KV6 2,5 L - 130kW vs 140kW

Odpovědět
waterweller
Příspěvky: 1
Registrován: čtv črc 20, 2017 9:56

KV6 2,5 L - 130kW vs 140kW

Příspěvek od waterweller » čtv črc 20, 2017 10:37

Zdravím vás,
mám dotaz ohledně motoru KV6 2,5L.
Dával se do MG ZT (ZT-T) 180 (130kW) a do 190 (140kW).
Nevíte někdo, jaký je v tom rozdíl? Je to jen na sání?
Odešel mi 140kW motor právě ze 190ky a mohl bych mít motor ze 180ky.
Když použiju sání z mojí 190ky, bude to mít 140kW?

Díky, Jare

Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 702
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Jihlava, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: KV6 2,5 L - 130kW vs 140kW

Příspěvek od djmicho » čtv črc 20, 2017 18:56

Co vím tak jiné sání bylo na 160-ce, pokud je v ZT180 stejný motor jak v ZS180 tak jsou tam jiné vačky, ale na tuhle problematiku jsou ti jiní co to upřesní :)
Momentální přepravní kapacity - Lancia Delta 1.9 TwinTurbo, Toyota Verso D-Cat,Ford Fiesta, Citron C3 a nějaké jednostopé potvory

lenham3
Příspěvky: 2143
Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz

Re: KV6 2,5 L - 130kW vs 140kW

Příspěvek od lenham3 » čtv črc 20, 2017 22:15

Sani je vsude stejne jsou jen jine vacky a jinak naprogramovana jednotka motoru

lenham3
Příspěvky: 2143
Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz

Re: KV6 2,5 L - 130kW vs 140kW

Příspěvek od lenham3 » čtv črc 20, 2017 22:17

Sani je vsude stejne jsou jen jine vacky a jinak naprogramovana jednotka motoru

michal.lom
Příspěvky: 1126
Registrován: sob kvě 17, 2008 17:33
Bydliště: Tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: KV6 2,5 L - 130kW vs 140kW

Příspěvek od michal.lom » pát črc 21, 2017 19:37

A přepážka na výstupu z filtrboxu, ne?
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
Rover 45 1.4 (Prodáno)
MG ZT 190+ Trophy Blue RHD - bohužel už jen zdroj ND

Odpovědět