Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Odpovědět
michal.lom
Příspěvky: 1447
Registrován: sob kvě 17, 2008 17:33
Bydliště: Tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od michal.lom » stř srp 16, 2017 17:22

Neříkej to manželce... mir:
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroj ND

Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 756
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Polná, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od djmicho » stř srp 16, 2017 17:59

Manželka to bude 1.9. takže teď remcat nemůže :lol:
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od Trunda » stř srp 16, 2017 20:07

Jojo, jsi dobrý blázen ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 756
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Polná, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od djmicho » čtv srp 17, 2017 11:02

Nebýt bláznů tak by spousta zajímavých aut skončila v historii kovorecyklačního průmyslu...
Jinak ať můžeš už z toho setrvačníku spát tak tady něco málo, mám najeto 400km tak už neuškodí pár decentních prošlápnutí :wink: ale mám pocit, že ten otáčkoměr má proti motoru krapet spoždění
https://youtu.be/2fdrTTmndaE
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od Trunda » čtv srp 17, 2017 12:06

Oukej.... díky :-) Zkusím natočit, jak se dostanu někdy do ZT se zahřátým motorem :-D
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 756
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Polná, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od djmicho » čtv srp 17, 2017 19:51

Tak jsem se díval na diag a ano budíky opravdu nestíhají, při zvedání otáček to není o moc, ale při padání k volnoběhu mají značnou prodlevu, chce to rychlejší motorek na rafičku :lol:
Spotřeba se drží dost pod 10 litry, motor se čím dál víc zklidňuje a je znát, že začíná mít notnou chuť vydat se dál než k číslici 3 max 4 :twisted: nicméně se musím ještě alespoň 600km držet na uzdě a pak postupně přikládat pod kotlem, narovinu ale říkám, že auto má už stejnou chuť k jízdě jako ZS weed: a zvuk generálkované KV6 je lahoda chlat:
Jinak cvičně změřena komprese na předních válcích a na všech 3 bylo 14,8 Barů to už je skoro na tankování 98 oktanů :lol:
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od Trunda » čtv srp 17, 2017 21:37

Tak paráda ;-) .... predpokládám vyměníš olej, jak to trošku zajedeš. No chtěl bych to zažít.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6959
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od AnderN » pát srp 18, 2017 13:04

To teda ... úplně sdílím tvou radost :) Těší mě, že se operace podařila a výsledkem je takové zlepšení.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od Trunda » pát srp 18, 2017 13:56

Tak to zas Jirka sám ví, že na jásání je ještě pořád hodně času. Protože dokud motor nebude mít najeto aspoň jeden olejový cyklus, tak pořád ta jistota toho, že se dílo povedlo, není dost vysoká na to juchat ;-)
Ale efekt setrvačníku se asi slavit dá :-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 756
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Polná, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od djmicho » pát srp 18, 2017 19:50

Přesně tak, do cíle daleko. Dneska sem se po dálnici pár vteřin nehlídal a hned tam bylo 180 :lol: tak jsem fofrem ubral, ale podle toho jak to jede tak dosáhnout omezovače na pětku nebude žádný problém, chtělo by to 6. kvalt ml: jinak je domluveno, že až bude 5 a více tisíc km tak se pojede na brzdu a odladit SW. Nejmenovaná motorsport firma to konzultovala se superchips a bude se dělat podle záznamů z brzdy a průběhů zakázková mapa, žádný univerzál. Předpokládaný potenciál je 159-165kw (pozor žádný hardcore namáhající motor, ale přesně odladěná mapa na EU3 emise a průběh vaček) drive: Teď jen aby si vše pěkně sedlo a zajelo...
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od Trunda » pon srp 21, 2017 18:52

Vytvořil jsem srovnávací video ;-)

... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 756
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Polná, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od djmicho » pon srp 21, 2017 19:33

Paráda, určitě Tě potěší, že teď už to jde ještě o chlup lépe :-D

Dneska proběhla první výměna oleje po 1000 km, bylo v něm teda dost třpytivého otěru. Nalil se nový olej a postupně začínáme přikládat pod kotlem :wink: první zkušenost je velice pozitivní, zvládlo by to i posun omezovače, na dvojku gradoval výkon a dosáhl špičky až v omezovači drive:
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od Trunda » pon srp 21, 2017 19:52

No snad si to sedne bez komplikací a bude možnost to ještě posunot ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 756
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Polná, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od djmicho » úte srp 22, 2017 6:46

Musí, jiná varianta není :lol: kdyby si to nesedlo tak to hodím ze skály :lol: jinak ještě pár poznatků:
- olejové čerpadlo tlačí jak ďas, kontrolka zhasíná po prvním převalení startéru :shock:
- je potřeba tankovat 98+, natankoval jsem Vervu a motor je výrazně klidnější, volnoběh je sice stále jak u V8 z 60. let nepravidelné brblání (to ani jinak být při 750RPM a 270° vačkách nemůže), ale při jízdě motor přiosřil i podle zvuku ( na N95 jsem na diag viděl sem tam nějakou detonaci, takže motor ubíral předstih)
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od Trunda » úte srp 22, 2017 7:47

No tomu volnoběhu hlavně nepřidává ten setrvačník. Ale i u mě je ten volnoběh takový kolísavý. Přijde mi skoro, že ty volnoběžný otáčky jsou nastavený dost nízko.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Odpovědět