Ze 125 000 na 89 000? Co s tím je?

Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 695
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Jihlava, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: Ze 125 000 na 89 000? Co s tím je?

Příspěvek od djmicho » pát led 20, 2017 19:18

V pondělí na něj kouknu.. Tak dám vědět
Momentální přepravní kapacity - Lancia Delta 1.9 TwinTurbo, Toyota Verso D-Cat,Ford Fiesta, Citron C3 a nějaké jednostopé potvory

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 16942
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Ze 125 000 na 89 000? Co s tím je?

Příspěvek od Trunda » pát led 20, 2017 21:01

Vezmi TOAFa a koukni na výpis jednotek a stavu kilometrů ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 695
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Jihlava, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: Ze 125 000 na 89 000? Co s tím je?

Příspěvek od djmicho » pon led 23, 2017 13:59

Pozitiva: kastle OK, topi bufik, sedacky vypadaji celkem OK, do kufru neteče
Minusy: Predni i zadni brzdy KO, podvozem taky nejaka investice bude, pedaly jsou oslapany, radicka osoupana, v interieru je citit ze to tam 2 roky zahniva, pistnice kapoty po smrti, majitel se o ceně bavit moc nehodlá
Momentální přepravní kapacity - Lancia Delta 1.9 TwinTurbo, Toyota Verso D-Cat,Ford Fiesta, Citron C3 a nějaké jednostopé potvory

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 16942
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Ze 125 000 na 89 000? Co s tím je?

Příspěvek od Trunda » pon led 23, 2017 14:31

No beztak tam zatýká... odtoky ucpaný a nikdo to roky neřeší, tak to bude uvnitř pěkná katastrofa. A TOAFa jsi nezkoušel?
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 695
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Jihlava, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: Ze 125 000 na 89 000? Co s tím je?

Příspěvek od djmicho » pon led 23, 2017 15:26

Vzal jsem PC, ale nejak vytratil kabel :lol: Nicméně za 90k se nemá cenu o tom bavit, musel by jít o 10 dolů, aby se to vyplatilo, jen na první pohled je potřeba 10-15k investice jen za dily, kilometry se mi nezdají má to víc, podle pedálů a hlavice řadičky.
Přílohy
IMG_20170123_133914.jpg
IMG_20170123_133909.jpg
IMG_20170123_134157.jpg
IMG_20170123_134209.jpg
IMG_20170123_134033.jpg
Momentální přepravní kapacity - Lancia Delta 1.9 TwinTurbo, Toyota Verso D-Cat,Ford Fiesta, Citron C3 a nějaké jednostopé potvory

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 16942
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Ze 125 000 na 89 000? Co s tím je?

Příspěvek od Trunda » pon led 23, 2017 15:45

No podle téhle hlavice se to moc soudit nedá... Ona je taková už od výroby náchylná na opotřebení a stačí třeba jen to, že si na ni šofér odkládá ruku a bude ošoupaná fest. Spíš volant a sedačky by vypovídali víc. Ale jak říkáš, taky bych cenu tlačil dolů. Už jen proto, že to tam tak dlouho stojí. Ještě by stálo za to tam zajet za tepla a sáhnout na koberec, jestli je vlhkej. Respektive kouknout před šoférem pod dekl před sklem, jestli je tam voda.
Rozhodně je toho auta škoda. Když se kdysi objevil v inzerci, tak to byl krasavec, ale ta cena už tehdy byla fakt hodně nesmyslná a bylo jasné, že jestli nepůjde okamžitě dolů, tak to nikdy neprodá. A teď tím stáním, obzvášť tohle auto, fakt dost trpí.
Každopádně diagnostika v dalším rozhodování je podstatná, protože ta může taky ukázat, že je tam hromada dalších problémů v elektrice.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

se_ky
Příspěvky: 305
Registrován: stř kvě 27, 2015 9:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Ze 125 000 na 89 000? Co s tím je?

Příspěvek od se_ky » pon úno 06, 2017 21:34

No tak jak tak vidím, brzdy jsou kaput totálně = celková výměna. Výfuk na šrot a to ještě není vidět ta střední část, ale asi taky nebude zrovna k zulíbání. Řadička a pedály jsou pakatel, to bych i oko přihmouřil, možná i u tý pístnice (měl bych možnost jí sehnat za sllušnou cenu), ale jestli to stojí venku nijak neopečovávané už 4 roky takhle, tak to ať si tam nechá jako muzejní kousek . A majitel co tedy? prostě trvá na svém? Za 70 litrů bych o tom přemýšlel, za tuhle cenu to tam nechám klidně shnít....
MG ZR 160, 1.8L VVC (r.v. 2002), 5MT PG1, vyrobeno v Longbridge
Rover 45 (RT), 1.6L 16V MPI (r.v. 2002), 5MT R65, Sienna Gold, vyrobeno v Longbridge
--- I love K-SERIES engines and Rover VVC system! ---
ObrázekObrázek
Obrázek - MG ZR 160
Obrázek - Rover 45

Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 695
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Jihlava, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: Ze 125 000 na 89 000? Co s tím je?

Příspěvek od djmicho » pon úno 06, 2017 23:07

- Ano brzdy jsou totálka, přední kotouče těžce pod minimální hranicí, mají hrany, že bys je nepřelezl :lol:
- střed vypadal ještě použitelně, ale ten koncák je mrtvej
- řadičku a pedály jsem fotil pro to, že ty kilometry to nemá nebo to mělo prase
- mají to tam v komisi a už ani nevěří, že by to někdy prodali, majitel je prý paličák s tím, že to prodá ještě za víc... msm:
- upřímně musel bys to auto půl roku větrat aby jsi se v něm při zaplým topení nepoblinkal...
Momentální přepravní kapacity - Lancia Delta 1.9 TwinTurbo, Toyota Verso D-Cat,Ford Fiesta, Citron C3 a nějaké jednostopé potvory

black777jack
Příspěvky: 1
Registrován: stř lis 08, 2017 21:53

Re: Ze 125 000 na 89 000? Co s tím je?

Příspěvek od black777jack » stř lis 15, 2017 21:18

Tak už je za 75,000.

cvrko
Příspěvky: 1665
Registrován: sob led 01, 2011 21:17
Bydliště: Havířov

Re: Ze 125 000 na 89 000? Co s tím je?

Příspěvek od cvrko » čtv lis 16, 2017 0:44

A divíš se,je to stálice.Takže brzdy v háji,veškeré náplně,asi už nebude super elektroinstalace za tu cenu je to holobyt.Možná na díly za patnáct by se prodal. msm:
Obrázek Obrázek
Rover 75 CDTi r.v. 2005

Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 695
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Jihlava, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: Ze 125 000 na 89 000? Co s tím je?

Příspěvek od djmicho » čtv lis 16, 2017 21:32

se někdo registroval aby o tom napsal? Narovinu, auto sem viděl a nedělám si iluze, že by to někdy někdo dostal do bezporuchového stavu... Měl slevnit tenkrát a byla by to faj koupě, takhle je to jen x let stojící hnijící a zatuchající vrak...
Momentální přepravní kapacity - Lancia Delta 1.9 TwinTurbo, Toyota Verso D-Cat,Ford Fiesta, Citron C3 a nějaké jednostopé potvory

miliusportos
Příspěvky: 11
Registrován: pát dub 10, 2015 22:36

Re: Ze 125 000 na 89 000? Co s tím je?

Příspěvek od miliusportos » sob kvě 05, 2018 21:25

Cau kluci,tak vozidlo zakoupeno a snad i zachraneno za pomoci verneho partaka Mirdu:)!!Podvozek se tvari prekvapive ok,spatnej termostat,zadni dil vyfuku,minimalne predni pneu v haji-znicene jak to na nich stalo bez vzduchu a uvidime co dal..Drobna kosmetika venku i uvnitr.Ale trocha casu a nejaka ta kacka a bude to snad okObrázek

Odesláno z mého LG-H870 pomocí Tapatalk





Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 16942
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Ze 125 000 na 89 000? Co s tím je?

Příspěvek od Trunda » sob kvě 05, 2018 21:32

No tak gratulace :-) Mirda mi kvůli tomuhle autu v týdnu volal a sondoval nějaké info, tak jsem mu poslal odkaz právě na toto téma....
Podařilo se tu cenu ještě usmlouvat? Stálo to po bazarech strašně moc let a bál bych se trošku toho, že vlhko v autě nadělalo paseku v elektrice. Tak snad to nebude pravda ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

miliusportos
Příspěvky: 11
Registrován: pát dub 10, 2015 22:36

Re: Ze 125 000 na 89 000? Co s tím je?

Příspěvek od miliusportos » sob kvě 05, 2018 21:38

Ahoj,sedel jsem vedle neho kdyz volal:)Nechali to za 58 takze ok..Uprimne jsem cekal horsi stav kdyz jsem to tu procital:)Zadny iluze jsem si nedelal,spis se bojim vstriku a motoru kdyz to tak dlouho stalo..Kazdopadne podvozek mile prekvapil..Ve vnitr neni nic co by neslo doladit a kdyz sleduji cenu facelitovych ZT na mobile.de,tak tam je na doladeni celkem dobra fin.rezerva.

Odesláno z mého LG-H870 pomocí Tapatalk



Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 16942
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Ze 125 000 na 89 000? Co s tím je?

Příspěvek od Trunda » sob kvě 05, 2018 22:02

Oukej :-) Však jak bude auto v dobrých rukou, tak se není čeho bát ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

Odpovědět