Ahoj všem tak se mám. Klepání motoru jsem vyřešil novýma rozvodama, ale ztrácím olej i vodu (bohužel nikde nic neteče).
Olej dolévám tak 2-3 litry na 1000km. Vodu ztrácím neuvěřitelnou rychlostí každých 100km dolévám tak 2-3 litry vody.
Zajímalo by mě jestli je obojí stejná závada, na sebe navazující a nebo to jsou dvě různé závady.
Olej bych klidně dál doléval, ale ta voda s antifreezem to nedám. Říkám si jestli by nepomohlo alespoň vyměnit těsnění pod hlavama nechat vybrousit a doufat že se příznaky zmírní.
Probíral jsem to s třema servisama vč. p. Maredy a Zakar a všichni řekli, že se nevyplatí opravovat, že mám vyměnit motor, ale rád si přečtu i další názory
Auto miluju a pokud to je jediný dobrý řešení budu shánět motor, ale nechci skončit s tím samým v bledě modrém.
Případně nemáte někdo někde ulitý motor?
Množství emulze pod víčkem, ve vaně emulze zatím není.
https://photos.app.goo.gl/Lii1KfPQXHuSPP9J8
https://photos.app.goo.gl/gDKJ5DTAAv79jxFx9
MG ZT-T 190 Hlava / Těsnění
Re: MG ZT-T 190 Hlava / Těsnění
Moc nerozumím tomu, proč doporučovali vyměnit motor. Vždyť je evidentní, že je problém s těsněním, neměl bys s tím jezdit a těsnění vyměnit. Teď samozřejmě bude potřeba udělat i očistu motoru od "kapučína".
- djmicho
- Příspěvky: 756
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190 Hlava / Těsnění
voda jasný - těsnění, olej tak úplně jednoznačnej není viz můj motor Trundo to by pak opravdu vyšlo levněji hodit jiný... samozrejme levnější špás je zkusit vyměnit těsnění
PS: jestli se ti to kapučíno dostane na vačky tak se vydřou a bude po nich takže fakt nejezdit a řešit
PS: jestli se ti to kapučíno dostane na vačky tak se vydřou a bude po nich takže fakt nejezdit a řešit
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
Re: MG ZT-T 190 Hlava / Těsnění
Řekl bych, že než se to "kapučíno" dostane na vačky, tak nejdřív projde klikovkou a ojnicemi a to je mnohem horší.
S chladící kapalinou v oleji tak jako tak rozhodně nejezdit a radši to odvézt odtahovkou.
S chladící kapalinou v oleji tak jako tak rozhodně nejezdit a radši to odvézt odtahovkou.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
-
- Příspěvky: 1097
- Registrován: pon zář 17, 2007 8:39
- Bydliště: Mezi Benešovem a Táborem +420603474419 rover.sinogl@email.cz
Re: MG ZT-T 190 Hlava / Těsnění
Zabývat se motorem,který má spotřebu oleje 2 - 3 l na 1000 km je hloupost. Samozřejmě,že vyměnit těsnění hlav není problém.
ZAKAR Rover 214 Si,Land Rover Discovery,Rover 111L
-
- Příspěvky: 2347
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: MG ZT-T 190 Hlava / Těsnění
tak nejak pokud to zere tolik oleje tak to neni tesnenim ale pisty,vlozky krouzky oprava se nevyplati ,vymenit motor
Motor 25K mam
Motor 25K mam
Re: MG ZT-T 190 Hlava / Těsnění
Dobře.... ale pro zajímavost bylo by pěkné vidět tlaky na válcích. Už jen pro porovnání.
- djmicho
- Příspěvky: 756
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190 Hlava / Těsnění
Kupodivu má KV6 dobrý tlaky i s kroužkama na kaši respektive v toleranci... jako když byl nedávno výprodej u rimmerů, tak by se GO i vyplatila
- olej. čerpadlo 12 liber
- vložky po 5 librách atd...
- olej. čerpadlo 12 liber
- vložky po 5 librách atd...
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)