MG ZT-T 190 Hlava / Těsnění

Odpovědět
Randal
Příspěvky: 9
Registrován: stř srp 06, 2014 1:18

MG ZT-T 190 Hlava / Těsnění

Příspěvek od Randal » sob zář 29, 2018 8:34

Ahoj všem tak se mám. Klepání motoru jsem vyřešil novýma rozvodama, ale ztrácím olej i vodu (bohužel nikde nic neteče).

Olej dolévám tak 2-3 litry na 1000km. Vodu ztrácím neuvěřitelnou rychlostí každých 100km dolévám tak 2-3 litry vody.
Zajímalo by mě jestli je obojí stejná závada, na sebe navazující a nebo to jsou dvě různé závady.
Olej bych klidně dál doléval, ale ta voda s antifreezem to nedám. Říkám si jestli by nepomohlo alespoň vyměnit těsnění pod hlavama nechat vybrousit a doufat že se příznaky zmírní.

Probíral jsem to s třema servisama vč. p. Maredy a Zakar a všichni řekli, že se nevyplatí opravovat, že mám vyměnit motor, ale rád si přečtu i další názory :)

Auto miluju a pokud to je jediný dobrý řešení budu shánět motor, ale nechci skončit s tím samým v bledě modrém.

Případně nemáte někdo někde ulitý motor? :D

Množství emulze pod víčkem, ve vaně emulze zatím není.
https://photos.app.goo.gl/Lii1KfPQXHuSPP9J8
https://photos.app.goo.gl/gDKJ5DTAAv79jxFx9

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZT-T 190 Hlava / Těsnění

Příspěvek od Trunda » sob zář 29, 2018 13:32

Moc nerozumím tomu, proč doporučovali vyměnit motor. Vždyť je evidentní, že je problém s těsněním, neměl bys s tím jezdit a těsnění vyměnit. Teď samozřejmě bude potřeba udělat i očistu motoru od "kapučína".
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 756
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Polná, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZT-T 190 Hlava / Těsnění

Příspěvek od djmicho » sob zář 29, 2018 13:57

voda jasný - těsnění, olej tak úplně jednoznačnej není viz můj motor Trundo :) to by pak opravdu vyšlo levněji hodit jiný... samozrejme levnější špás je zkusit vyměnit těsnění
PS: jestli se ti to kapučíno dostane na vačky tak se vydřou a bude po nich ;) takže fakt nejezdit a řešit
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)

Pítrs
Příspěvky: 2059
Registrován: čtv dub 21, 2011 18:32
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: MG ZT-T 190 Hlava / Těsnění

Příspěvek od Pítrs » sob zář 29, 2018 17:27

Řekl bych, že než se to "kapučíno" dostane na vačky, tak nejdřív projde klikovkou a ojnicemi a to je mnohem horší.
S chladící kapalinou v oleji tak jako tak rozhodně nejezdit a radši to odvézt odtahovkou.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.

Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS

Zakar
Příspěvky: 1097
Registrován: pon zář 17, 2007 8:39
Bydliště: Mezi Benešovem a Táborem +420603474419 rover.sinogl@email.cz

Re: MG ZT-T 190 Hlava / Těsnění

Příspěvek od Zakar » sob zář 29, 2018 20:51

Zabývat se motorem,který má spotřebu oleje 2 - 3 l na 1000 km je hloupost. Samozřejmě,že vyměnit těsnění hlav není problém.
ZAKAR Rover 214 Si,Land Rover Discovery,Rover 111L

lenham3
Příspěvky: 2347
Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz

Re: MG ZT-T 190 Hlava / Těsnění

Příspěvek od lenham3 » ned zář 30, 2018 20:23

tak nejak pokud to zere tolik oleje tak to neni tesnenim ale pisty,vlozky krouzky oprava se nevyplati ,vymenit motor
Motor 25K mam

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZT-T 190 Hlava / Těsnění

Příspěvek od Trunda » pon říj 01, 2018 7:43

Dobře.... ale pro zajímavost bylo by pěkné vidět tlaky na válcích. Už jen pro porovnání.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 756
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Polná, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZT-T 190 Hlava / Těsnění

Příspěvek od djmicho » pon říj 01, 2018 12:30

Kupodivu má KV6 dobrý tlaky i s kroužkama na kaši :) respektive v toleranci... jako když byl nedávno výprodej u rimmerů, tak by se GO i vyplatila :lol:
- olej. čerpadlo 12 liber
- vložky po 5 librách atd...
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)

Odpovědět