MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Odpovědět
Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od Trunda » ned kvě 18, 2014 18:08

DSC_2804.JPG
DSC_2835.JPG
DSC_2795.JPG
Bylo na čase se zase trošku rozepsat ;-)
Ale jak začít? ..... Dlouhou dobu jsem tu dával najevo, že se blíží nutnost pořídit pro rodinu nástupce Labuťky. Ne že by měla odslouženo, ale na nějaké delší cestování s rodinou už to prostě nebylo. Relativně velká hlučnost a absence klimatizace dělaly cestování s našima juniorama dost náročné. Vím, sám si vzpomínám, jak jsme jako pětičlenná rodina cestovali po republice v Trabantu a dalo se to, jenže to bylo tak max dvakrát do roka. Prostě těch důvodů k tomu, aby jsme se po něčem začali poohlížet, bylo dost.
Zlomem v tomto přemýšlení se stal tento inzerát. Cena byla tehdy tuším cca 65 tis. a vzhledem k instalovanému LPG to splňovalo mé představy. Zkusil jsem prodávajícího oslovit. Komunikace byla celkem v poho, řekl mi hromadu informací o autě a bylo znát, že se fakt snažil vyjmenovat co nejvíce much. A bylo toho opravdu dost... ohořelé spolujezdcovy dveře od nabíječky, nabořený zadní nárazník (mimochodem kdysi byl nabořený celý zadní roh auta, ale prý dobře opraveno), kosmeticky prý nic extra, ramena na výměnu, rozvody na výměnu, brzdy na výměnu, zadní náprava jaksi divně sedlá... dobře dobře, když jsem sečetl na papíru nutné investice, tak to bylo cca dalších 45 tis.... pořád to byla cena kolem 100 tis. včetně plynu. Zároveň jsem trošičku zagooglil a to by jste nevěřili, co se dá dohledat o "hloupém" autě informací :-D Mnozí z vás určitě vzpomenou na týpky, co dojeli na sraz v černém ZTT a vždy ta skupinka švarných hochů dřímala v rukou lahváče. Přičemž v kufru vozili pořádný "basák" :lol: Ano, tak to bylo to auto. Zkoušel jsem trošku pátrat po historii auta a avízovaných cca 90 tis. km mohlo sedět. Tedy aspoň české historie. A tak se někdy v únoru naplánovala prohlídka v Blansku. Účasten byl nakonec i AnderN. Lidičky, kosa byla neskutečná, fučelo, takže to byl asi první vliv. Druhý byl první dojem - hrůza :shock: Jak jsem to říkal...? Jo, že auto tak kosmeticky v "prdeli" jsem ještě snad neviděl. Týpek s tím jezdil do myčky, takže lak doškrábaný a zašlý, oťukané hrany dveří asi jak je otevíral v úzké garáži. Zmíněné ohořelé dveře, promáčklý levý práh, zmíněný nabořený nárazník, upadlá krytka mlhovky. Teď ta sedlá zadní náprava, klasicky rezatý plech v sloupku zadních dveří. Navíc ten zadní opravený roh byl špatně překitovaný a byl vidět přechod. Uvnitř snad ani jeden tapec nedržel, jak se pod ně kutil dostával, aby tam narval nějaké "hitech" repro. Pravda, aspoň sedačky byly celkem slušné. Prostě dojem šílený. Manželka do mě rýpala, že jedem domů, že určitě nee. Ondra mi taky naznačoval, že ee... tak jsme se aspoň projeli. Pravda, motor šlapal dobře. Nicméně, přijel jsem na prohlídku s tááááákhle dlouhým seznamem vykomunikovaných neduhů, ale po zhlédnutí auta jich byl dvojnásobek (nebudu tu fakt vypisovat všechno, protože... ne ;-)) O ceně smlouvat nechtěl, tak bylo vymalováno... rozloučili jsme se tak, že jsem v podstatě naznačil, že to není bohužel to, co jsem si přestavoval. Ve skutečnosti jsem byl pěkně nas***, protože mě to nehorázně zklamalo.
Tímto začalo období, kdy jsem se rozhodl zapomenout na to, že si pořídíme sen (MG ZTT). Těžce jsem se s tím smiřoval a začal přemýšlet co jiného a ani moc dlouho to netrvalo a v podstatě jsem měl dalšího výrazného kandidáta - Volvo V70. Ale abych nezapomněl, než jsme se jeli na černé ZTT podívat, Lenham dovezl domů ono modré ZTT z Mostu - viewtopic.php?f=14&t=8198 . Bavili jsme se o něm, ale finančně mi to nějak nesedělo.
Ale zpět k Volvu :-D Imponovalo mě svými parametry. Resp. vnitřní prostor bylo to, co by nám vyhovovalo a proti ZTT rozhodně velké plus. Jen ty motory jsem nějak nebyl schopný pozřít... diesel, pětivál benzín, turbo...? Celkem dost jsem to konzultoval s Ketzellem, který V70 měl. Pak se na Volvo klubu se objevil inzerát s V70 2005 v dieselu, automatu a plné výbavě, tedy kůže, navi, vyhřívané sedačky s pamětí atd. za cca 100 tis. Na auto se vystřídaly asi dvě rezervace, až přišla řada na mě. S klučinou byla opravdu slušná domluva a bo byl z Prahy, tak se snažil mi auto nafotit co to šlo. Bohužel na fotkách bylo znát, že auto má přes 400 tis. km a ke všemu naježděných v ČR. Sobíci nějak nezvládli materiály v interiéru a ty všechny lakované plasty byly polo olezlé. Sedačky sice pěkné, zachovalé, ale ty plasty fakt hnus. Moc jsem tehdy nespal a dost přemýšlel. Nevěděl jsem co od toho čekat. Motor sice byl z části po větší opravě, ale víte jak to je, když koukáte na auto, o kterém nic neznáte ani teoreticky. Vzhledem ke zkušenosti s prohlídkou ZTT jsem s tímhle byl opatrnější a tak jsem využil možnosti si prohlídku zařídit externě. Kolega v práci má V70 v téměř stejné výbavě, tak mi auto předvedl on i s možností se svézt. Byl jsem mile šokován, protože mi to auto sedlo... řízení bylo jak kdybych sedl do Labutě, že bych si zvykat nemusel. I to jelo pěkně, vnitřní vzdušnost interiéru bylo také to, na co jsem zvyklý. Sedačky jsou opravdu pověstně pohodlné. Zadní jsou sice široké tak, že se tam v klídku vlezou i tři dětské sedačky, ale větší lidi tam moc pohodlí mít nemůžou. Kufr sice mělký, ale prostorný tak, jak jsem zvyklý :-) ALE.... z toho chrochtání dieselu mi bylo zle a zjistil jsem, že to prostě nemůžu. Zase bezesná noc a padlo rozhodnutí, že rezervaci pošlu dál, tak jsem se klučinovi omluvil a aspoň jsem mu dal k inzerátu kladné ohodnocení za dobrou komunikaci.
A bylo tu zase rozhodování co dál. Co pořídit? Já si sám vyzkoušel, že jestli koupím cokoli jiného, jak MG/R, tak nebudu spát klidně nikdy. Rozum sice říkal, že to chce koupit něco praktického i když tuctovějšího kvůli nákladům, ale srdce mělo pořád jasno.... MG MG MG... Manželka se taky podívala na fotky Volva a kdykoli jsme někde nějaké potkali, tak ho dost hnusně komentovala :-D Ona se jí totiž taky ta první zkušenost s černým ZTT rozležela a začala na mě tlačit, že nic jiného už nechce :lol:
Už jsem z toho byl fakt na prášky a těch probdělých nocí bylo moc.... potřeboval jsem získat někde klid do hlavy. A tak jsem se chopil poslední naděje, kterou jsem v sobě měl. Po práci jsem si udělal výlet za Lenhamem, protože on mi tak průběžně básnil, jak to zachráněné modré ZTT je i přes ty kilometry parádní a v skvělé výbavě.
Co dodat.... byla to láska na první pohled :lol: Autko bylo sice nehorázně špinavé jak zvenku, tak uvnitř jednak od toho, jak to tam cca rok a půl stálo v bazaru a pak uvnitř to asi pan dr. z Německa nikdy nečistil. Ale i přes to bylo vidět, že lak je pod špínou velice zachovalý a interiér krom špíny nijak nepoškozený. Pravda, alkantara na sedačkách měla žmolky jak vrata, ale co čekat. Lenham tam implantoval motor (cca 60 tis. km) dovežený z UK, nové přední kotouče a desky a vůbec kde co viděl za drobnost, tu poléčil, dokonce i nechal nalakoval lištu pod prahem. Bylo vidět, že to auto opravdu nechce pustit ve stavu jen tak na oko. Dokonce chtěl zařídit generální očistu. Víte, já tehdy odjížděl s takovým klidem uvnitř, jaký jsem nezažil od doby, co jsem aktivně začal nové auto řešit. Já prostě vnitřně věděl, že je to ono a že tak nějak ten dobrý pocit ze zachovalého a Lenhamem zrevidovaného auta odpustí i to, že kilometry jsou znát na stavu sedaček, oťukaném předku od kamínků a občasného škrábance či důlku. Ono na tom autě bylo vidět, že pan dr. s tím zas fakt pravidelně jezdil do servisu a že se řešilo kvalitně vše, co technickou péči potřebovalo. Tedy že podvozek byl ok, výfuk taky, spojka jak nová, převodovka bez problémů... nakonec jinak by to auto nemělo na tacho 348.000 km oo: Já tehdy neměl sebou ani manželku a stejně jsem se s Lenhamem domluvil na rezervaci. Ona i manželka mě nakonec doma vítala s radostí, když mě viděla, jak jsem domů přijel takto msm:
A tak to klaplo... S manželkou jsme se jednou zajeli na autko podívat spolu a za 14 dní jsme vyřídili přihlášení do ČR a slavnostně jsme si auto od Lenhama odvezli domů. Sranda na tom je to, že cesta od něj domů bylo poprvé, co jsme se v tomhle kousku svezli. Takovou mám v Jarka důvěru, že jsem od něj koupil auto, aniž bych se v něm svezl :-D Kosmetická kůra z auta udělala neskutečnou leštěnku a interiér dost prokoukl. Samozřejmě je tam spousta detailů, které to chce ještě dočistit a ošetřit (Pítrs by se vyřádil :-D).
Auto sice nebylo ještě kompletní. Byli jsme domluveni, že musí z UK dovézt ještě pár věci, co bylo potřeba dořešit - chladič klimy, zrezlý sloupek v šoférových dveřích, levou páčku k volantu... ale i tak jsme vlastně byli s "modráskem" prvně na srazu - Otvíráku v Moravské Třebové. Do srazu se nám dařilo auto tajit a vědělo o něm jen pár vyvolených ;-) Chtěli jsme trošku překvapit :-)
Dojmy popíšu časem (veskrze samozřejmě kladné ;-)) a ono vůbec, tohle není zdaleka vše, co k autu můžu říct a tak příště se rozepíšu ještě jednou... nastíním jen to, že blbost a následný smutek nakonec vystřídala radost a doufám, že i poučení ;-)

A teď trošku informací o autě ;-)

Výpis VINu:

MG ZT-T 190 Trophy Blue
off_assembly_date Thursday, 8th November 2001 @ 14:28:04
model ZT-T
variant 190
num_doors 5
paint_code JFV
sales_model_derivative_desc MG ZT-T 190
sequence_number 2505
home_export EXPORT
cicode M2257
country GERMANY
exterior_paint Trophy blue
interior_trim Ash / Dark Smokestone
engine 2500 NA 190Bhp
trimlevel TL 5.1 (M1)
bodytype ZTT
manual_auto M
hand_of_drive LHD
model_year 2001
sold_date Unknown
n09_feature N09A

•This vehicle was the 611th ZT-T to run off the production line, out of 8,249
•This vehicle was the 203rd ZT-T 190 to be made out of 808
•This vehicle was the 205th ZT-T in Trophy blue (code: JFV) to be made out of 1,146 Trophy blue ZT-Ts

Výbava:

Xenony, sedačky manuální v alkantaře, vyhřívané, HighLine rádio s TV, GPS a Harman Kardon reproduktory, dešťový senzor, aut. zatmavovací zrcátko, el. sklápěcí venkovní zrcátka, šíbr, manuální převodovka a samozřejmě pohon díky KV6 140 kW ;-)

V plánu:

LPG - a to velmi brzy, protože bez něj se to fakt nedá :-D, dle situace a možností instalace tempomatu (bohužel to není taková sranda, jak u dieselu, protože tu je mechanická klapka.... naštěstí :-D). Rád bych na originální (jako fakt je to prý originál) zadní díl výfuku dal nějaké chromované koncovky, protože zezadu je vidět jen chromovaný rámeček výfuku, ale výfuk jako kdyby tam nebyl :-D. Pak možná KN filtr do sání. Před zimou ošetřit podvozek a dutiny a pořídit 17" kola. Také nějak poladit drobné ťukance, hlavně pak promáčknutý zadní pravý lem blatníku. Jinak si hlavně přeji, ať auto slouží nějaký ten pátek bez nečekaných velkých investic.

A pár fotek pro začátek:
P3303232.JPG
P3303234.JPG
P3303235.JPG
P3303236.JPG
P3303238.JPG
P3303239.JPG
P3303241.JPG
P3303242.JPG
P3303243.JPG
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od Karel825 » ned kvě 18, 2014 18:46

No myslel jsem, že to ani nedočtu do konce, jak je tvůj příspěvek dlouhý a barvitý, ale zvládnul jsem to :lol:
Jsem moc rád Trundo, že máte se ženou z auta takovou radost a přeji ještě mnoho spokojených kilometrů a rodinných výletů v duchu MG mir:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

JK Mini
Příspěvky: 315
Registrován: pon úno 25, 2013 20:53
Bydliště: Plzeň

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od JK Mini » ned kvě 18, 2014 20:04

Pěkně sepsáno,dobře koupeno,krásný auto,sen pro rodinné výlety,závist,ale poslal bych ho do plynu. msm:
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od J0hny » ned kvě 18, 2014 20:10

Tak ti taky gratuluju k pořízení snu! Krásně jsi to všechno popsal ;)
Je to fakt krasavec! Tak ať slouží ještě mnoho let a nezlobí :)
Co tam je teď za kola snad 17tky ne?
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od Karel825 » ned kvě 18, 2014 20:16

Má tam pneu 245/45/18 a říká, že se na tom nedá jezdit :mrgreen:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od Trunda » ned kvě 18, 2014 20:28

Kluci děkuji ;-)
Jak jsem psal, LPG je priorita a otálet s tím nemá smysl. Zatím jsme moc nenajezdili, navíc taky v režimu ukázkových jízd, takže ekonomicky vůbec ne a spotřeba byla dle palubáku cca 10,7 litru...
Jojo 18" a špatně rozměr 245/45. Správně má být 225/45 ;-) Volant se musí držet fest pevně a když jsem přesedl do Labutě, tak jsem myslel, že mi upadl volant. Jednou rukou ho fakt neutočím. A manželčina ješitnost (strašně si libuje v tom, jak na ni čučej chlapi s otevřenou papulou, když jede okolo) samozřejmě nedovolí přiznat, že by potřebovala koupit permanentku do posilovny :lol:
Mimochodem, včera jsme se stavovali v Hranicích v obchodním centru něco nakoupit. Kupovali jsme krmení pro to, co nám doma sem tam plave v akvárku a ozývalo se z venku DUC DUC TUC, že se ve zverimexu zvířátka klepala strachy... a oni venku na parkovišti měli puberťáci tuzeři sraz. Když jsme nasedali do auta, tak tam tak znuděně jezdili s RC autem. Tak jsem to parkoviště projel hezky mezi nima.... to byly xichty oo: ... :lol: najednou je ty jejich cirkusový auta nezajímaly :-D
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Miras
Příspěvky: 196
Registrován: čtv kvě 27, 2010 14:15
Bydliště: Praha

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od Miras » úte kvě 20, 2014 11:52

No ja taky gratulace!!! :D
Paradni kousek a super vybava mir:

Co to znamena to ZT'-T'? Neco jako TOURING - kombik, ci jak? Turbo neni, ze ne? Motor 6 valec jako v ZS? (asi je to tu nekdy probiralo, ale do rubriky ZT moc nechodim no)
Mini Cooper S, 2007 - 1,6l turbo, 128 kW

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od Karel825 » úte kvě 20, 2014 12:31

T jako Tourer a motor je opravdu stejný jako v ZS 180 tedy KV6 a dnes už to můžu prasknout skoro mi s tím Trunda na Otvíráku ujel :lol:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6958
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od AnderN » úte kvě 20, 2014 14:54

Oproti verzi v ZS nebo R75 je ten motor malinko jinak naladěný (140 kW / 190 PS).
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od Trunda » úte kvě 20, 2014 16:05

Jojo Karle.... ale jen skoro :lol:
Jinak Míro děkuji ;-) On to zas takový trhač asfaltu není... ZTT je dost těžké a ten výkon není nějak velký na to, aby to auto mělo nějaké závodní ambice. Bohužel, bohudík mám možnost to srovnávat se ZT 260 a srovnávat se to nedá :-D
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
AlešB
Příspěvky: 202
Registrován: úte kvě 29, 2012 19:34
Bydliště: Humpolec
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od AlešB » stř kvě 21, 2014 6:13

Tož veliká gratulace a přeju ať ti auto dobře slouží drive:
Rover 75 2,5 V6 Connoisseur r.v. 2000

Uživatelský avatar
Miras
Příspěvky: 196
Registrován: čtv kvě 27, 2010 14:15
Bydliště: Praha

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od Miras » stř kvě 21, 2014 8:15

Trunda píše:Jojo Karle.... ale jen skoro :lol:
Jinak Míro děkuji ;-) On to zas takový trhač asfaltu není... ZTT je dost těžké a ten výkon není nějak velký na to, aby to auto mělo nějaké závodní ambice. Bohužel, bohudík mám možnost to srovnávat se ZT 260 a srovnávat se to nedá :-D
O ZT 260 jsem si precetl neco ve foru. Koukal jsem ted na fotky jak se jim tam podarilo nacpat 8 valec... Zajimave... ZT 260 nahon na zadek a ZT 190 nahon na predek, jo? To jsou veci...
Mini Cooper S, 2007 - 1,6l turbo, 128 kW

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od Trunda » stř kvě 21, 2014 10:20

Jojo, kdysi to byl pro motoristický svět trošku šok, že kvůli jednomu řekněme malo-sériovému modelu udělali tak zásadní úpravy - museli vyřešit větší tunel pro převodovku, jiný rám pro uložení zadní nápravy (některé prvky jsou ale společné). Ale na druhou stranu, díky tomu, že pětasedma v základu používá zadní nápravu Z-Axle od BMW, tak v podstatě neměli zas takový problém ten zadní náhon udělat. Zas taková hrůza to ve finále nebyla, protože motor, převodovku včetně celého příslušenství okolo vzali od fordu a nemuseli vymýšlet nic nového.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od J0hny » stř kvě 21, 2014 14:17

Nic co by doma nevyřešila flexa a svářečka :lol: :lol: :lol:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 18:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od Tommi_82 » stř kvě 21, 2014 17:11

Gratulace veliká Trundo! ta barva to je moje gusto! Jak tam popisuješ to dilema před koupí, to uplně znám. Mě to taky táhlo těžce do britskejch vod, ale nakonec to holt neklaplo. Spoustu spokojenejch km!
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

Odpovědět