MG ZT-T 180 2.5 V6 AUTOMAT

Uživatelský avatar
Dendy
Příspěvky: 246
Registrován: ned zář 30, 2007 21:03
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

MG ZT-T 180 2.5 V6 AUTOMAT

Příspěvek od Dendy » pon črc 25, 2016 13:33

Cus, premyslim o dalsim aute do rodiny a idealne MG ZT-T 2.5 V6 AUTOMAT. Koukal jsem a v UK se nejake objevi, ale na kontinetu jsem nic nenasel :oops: Nemate nekdo povedomi zda se vůbec tyto auta delali v LHD. Jinak asi zustanu jaga :evil: Poznamka - nafu nechci.
MGF 1,8 Trophy 160 and Jaguar X-Type estate 3.0l V6 MT 4x4, Range Rover l322 4,4
nerezové svody 4_2_1 Janspeead + tlumic TT/MK4, TrotB = 52mm, Sani GreenFilter
Powerflex ...nakoupeno ceka na montaz :-)
http://moje.auto.cz/Dendy/stribrnak.html
Lidi o mě říkaji že jsem flegmatik......hm je mi to nejak jedno :-)
Utržené sluchátko: 6088947sestsest

Pítrs
Příspěvky: 2059
Registrován: čtv dub 21, 2011 18:32
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: MG ZT-T 180 2.5 V6 AUTOMAT

Příspěvek od Pítrs » pon črc 25, 2016 13:53

Hej, tak třeba tady je šestiválec s automat. převodovkou kombík a s volantem na správné straně:

http://www.autowereld.nl/mg/zt/t-2-5-v6 ... tails.html

sedan

http://www.autowereld.nl/mg/zt/2-5-v6-1 ... tml#foto-4
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.

Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS

Uživatelský avatar
Dendy
Příspěvky: 246
Registrován: ned zář 30, 2007 21:03
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZT-T 180 2.5 V6 AUTOMAT

Příspěvek od Dendy » pon črc 25, 2016 14:04

Diky za typ, nasel jsem tam i ten starsi model ...libi se mi vic :-)
MGF 1,8 Trophy 160 and Jaguar X-Type estate 3.0l V6 MT 4x4, Range Rover l322 4,4
nerezové svody 4_2_1 Janspeead + tlumic TT/MK4, TrotB = 52mm, Sani GreenFilter
Powerflex ...nakoupeno ceka na montaz :-)
http://moje.auto.cz/Dendy/stribrnak.html
Lidi o mě říkaji že jsem flegmatik......hm je mi to nejak jedno :-)
Utržené sluchátko: 6088947sestsest

Pítrs
Příspěvky: 2059
Registrován: čtv dub 21, 2011 18:32
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: MG ZT-T 180 2.5 V6 AUTOMAT

Příspěvek od Pítrs » pon črc 25, 2016 14:05

Jaký starší model?
Verze MKI?
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.

Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZT-T 180 2.5 V6 AUTOMAT

Příspěvek od Trunda » úte črc 26, 2016 6:08

Jestli jsou, tak jich je jak šafránu, ale rozhodně skvělá volba... Mě by tam automat vůbec nevadil, protože tím, jak je motor kvůli ekonormám a dvouhmotě zdechle naladěný, tak bys tím o nic extra nepřišel. Jen ta spotřeba pak bude asi trošku větší, ale žádná hrůza.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZT-T 180 2.5 V6 AUTOMAT

Příspěvek od J0hny » úte črc 26, 2016 11:33

Nepřijde mi zdechle naladěnej, po opravě vis motorků jede velice slušně, na to kolik to váží, ale pravda, má najeto taky 120 000 :lol:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Uživatelský avatar
Dendy
Příspěvky: 246
Registrován: ned zář 30, 2007 21:03
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZT-T 180 2.5 V6 AUTOMAT

Příspěvek od Dendy » úte črc 26, 2016 19:19

Jasne mk1, ještě ho řeším versus x-type.


Sent from my iPhone using Tapatalk
MGF 1,8 Trophy 160 and Jaguar X-Type estate 3.0l V6 MT 4x4, Range Rover l322 4,4
nerezové svody 4_2_1 Janspeead + tlumic TT/MK4, TrotB = 52mm, Sani GreenFilter
Powerflex ...nakoupeno ceka na montaz :-)
http://moje.auto.cz/Dendy/stribrnak.html
Lidi o mě říkaji že jsem flegmatik......hm je mi to nejak jedno :-)
Utržené sluchátko: 6088947sestsest

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZT-T 180 2.5 V6 AUTOMAT

Příspěvek od Trunda » úte črc 26, 2016 21:16

No, ve vší úctě, X-type, jestli zkusíš fyzicky porovnat, tak budeš spíš zklamaný... jednak je výrazně uvnitř menší a pak i ty motory jsou nic moc. A jako bonus to, že jaguáristi se s tebou nebudou bavit :-D Jdi do ZT ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2147
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: MG ZT-T 180 2.5 V6 AUTOMAT

Příspěvek od KDB » stř črc 27, 2016 6:57

Trundo, neřekl bych, že V6 v Jagu je nic moc - jedou dobře, mají charizma, a když kontroluješ hladinu oleje, tak naprosto spolehlivé :wink:
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZT-T 180 2.5 V6 AUTOMAT

Příspěvek od Trunda » stř črc 27, 2016 10:09

No nevím... jel jsem v Thomasově 2.5 V6 XTypu a jako moc emocí to ve mě nevzbuzovalo. Spíš jsem byl zklamaný z toho, jak se tomu nechtělo jet. Jasný, jen můj pocit, ale v porovnání se ZT to bylo fakt mrtvější. Ale v R-ku s třílitrem to bude asi jiná písnička, ačkoli pořád to nějak nepřemůže tu pachuť toho, že je to ve své podstatě Ford. Jiným to ale vadit nemusí ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6958
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZT-T 180 2.5 V6 AUTOMAT

Příspěvek od AnderN » stř črc 27, 2016 12:15

X-Type je dobré auto za pěkné peníze. S tvrzením, že je "výrazně menší" bych byl opatrný. Ono "výrazně" je samozřejmě dost subjektivní, ale neřekl bych, že se v některých rozměrech liší např. o desítky %, spíš tak o jednotky. Takže ...

Navíc výhody X-Type jsou jednak dostupnost i se silnějším třílitrem, ale taky třeba možnost pohonu 4x4 (na rozdíl od ZT nebo i výchozího Mondea, s nímž sdílí platformu).

Je to takový baby-Jag a naprosto chápu, když někoho osloví. Sám nad kombíkem 4x4 přemýšlím jako alternativě dalšího vozu. Takový dělník na zimu :-)
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZT-T 180 2.5 V6 AUTOMAT

Příspěvek od Trunda » stř črc 27, 2016 13:37

Ok, abych byl přesný, tak na zadních sedačkách, je šířka o 3 cm menší jako v ZT a na nohy je tam plus mínus nějakých 5 cm méně, což tak nějak vychází i dle toho, co jsem osobně zkoušel (nakonec už rozvor je o cca 4 cm menší). A to je pro mě třeba celkem zásadní mínus. Objem kufru je asi plus mínus stejný i když pocitově (čtyřkolka má asi menší, ale to nevím) a i myslím díky možnosti dát ještě celkem velké množství věcí pod dno kufru, mi ZT přišlo taky praktičtější. Kvalita zpracování interiéru mi v X-Typu přišla taky mírně horší, ale mohlo to být stavem konkrétního kusu.
Nikomu to nevymlouvám, ale sám jsem kolem toho dělal nějaký průzkum, protože jsem se taky mezi těmito rozhodoval a v reálu ZT pro mě byl celkem jasný vítěz, protože pro mě ta % navíc byla celkem zásadní.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Dendy
Příspěvky: 246
Registrován: ned zář 30, 2007 21:03
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZT-T 180 2.5 V6 AUTOMAT

Příspěvek od Dendy » čtv črc 28, 2016 8:48

X-Type
pro
Koukam jen po 3.0 automat. To ze je v aute méně mista .....nevadi jsem malej a je i to sympaticke weed: - nemam rad moc velke lode.
to ze se se mnou z jaguaristu nebude bavit jsem jiz poznal (neb většina lidi na jag, foru jak to rici.......nejsou moc pratelsti :?: ) co se tyka x-type
mimochodem 3,0 motor je famozni jede opravdu moc pekne.....v 2.5/AT jsem jel a nebylo to spatne
zapory:
moc kombiku ve 3,0/AT není :-(
ma malo na kouli jen 1,6t( predpokladam ze stejne jako 75ma --1,6t )

pro ZT-T
libi se mi opticky mnohem vice
je to "MG" a v kombiku je opravdu kouzelne :D
proti
ja z nej hur vidim
jezdil jsem jen z 75mou a ta mi prisla moc komfortni proto ztt ...snad bude tvrdsi
MGF 1,8 Trophy 160 and Jaguar X-Type estate 3.0l V6 MT 4x4, Range Rover l322 4,4
nerezové svody 4_2_1 Janspeead + tlumic TT/MK4, TrotB = 52mm, Sani GreenFilter
Powerflex ...nakoupeno ceka na montaz :-)
http://moje.auto.cz/Dendy/stribrnak.html
Lidi o mě říkaji že jsem flegmatik......hm je mi to nejak jedno :-)
Utržené sluchátko: 6088947sestsest

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZT-T 180 2.5 V6 AUTOMAT

Příspěvek od Trunda » čtv črc 28, 2016 9:03

ZT proti 75 je podvozkem (nastavením) úplně jiné auto... osobně bych bral na naše silnice něco mezi. Ale když už je nejhůř, tak 17" kola trošku pomůžou.
Co se týká koule, tak co vím, tak Mirda má "velkou" kuli a tahá za pětasedmou i brzděný valník. Ale jestli to má na víc jak 1,6, tak to přesně nevím...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Dendy
Příspěvky: 246
Registrován: ned zář 30, 2007 21:03
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZT-T 180 2.5 V6 AUTOMAT

Příspěvek od Dendy » čtv črc 28, 2016 9:24

Tam je pro me dulezite aby to bylo papirove ok, kdyby to bylo kolem 2.0t tak by to bylo 100% :-D
Pak je tu auto které se mi moc nelibi, ale bohužel splnuje vse co bych chtěl a to Su U Baru Forester 2.5 AT Turbo...ale to pride skoda .... pro zenu msm:
MGF 1,8 Trophy 160 and Jaguar X-Type estate 3.0l V6 MT 4x4, Range Rover l322 4,4
nerezové svody 4_2_1 Janspeead + tlumic TT/MK4, TrotB = 52mm, Sani GreenFilter
Powerflex ...nakoupeno ceka na montaz :-)
http://moje.auto.cz/Dendy/stribrnak.html
Lidi o mě říkaji že jsem flegmatik......hm je mi to nejak jedno :-)
Utržené sluchátko: 6088947sestsest

Odpovědět