MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Odpovědět
Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od Trunda » pon dub 01, 2019 10:48

Rozhodně obojí vyzkouším. Teď mě kurnik štve, že při té minulé výměně svíček nevím na kterých pozicích ty blbý svíčky byly.
Nemáte někdo vyfocené jak máte zapojené na které svíčky ty přední cívky?

Jinak dneska po práci tu přední cívku zkusím prohodit. A asi zkusím na tu jednu větev namontovat odlučovač a uvidím co se v něm objevím. Ale nejsem si vůbec jistý která ta větev je v mém případě ta zlá.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

michal.lom
Příspěvky: 1443
Registrován: sob kvě 17, 2008 17:33
Bydliště: Tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od michal.lom » pon dub 01, 2019 10:51

Na přední cívky se ti můžu podívat odpo.
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroj ND

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od Trunda » pon dub 01, 2019 11:07

Díky...
Asi si ten OCT připravím tak, ať můžu kdykoli to přehodit na jede a na druhý okruh.
Zkoušel jsem za běhu ty hadičky odpojovat a tedy tak, jak tobě, mi to z nich nefunělo ani když jsem motor trošku protočil.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

michal.lom
Příspěvky: 1443
Registrován: sob kvě 17, 2008 17:33
Bydliště: Tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od michal.lom » pon dub 01, 2019 16:26

IMG_7900.JPG
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroj ND

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od Trunda » pon dub 01, 2019 17:53

Díky...

Tak takhle vypadá svíčka na třetím a pátém válci po cca 70 km :-( Něco je zcela evidentně špatně....

Dal jsem opět čistou svíčku a tentokrát prohodil cívky a uvidím pozítří.
V sání olej nebyl, ten se tam asi ještě nestihl nahromadit a na tohle to asi úplně vliv mít nebude. Tohle bude prostě vysloveně problém ve funkčnosti válců...
Přílohy
E14D6F82-6280-4F88-8D48-B3A3063B7D1E.jpeg
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od Trunda » stř dub 03, 2019 20:32

Takže, po nějakých dalších 100 km jsem svíčky opět vyndal a..... blbý. Opět na stejném místě svíčka mokrá od oleje. Tedy výměna cívek nic neovlivnila. Dokonce bych řekl, že ten olej je natlačený do závitu a skoro bych i řekl, že možná v sobotu, kdy jsem z té šachty páté svíčky musel vycucnout notnou dávku oleje, to nebyl olej nateklý od blbého dolejvání oleje, ale že se tam postupně protlačil kolem závitu svíčky... je to moc velká blbost? Ale to fuk....

Klapka směrem k filtru kupodivu opět suchá (možná to začne zase až se v sání udělá hladinky) a tak podezření je na nějakou olejovou netěsnost ve válci. Endoskopem ty dva problémové válce jsou uvnitř hnusně zakarbonované. Ostatní vypadají fajnově.
Svíčky jsou mokré od oleje, přičemž je vyndavám po té, co se s autem přijede k vratům, musí se otevřít vrata (auto stojí s motorem na volnoběh) a pak se zajede 6m do průjezdu a vypne motor.
Změřil jsem na tom válci tlak (motor byl ještě trošku vlažný) a bylo tam 160psi.

... jak zjistit kudma tam ten olej jde? Jestli spodem od válce, nebo guferem ventilu?
Jde tam toho celkem dost a je pravda, že to čudí po té, co auto stojí zaparkované. Což jsem přičítal za vinu tomu, že to je od toho, jak to steče do válců ze sání. Ale co když mi to do válce nakape kolem ventilu? Tak jako jsem to měl na Labuti.... to by tím endoskopem mohlo být aj vidět, že to stéká od ventilu. Což nakonec na té jedné fotce je trošku cosi vidět. Jen nevím, která to je strana válce...

Jako.... tlaky nevypadají zle. Vložky mají honování ok. Kdyby to byly pitomý gufera na ventilech.... tedy udělat holt hlavy (dělaly se před cca 50 tis. km i s gufery :-(). Rozvody bych stejně potřeboval pořešit, protože na nich v zimě něco za studena strašně klepe. To je nová alternativa. Ono totiž... jestli tam třeba na těch válcích nejsou špatná vodítka od toho, jak tam byly potkaný ventily...

...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

michal.lom
Příspěvky: 1443
Registrován: sob kvě 17, 2008 17:33
Bydliště: Tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od michal.lom » stř dub 03, 2019 20:40

Ten olej v šachtě svíčky se tam asi z válce dostat nemůže, ne? To bych asi spíš viděl na netěsnost hlavy, buď víka nebo vrchní půlky od vaček a tudy to stejká do šachty...
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroj ND

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od Trunda » stř dub 03, 2019 20:42

Může být, ale to je fuk... to není to zásadní. Přemýšlejte nad tím kudma a jak to ověřit to jde do válce...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

michal.lom
Příspěvky: 1443
Registrován: sob kvě 17, 2008 17:33
Bydliště: Tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od michal.lom » stř dub 03, 2019 20:52

Djmicho tady někde a si u mýho auta psal jak se pozná že to teče přes gufera ventilů. Koukni k mýmu ztt, já jsem teď na mobilu a to není úplně vončo...
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroj ND

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od Trunda » stř dub 03, 2019 21:32

To vím.... rozjet to z kopce s co největšíma otáčkama, ale bez plynu, aby si to natahalo olej do válce a pak přidat plyn, jestli to bude čudit. Jenže tohle si myslím neřekne jistě jestli si to nabralo olej přes ventily, nebo kroužky.
Chtělo by to úplně pidi endoskop a kouknout sacím kanálem až k ventilu...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 756
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Polná, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od djmicho » stř dub 03, 2019 21:41

tohle vypadá spíš na gufera + pokud je olej v šachtě svíčky tak těsnění ventildeklu musí propouštět nebo se strhnul tmel pod horním uložením vaček... kdybys měl kroužky tak ty tlaky budou o něco nižší podle mne :) a pokud říkáš, že honování je OK.... já i michal.lom jsme měli špatný kroužky a vložky byly na sra*ky
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)

lenham3
Příspěvky: 2347
Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od lenham3 » stř dub 03, 2019 23:04

nepamatujes si ktere ventily na tom tenkrat byly nejhorsi v kterych valcich?

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od Trunda » čtv dub 04, 2019 11:46

Myslíš při loňské výměně svíček, nebo jak to bylo potkané? Bych mohl zkusit pohledat, ale já se tím tehdy moc nechlubil a tedy nezapisoval, tak leda v nějaké naší konverzaci.
Myslíš tedy že by to mohl být problém ve vodítkách?
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

lenham3
Příspěvky: 2347
Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od lenham3 » čtv dub 04, 2019 11:52

Ano jak se to potkalo možná ty voditka

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od Trunda » čtv dub 04, 2019 11:55

Ok, jak budu mít čas, tak zkusím pohledat.
A máš tedy nějaký návrh co provedeme? Co by se dalo ještě prověřit, zkusit... ?
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Odpovědět