Stránka 34 z 48

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Napsal: ned úno 10, 2019 16:02
od Trunda
Bla bla bla.... :-)

Misto keců činy... před chvilkou jsem se vrátil od Thomsona z ValMezu a dovezl si fungl nové zadní tlumiče i s uložením a krásný nový zámek zadních levých dveří. Zjistil jsem, že jsme se s Tomem potkali už na sraze v Jičíně v roce 2007. Takže Tomovi děkuji za voňavé díly ;-)

Horní uložení natřu Hammeritem a pak stříknu rezistinem. Spodek asi stříknu černým sprejem, ať tomu dám silnější ochranu.

Jinak pořád tam vzadu nějaké klepkání je, ale asi je to ještě něco jiného. Uvidíme co změní tlumiče ;-)
E86163AD-CC92-49C9-993A-DB43094C8475.jpeg

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Napsal: ned úno 10, 2019 18:20
od michal.lom
Nechtěl si po mně kdysi neorezlý oka proti zámkům na dveřích:
Hledej jako "bmw 3 series door strikers", £15 for 4 on ebay.
52094017_2451087258299621_2281802870372171776_n.jpg

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Napsal: ned úno 10, 2019 19:32
od Trunda
Pošli odkaz... to máš focené na svém?

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Napsal: ned úno 10, 2019 22:04
od michal.lom
neé, z FB, proto ten anglickej popisek. Nehledal jsem to.

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Napsal: pon úno 11, 2019 19:39
od djmicho
Pěkné tlumiče předsedo až sem se musel kouknout jestli mi nezmizely z auta :lol: a jak píše michal.lom, přesně pod tím názvem to na ebay najdeš i když ty ceny jsou malinko vyšší než 15 liber momentálně :)

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Napsal: pon úno 11, 2019 19:45
od Trunda
Jojo, Thomsonova nabídka přišla jak na zavolanou. Už mám natřený vršek, spodek tlumiče jsem stříknul černou a může to jít na auto.
Našel jsem ta oka za cca 5 liber za kus plus poštovné, což se dá. Ale to je teď příliš kosmetická věc na to, co horšího musím všechno pořešit. Takže třeba časem.

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Napsal: sob úno 16, 2019 14:13
od Trunda
Včera večer jsem vyměnil oba zadní tlumiče. Samozřejmě, největší nervy byly se šroubečky na pantech dne kufru. To je tak pitomě nepřístupné, šroubky už ohlodané.... lakatoš!
Ten šroub pravého tlumiče se mi nakonec podařilo povolit mým super trhákem svařeným z topeňových trubek :-) Nakonec jsem ani nebojoval se závitem, jako tehdá. Tak jestli jsem to tehdy měl nějak špatně vypodložený....
Kapsy pro tlumiče jsem vyčistil, odrhnul povrchovou rez, stříknul epoxidovým stabilizátorem koroze, pak asfaltovou srajdou. Tím jsem stříknul aj uložení tlumičů a nakonec jsem na uložení dal karosářský tmel, ať tam nejde voda, což je jeden z hlavních problémů těch uložení, že nemají žádné těsnění a pak to brutálně hnije.
Pro velký úspěch jsem musel pravé čalounění rozdělat znova, protože jsem zapomněl na vršek tlumiče nasadit tu gumovou čepicu. Nechtělo se mi riskovat, že to pak bude generovat nějaké zvuky, ale na druhou stranu pak to nemá hnít, když je to tím ucpané... no, být či nebýt...
Projet jsem to ještě nebyl, tak jsem zvědav. Ty původní tlumiče nebyly sice po smrti a fungovaly, ale pocitově měkčí. Minimálně třeba nebude zadek pořád tolik sedlej.

Jo a už se kurnik musím poučit, že na Hammerite barvu nesmí jít žádná barva se syntetikou či čím. Hezky jsem si ty uložení natřel a pak to stříknul nějakým nástřikem na spodky a barva se sloupla :roll: Už jsem se takto s Hammeritkou vypekl několikrát.

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Napsal: ned úno 17, 2019 14:20
od Trunda
Včera se Věrka vrátila s blaženým úsměvem, že tedy rozdíl pocítila fest. Že se zadní část auta uklidnila a byla více plavná. Já s tím jel dnes pouze s naloženou rodinou a je fakt, že zezadu to bylo méně vyhrkané. Uvidím jak se s tím svezu sám.
Každopádně největší rozdíl je tedy na pohled. Konečně nejsou zadní kola tak blízko podběhům proti předním. Tedy i když ty původní tlumiče nebyly KO, asi fakt rozdíl proti novým je něco, co stojí za to zvažovat. Sranda, že já vlastně nikdy tlumiče za nové neměnil. Vždy jsem měl v zásobě hromady sad podvozků z různých vraků a měnil jsem až tehdy, když byly tlumiče úplně po smrti a jen za jeté. No.... asi by to na ZRu mohl být dobrý šok tam dát čerstvé tlumiče :-) Ale když už, tak chci našetřit na GAZy a to není jen tak. Tlumiče za cenu "nového" ZRa :-D

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Napsal: ned úno 17, 2019 16:58
od djmicho
Jo ony ty garážový zásoby jsou taky někdy spíš na zlost :lol: proto jsem tenkrát nechal dovézt od Lenhama rovnou fungl nové z UK a hned to byl rozdíl hlavně na sněhu... Před tím neklidná prdélka potom se nechalo ZT krásně vodit bokem :)

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Napsal: pát bře 08, 2019 8:58
od Trunda
Kluci.... vpředu mi začalo cosi tak ostře klepat. Když nechám kola rovně, zakejvu autem, tak to jde slyšet, tak bych řekl že to budou po smrti ty nesmrtelný originální tyčky stabíku. Jen abych měl jistotu - asi to nebude čep řízení, ne?

Objednal bych asi z dmgrs .... má vzít tyto z MG7, nebo raději ty origo ohnilé, co nabízejí? - https://www.dmgrs.co.uk/products/pre-or ... -rbm100240

A pak mám dotaz, jestli má smysl na MG ZR kupovat Magnecor kabely (dvě cívky jsou přímo na svíčky, dva kabely na další dvě svíčky)?

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Napsal: pát bře 08, 2019 18:28
od djmicho
Moje smutná zkušenost je, že díly pro MG 7 nebo Roewe bývají bohužel kvalitnější než ty OEM Rover, což je dost logický, když věděli co vychytat :) viz třeba teď ty štíty zadních brzd u mne, ten SAIC je 2x tlustší a pevnější...
Na Magnecory s*r, tam není žádný měřitelný rozdíl na sérii, "obyč" NGK udělají stejnou službu, spešl kabely mají význam až u točáku s extra kompresí a iridiovými svícemi...

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Napsal: pát bře 08, 2019 19:24
od Trunda
Oukej.... tím pádem objednám ty MG7 tyčky (ačkoli ty originální jsou opravdu vyhlášené nesmrtelností, ale moje auto už nesmrtelnost stejně prošvihlo) a rovnou u nich vezmu i kabely ke svíčkám na ZRo. Zítra si to tam ještě pořádně projdu, jestli mě tam netrkne něco zajímavého.

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Napsal: sob bře 09, 2019 13:12
od Trunda
Tak tyčka stabíku je KO.



A aby toho nebylo málo, tak i čep řízení na pravé straně je po smrti.



.... to se beztak všechno podělalo po té, co jsem musel v týdnu jet přes Brno ;-)

Co koupit za čepy řízení? Cenový rozsah je obrovský, nechci na tom nutně škudlit, ale nesmysl za to taky dávat nechci. Potřebuji hlavně to, ať to vydrží místní polňačky.

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Napsal: ned bře 10, 2019 15:52
od Trunda
No a tu té rozpadající se potvoře jsem taky objednal "pár" nutností...
Nakonec při těch cenách a na doporučení Lenhama jsem zariskoval a objednal jak přední tyčky, tak čepy řízení Delphi. Za tu cenu ty tyčky po dvou letech klidně vyměním. Zadní jsem zkusil vzít jak djmicho ty Kraft Automotive. Za ty peníze se to dá vyměnit snad každý rok :-D Ale kluci.... jestli se to rozpadne ještě letos, tak si vás oba najdu! ;-)
Dále pak Mannovic filtr a tentokrát 2x5 litrů Total 7000. Při té spotřebě tam odmítám lít Millerka za dvojnásobnou cenu. Navíc jsem s Totalem byl vždy spokojen.
Něco jsem objednal na Granexu, něco na Autodilos a tam jsem našel za 360,- sadu na měření komprese, tak jsem to přihodil taky a aspoň budu mít zas další hodící se utilitku doma k dispozici.
A to by bylo vše..... teď už jen objednat nějaký volný čas, který je z toho všeho bohužel to nejdražší :-(

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Napsal: ned bře 10, 2019 19:06
od djmicho
Jojo kdybys potřeboval adresu napiš :lol: