Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Odpovědět
lenham3
Příspěvky: 2347
Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od lenham3 » čtv úno 23, 2017 23:12

Oil Catch Tank mam taky nekde v regale,ale montovat ho nebudu dalsi problem na vic ....a muze zapricinit jeste vice problemu.
Nedavno jsem tu mel V6 od Roverixe na pravu a problem byl ze zamrzla zkondenzovana voda v odvetrani motoru a vytlacilo to zatku na vackach a olej jde ven,nastesti to nezadrel .Pokud bych namontoval Oil Catch Tank tak je vetsi pravdepodobnost ze v zime to bude zamrzat nebo staci vice oleje v nadobce a pak jde zase zatka ven takze nedoporucuji .Doporucuji jen pred zimou vzdy vycistit odvetrani motoru.Take uz neresim ze pri prvnim startu taky trochu zakouri msm:

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od Trunda » pát úno 24, 2017 10:34

Jojo, hezky jsme si to koupili :lol:
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 756
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Polná, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od djmicho » pát úno 24, 2017 20:24

Auto trucuje... Při sešlapnutí plynu kolem 2500 otáček se začne dusit jak kdyby chtělo zdechnout.. Na diag chyba P0151- lambda 1 řada válců 2 - nízké napětí... Wtf? stupo: Po chvili to odeznělo, napichl jsem auo a logoval udaje asi 50km a vše OK, všechny 3 lambdy ukazkove hodnoty...
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)

Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 756
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Polná, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od djmicho » čtv bře 02, 2017 6:46

Část srandiček dorazila, dalších X balíků na cesté 8)
Přílohy
IMG_20170302_064255.jpg
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od Trunda » čtv bře 02, 2017 8:20

To to bude brzdit .... ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6958
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od AnderN » čtv bře 02, 2017 15:10

Stejné kotouče jsem montoval na ZT taky. Desky mám sice "obyčejné" Mintex, ale i tak je v tom rozdíl jako hrom. Dělal jsem teda přestavbu z menších brzd používaných na dieselových modelech.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od Trunda » čtv bře 02, 2017 15:21

... mimochodem, Ondro, jak kotouče vypadají po zimě?
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6958
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od AnderN » čtv bře 02, 2017 15:59

Jako před ní :-) Fakt žádný problém. Super! Zřejmě za to může ta povrchová úprava, kterou jsem je nechal vybavit, jsou pořád jako nové.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od Trunda » čtv bře 02, 2017 16:52

A ještě otázka.... už jsi je někdy pořádně prohřál? :-) Buď fakt ostrou jízdou, nebo nějakou krizovkou....
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 756
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Polná, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od djmicho » čtv bře 02, 2017 21:28

Tak jako tajně doufám, že by to mohlo tuhle lokomotivu ubrzdit :) Vcera jsem otestoval jak brzdi dosavadni sestava textar+redstuff a při druhém brzdění ze 170-0 byly brzdy už dost zahřáté a brzdilo to tak, že se mi rozpleskl mozek o přední část lebky :D nevím kde vzal "schizofrenics", že ZT nebrzdí car:: Takže jestli tohle bude o 20-30% lepší, tak bude 15.4 na autodromu most zábava...
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6958
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od AnderN » pát bře 03, 2017 9:17

Tak na krev jsem je zatím nedrtil, ale jako řidič myslím poznám, že ty brzdy mají při normální svižné jízdě mnohem větší rezervu, než ty původní.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od Trunda » pát bře 03, 2017 10:00

Šlo mi o to, jestli jsi je už vypálil... tedy co vydrží ta povrchovka.

Já mám vpředu tuším Mintex kotouče a desky ani nevím co, ale jak se s autem tolik nejezdí, tak jsou brzdy takové jalové. Cajdačky s tím jezdí manželka, která jezdí celkem odvážně, ale zas ne tak, aby brzdy víc prohřála. A když s tím jedu já, tak jedeme někde po dálnici o víkendu a to se za celou cestu brzdy skoro nedotknu :-D Ale o to víc brečím, když brzdy potřebuju... nejsou v ten moment zajeté a brzdí nerovnoměrně. Ale je to prostě o materiálu a o tom, jak se s autem jezdí. Rozhodně však na dimenzování brzd si nestěžuji.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6958
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od AnderN » pát bře 03, 2017 11:29

Tak povrchovka ze styčné plochy disků a desek šla dolů mechanickou cestou během prvních kilometrů. Zůstala na ostatních místech (okraje, důlky a drážky, náboj) a tím pádem kotouče nerezaví, vypadají pořád skvěle. Ani náznak toho, že by třeba ohřátím měl ten coating jít do kytek.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

schizofrenics
Příspěvky: 334
Registrován: ned zář 30, 2007 17:06
Bydliště: brno

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od schizofrenics » pát bře 03, 2017 11:56

Djmicho - pokud to srovnám z jinejma brzdama tak to nebrzdí. Hned jak to přijde na řadu tak měním, HW už je nachystanej ;-)

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od Trunda » pát bře 03, 2017 13:23

Hele, ale to se fakt takhle nedá hodnotit. Je to o materiálu, o tom jak se s autem jezdí, jak jsou brzdy zajetý atd.... Tzn. pokud jsi nevyzkoušel koupit nové kvalitní kotouče a třeba žluté EBC desky, tak to nemůžeš takto soudit. Taky se totiž může stát, že ani ty velké brzdy nebudou lepší, pokud tam nedáš kvalitní materiál. Mimochodem, do pocitového vjemu toho, jak brzdy brzdí nemalou měrou zasahuje i stav a nastavení podvozku a obrovskou měrou obutí.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Odpovědět