Djmicho - MG ZT 190 no.4596
- djmicho
- Příspěvky: 756
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
Nějaké drobné problémy:
- vytratil jsem ty dvoje malý dvířka v předních podbězích, takže pod kapotou zalískáno
- zlobí volnoběžný ventil, reguluje pomale a skokově...
A fotka mluví sama o sobě, tu nemusím popisovat
- vytratil jsem ty dvoje malý dvířka v předních podbězích, takže pod kapotou zalískáno
- zlobí volnoběžný ventil, reguluje pomale a skokově...
A fotka mluví sama o sobě, tu nemusím popisovat
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
Jj, pěkná sedačka
Ten ventil vymontuj, rozeber a vyčisti. Beztak chudák nedává tu rychlost otáček. Chce ho umoudřit přemapováním
Ten ventil vymontuj, rozeber a vyčisti. Beztak chudák nedává tu rychlost otáček. Chce ho umoudřit přemapováním
-
- Příspěvky: 2347
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
kryty do podbehu asi mam a mam komplet klapkudjmicho píše:Nějaké drobné problémy:
- vytratil jsem ty dvoje malý dvířka v předních podbězích, takže pod kapotou zalískáno
- zlobí volnoběžný ventil, reguluje pomale a skokově...
A fotka mluví sama o sobě, tu nemusím popisovat
- djmicho
- Příspěvky: 756
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
No tak ono taky asi zas bacha kde to měříš. Co jsem slyšel, tak takové ty běžně dostupné brzdy měří plus mínus autobus.
Z průběhu mi přijde, že se to celkem pere s VISama, že to naladění je prostě rezonančně jinde. Jako je to ale podezřele o fakt hodně méně, než by mělo mít.
Na druhou stranu, jestli to i s tímhle jede tak, jak ti to jeden, tak to nějak nechápu, bo jak by to pak jelo, kdyby to mělo těch svých továrních hodnot.
Z průběhu mi přijde, že se to celkem pere s VISama, že to naladění je prostě rezonančně jinde. Jako je to ale podezřele o fakt hodně méně, než by mělo mít.
Na druhou stranu, jestli to i s tímhle jede tak, jak ti to jeden, tak to nějak nechápu, bo jak by to pak jelo, kdyby to mělo těch svých továrních hodnot.
- djmicho
- Příspěvky: 756
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
Podle mě je to výkon na kolech což by odpovídalo, jen zjistili že to nenaladí a snažili se mě zbavit...
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
A to jako že jsi zkusil nějaký tunery a ti, když to viděli, tak se lekli a utekli? Jsi říkal, že máš domluvený kdesi cosi, že to namapujou už odladěnou mapou?
- djmicho
- Příspěvky: 756
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
Podle mne nepočítali s tím, že bude rozhašenej VIS systém, ono něco jinýho je vytahnout trochu víc ze sériový mapy pomocí vyššího předstihu a úpravy vstřikování a úplnýho překopání řízení motoru... Hledám na UK fórech grafy z výkonu na kolech, někdo sem ho viděl a byly tam o malinko menší hodnoty než mám a dost mne zaráží že max výkon jsem měl v omezovači, ono by to asi ještě trochu rostlo
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
Tak to nějaké grafy najdi a dej sem.... to mě zajímá. Když se to tedy přepočte na motor, tak kolik to bylo?
- djmicho
- Příspěvky: 756
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
Takže podle přesných ztrát co jsem našel z mototestu pro 20K4F co dělala renovovaná firma to vychází 197,2HP a 238NM, ztráta krouťáku bude lehčím setrvákem nárust výkonu by odpovídal... graf až na ty přechody kolem spínání VISu taky...
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
- djmicho
- Příspěvky: 756
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
Tak změřeno jinde, 198,3PS / 6950RPM, 229,5NM / 4300RPM a já už se lekl, že je něco v pytli... nicméně přechody nebyly ani teď ideální, chce to VIS odladit nebo zrušit a naroubovat sání z 825.
PS: Piper cam 270 maji TOP power těsně nad 7000RPM takže by to chtělo i omezovač výše
PS: Piper cam 270 maji TOP power těsně nad 7000RPM takže by to chtělo i omezovač výše
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
Náhodou, 825tka VISy má taky, ne?
Ty ale ten krouťák je celkem slabší, než by měl.
Ty ale ten krouťák je celkem slabší, než by měl.
- djmicho
- Příspěvky: 756
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
Ale kovový sání z 825 má lepší propustnost vzduchu ve vyšších otáčkách... Navíc má kovový VISy. Krouťák je v pořádku -> ostrý vačky, odlehčený setrvák udělá svoje, na grafu je vidět, že mám kolem 5500 další špičku krouťáku kterou klasická KV6 nemá a být trošku lepší přísun vzduchu tak věřím, že by špička byla až ta druhá a ne první.
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
- djmicho
- Příspěvky: 756
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
Od nynějška bude alespoň jedna homologační značka na laufu
Chudák malej pod motorem, nic tam z něj skoro nezbylo..
Chudák malej pod motorem, nic tam z něj skoro nezbylo..
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
- djmicho
- Příspěvky: 756
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
STK je za námi a na 2 roky, byl to docela boj, byli nekompromisní, takže mám 2 lehké závady:
- natočení obrazu potkávacích světel chybné, ale neoslňuje
- upevnění výfukového systému neodpovídá požadavkům
Hodnoty emisí:
760RPM - 0,069% CO
2747RPM - 0,037% CO, lambda 0,995
- natočení obrazu potkávacích světel chybné, ale neoslňuje
- upevnění výfukového systému neodpovídá požadavkům
Hodnoty emisí:
760RPM - 0,069% CO
2747RPM - 0,037% CO, lambda 0,995
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)