Další MG ZT 190 do teamu :-)

Alexej1722
Příspěvky: 23
Registrován: sob lis 12, 2016 17:28
Bydliště: Sudoměřice u Tábora

Další MG ZT 190 do teamu :-)

Příspěvek od Alexej1722 » sob led 28, 2017 8:50

Zdravím všechny uživatele tohoto fóra!

Po nedávné autonehodě, kdy jsem přišel o svého mazlíka AR 156 SW 2.5 V6, jsem se porozhlížel po nějakém jiném voze. Jako letitý příznivce značky jsem chtěl zůstat u AR, ale modernější model AR 159 mne nijak neoslovil jízdními vlastnostmi a navíc už to bylo finančně spíše nad rámec mých možností. Jako zapřísáhlý odpůrce koncernu jsem i přes několikeré tipy na zakoupení jedničkové oktávky v naftě zkoušel najít sám něco trochu netradičního a pokud možno s V6 pod kapotou, slušnou výbavou a díky nedávné události i s lepší aktivní bezpečností. Takže po delším brouzdání internetem jsem narazil na inzerát na MG ZT 190 v pražskému autobazaru, na fotkách vypadalo vozidlo pěkně, slibovalo nízký nájezd kilometrů a slušnou výbavu. V reálu to bylo o něco horší než jakou jsem měl představu z inzerátu - vozidlo uvnitř trochu smrdělo zatuchlinou (způsobenou vodou v kufru, po vysušení je to o.k.), z venku byly 2 dlouhé škrábance a výbava byla v reálu poněkud chudší. Nicméně po zkušební jízdě mně vozidlo přesvědčilo a za cca 4 dny bylo doma.

Nějaké info o vozidle:
původem z DE, první majitel , r.v. 2003, najeto 79000 při koupi (bylo doloženo servisní historií a protokoly z STK), barva je grafitová metalíza, uvnitř kůže se šedou alcantarou a dvou-din rádio s parkovací kamerou, neoriginální 18" alu disky

Servis již provedený:
výměna spodního ramena u řidiče, olej, filtry, přední brzdy, oprava laku a druhá sada kol 18" se zimními pneu, rozleštěné světlomety

Co je třeba řešit:
výměna spodního držáku motoru, preventivní vyčištění VIS motorků, oprava vadného displaye palubního počítače, trochu blbne zámek kufru a rád bych zprovoznil parkovací kameru, která aktuálně nefunguje

Ještě bych si rád lehce upravil zvuk ve voze, krom spodků jsem spokojený, takže si udělám asi nejakého pidi subíka...:-)

A když to půjde tak bych rád sehnal pro svou drahou polovičku časem Rover 75 Tourer...

Nějaké fotky, ale vy to auto už stejně všichni znáte :-)

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Mg a Roverům zdar! :-)
EX: Opel Kadett GSi 2.0i 8V, Fiat Cinquecento 0.9i, Renault Megane Coupé 2.0 iDE 16V, Daewoo Nexia 1.5 16V, Suzuki Baleno 1.3 16V, Ford Escort Cabrio 1.6i červený, Ford Escort Cabrio 1.8 16v, Rover 416 Si, AR 156 sedan 1.8 16v T.S., AR 156 SW 2.5 V6, Lancia Lybra SW 1.8 16v, Fiat Ulysse 2.2 HDi 16v, Fiat Punto 1.2 CVT
Aktuálně: Chrysler Grand Voyager 2.8 CRDi, MG ZT 190 a MG F 1.8 VVC

Pítrs
Příspěvky: 2059
Registrován: čtv dub 21, 2011 18:32
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: Další MG ZT 190 do teamu :-)

Příspěvek od Pítrs » sob led 28, 2017 9:31

Alexej1722 píše:... AR 156 SW 2.5 V6, jsem se porozhlížel po nějakém jiném voze.
vozidlo uvnitř trochu smrdělo zatuchlinou (způsobenou vodou v kufru, po vysušení je to o.k.)
Co je třeba řešit:
preventivní vyčištění VIS motorků
Buďte zdráv.
Alfa s Busso strojem? Úžasné!
Vysušení kufru nepomůže, musí se vyměnit těsnění koncových světel, případně zjistit jiné místo průniku. Může to být i přes štefty, co drží ty ozdobné lišty.
Kromě toho, prosté vyčištění servomotorků mi přijde jako málo, je nutné se soustředit na dekarbonizaci motoru. Několikrát se to tu probíralo.http://www.roverclub.cz/bb3/viewtopic.php?f=16&t=10083
Podívejte se na http://www.roverclub.cz/bb3/viewtopic.php?f=44&t=8415 , až na několik věcí je to úplně stejný automobil.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.

Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2147
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Další MG ZT 190 do teamu :-)

Příspěvek od KDB » sob led 28, 2017 9:41

Gratulace :D K autu i k přístupu mir:
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Další MG ZT 190 do teamu :-)

Příspěvek od Trunda » sob led 28, 2017 10:43

Ahooooj :-)
Vítej! Mám radost z dalšího srdcaře ;-) A jen to potvrzuje fakt, že charakterem a duchem jsou si Alfa Romeo a MG/Rover velice blízcí. Mnoho lidí odtud konvertovalo k AR a naopak. I já sám mám AR hned na druhém místě a kdybych byl nucen pořizovat nové auto, tak i přes technické výhrady by u mě i ty současné AR vítězily ;-) Nakonec jak říkal v nedávném dílu Grand Tour Jerremy, "Auto, abys ho miloval, musí mít lidský charakter. A k tomu patří to, že musí mít své mouchy." A to je úžasná pravda :-)

K tvému kousku. Určitě si zde pročti maximum diskuzí motajících se kolem R75/ZT a zaměř se na obvyklé věci. V první řadě ono zatékání do auta, tedy je potřeba pořešit i odtokové kanály za motorovou přepážkou. V poslední době sleduji, že i tu začíná být aktuální problematika popraskaného tmelu ve střešních žlábcích. A jinak jak říkal Pítrs. Vlhkost v tomto autě, obzvlášť zatékání v přední části znamená to, že se nacucne několik cm tlustá pěnová izolace pod podlahou, která pak jednak jde velice špatně vysušit a když se to neřeší, tak v autě udržuje vysokou vlhkost a kvůli tomu pak oxiduje veškerá elektronika v autě. Elektroniky je tam opravdu hodně a oxidace v ní zadělá na boj o vlastní nervy.
Nevíme odkud jsi, ale co se týká motoru, tak je potřeba mu nejlépe s první výměnou oleje dát tu nejlepší péči. Nejlépe a v podstatě výhradně jen u námi doporučených lidí udělat inspekci celkového stavu a hlavně sundání a vyčištění olejové vany. Předem upozorňuji, že pokud to nebylo již řešeno, tak se může v dohledné době stát, že bude potřeba udělat těsnění pod hlavami, ale nutnost se projeví postupným tlakováním chlazení, případně postupně silnějším "kapučínem" pod olejovým víčkem. Říkám to jen proto, že se svým věkem tohohle motoru se to stává už celkem pravidlem, že je to potřeba řešit, tak aby jsi na to byl připraven ;-)
Z tvého přístupu k autů typuji, že si asi rád ledasco sám uděláš. Pokud bys měl zájem, můžeme ti pomoci se zprovozněním diagnostického sw TOAF, který se dá zdarma stáhnout a vyžaduje jen pořízení kablíku za cca 500,-. Touto diagnostikou pak budeš schopný zjistit stav kilometrů zapsaný ve všech jednotkách, ale hlavně provádět výčet konkrétních chyb, testování (např. právě i VIS motorků). Největší devizou je možnost nastavovat veškeré možné funkčnosti, kterých je v autě hodně :-)
Až se budeš věnovat VIS motorkům, tak letmo doporučuji jak říkáš rozdělat, vyčistit od oleje (pokud je ho v servu příliš, tak bude lepší zacpat odvětrávací otvor do sání), hlavně motorek prostříknout několikrát čističem a na prázdno ho nechat projet. Bývá v něm usazená na komutátoru směs oleje s práškem z uhlíků. No a pak samozřejmě propájet všechny spoje, kde na mikrospínačích bývají zlé studeňáky. Nejlépe mikrospínače k desce přišroubovat - kupodivu tam na to jsou otvory a nechápu, proč to ve výrobě nakonec nepoužili. Celkově pak sání se hodí vyčistit od oleje, kterého tam jde bohužel hodně. Pokud se s autem ale jezdí, tak to problém tolik není. špatné to je tehdy, když auto roky stojí a olej tam zatuhle a hlavně znehybní malé klapky v sání. Pak je sání na vyhození. Když ty VIS motorky vyndáš, tak musí jít táhlo k malým klapkám zlehka. Jinak nějaký problém s karbonem v sání není - nemá to turbo, nemá to EGR ;-) Jen ten olej to promazává víc, než by se hodilo, ale mě se zdá, že je lepší to nechat tak, jak to je a hlídat si hladinu oleje.
S opravou displeje ... no, já jsem nepřišel na to, jak vyřešit to, když je problém přímo v hodně složitém pásku k displeji. Prohřát to na desce mi nepomohlo a tak mi přijde, že reálně to lze vyřešit snad jen výměnou. Ale a to by mě fakt zajímalo jak to dělají, v Anglii je borec, co to opravdu umí opravit. Nedávno mi psal tu Boogiedrummer psal, že se mu od něj vrátily budíky s opraveným displejem za cenu hodně přijatelnou cca 25 liber plus pošta. Ale jestli sám přijdeš na to, jak to opravit, tak sem s tím ;-)

Mimochodem zajímavé informace k tvému autu z VINu si zjistíš zde - http://www.mg-rover.info/get_info.htm?

No a na závěr si nemohu odpustit drobný marketing :-D .... nabízím možnost implementovat do jednotky světel modul pro trojblik. Aktuálně neexistuje jiná otestovaná možnost, jak tuto funkčnost mít. Více info zde viewtopic.php?f=18&t=9800

Tak přeji, ať autko dělá samou radost a určitě se ptej na cokoli ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

michal.lom
Příspěvky: 1443
Registrován: sob kvě 17, 2008 17:33
Bydliště: Tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: Další MG ZT 190 do teamu :-)

Příspěvek od michal.lom » sob led 28, 2017 11:22

Vítej v klubu!

Koukám že Trunda vypsal snad všechno, co se dá, takže ať auto slouží k maximální spokojenosti, jako nám všem tady.

Vidím, že do toho zapojuješ celou rodinu, tak to má být. Moje si taky udělala radost a šla z 45 do 75, konečně si splnila svůj sen weed:

A jestli to není tajný, doplň si do profilu bydliště, ať víme, jestli se trochu plní čechy, nebo mají pořád moraváci navrch mir:
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroj ND

Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 756
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Polná, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: Další MG ZT 190 do teamu :-)

Příspěvek od djmicho » sob led 28, 2017 13:41

Tož vítám Tě zdroji plechařiny pro moje dvojče :lol: barva stejná, výbava i motor taky... Jinak přeji hodně pevný nervy, tahle anglická krasavice má pár vrtochů a výrobních vad (jak upozorňuje i Trunda), které Tě občas naštvou... Zatékání řeš hned jinak budeš mít z kufru prohnilou díru... Ale KV6 nenadělá tolik radosti jak Pan Busso, ZT je na to příliš těžké a drobnosti jako půltunová dvouhmota tomu taky nepřidají. Olej tam lej jen 10W-40 - 10W-60, ale nikdy nic řidšího ať si nezaděláš na průser, zbytek se tu porůznu dočteš.
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)

Alexej1722
Příspěvky: 23
Registrován: sob lis 12, 2016 17:28
Bydliště: Sudoměřice u Tábora

Re: Další MG ZT 190 do teamu :-)

Příspěvek od Alexej1722 » sob led 28, 2017 18:39

Tak Pánové díky moc za postřehy!!!
Já jsem původně rozepsal mnohem větší elaborát ohledně proceus nákupu a servisu, nicméně se mi to v průběhu nahrávání fotek pos..lo, takže jsem to napodruhé už zkrátil. Tudíž to doplním ještě o následující info:

Předchozí Alfa - byla prostě super, pěkná na oko, jela jako pila, měl jsem tam 151kW, přestavělli jsme ji ze 4q automatu na 6q manuál, hrál jsem si tam s kravinama, ale ve finále mně trochu ten točivej motor nutil blbnout a tak to bylo i trochu moc divoký auto na mojí snoubenku, která mi po havárce naznačila že bych měl jít jinou cestou. Řeknu to narovinu - klouznul jsem po mokrým listí a v ne extra velký rychlosti trefil strom, ale byla to prda, takže jsem přehodnotil svůj postoj a požadavky k vozidlům a řízení obecně. Chtěl jsem něco bezpečnějšího, luxusnějšího a v podstatě decentnějšího, což mi ZT 190 splňuje. Taky to Busso žralo i trávu kolem silnice, takže jsem se pohyboval se spotřebou nad 11l a teď jezdím něco přes 9l a to mi vyhovuje. Společně s Meganem byla Alfa největší zábava, Megoš jel ještě líp (132kW na 1070kg), ale byla to nepohodlná motokára s kastlí a taky mi to nějak začalo být těsný, tak šel fuč.

Trundo - díky moc za vyčerpávající info, já jsem shodou okolností 5 km od Zakara u nějž je auto aktuálně v servisu. Tzn. s ním postupně řeším co je a není ochoten provést, zbytek budu muset nějak pořešit sám. Nícméně teď dělám poměrně intenzivně na baráku, takže mi moc času na hraní si s vozem nezbývá, spíš bych potřeboval jezdit. Navíc Alfu jsem díky té přestavbě měl rozebranou uplně komplet, vlastně jsem do šroubu rozebral dárcovské vozidlo, takže jsem si to mohl pěkně prohlédnout. MG zatím v podstatě neznám, tak musím nějak postupně zjišťovat co a jak. Na trojblik juknu, jak se finančně zberkám po servise, tak se určo domluvíme ;)

Toho Rovera 75 bych časem pak rád pořešil, jen bych časem asi požádal v jiném vláknu o návrh ideální motorizace, ale jsem čistokrevnej petrolhead, takže to asi padne na 1.8 K-series.
EX: Opel Kadett GSi 2.0i 8V, Fiat Cinquecento 0.9i, Renault Megane Coupé 2.0 iDE 16V, Daewoo Nexia 1.5 16V, Suzuki Baleno 1.3 16V, Ford Escort Cabrio 1.6i červený, Ford Escort Cabrio 1.8 16v, Rover 416 Si, AR 156 sedan 1.8 16v T.S., AR 156 SW 2.5 V6, Lancia Lybra SW 1.8 16v, Fiat Ulysse 2.2 HDi 16v, Fiat Punto 1.2 CVT
Aktuálně: Chrysler Grand Voyager 2.8 CRDi, MG ZT 190 a MG F 1.8 VVC

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Další MG ZT 190 do teamu :-)

Příspěvek od Trunda » sob led 28, 2017 18:58

Výborně, Zakar je určitě dobrý základ ;-) Určitě mu řekni o té inspekci olejové vany. Je to celkem čerstvé zjištění, že je potřeba to po koupi opravdu prohlédnout, protože pokud se s autem moc nejezdilo, tak by tam mohla být vrstva usazeniny a mohlo by hrozit ucpání sacího sítka.
S tou spotřebou no nevím :-) Já teď jel delší trasu na Slovensko a měl jsem průměr asi 10,3 l, ale jel jsem tak nějak normálně... ani brzda, ale ani velká dynamika. Jinak s tím popojížděním tu u nás jsem v průměru kolem 11 l a víc. Teď jak byly ty kosy a prd se jezdilo, tak tam bylo snad 12,5 :-D

Oukej, trojblik mám na skladě, tak se pak domluvíme ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Alexej1722
Příspěvky: 23
Registrován: sob lis 12, 2016 17:28
Bydliště: Sudoměřice u Tábora

Re: Další MG ZT 190 do teamu :-)

Příspěvek od Alexej1722 » sob led 28, 2017 19:02

Zkoušel jsem si zjistit více info v odkazu, ale buď jsem uplnej idiot a nedokážu to správně vyplnit, anebo je tam nějaká chyba, neboť po vyplnění všech políček nemám kam kliknout... :-D
EX: Opel Kadett GSi 2.0i 8V, Fiat Cinquecento 0.9i, Renault Megane Coupé 2.0 iDE 16V, Daewoo Nexia 1.5 16V, Suzuki Baleno 1.3 16V, Ford Escort Cabrio 1.6i červený, Ford Escort Cabrio 1.8 16v, Rover 416 Si, AR 156 sedan 1.8 16v T.S., AR 156 SW 2.5 V6, Lancia Lybra SW 1.8 16v, Fiat Ulysse 2.2 HDi 16v, Fiat Punto 1.2 CVT
Aktuálně: Chrysler Grand Voyager 2.8 CRDi, MG ZT 190 a MG F 1.8 VVC

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Další MG ZT 190 do teamu :-)

Příspěvek od Trunda » sob led 28, 2017 19:07

VIN zadej bez počátečního "SAR", pak zaškrtni oba checkboxy a do pole napiš "Longbridge" .... pak se tu pochlub, co ti to vypsalo ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Další MG ZT 190 do teamu :-)

Příspěvek od Trunda » sob led 28, 2017 19:10

... jo a opiš Captchu :-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Alexej1722
Příspěvky: 23
Registrován: sob lis 12, 2016 17:28
Bydliště: Sudoměřice u Tábora

Re: Další MG ZT 190 do teamu :-)

Příspěvek od Alexej1722 » sob led 28, 2017 19:11

Tak jsem idiot, problém byl ve stisknutí Enteru na závěr, boha moj SMOKE:

vin RJXLFT2D242123
vin_sequence 242123
off_assembly_date Wednesday, 16th January 2002 @ 13:38:02
model ZT
variant 190
num_doors 4
paint_code LQW
sales_model_derivative_desc MG ZT 190
sequence_number 3902
home_export EXPORT
cicode M2257
country GERMANY
exterior_paint Anthracite Metallic
interior_trim Ash / Dark Smokestone
engine 2500 NA 190Bhp
trimlevel TL 5.1 (M1)
bodytype ZT
manual_auto M
hand_of_drive LHD
model_year 2001
sold_date Unknown
n09_feature N09A
General Information

This vehicle was the 2,884th ZT to run off the production line, out of 18,894
This vehicle was the 708th ZT 190 to be made out of 1,283
This vehicle was the 736th ZT in Anthracite Metallic (code: LQW) to be made out of 2,484 Anthracite Metallic ZTs

Also born on this day...

100 75s
83 75 Tourers
48 MG TFs
109 ZRs
30 ZSs
39 ZTs
26 ZT-Ts
EX: Opel Kadett GSi 2.0i 8V, Fiat Cinquecento 0.9i, Renault Megane Coupé 2.0 iDE 16V, Daewoo Nexia 1.5 16V, Suzuki Baleno 1.3 16V, Ford Escort Cabrio 1.6i červený, Ford Escort Cabrio 1.8 16v, Rover 416 Si, AR 156 sedan 1.8 16v T.S., AR 156 SW 2.5 V6, Lancia Lybra SW 1.8 16v, Fiat Ulysse 2.2 HDi 16v, Fiat Punto 1.2 CVT
Aktuálně: Chrysler Grand Voyager 2.8 CRDi, MG ZT 190 a MG F 1.8 VVC

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Další MG ZT 190 do teamu :-)

Příspěvek od Trunda » sob led 28, 2017 19:15

:-) .... Máš stejnou barvu, jako mám na ZRu. Do techničáku mi napsali modrou barvu, protože na STK byl technik asi barvoslepej a posoudil to podle odlesku zářivky :-D
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Alexej1722
Příspěvky: 23
Registrován: sob lis 12, 2016 17:28
Bydliště: Sudoměřice u Tábora

Re: Další MG ZT 190 do teamu :-)

Příspěvek od Alexej1722 » sob led 28, 2017 19:27

Tak to byl asi fakt imbecil, tohle má k modré daleko, kdyby napsal černou tak to bych ještě pochopil... :D Jinak jsem celkem vzevrubně prošel ty tvoje vlákna o vozech a klobouk dolů před tvojí trpělivostí a zapálením pro věc, mně už by hráblo :D
EX: Opel Kadett GSi 2.0i 8V, Fiat Cinquecento 0.9i, Renault Megane Coupé 2.0 iDE 16V, Daewoo Nexia 1.5 16V, Suzuki Baleno 1.3 16V, Ford Escort Cabrio 1.6i červený, Ford Escort Cabrio 1.8 16v, Rover 416 Si, AR 156 sedan 1.8 16v T.S., AR 156 SW 2.5 V6, Lancia Lybra SW 1.8 16v, Fiat Ulysse 2.2 HDi 16v, Fiat Punto 1.2 CVT
Aktuálně: Chrysler Grand Voyager 2.8 CRDi, MG ZT 190 a MG F 1.8 VVC

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Další MG ZT 190 do teamu :-)

Příspěvek od Trunda » sob led 28, 2017 19:50

Hehe.... jenže to mi chybí sepsat vlákno o tom ZRu. Jenže to by bylo skoro na knížku a ze všech těch aut tohle bylo asi nejvíc stresující. Takže už asi půl roku čekám, kdy chytnu morálku to konečně sepsat. Zatím si poznatky udržuji aspoň v bodech v dokumentu, kde i ty body už vycházejí pomalu na tři stránky :-D
Pro mě to je jinak relax od práce, která je zcela abstraktní záležitostí. Mám radost z toho, když si můžu umazat ruce u auta a když se můžu dotýkat fyzického výsledku své práce :lol: A pak samozřejmě rád předávám své zkušenosti a vědomosti. Sic pořád ještě nevím vše a tak se občas stává, že pěkně kecám :-D A někteří tu nemůžou vystát mé občasné sáhodlouhé analýzy.... holt nemoc z povolání ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Odpovědět