Pearl Black MG ZT MkII by AnderN

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6607
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Pearl Black MG ZT MkII by AnderN

Příspěvek od AnderN » stř srp 03, 2011 10:40

Vyměnil jsem tretry za bačkory, aneb není profil 45 jako profil 45 ...

Po prvních cca 350 km musím konstatovat, že jsou to takové trochu balóny ve srovnání s předchozími (Hankook Ventus K104). Potvrzuje to i porovnání rychloměru s GPS, na nových gumách jedu o chlup rychleji -> skutečně mají větší průměr, i když svou roli jistě hraje i zcela sjetý vzorek starých gum.

Nicméně: Bravuris 2 je v tomto rozměru pneumatika tichá a výrazně pohodlnější. Na českých tankodromech pak tolik netrpí podvozek, celé auto ani zhýčkaná prdelka pana řidiče i zbytku posádky. Nedovolí sice tak razantní průjezd zatáčkou, ale ozývá se dostatečně dopředu a není záludná či nebezpečná.

Suma sumárum -- prozatím spokojenost, pro svůj účel slušná guma za skvělý peníz. Uvidíme, jak se vlastnosti budou měnit v čase a s přibývajícími kilometry.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 110.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 30.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 5.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 4:58

Re: Pearl Black MG ZT MkII by AnderN

Příspěvek od Roman620ti » stř srp 03, 2011 14:27

No docela jsi mě nakřápl, já vždy raději kupoval značkové ale starší a posledně sem si docela naběhl. Mám tam něco pod 6mm, tak až zpuchřej koupil bych už nové a tyhle se mi vhledově líběj. Většinou kupuju podle vzhledu a značky :lol: , krásný vzorky maj Continentálky, bridgestonky a téď mám Goodyeary. Tyhle Barumky maj to zesílení boků na ochranu disku proti poškrábání o obrubník a nebo je to klasická guma? Otázkou je jestli se to neliší i tím profilem. Každopádně jetý gumy jsou na ho*vno, koupil sem čtyry a dvě sou rovnou do kontejneru, jenže na těch 2000km/ročně mi to přišlo zbytečný. By mě museli vydržet nejmíň 10let, tak by to zato asi stálo, do loňska sem tam měl Continentálky z 2001 a né a né je sjet 8)
2x Rover 620ti

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 16942
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Pearl Black MG ZT MkII by AnderN

Příspěvek od Trunda » stř srp 03, 2011 14:41

No neco na tom je... treba silnicni cyklisticke staje maji specialni sklady, ve kterych nechavaji uskladnene plaste a nechavaji je dozravat... pry snad cim starsi, tim lepsi... ale asi to bude uskladnene v specifickych podminkach :-)
... mam v planu na Kupecko koupit na pristi rok 16" disky a uz tam ty ceny pneumatik zacinaji byt vzhledem k me spotrebe docela drahe... takze asi taky budu muset hledat nejaky cenovy kompromis... problem je v tom, ze jsem asi moc narocny na trakci pneumatiky, tak to bude asi vyber dost tezky... Kazdopadne zatim se mi vic osvedcil sipovity dezen...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6607
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Pearl Black MG ZT MkII by AnderN

Příspěvek od AnderN » stř srp 03, 2011 15:18

Problém s trakcí jsem nezaznamenal, při brzdění taky ne ... u příliš čerstvých pneumatik platí, že se rychle sjíždějí, ale taky se nesmí nechat přezrát, tohle není archivní víno.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 110.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 30.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 5.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Uživatelský avatar
thomas
Příspěvky: 1198
Registrován: pon pro 17, 2007 0:25

Re: Pearl Black MG ZT MkII by AnderN

Příspěvek od thomas » úte zář 27, 2011 10:24

Jak tam máš tu tabulku s těma pneu, tak ty míle u každé z nich je asi nejspíš počet najetých testovaných mil že ano ?
Rover214,Rover220sdi,Rover45/1.6 New version,Rover75 1.8, MG-ZS 2.0iDT,Rover 75 8/2004 Cdti, Rover25, Renault RX4, kdykoliv mam přiležitost S- Type 4.2L V8 made by Roman_MG, Jaguar X- Type 2.5 L AWD Estate , Honda CR-V, Volkswagen Passat :-)

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6607
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Pearl Black MG ZT MkII by AnderN

Příspěvek od AnderN » úte zář 27, 2011 10:44

Jo, něco v tom smyslu ... každý uživatel, který píše s nějakou pneumatikou své zkušenosti, vyplňuje taky vzdálenost, kterou na daných pneumatikách ujel. Číslo v posledním sloupci je pak celkový součet. Po rozkliknutí vidíš u příspěvku každého jednotlivce, kolik najel právě on.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 110.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 30.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 5.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Uživatelský avatar
thomas
Příspěvky: 1198
Registrován: pon pro 17, 2007 0:25

Re: Pearl Black MG ZT MkII by AnderN

Příspěvek od thomas » úte zář 27, 2011 20:49

to je ale docela super, člověk má alespoň trochu lepší představu , a navíc si pak neni důvod myslet že tabulky vymýšlí nějaký redaktor německého atomobilového časopisu ve stresu a před uzávěrkou když ho tlačí čas . car::
Rover214,Rover220sdi,Rover45/1.6 New version,Rover75 1.8, MG-ZS 2.0iDT,Rover 75 8/2004 Cdti, Rover25, Renault RX4, kdykoliv mam přiležitost S- Type 4.2L V8 made by Roman_MG, Jaguar X- Type 2.5 L AWD Estate , Honda CR-V, Volkswagen Passat :-)

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6607
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Pearl Black MG ZT MkII by AnderN

Příspěvek od AnderN » úte zář 27, 2011 21:00

Kdepak, toto jsou subjektivní zkušenosti uživatelů.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 110.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 30.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 5.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 16942
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Pearl Black MG ZT MkII by AnderN

Příspěvek od Trunda » čtv zář 29, 2011 12:54

Teda kdyz koukam na ty vysledky, tak temer u vsech rozmeru jsou na prednich mistech Uniroyal RainSport 2 ... no... ja teda ale musim uznat, ze oproti tem Continentalum asi fakt byly zlaty.... v podstate mi na nich vadilo jen to, ze ve smyku se vzorek zvejkal... ale jinak byly supr... priste teda ale vyzkousim ty Dunlop SP Sport Fast Response ... Continental ale rozhodne uz nikdy :-(
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 4:58

Re: Pearl Black MG ZT MkII by AnderN

Příspěvek od Roman620ti » čtv zář 29, 2011 15:18

Já sem teda s continentálkama dost spokojenej, jendak sou vzhledově krásný a jinak hrozně tichoučké a to i když jim je 10let, to zas teda jako prrrrr :lol:
2x Rover 620ti

Tommi_82
Příspěvky: 6437
Registrován: čtv zář 20, 2007 18:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: Pearl Black MG ZT MkII by AnderN

Příspěvek od Tommi_82 » čtv zář 29, 2011 15:42

Já bych doporučil Vraníky. :lol:
Dneska přišel kolega do práce s tím, že jeho vesnickej servisák přestal brát Fuldy a obouvá celou vesnici do Vraníků. Že se sice semtam někomu za jízdy zujou ale jsou nejlevnější a reklamace řešej promptně. :lol: :lol:

To byl pokus o vtip, kdyžtak to smažte.
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6607
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Pearl Black MG ZT MkII by AnderN

Příspěvek od AnderN » úte říj 09, 2012 10:23

Před týdnem (najeto cca 164.000 km) problém, když jsme trajdali do Jeseníků na NarozeMini. Po cestě tam nepříjemný hluk při akceleraci, něco jako pískání turba, ale to píská čistě. Po zběžné obhlídce šel hluk někde za motorem, kde snad nic jiného, než turbína není. Situace se zhoršovala velmi rychle, prakticky s každou desítkou najetých km. Ve finále byl zvuk slyšet i na volnoběh.

Pozitivní: auto se nezastavilo, jelo více méně normálně, akorát děsilo matky s kočárky.

Negativní: kromě hluku se lehce zvýšila také kouřivost (ale parametrů briketometu TDI jsme nedosáhli ani tak).

Analýza: u Mirdy bylo zjištěno, že turbo netlačí dostatek vzduchu. Na přesnou diagnózu nebyl čas ani chuť.

Řešení: Autoservis DS v Brně stanovil jako závadu propálené těsnění mezi výfukovými svody a turbodmychadlem. Viděl jsem ho po výměně, půlka byla úplně upálená. Při té příležitosti přetěsněn i sací trakt od turba do motoru. Opraveno v rámci jednoho dne, spokojenost.

Sumárum: Mirda zmiňoval, že toto už na jedné R75 CDT měnil. Pravděpodobně se tedy jedná o součást, která u motoru CDT/CDTi čas od času dosáhne limitu své životnosti. Výměna naštěstí není příliš nákladná, minimálně ve srovnání s novým turbem určitě. ;-)
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 110.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 30.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 5.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6607
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Pearl Black MG ZT MkII by AnderN

Příspěvek od AnderN » úte zář 10, 2013 21:55

Najeto cca 175.000 km ... přijdu, odemknu, sednu, chci nastartovat a .... NIC! Lépe řečeno auto normálně odemyká, zamyká, svítí, troubí, rádio hraje, ale při otočení klíčku se rozsvítí hromada kontrolek, přičemž např. kontrola trakce odmítá zhasnout a žhavení sice zhasne, ale někdy se zase odmítá spustit. Při pokusu o start pak jen neco zacvaká a startér se ani nehne.

Servisní menu podle tohoto návodu ukazuje kolísání palubního napětí okolo 9.1 V. Říkám si vadná baterka asi, našim se zrovna letos taky jedna takto odporoučela. Akumulátor mám tady druhý, ale taky je starý a napětí se tak tak drží kolem 12 V. Tak ho dám nabíjet. Bohužel ani po dvou dnech dobíjení napětí neleze nad 12.5 V. No nic, zkouším nastartovat i s tímto. Situace podobná s tím rozdílem, že žhaví pokaždé.

Dotaz -- může to být pouze baterkou, resp. nízkým napětím, nebo je možné, že je někde zkrat/jiná závada? Auto jelo naposledy před pár dny a jelo úplně normálně. S napětím kolem 12 V by se startér aspoň snažil převalit, ne? Ale tady jen lupne z pod kapoty, někdy opakovaně když držím klíč jako že chci start. Vrtá mi hlavou taky to, že ta stará baterka ukazuje mimo auto přes 11 V (v autě předtím jen 9).
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 110.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 30.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 5.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

LukasR75
Příspěvky: 468
Registrován: čtv srp 16, 2012 20:57

.

Příspěvek od LukasR75 » úte zář 10, 2013 22:16

.

Uživatelský avatar
Keksin
Příspěvky: 3130
Registrován: čtv zář 27, 2007 12:50
Bydliště: jižní Morava

Re: Pearl Black MG ZT MkII by AnderN

Příspěvek od Keksin » úte zář 10, 2013 22:40

Kup novou baterku a bude po problému. Měl jsem to samý.

Odpovědět