Novej kousek v ČR

Odpovědět
Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 16942
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Novej kousek v ČR

Příspěvek od Trunda » pát zář 30, 2016 11:02

Proč jaké odvětrávání? Voda se mezi tapec a izolaci nemá dostat a nedostane, tedy není potřeba to odvětrávat. V originálu tam je igelitová parozábrana, kterou většinou kutilové potrhají a nepřilepí zpět a pak vlhko jde do tapecu a ten se pak rozpadá... typická nemoc RFa do roku 2000 a XW.
Já bych takové odizolování bral spíš z důvodu hlukové izolace, ale zrovna u ZT je to v originálu výborně odizolované. A reproduktory, vzhledem ke třem dětem, řešit nemusím :-D

Dotaz: Jirko, kolik takové zaizolování auta přidá hmotnosti?
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

schizofrenics
Příspěvky: 334
Registrován: ned zář 30, 2007 17:06
Bydliště: brno

Re: Novej kousek v ČR

Příspěvek od schizofrenics » pát zář 30, 2016 11:27

S odvětráním je to jak píše Trunda. Samotné uzavření je pro dveře jen přínos ..... jen je třeba dát pozor a neucpat odtoky ve dveřích (pokud se podíváte na starší fotky jde vidět tlumení vnějšího plechu )
Používám lehký alubutyl takže počítám že samotné tlumení bude cca 90kg + tak 50kg zástavba a ostatní komponenty.
Tady nějaké starší projekty na čučku :-) http://schizofrenics.rajce.idnes.cz/Rover_200/ http://schizofrenics.rajce.idnes.cz/BMW_3/

Pítrs
Příspěvky: 2025
Registrován: čtv dub 21, 2011 18:32
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: Novej kousek v ČR

Příspěvek od Pítrs » pát zář 30, 2016 11:30

Kondenzát na stěnách plechů + díry dole....pokud mají teda účel odvětrání...

Co je parozábrana?
http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-GRID001902
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 16942
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Novej kousek v ČR

Příspěvek od Trunda » pát zář 30, 2016 11:33

No ale to je mezi vnějšími plechy a izolací, tedy tam, kde teče voda po skle a tam to zůstává tak, jak bylo.

90kg jen izolace? Ty kokos... to je tedy ale hodně. Za pár uhynulých kobylek :-(
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

schizofrenics
Příspěvky: 334
Registrován: ned zář 30, 2007 17:06
Bydliště: brno

Re: Novej kousek v ČR

Příspěvek od schizofrenics » pát zář 30, 2016 11:35

Díry dole jsou odtoky, kolem okna tam teče dost vody ;-) Parozábrana je č.16

Jezdím sám nebo s přítelkyní která má 45kg takže to ani není poznat že mám vytlumeno ;-)

Pítrs
Příspěvky: 2025
Registrován: čtv dub 21, 2011 18:32
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: Novej kousek v ČR

Příspěvek od Pítrs » pát zář 30, 2016 11:37

Díky za osvětlení, tohle mi stačí pro lepší obrázek.
Měl jsem na mysli to, zdali akustické utlumení nezhorší vnitřní prostředí dveří tak, že dojde časem ke korozi.

90 kg, proč tolik proboha? :shock:
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.

schizofrenics
Příspěvky: 334
Registrován: ned zář 30, 2007 17:06
Bydliště: brno

Re: Novej kousek v ČR

Příspěvek od schizofrenics » pát zář 30, 2016 11:39

No to máš tlumení komplet podlaha, střecha, v každých dveřích vnější a vnitřní plech, kufr, podběhy a motorová přepážka + všude neoprén včetně tapeců. To se hned naskládá....

Pítrs
Příspěvky: 2025
Registrován: čtv dub 21, 2011 18:32
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: Novej kousek v ČR

Příspěvek od Pítrs » pát zář 30, 2016 11:42

Aha...tak to jo
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.

Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 695
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Jihlava, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: Novej kousek v ČR

Příspěvek od djmicho » sob říj 01, 2016 11:20

Prostě už audiofilní extrém :D klasické vytlumení dveří u HK je cca 10-12kg navíc celkem ;)
Momentální přepravní kapacity - Lancia Delta 1.9 TwinTurbo, Toyota Verso D-Cat,Ford Fiesta, Citron C3 a nějaké jednostopé potvory

schizofrenics
Příspěvky: 334
Registrován: ned zář 30, 2007 17:06
Bydliště: brno

Re: Novej kousek v ČR

Příspěvek od schizofrenics » sob říj 01, 2016 17:56

Další pracovní sobota.... do zadních dveří musela další průchodka ;-)
Přílohy
IMG_3387.JPG
IMG_3389.JPG
IMG_3390.JPG
IMG_3391.JPG
IMG_3394.JPG
IMG_3402.JPG

Pítrs
Příspěvky: 2025
Registrován: čtv dub 21, 2011 18:32
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: Novej kousek v ČR

Příspěvek od Pítrs » pát říj 28, 2016 13:17

schizofrenics píše:tlumení kufr, motorová přepážka
Pocitam, ze vytlumeni kufru snizi uroven akustickeho hluku zvenci, co motorova prepazka?
To je opravdu tak pak dost poznat, ze je motor tissi?
Kam to lepite? Zvenci, ze strany strojovny, nebo zevnitr, v odtokovem prostoru?

Trochu jsem smejdil na https://www.ahifi.cz/odhlucneni-vozidel-tlumeni-aut/, dokonce tam izoluji i spodni kryt motoru, coz mi prijde jako dost zvlastni a snad i zbytecne, ale asi to nejaky smysl ma...
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.

schizofrenics
Příspěvky: 334
Registrován: ned zář 30, 2007 17:06
Bydliště: brno

Re: Novej kousek v ČR

Příspěvek od schizofrenics » ned říj 30, 2016 18:15

Samotnej Alubutil spíše tlumí vibrace, na akustickej hluk je tam ten Neopren. Jinak ano motorová přepážka má významný dopad..... samozřejmě je třeba brát v potaz co je to za auto MB je jinde než Dacia. Kryt motoru asi ne ale kapota má taky dost vliv, stejně jako podběhy. Na motorovku je nejlíp zevnitř, stačí shodit palubku, z motoráku není většinou dost místa. Podběhy zvenčí a dokonce má i význam lepit neopren na plasty v podběhu, ale to už se bavíme o instalacích a komponentech několikanásobně převyšující auto.
Já už mám vybrané i zesíky a nakonec vč. DSP takže celková cena někde kolem 200k. bez práce tu si dělám sám......

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6607
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Novej kousek v ČR

Příspěvek od AnderN » ned říj 30, 2016 21:16

Kdo si hraje, nezlobí :-)
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 110.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 30.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 5.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

schizofrenics
Příspěvky: 334
Registrován: ned zář 30, 2007 17:06
Bydliště: brno

Re: Novej kousek v ČR

Příspěvek od schizofrenics » stř lis 23, 2016 8:35

Po chvílích postupuju dál :-)
Přílohy
IMG_3701.JPG
IMG_3168.JPG
IMG_3733.JPG
IMG_3731.JPG

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6607
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Novej kousek v ČR

Příspěvek od AnderN » stř lis 23, 2016 13:38

:o :o :o ty si teda vyhraješ :D
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 110.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 30.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 5.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Odpovědět