Dvouhmotový setrvačník/ spojka

Odpovědět
Methodman
Příspěvky: 13
Registrován: úte úno 12, 2008 19:40
Bydliště: Brno

Dvouhmotový setrvačník/ spojka

Příspěvek od Methodman » pát úno 10, 2012 11:56

Čau, máte nějaký tip, kde sehnat za co nejlepší peníz dvouhmotový setrvačník, případně kompletní kit i se spojkou?
Na ebay jsem našel komplet sadu okolo 15 tis. Dá se sehnat někde levněji? Zatím to drží, ale je cítít jak se na volnoběh lehce chvěje, tak bych to radši vyměnil.

Je to na MG ZT-T 190 2500ccm r.v.2004

Díky za případné rady.

David
MG ZT-T 190 2.5 V6

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Dvouhmotový setrvačník/ spojka

Příspěvek od Trunda » pát úno 10, 2012 13:30

V prvni rade, pokud se nepletu, tak sestivalec nema dvouhmoty setrvacnik - na co by byl u sestivalce do byl?!?!
Jinak kompletni sada za 15 tis. ti prijde draha? Original sada spojky se setrvacnikem prijde na nejakych 22 tis. - http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-GRID001915 Sestivalec asi nebude mit dily levny jak na skodovku... ona je otazka jestli na tom setrvacniku setrit a kupovat nejaky neoriginal pochybne kvality. Pokud je vlastne opravdu problem v setvacniku... coz se mi taky nezda...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Dvouhmotový setrvačník/ spojka

Příspěvek od Trunda » pát úno 10, 2012 13:46

UF.... tak se omlouvam... opravdu v KV6 je dvouhmotak.... no to me podrz! Proc???
... v tom pripade sada s dvouhmotakem za 15. tis mi prijde jak zadara... a v tom pripade taky pochybuju o tom, ze by byl problem v dvouhmotaku, kdyz je tam v podstate celkem zbytecny. I bez neho by byly vibrace minimalni... ale uz radeji necham spekulaci a necham to na klukach, co se v KV6 hrabou ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

lenham3
Příspěvky: 2347
Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz

Re: Dvouhmotový setrvačník/ spojka

Příspěvek od lenham3 » pát úno 10, 2012 19:47

JJ je tam dvoj hmotak :wink:

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6959
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Dvouhmotový setrvačník/ spojka

Příspěvek od AnderN » pát úno 10, 2012 19:48

Trunda píše:... opravdu v KV6 je dvouhmotak.... no to me podrz! Proc???
Proto má ta V6 tak sametový chod, že o ní prakticky nevíš ;)
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

lenham3
Příspěvky: 2347
Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz

Re: Dvouhmotový setrvačník/ spojka

Příspěvek od lenham3 » pát úno 10, 2012 20:07

Mrkni na sz jsem ted na ostrove :wink:

Odpovědět