Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Odpovědět
Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 756
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Polná, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od djmicho » úte srp 22, 2017 18:46

První ostrý pokus s ohledem na setrvák abych ho nepřeleštil to není naplno, ale i tak hezký
https://youtu.be/bIVGh2pGM_4
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od Trunda » úte srp 22, 2017 19:49

Tož v tom vršku se tomu opravdu chce moc pěkně.... ale zatím to má výhodu v tom, že ZRem bych tě na stovce dal kor jak se teď ochladilo. Šíleně je znát, jak motoru přibyl krouťák. :-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 756
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Polná, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od djmicho » stř srp 23, 2017 16:54

Vzhledem k tomu, že sem šetřil setrvák, tak by jsi to tak lehký neměl :wink: což považuji za úspěch když tanker s hmotností lokomotivy s malým 2,5 litrovým V-čkem dokáže držet tempo s lehkým závoďákem s nabušeným točivým motorem :lol: uvidím co ze sebe tenhle nepovedený britský motor dostane po 5000km msm:
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od Trunda » stř srp 23, 2017 17:23

:-) .... jasan. ZRo udělá rychle stovku, kor s lehkým setrvákem, ale pak už je to marné. Krouťák je prostě malý. Třeba v Kupéčku je to zas o něco veselejší skrz lepší aerodynamiku. Ale v něm už by to stálo za to to fouknout.
No hlavně ať to ten motor vydrží.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od Trunda » stř srp 23, 2017 21:16

A tak abych nemachroval bez důkazu, tak jsem to dnes natočil. Přední gumy už moc neberou a spojka je taky taková prapodivná. No stovka je tam něco po sedmé sekundě. Škoda že to je tolik ovlivněné teplotou a každé kilo je znát...

http://youtube.com/watch?v=QLB5dWIqims&feature=youtu.be
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 756
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Polná, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od djmicho » čtv srp 24, 2017 9:31

Viděl bych to jen na výhodu delší dvojky :) ale samo, že ZR je obrqtnější
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od Trunda » čtv srp 24, 2017 11:50

Jojo, rychlosti to má enormně krátké. Však na dálnici to točí 4000 už při 130ti, což je děs běs, ale na okresce fajn :-D
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 756
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Polná, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od djmicho » čtv srp 24, 2017 22:21

však já mluvil o ZR, že má výhodu delší 2-ky a dá na ní stovku, dát ZT 100-ku na 2-ku, tak je tam pod 7 sekund, ale takhle s těmi ultrakrátkými kvalty je to na dálnici nepoužitelný... A o nějakým rychlým řazení taky nemůže být řeč, s tím setrvákem je to tak na vyrvání motoru z uložení :lol: dneska sem se díval tak ten malej silentblok za motorem už je kaput...
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od Trunda » pát srp 25, 2017 6:18

Hele, s tou rychlostí řazení máš recht. V ZRu to jsou kopance jak prase. Však na tom videu jsou slyšet. Proto jsem tam silentbloky vyvložkoval měděným plechem, aby trošku ztuhly :-)
No na ZT koukám budeš muset ten obligátní silentblok nahradit opravdu polyuretanem i za cenu nekomfortu, protože tohle tvoje nastavení ten gumový nemůže dávat. A mimochodem i v lanovodech řazení je nepříjemná vůle, respektive pružnost. Chtělo by to tam dát unibaly. Navíc ta převodovka má často slabé synchrony a dost často tam jdou rychlosti s malým kopnutím. Hlavně než se zahřeje olej a když řadíš ve vysokých otáčkách.
Co si budeme namlouvat... tvůj setup motoru by sis užil víc v lehkém a podvozkově ultimativním ZSu :-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 756
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Polná, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od djmicho » sob srp 26, 2017 8:02

By ZS nesmělo vevnitř vypadat jak vybydlenej Civic :roll: jasný jednou ZT nahradí ZS MK2, ale v době až ZT půjde do důchodu...
Jinak ZT bude potřebovat asi silnější přítlačák, na jedničku to dokáže hezky klouzat, ale příjemný je, že motor ae začíná uklidňovat a už nemá takový hrubě sportovní zvuk, ale spíš racing alá R6 BMW :) a očividně je motoru jedno co tam má za kvalt, otáčky letí vzhůru pořád msm:
https://youtu.be/-3WdDAzyU3Q
Teď už jen doladit SW a užívat si pružnosti motoru dokud se auto nerozpadne...
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)

Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 756
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Polná, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od djmicho » úte srp 29, 2017 14:45

Pár poznatků po 2000km:
- jízda v kolonách je vopruz :-D
- chtělo by to doladit spínání VIS na jiné otáčky, sériové KV6 má díru v plynu kolem 2700RPM, já mám díru na 4500, od 1800 do 4300 bomba, od 4300 do 4600 takové váhání a kolem 5000 se přestavujou klapky VIS a chytne to čoud až do 7000...
- Lehkej setrvák není dobrej s puštěnou klimou,při řazení stihnou otáčky do vteřiny spadnout k volnoběhu
- nestíhající budík otáčkoměru zapříčiní, že na jedničku se člověk zasekne o omezovač, budík je teprve u 6-ky a omezovač už kope...
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od Trunda » úte srp 29, 2017 15:17

No tak že budou rozjezdy mizerný, to jsem tě upozorňoval... já si to peklo prožil už když jsem ZRo koupil a musel jsem s tím hned jet přes páteční zasekanou Prahu.... a to tam blb dal místo 58mm klapky 65mm, takže stačilo zavadit o plyn a otáčky byly v omezovači... takže to bylo peklo.

Ty jsi prostě v těch otáčkách dřív, než na to VIS stihne zareagovat. Protože přepnutí klapek se neřídí jen otáčkami ale i tím, jak je sešlápnutý plyn a možná ještě i dle aktuální rychlostí. A v té mapě VISu se prostě počítá s tím, že se klapky otevírají s jiným předstihem v ohledu na to, jak rychle stoupají otáčky. Druhá věc je to, že jiným profilem vaček se změnila i charakteristika vlnění v sání a tím v určitých otáčkách je jiná frekvence, než na jakou je naladěná konkrétní délka daná klapkami. Tohle bude hodně složité nastavit (jestli vůbec budou vědět jak) a asi se to bude muset ladit pokusně. Jen nevím, jestli se tím pokryjí všechny režimy optimálně.

Otáčkoměr vyřešíš asi jedině nějakým shift lightem....

To s tou klimou mě vůbec nenapadlo.... bo já mám klimu vyrabovanou :roll: Nicméně v ECU by mělo jít nastavit (možná to jde i přes Testbook) rychlost padání otáček a to by asi chtělo poladit. Na MEMS 1.6 to umím nastavit dokonce apkou z mobilu. Na MEMS 3 už to snad nejde ani na Testbooku, ale zatím nebyl čas a příležitost to ověřit.

No.... to finální naladění bude pěkná drbačka.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 756
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Polná, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od djmicho » stř srp 30, 2017 9:00

Jo drbačka to bude, vačky jsou načasovaný aby šly využít v ZS se sériovou mapou a časováním, tak se ZT bude muset přizpůsobit...
Jako sem rád, že to aspoň nechcípne při přeřazování, pač ten kompresor to táhne dolů ultrarychle :)
Se spomaleným budíkem se naučím žít, řadím podle sluchu v 90% případů.
Setrvák už si sedá se spojkou, ale mám obavu jak dlouho tyhle rázy lamela vydrží, umí to být luxusní pecky jak u tvého ZR :-D
Jinak spotřeba 10,1 za 2000km, 20% město, 35% dálnice, 30% okresky, 15% plně naložený kamion (4 lidi + plný kufr). Hlavbí rozdíl je poznat v naloženém autě, člověk dá za 3 hned za 4 a je předjeto... Dřív bylo naložené auto podstatně lenivější
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)

Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 756
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Polná, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od djmicho » pát zář 01, 2017 8:08

Den D je tady... Fuci, prsi, parada...
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od Trunda » pát zář 01, 2017 8:16

Tak hlavně ať jsi v manželství stejně tak odhodlaný a zapálený k rodině, jako k autům a ať Ti to vydrží do smrti ;-) Užijte si den D ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Odpovědět