koupě - MG ZT

Uživatelský avatar
Keksin
Příspěvky: 3130
Registrován: čtv zář 27, 2007 12:50
Bydliště: jižní Morava

Re: koupě - MG ZT

Příspěvek od Keksin » ned úno 06, 2011 10:15

K tomu ještě když má motor 2.5l v benzínu. Ono, kdo si v dnešní době koupí auto co "žere" i trávu u silnice.

Tommi_82
Příspěvky: 6437
Registrován: čtv zář 20, 2007 18:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: koupě - MG ZT

Příspěvek od Tommi_82 » ned úno 06, 2011 11:55

max80 píše:I pres "komplikace," ktery MUZOU nastat. Tady se strasi pripadama, kdy motor vyskoci z kastle do 100 tis., ale o pripadech, kdy ten samej motor ma >250 tkm, se mlci. To neni moc fair :(
V podstatě mě je jedno co si Tomáš koupí, jen jsem mu předal informaci že JENÁ SE O MŮJ VLASTNÍ NÁZOR říkám že 2.5 KV6 ve verzi pro R75 a ve verzi pro MGZT je nejspíš nejproblémovější motor, jaký se do jakéhokoli Rovera za posledních 15 let montoval. Jestli si někdo myslí že to že se pár motorů(z víc než 100 000 vyrobených KV6) dožije třeba 300 t.km je výhra tak prosím ale já tvrdím že 220 t.km by se měly dožít skoro všechny motory. Zatím co u jakéhokoli čtyřválce montovaného do Roverů za posledních 15 let nemám obavy že při běžné laické(ale zato správné) péči pokoří hranici 220 t.km, u KV6 v 75/ZT říkám, pokud se to podaří, bude to fajn, ale znám hned několik případů, kde se to nepodařilo. Tomáš sám ať si rozhodně jestli se toho bojí nebo ne.

Jestli tím že ho varuju jsem se dopustil nefér jednání tak je mi to líto, ale vidím to spíš tak, že jesm šlápl někomu na kuří oko.

Jinak pokud jde o zážitek z jízdy s šestiválcem Rover, tak už tu někde zazněl názor a já se s ním naprosto stotožňuji, že nejlepší varianta je MG ZS 180(2.5 KV6). Jsou tam mnohem menší rizika, mnohem menší náklady na údržbu a více zábavy než se ZT.
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

max80

Re: koupě - MG ZT

Příspěvek od max80 » ned úno 06, 2011 13:57

.

TomasH
Příspěvky: 9
Registrován: čtv lis 25, 2010 17:18

Re: koupě - MG ZT

Příspěvek od TomasH » ned úno 06, 2011 14:24

Jsem moc vděčný za všechny názory. Jak na Rovery a MG kritické tak pochvalné. Z toho si pak člověk nejlépe vytvoří názor, který se co nejvíce blíží skutečnosti.
Takže žádné rozbroje prosím. :wink: Mam ještě jedno starší auto které jsem při koupi bral skoro jako modlu a časem člověk přijde na všechny ty chyby. Takže dnes už prohlašuju, že to nejlepší co na tom autě je motor a zbytek stojí za velký kulový. :-D
A že to má MG/Rover obráceně... to se nedá nic dělat. :-) (tedy vše relativně ok, ale motory asi nic moc)

Nejsem příznivec nafty, (ač uznávám její přednosti) já upřednostnuju potěšení z jízdy i za cenu vyšší spotřeby.
Kdybych jezdil týdně přes 1000km, tak bych bral naftu hned. Na relativně krátké přesuny a víkendové cesty na chatu a pod. je benzín lepší.
No a "slabší benzín" se do tohoto auta taky moc nehodí (1,8) - je moc těžké.
Takže pokud je to spolehlivostí V6 2,5 tak zlé, zbývá ta 1,8T (která je pro mne na hranici výkonu co to auto potřebuje.) nebo ten 2,0 V6 ... (ale tam si nejsem jistý zda je to nějak výhodnější oproti tomu 1,8T ... snad jen kromě toho že bude mít kultivovanější chod - zase bude asi dražší údržba) .... a pak už jen ten nenažraný a zastaralý V8 ... který ovšem chytne za srdce charakterem a zvukem a už asi nepustí.

Na druhou stranu je také třeba brát v potaz, že se nechystám koupit nové auto za 800 tisíc. Tam bych po těchto názorech a vašich zkušenostech do V6 2,5 nešel.... ale u auta třeba za 160 tisíc ... které by mělo najeto 60t... mne nebude až tak bolet, když se to při 150-ti vysype ... CDD. Protože 100 tisíc km.... to najedu tak za 4 roky... Ale je fakt, že už dopředu počítat s tím, že se kupované auto může kdekoli vysypat je divné .. :D

No ještě strávím pár bezesných nocí a nějak si to v hlavě promyslím... a uvidím zda se naskytne nějaký zachovalý kus. mir:

max80

Re: koupě - MG ZT

Příspěvek od max80 » ned úno 06, 2011 14:32

.

Tommi_82
Příspěvky: 6437
Registrován: čtv zář 20, 2007 18:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: koupě - MG ZT

Příspěvek od Tommi_82 » ned úno 06, 2011 14:37

Zadání diskuse znám, proto jsem taky nevnucoval ten nejlepší motor kterej se montoval a kterej papá jen naftu. (myšleno jako vtip)

My se s Maxem nehádáme, od té doby co předevčírem prodal svou 2.0 V6 a koupil nafťáka CDTi ho mám nějak raději a jadrné poznámky mu odpouštím. (myšleno jako vtip jen částečně)

Za tak zlé to s tou spolehlivostí není 2.5V6 , ale určitě by to mohlo být lepší.
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

TomasH
Příspěvky: 9
Registrován: čtv lis 25, 2010 17:18

Re: koupě - MG ZT

Příspěvek od TomasH » ned úno 06, 2011 14:48


Tommi_82
Příspěvky: 6437
Registrován: čtv zář 20, 2007 18:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: koupě - MG ZT

Příspěvek od Tommi_82 » ned úno 06, 2011 14:50

bohužel je ve výbavě : holobyt.
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

Uživatelský avatar
Petr.stefl
Příspěvky: 471
Registrován: sob říj 20, 2007 22:21
Bydliště: Studená

Re: koupě - MG ZT

Příspěvek od Petr.stefl » ned úno 06, 2011 15:45

TomasH píše:Tady je ta 1,8T ..... :)
http://www.autoscout24.at/Details.aspx?id=bi3zjl4si3nw
Hlavně podle sedaček vypadá,že má za sebou mnohem víc než 100000km :wink:

Když už jsem se do tohoto tématu trošku zapojil,tak bych chtěl dodat,že takový auto jako MG ZT a vlastně jakýkoliv MG anebo Rover,je prostě láska.A lásce se dokáže odpoustit opravdu hodně.
Já bych do 2,5l šel.Pokud na to nechvátáš a seženeš si krásnej kousek s málo kilometrama a myslím si,že s tvýma penězma co chceš investovat,už dneska opravdu seženeš,tak se ti V6 určitě odmění a pokud se k ní budeš chovat tak,jak ona si žádá,potom určitě dostaneš co budeš chtít. :twisted:
Já bych hledal raději super kousek ve V6 než čekat na skoro neexistující 1,8T u který ti stejně může odejít turbo který rozhodně taky nestojí málo peněz. mir:
Můj názor: kup si MG ZT 2,5l V6 car:: (chtělo by to pomalu anketu :lol: )
Přeji hodně zdaru a sladkou koupi mir:
Rover 45,MG ZS, Mazda 6 MPS, nyní Mazda 3 BL, v rodině Rover 25,LR Freelander

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2063
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: koupě - MG ZT

Příspěvek od KDB » ned úno 06, 2011 16:15

¨Na druhou stranu, co potřebuju u sportovního auta - dobrý motor, podvozek, brzdy, sedačky, do ruky padnoucí volant.... Spoustu těch serepetiček kolem u sportovního auta oželím....
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, BMW 320 cabrio,XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

Uživatelský avatar
Urael
Příspěvky: 107
Registrován: pát črc 18, 2008 18:52
Bydliště: Plzeň-sever

Re: koupě - MG ZT

Příspěvek od Urael » ned úno 06, 2011 19:28

Taky bych šel po 2,5 V6...všechno ostatní v tomhle autě nemá smysl.Že je nějaký procento těch kterým motor nevydržel, to bych zohlednil, ale určitě bych podle toho auto nevybíral.Jestli chceš auto pro zábavu a občasný ježdění a koupíš něco slabšího tak budeš skuhrat.Musíš prostě pořádně vybírat a nebrat první vyježděnou mrchu.

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6607
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: koupě - MG ZT

Příspěvek od AnderN » ned úno 06, 2011 22:28

Zatím jsem se nezapojoval, jelikož s provozem KV6 zkušenosti nemám ... zato MG ZT doma mám a je to úžasný stroj. Tvrdší podvozek oproti standardní R75 je poznat a na našich silnicích to není vždycky výhoda. Mám pod kapotou diesel CDTi a na rovinu říkám, že přestože je naladěný na 160 PS a 370 Nm, je to tak akorát použitelná motorizace pro svižnější svezení s tak těžkým autem.

V podstatě se ztotožňuji s výše uvedenými názory, že bys měl koukat po ZT190 s málo km v dobrém stavu a za sebe ještě dodávám, abys koukal po ZT MkII, tedy po faceliftu z konce výroby (zhruba od druhé poloviny 2004). To auto se liší prakticky jen zvenku čumákem a nárazníky, ale z mého pohledu vypadá prostě o mnoho úchvatněji. Hledání takového kousku nebude snadné a může to být běh na dlouhou trať. Chce to pevné nervy a věnovat tomu dost času. Budu držet palce ;)
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 110.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 30.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 5.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

TomasH
Příspěvky: 9
Registrován: čtv lis 25, 2010 17:18

Re: koupě - MG ZT

Příspěvek od TomasH » ned úno 06, 2011 22:49

Díky moc všem. Budu trávit večery po internetových bazarech a mezitím zvažovat jakou motorizaci. :-)

To Andern: na to tvé ZT jsem už koukal, opravdu krasavec. Na tomhle modelu MG se mi nejvíce líbí tmavé barvy.
Designem se mi taky líbí asi o něco více facelift ... ale ne nijak zásadně. Pokud natrefím na dobrý kus, rád budu mít i "čtyřočko". :)

Uživatelský avatar
roverix
Příspěvky: 2982
Registrován: sob led 31, 2009 19:30
Bydliště: Ublo, taková díra u Vizovic 75rover@seznam.cz tel. 604464504

Re: koupě - MG ZT

Příspěvek od roverix » ned úno 06, 2011 22:56

Tommi_82 píše:bohužel je ve výbavě : holobyt.
Mám také holobyt, ale postupně ho zabydluji. weed:
Britská auta v minulosti: Ford Cortina 1200 3x / Austin Maestro 1.3 / Maestro 1.6 / Rover 213s / Rover 75 1.8 Současný vozový park: Rover75 2.5 manual. Rover75 2.5 automat Rover45 IDT Rover25 1.4 TEL. 604464504

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6607
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: koupě - MG ZT

Příspěvek od AnderN » ned úno 06, 2011 23:37

Dlužno podotknout, že holobyt v tomto pojetí znamená např. dvouzónovou automatickou klimatizaci ... pravda, cestující vzadu se musí spokojit se švihadly, což u těchto aut není úplně obvyklé.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 110.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 30.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 5.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Odpovědět