MG ZT 2,5 V

Odpovědět
RETAXA
Příspěvky: 101
Registrován: pon srp 29, 2011 21:49

Re: MG ZT 2,5 V

Příspěvek od RETAXA » čtv led 29, 2015 19:07

Takže jsem učinil objednávku u další firmy na 3D tisk a zadal jsem do výroby prozatím 10ks, takže jsem dostal i výraznou slevu. Rámeček bude z Polyamidu PA 2200.Myslím, že i po provedení povrchové úpravy bych se s cenou mohl dostat na cca 1.300-1500,- Kč. Není to sice málo, ale pořád lepší jak 8 tisíc za kus :D

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZT 2,5 V

Příspěvek od Trunda » čtv led 29, 2015 22:00

Na to, jak to bude exkluzivní zboží, to je asi akceptovatelná cena. Jen jsem přemýšlel, jestli bys přeci jen neměl udělat i opačnou stranu, protože to bude asi vypadat výrazněji jinak. Ale tak to uvidíš ;-) Držím palce, ať je výsledek co nejlepší....
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

RETAXA
Příspěvky: 101
Registrován: pon srp 29, 2011 21:49

Re: MG ZT 2,5 V

Příspěvek od RETAXA » čtv led 29, 2015 22:37

Trunda píše:Na to, jak to bude exkluzivní zboží, to je asi akceptovatelná cena. Jen jsem přemýšlel, jestli bys přeci jen neměl udělat i opačnou stranu, protože to bude asi vypadat výrazněji jinak. Ale tak to uvidíš ;-) Držím palce, ať je výsledek co nejlepší....
Udělat druhou stranu není žádný problém, data mám, ale cenově by to vyšlo na stejné peníze. Takže těžko počítat s tím, že někdo vyhodí svůj nerezový rámeček a koupí si druhý. Povrch pak samozřejmě zkusím co nejvíc přizpůsobit originálu :)

boogiedrummer10
Příspěvky: 478
Registrován: stř úno 06, 2013 9:57

Re: MG ZT 2,5 V

Příspěvek od boogiedrummer10 » pát led 30, 2015 15:31

Skvělý! Těším se na výsledek a držím palce! :-)

RETAXA
Příspěvky: 101
Registrován: pon srp 29, 2011 21:49

Re: MG ZT 2,5 V

Příspěvek od RETAXA » stř úno 04, 2015 19:16

Tak nakonec jsem nechal rámečky vytisknout pro porovnání u dvou firem a ze dvou různých materiálů. U jednoho z Polyamidu PA 2200 a u druhého z ABS plastu. Oba již dnes hlásili hotovóóó, a že zítra odesílají poštou. Vše by tedy mělo dorazit v pátek... jsem hrozně zvědavý na výsledek :P

boogiedrummer10
Příspěvky: 478
Registrován: stř úno 06, 2013 9:57

Re: MG ZT 2,5 V

Příspěvek od boogiedrummer10 » pát úno 06, 2015 13:23

dobrý :-)

schizofrenics
Příspěvky: 334
Registrován: ned zář 30, 2007 17:06
Bydliště: brno

Re: MG ZT 2,5 V

Příspěvek od schizofrenics » pát úno 06, 2015 20:38

Když to bude ok, beru na obě strany ;-)

RETAXA
Příspěvky: 101
Registrován: pon srp 29, 2011 21:49

Re: MG ZT 2,5 V

Příspěvek od RETAXA » sob úno 07, 2015 10:21

Tak konečně mi přišly první vytisknuté kusy. Musím říct, že ABS plast se mi zdá v tomto tenkém provedení dosti křehký. Teď vše zpevním vrstvou epoxidu a pak už půjdeme zkoušet různé povrchové úpravy :)
Přílohy
P2050456.JPG
P2050457.JPG

boogiedrummer10
Příspěvky: 478
Registrován: stř úno 06, 2013 9:57

Re: MG ZT 2,5 V

Příspěvek od boogiedrummer10 » ned úno 08, 2015 14:05

pěkné :-)

swizz
Příspěvky: 100
Registrován: úte lis 22, 2011 22:09

Re: MG ZT 2,5 V

Příspěvek od swizz » pon úno 09, 2015 16:00

RETAXA píše:Teď vše zpevním vrstvou epoxidu a pak už půjdeme zkoušet různé povrchové úpravy :)
a proc to zrovna neudelat z laminatu? ty plastove bych vzal jako model, udelal formu, a za par kacek to ulaminoval. a urcite to vydrzi vetsi teplotu nez ABS plast, ten zacina uz pri 60° meknout, a lehce nad 100° se tavi. nevim jestli to je kloudne reseni davat tohle k vyfuku...

a na nejake pochromavani bych se vybodl, to bude stat nesmysl. pouzij vodotisk WTP, bud teda chromovou folii, nebo rovnou jak u originalu, brouseny nerez. tohle se pak zalakuje bezbarvym lakem, a je to na vecnost a na pohled nerozeznatelne od originalu...
MGF MKI prestavba na TF - prodano
MG ZT-T 190 MKI - zniceno
a kdyz poradne svezeni, tak MK Indy 520kg 140ps :twisted:

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZT 2,5 V

Příspěvek od Trunda » pon úno 09, 2015 17:09

Ta fólie by to asi zdeformovala, ne? U laminátu bys měl zase problém s tvarem zadní strany, která musí být taková, jaká je v originálu, jinak by to do otvoru nepasovalo... s teplotou bych asi problém neviděl. Zadní díl už tak žhavý není, navíc se to koncovek nedotýká. Nakonec samotný nárazník je taky většinou z obyč ABSa a nikdy jsem neviděl, že by někdo výfuk nažhavil tak, že by se nárazník roztekl :-D
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

swizz
Příspěvky: 100
Registrován: úte lis 22, 2011 22:09

Re: MG ZT 2,5 V

Příspěvek od swizz » pon úno 09, 2015 17:37

Trunda píše:Ta fólie by to asi zdeformovala, ne?
ta "folie je asi 30-50 µm tlusta :-) je to vlastne jen tisk na specialnim papiru, ktery se po namoceni do vody a postrikanim aktivatorem rozpusti, a nasledne ponorenim dilu se na nej nanese jen "ta barva"
Trunda píše:s teplotou bych asi problém neviděl. Zadní díl už tak žhavý není, navíc se to koncovek nedotýká. Nakonec samotný nárazník je taky většinou z obyč ABSa a nikdy jsem neviděl, že by někdo výfuk nažhavil tak, že by se nárazník roztekl :-D
no nevim, mozna zalezi jak mas ostrej motor ;-) u me stare M3 se mi naraznik zacal uplne skvarit, musel jsem tam dat kus alu plechu...
Přílohy
29102013615_.jpg
MGF MKI prestavba na TF - prodano
MG ZT-T 190 MKI - zniceno
a kdyz poradne svezeni, tak MK Indy 520kg 140ps :twisted:

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZT 2,5 V

Příspěvek od Trunda » pon úno 09, 2015 17:57

Jj, jsem myslel tu fólii, co se používá na karoserie... to WTP bude samozřejmě OK, ale nevím jestli s tím dosáhneš efektu nerezového plechu.

Njn, nemyslel jsem extrémní případy, kdy máš auto vysloveně stavěné na spalování co největšího množství paliva (samozřejmě za účelem zvýšení fun factoru ;-)) .... kdybys ty laufy neměl zahnuté nahoru, tak bys to neměl ožehnuté :lol: ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

RETAXA
Příspěvky: 101
Registrován: pon srp 29, 2011 21:49

Re: MG ZT 2,5 V

Příspěvek od RETAXA » pon úno 09, 2015 19:05

RETAXA píše:Tak rámeček už je na skenování a já mezitím objevil chromový sprej pro venkovní použití i na plasty. A dokonce odolá teplotě +400 stupňů :lol:

Tak já to pro začátek zkusím nastříkat tímto sprejem jak jsem psal... je na plasty i na kov, takže když bude potřeba, tak nastříkám i originál rámeček, aby obě strany vypadaly stejně. Má mi přijít až 13.2., tak budu muset zatím vydržet :(

Prozatím tedy aspoň nechám rozšířit výfukové potrubí :)

paci
Příspěvky: 424
Registrován: čtv bře 18, 2010 22:22
Bydliště: Reichenberg v Sudetech - převážně

Re: MG ZT 2,5 V

Příspěvek od paci » pon úno 09, 2015 19:21

Gratulace mir:

Odpovědět