Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Odpovědět
Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 756
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Polná, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od djmicho » pon zář 25, 2017 11:32

Nějaké drobné problémy:
- vytratil jsem ty dvoje malý dvířka v předních podbězích, takže pod kapotou zalískáno
- zlobí volnoběžný ventil, reguluje pomale a skokově...
A fotka mluví sama o sobě, tu nemusím popisovat msm:
Přílohy
IMG_20170925_104925.jpg
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od Trunda » pon zář 25, 2017 12:26

Jj, pěkná sedačka ;-)
Ten ventil vymontuj, rozeber a vyčisti. Beztak chudák nedává tu rychlost otáček. Chce ho umoudřit přemapováním ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

lenham3
Příspěvky: 2347
Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od lenham3 » pon zář 25, 2017 18:53

djmicho píše:Nějaké drobné problémy:
- vytratil jsem ty dvoje malý dvířka v předních podbězích, takže pod kapotou zalískáno
- zlobí volnoběžný ventil, reguluje pomale a skokově...
A fotka mluví sama o sobě, tu nemusím popisovat msm:
kryty do podbehu asi mam a mam komplet klapku

Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 756
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Polná, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od djmicho » stř zář 27, 2017 10:02

Něco je špatně... vzek:
Přílohy
IMG_20170927_110122.jpg
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od Trunda » stř zář 27, 2017 10:25

No tak ono taky asi zas bacha kde to měříš. Co jsem slyšel, tak takové ty běžně dostupné brzdy měří plus mínus autobus.
Z průběhu mi přijde, že se to celkem pere s VISama, že to naladění je prostě rezonančně jinde. Jako je to ale podezřele o fakt hodně méně, než by mělo mít.
Na druhou stranu, jestli to i s tímhle jede tak, jak ti to jeden, tak to nějak nechápu, bo jak by to pak jelo, kdyby to mělo těch svých továrních hodnot.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 756
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Polná, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od djmicho » stř zář 27, 2017 11:13

Podle mě je to výkon na kolech což by odpovídalo, jen zjistili že to nenaladí a snažili se mě zbavit...
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od Trunda » stř zář 27, 2017 12:30

A to jako že jsi zkusil nějaký tunery a ti, když to viděli, tak se lekli a utekli? Jsi říkal, že máš domluvený kdesi cosi, že to namapujou už odladěnou mapou?
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 756
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Polná, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od djmicho » stř zář 27, 2017 14:15

Podle mne nepočítali s tím, že bude rozhašenej VIS systém, ono něco jinýho je vytahnout trochu víc ze sériový mapy pomocí vyššího předstihu a úpravy vstřikování a úplnýho překopání řízení motoru... Hledám na UK fórech grafy z výkonu na kolech, někdo sem ho viděl a byly tam o malinko menší hodnoty než mám a dost mne zaráží že max výkon jsem měl v omezovači, ono by to asi ještě trochu rostlo :-D
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od Trunda » stř zář 27, 2017 14:46

Tak to nějaké grafy najdi a dej sem.... to mě zajímá. Když se to tedy přepočte na motor, tak kolik to bylo?
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 756
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Polná, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od djmicho » čtv zář 28, 2017 12:22

Takže podle přesných ztrát co jsem našel z mototestu pro 20K4F co dělala renovovaná firma to vychází 197,2HP a 238NM, ztráta krouťáku bude lehčím setrvákem nárust výkonu by odpovídal... graf až na ty přechody kolem spínání VISu taky...
Přílohy
20K4Fmototest.jpg
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)

Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 756
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Polná, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od djmicho » ned říj 01, 2017 14:13

Tak změřeno jinde, 198,3PS / 6950RPM, 229,5NM / 4300RPM a já už se lekl, že je něco v pytli... nicméně přechody nebyly ani teď ideální, chce to VIS odladit nebo zrušit a naroubovat sání z 825.
PS: Piper cam 270 maji TOP power těsně nad 7000RPM takže by to chtělo i omezovač výše :|
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od Trunda » ned říj 01, 2017 18:24

Náhodou, 825tka VISy má taky, ne?
Ty ale ten krouťák je celkem slabší, než by měl.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 756
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Polná, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od djmicho » ned říj 01, 2017 19:38

Ale kovový sání z 825 má lepší propustnost vzduchu ve vyšších otáčkách... Navíc má kovový VISy. Krouťák je v pořádku -> ostrý vačky, odlehčený setrvák udělá svoje, na grafu je vidět, že mám kolem 5500 další špičku krouťáku kterou klasická KV6 nemá a být trošku lepší přísun vzduchu tak věřím, že by špička byla až ta druhá a ne první.
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)

Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 756
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Polná, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od djmicho » úte říj 03, 2017 9:46

Od nynějška bude alespoň jedna homologační značka na laufu :twisted:
Chudák malej pod motorem, nic tam z něj skoro nezbylo..
Přílohy
IMG_20171003_104332.jpg
IMG_20171003_104354.jpg
IMG_20171007_140425.jpg
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)

Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 756
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Polná, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od djmicho » čtv lis 02, 2017 5:20

STK je za námi a na 2 roky, byl to docela boj, byli nekompromisní, takže mám 2 lehké závady:
- natočení obrazu potkávacích světel chybné, ale neoslňuje
- upevnění výfukového systému neodpovídá požadavkům
Hodnoty emisí:
760RPM - 0,069% CO
2747RPM - 0,037% CO, lambda 0,995
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)

Odpovědět