_2_1 Janspeead + tlumic TT/MK4, TrotB = 52mm, Sani GreenFilter
Powerflex ...nakoupeno ceka na montaz
http://moje.auto.cz/Dendy/stribrnak.html
Lidi o mě říkaji že jsem flegmatik......hm je mi to nejak jedno
Utržené sluchátko: 6088947sestsest
nerezové svody 4_2_1 Janspeead + tlumic TT/MK4, TrotB = 52mm, Sani GreenFilter
Powerflex ...nakoupeno ceka na montaz
http://moje.auto.cz/Dendy/stribrnak.html
Lidi o mě říkaji že jsem flegmatik......hm je mi to nejak jedno
Utržené sluchátko: 6088947sestsest
Re: MG ZT-T 180 2.5 V6 AUTOMAT
Jaký starší model?
Verze MKI?
Verze MKI?
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: MG ZT-T 180 2.5 V6 AUTOMAT
Jestli jsou, tak jich je jak šafránu, ale rozhodně skvělá volba... Mě by tam automat vůbec nevadil, protože tím, jak je motor kvůli ekonormám a dvouhmotě zdechle naladěný, tak bys tím o nic extra nepřišel. Jen ta spotřeba pak bude asi trošku větší, ale žádná hrůza.
-
- Příspěvky: 2113
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Beroun u Práglu
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 180 2.5 V6 AUTOMAT
Nepřijde mi zdechle naladěnej, po opravě vis motorků jede velice slušně, na to kolik to váží, ale pravda, má najeto taky 120 000
Re: MG ZT-T 180 2.5 V6 AUTOMAT
Jasne mk1, ještě ho řeším versus x-type.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
MGF 1,8 Trophy 160 and Jaguar X-Type estate 3.0l V6 MT 4x4, Range Rover l322 4,4
nerezové svody 4_2_1 Janspeead + tlumic TT/MK4, TrotB = 52mm, Sani GreenFilter
Powerflex ...nakoupeno ceka na montaz
http://moje.auto.cz/Dendy/stribrnak.html
Lidi o mě říkaji že jsem flegmatik......hm je mi to nejak jedno
Utržené sluchátko: 6088947sestsest
nerezové svody 4_2_1 Janspeead + tlumic TT/MK4, TrotB = 52mm, Sani GreenFilter
Powerflex ...nakoupeno ceka na montaz
http://moje.auto.cz/Dendy/stribrnak.html
Lidi o mě říkaji že jsem flegmatik......hm je mi to nejak jedno
Utržené sluchátko: 6088947sestsest
Re: MG ZT-T 180 2.5 V6 AUTOMAT
No, ve vší úctě, X-type, jestli zkusíš fyzicky porovnat, tak budeš spíš zklamaný... jednak je výrazně uvnitř menší a pak i ty motory jsou nic moc. A jako bonus to, že jaguáristi se s tebou nebudou bavit Jdi do ZT
Re: MG ZT-T 180 2.5 V6 AUTOMAT
Trundo, neřekl bych, že V6 v Jagu je nic moc - jedou dobře, mají charizma, a když kontroluješ hladinu oleje, tak naprosto spolehlivé
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: MG ZT-T 180 2.5 V6 AUTOMAT
No nevím... jel jsem v Thomasově 2.5 V6 XTypu a jako moc emocí to ve mě nevzbuzovalo. Spíš jsem byl zklamaný z toho, jak se tomu nechtělo jet. Jasný, jen můj pocit, ale v porovnání se ZT to bylo fakt mrtvější. Ale v R-ku s třílitrem to bude asi jiná písnička, ačkoli pořád to nějak nepřemůže tu pachuť toho, že je to ve své podstatě Ford. Jiným to ale vadit nemusí
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6958
- Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 180 2.5 V6 AUTOMAT
X-Type je dobré auto za pěkné peníze. S tvrzením, že je "výrazně menší" bych byl opatrný. Ono "výrazně" je samozřejmě dost subjektivní, ale neřekl bych, že se v některých rozměrech liší např. o desítky %, spíš tak o jednotky. Takže ...
Navíc výhody X-Type jsou jednak dostupnost i se silnějším třílitrem, ale taky třeba možnost pohonu 4x4 (na rozdíl od ZT nebo i výchozího Mondea, s nímž sdílí platformu).
Je to takový baby-Jag a naprosto chápu, když někoho osloví. Sám nad kombíkem 4x4 přemýšlím jako alternativě dalšího vozu. Takový dělník na zimu
Navíc výhody X-Type jsou jednak dostupnost i se silnějším třílitrem, ale taky třeba možnost pohonu 4x4 (na rozdíl od ZT nebo i výchozího Mondea, s nímž sdílí platformu).
Je to takový baby-Jag a naprosto chápu, když někoho osloví. Sám nad kombíkem 4x4 přemýšlím jako alternativě dalšího vozu. Takový dělník na zimu
Re: MG ZT-T 180 2.5 V6 AUTOMAT
Ok, abych byl přesný, tak na zadních sedačkách, je šířka o 3 cm menší jako v ZT a na nohy je tam plus mínus nějakých 5 cm méně, což tak nějak vychází i dle toho, co jsem osobně zkoušel (nakonec už rozvor je o cca 4 cm menší). A to je pro mě třeba celkem zásadní mínus. Objem kufru je asi plus mínus stejný i když pocitově (čtyřkolka má asi menší, ale to nevím) a i myslím díky možnosti dát ještě celkem velké množství věcí pod dno kufru, mi ZT přišlo taky praktičtější. Kvalita zpracování interiéru mi v X-Typu přišla taky mírně horší, ale mohlo to být stavem konkrétního kusu.
Nikomu to nevymlouvám, ale sám jsem kolem toho dělal nějaký průzkum, protože jsem se taky mezi těmito rozhodoval a v reálu ZT pro mě byl celkem jasný vítěz, protože pro mě ta % navíc byla celkem zásadní.
Nikomu to nevymlouvám, ale sám jsem kolem toho dělal nějaký průzkum, protože jsem se taky mezi těmito rozhodoval a v reálu ZT pro mě byl celkem jasný vítěz, protože pro mě ta % navíc byla celkem zásadní.
Re: MG ZT-T 180 2.5 V6 AUTOMAT
X-Type
pro
Koukam jen po 3.0 automat. To ze je v aute méně mista .....nevadi jsem malej a je i to sympaticke - nemam rad moc velke lode.
to ze se se mnou z jaguaristu nebude bavit jsem jiz poznal (neb většina lidi na jag, foru jak to rici.......nejsou moc pratelsti ) co se tyka x-type
mimochodem 3,0 motor je famozni jede opravdu moc pekne.....v 2.5/AT jsem jel a nebylo to spatne
zapory:
moc kombiku ve 3,0/AT není
ma malo na kouli jen 1,6t( predpokladam ze stejne jako 75ma --1,6t )
pro ZT-T
libi se mi opticky mnohem vice
je to "MG" a v kombiku je opravdu kouzelne
proti
ja z nej hur vidim
jezdil jsem jen z 75mou a ta mi prisla moc komfortni proto ztt ...snad bude tvrdsi
pro
Koukam jen po 3.0 automat. To ze je v aute méně mista .....nevadi jsem malej a je i to sympaticke - nemam rad moc velke lode.
to ze se se mnou z jaguaristu nebude bavit jsem jiz poznal (neb většina lidi na jag, foru jak to rici.......nejsou moc pratelsti ) co se tyka x-type
mimochodem 3,0 motor je famozni jede opravdu moc pekne.....v 2.5/AT jsem jel a nebylo to spatne
zapory:
moc kombiku ve 3,0/AT není
ma malo na kouli jen 1,6t( predpokladam ze stejne jako 75ma --1,6t )
pro ZT-T
libi se mi opticky mnohem vice
je to "MG" a v kombiku je opravdu kouzelne
proti
ja z nej hur vidim
jezdil jsem jen z 75mou a ta mi prisla moc komfortni proto ztt ...snad bude tvrdsi
MGF 1,8 Trophy 160 and Jaguar X-Type estate 3.0l V6 MT 4x4, Range Rover l322 4,4
nerezové svody 4_2_1 Janspeead + tlumic TT/MK4, TrotB = 52mm, Sani GreenFilter
Powerflex ...nakoupeno ceka na montaz
http://moje.auto.cz/Dendy/stribrnak.html
Lidi o mě říkaji že jsem flegmatik......hm je mi to nejak jedno
Utržené sluchátko: 6088947sestsest
nerezové svody 4_2_1 Janspeead + tlumic TT/MK4, TrotB = 52mm, Sani GreenFilter
Powerflex ...nakoupeno ceka na montaz
http://moje.auto.cz/Dendy/stribrnak.html
Lidi o mě říkaji že jsem flegmatik......hm je mi to nejak jedno
Utržené sluchátko: 6088947sestsest
Re: MG ZT-T 180 2.5 V6 AUTOMAT
ZT proti 75 je podvozkem (nastavením) úplně jiné auto... osobně bych bral na naše silnice něco mezi. Ale když už je nejhůř, tak 17" kola trošku pomůžou.
Co se týká koule, tak co vím, tak Mirda má "velkou" kuli a tahá za pětasedmou i brzděný valník. Ale jestli to má na víc jak 1,6, tak to přesně nevím...
Co se týká koule, tak co vím, tak Mirda má "velkou" kuli a tahá za pětasedmou i brzděný valník. Ale jestli to má na víc jak 1,6, tak to přesně nevím...
Re: MG ZT-T 180 2.5 V6 AUTOMAT
Tam je pro me dulezite aby to bylo papirove ok, kdyby to bylo kolem 2.0t tak by to bylo 100%
Pak je tu auto které se mi moc nelibi, ale bohužel splnuje vse co bych chtěl a to Su U Baru Forester 2.5 AT Turbo...ale to pride skoda .... pro zenu
Pak je tu auto které se mi moc nelibi, ale bohužel splnuje vse co bych chtěl a to Su U Baru Forester 2.5 AT Turbo...ale to pride skoda .... pro zenu
MGF 1,8 Trophy 160 and Jaguar X-Type estate 3.0l V6 MT 4x4, Range Rover l322 4,4
nerezové svody 4_2_1 Janspeead + tlumic TT/MK4, TrotB = 52mm, Sani GreenFilter
Powerflex ...nakoupeno ceka na montaz
http://moje.auto.cz/Dendy/stribrnak.html
Lidi o mě říkaji že jsem flegmatik......hm je mi to nejak jedno
Utržené sluchátko: 6088947sestsest
nerezové svody 4_2_1 Janspeead + tlumic TT/MK4, TrotB = 52mm, Sani GreenFilter
Powerflex ...nakoupeno ceka na montaz
http://moje.auto.cz/Dendy/stribrnak.html
Lidi o mě říkaji že jsem flegmatik......hm je mi to nejak jedno
Utržené sluchátko: 6088947sestsest