MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Odpovědět
Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6538
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od AnderN » pon srp 27, 2018 11:55

Proto máš brzdy dvouokruhové ... když jeden okruh povolí a vyteče, zůstává ještě druhý. Sice to brzdí až u podlahy a blbě (slabě), ale trochu to brzdí. Samozřejmě to bude muset být setsakramentsky opatrná jízda :!:
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 110.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 30.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 16266
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od Trunda » pon srp 27, 2018 12:00

No.... do toho stavu to moc dostat nechci. Ale co už... doleju kapalinu a uvidím kam dojedu, než zas bude svítit :-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

Pítrs
Příspěvky: 2010
Registrován: čtv dub 21, 2011 18:32
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od Pítrs » pon srp 27, 2018 12:26

T.č. jsem jel jistým k smrti upečovaným autem, při celkem ďábelské jízdě z kopce na Vysočině prasklo prase (či nějaký element), či brzdová trubka na zadní brzdě. Kapalina vytekla, kontaminovala brzdový buben, tak jsem se do blížící se křižovatky tvaru T pod kopcem musel spolehnout víceméně na motor a ruční brzdu. Jelikož byla neděle večer a čas tlačil, rozhodně jsem se domů dobelhat svépomocí.
Těch 110 kilometrů jsem zvládl úspěšně (byť s jistou dávkou adrenalinu), dokonce i přes brněnský provoz.
Samozřejmě netvrdím, že by se z tohoto dal uvařit recept na úspěšné dojetí do Otrokovic, ale myslím, že někdy za tmy se staženým zadkem bys do cíle ve zdraví dojet mohl.

P.S. Jo a ten krám brzdil úplně přesně tak, jak psal předseda....
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6538
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od AnderN » pon srp 27, 2018 16:16

Předseda to napsal na základě vlastních zkušeností :-) Holt člověk někdy dojde do takového stavu nouze. Ale s nejvyšší opatrností se to dojet dá, samozřejmě pokud můžeš volit dobu s co nejmenším provozem, tak jen dobře. No a nechávat si řádný odstup od toho před sebou.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 110.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 30.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 16266
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od Trunda » pon srp 27, 2018 19:44

Dolil jsem kapalinu a jeli jsme. Snažil jsem se jet tak, abych dojížděl co nejvíc na motor, ale to auto je tak těžké, že brzdění motorem moc efektivní není. Takže kde bylo potřeba dobrzdit, tak jsem na pedál šlápnul. U Lenhama jsem nádobku kontroloval a nepřišlo mi, že by něco viditelně ubylo. Asi to budou zatím jen prorezlé malé póry, kterými se to provalí jen pod tlakem, ale rozhodně dobře, že se to projevilo takto a tenhle potenciální strašák bude na dlouhé roky vyřešený. Jednou to přijít muselo.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

lenham3
Příspěvky: 2062
Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od lenham3 » pon srp 27, 2018 21:55

Prdla mě na MGF zadni trubka take dva okruhy a vubec to nebrzdilo

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 16266
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od Trunda » čtv srp 30, 2018 20:39

MG je zpět doma ;-) Děkuji Jarkovi, nevím jak to dole vypadá, jestli trubičkama neomotal dokola nádrž, nebo nápravy, ale prý to brzdí dobře :-D
Tak, abych po čuni za tu samochválu dostal pořádně, tak se ukázalo, že prý levý zadní tlumič je KO. Jako, když jsem jel za autem, tak nikdy nebylo vidět typické hopkání kola. Ale chápu, že na tom tvrdém podvozku a nízkoprofilových gumách se to nemusí takto viditelně projevovat, jako to vidím denně na tuctových autech :-) Je ale pravda, že se zezadu ozývá takové dunivé bouchání.
Tož asi na to kouknu a kouknu na tlumiče, co jsem z toho kdysi sundal, jestli není některý schopnější a vyměním ho. A objednám nové. Pak ten výfuk.... celý... a pak už zas budu moct říct, že moje ZT je...... ne! Už nic neřeknu :lol:

Jo.... byl jsem se podívat a jeden z těch tlumičů půjde použít. Má sice to horní uložení pěkně ohnilý, ale jinak vypadá funkční.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 16266
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od Trunda » sob zář 01, 2018 18:38

No, ty staré trubičky byly asi pěkně nabobtnalé i dovnitř, protože brzdy mají konečně odezvu, která byla dlouhou dobu mdlá. Respektive je znát, že to teď brzdí i vzadu, že se to tak nestaví na předek a v mírném oblouku to nemá tendenci auto přetáčet. Nakonec ta dlouhodobá slabota zadních brzd mohla ovlivňovat i to, že mi vzadu kotouče dost ohnívaly a přitom se nesjížděly. Anžto budu je asi muset do zimy vyměnit, protože už byly stáčené a jsou takové tfujky. Možná to nechám na jaro, zas ať zbytečně nekazím zimou nové kotouče.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

michal.lom
Příspěvky: 916
Registrován: sob kvě 17, 2008 17:33
Bydliště: Tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od michal.lom » sob zář 01, 2018 19:06

Kašli na výměnu, teď se ty tfujky ojedou a budou zase svítít...
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
Rover 45 1.4 (Prodáno)
MG ZT 190+ Trophy Blue RHD - bohužel už jen zdroj ND

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 16266
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od Trunda » sob zář 01, 2018 19:09

No.... ony už jsou tím orezáním už takové celkem pórovité :-D .... na jaře půjdou ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2003
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od KDB » ned zář 02, 2018 9:41

U brzd daleko víc vadí natenko sjeté kotouče -neodvádí teplo a víc odchází desky.
Brzdy se nesmí šolíchat - to je zabíjí nejdřív.
Houbovitost je většinou od zatuhlých destiček, pístů, nebo čepů třmenů. Případně nekvalitní desky, nebo nevhodná kombinace desky/kotouč.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, BMW 320 cabrio,XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 16266
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od Trunda » sob zář 22, 2018 13:36

Hmmmmm....
Tak jsem rozdělal v kufru tapec na levé straně a pak jsem dole povolil tlumič abych zjistil, že mu zřejmě nic není. Sám se vytahuje a oběma směry klade odpor. V žádné výšce nevykazuje volnost. Takže tudy cesta nevede. No ale když už jsem to měl rozdělané a on tedy mírně potečený byl, tak jsem místo něj dal původní, co jsem měl v zásobě a který se zdá být také v pořádku.
Poslední dobou se ozývá takové kovové klepání zezadu, když se jede tu po hnusných cestách. Ale co jsem tak zkoušel, tak by to mohl někde o něco bouchat výfuk. Když jsem s ním zakvedlal, tak někdy o něco výfuk klepnul.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 568
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Jihlava, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od djmicho » ned zář 23, 2018 23:19

1) tlumič - neměl někde zoxidovanou pístnici? to je nejčastější důvod sáknutí, poškodí se guferko. Zkus ho zatlačit téměř nadoraz a když do pár vteřin nevyjede úplně nahoru tak je KO
2) jo výfuk v tom ohybu často klepe o dolní uložení tlumiče když je držák volný nebo jsou vytahané gumy držící lauf :)
Momentální přepravní kapacity - MG ZT 190, Toyota Verso D-Cat,Ford Fiesta, Citron C3 a nějaké jednostopé potvory

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 16266
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od Trunda » sob lis 10, 2018 19:05

Tak se mi podařilo nabastlit kuželový filtr a tak uvidíme. Každopádně zvuk to teď má brutální :lol:
262D4C15-728A-44E1-93DA-75C9211E5315.jpeg
4397EF8E-A36E-4D07-9137-BD2CCCE8DEC8.jpeg
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

Pítrs
Příspěvky: 2010
Registrován: čtv dub 21, 2011 18:32
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od Pítrs » ned lis 11, 2018 14:22

Ahoj, důvod montáže jest pro brutál zvuk? :)
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.

Odpovědět