Stránka 36 z 36

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Napsal: čtv bře 14, 2019 14:36
od Trunda
D0052F58-C266-4904-9C33-A11146C73699.jpeg
Včera dorazila jarní příprava na auta. Hned jsme s Vojtíkem probrali co k čemu je :-)
Teď jen aby se trošku oteplilo a mě konečně přešla rýmečka a půjde se na to.
Stručně, má někdo nějaký návod, jak na KV6 změřit tlaky, aby to bylo relevantní? Za studena/tepla? Jak odpojit zapalování? Případně i vstřiky?

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Napsal: čtv bře 14, 2019 14:46
od Jenda
a včera když jsi jel kolem tak rýmečka byla extra velká... a to jsem se musel drbat s Ipou s tchánem sám, chyběly nám ruce ;-)
tož ať to jede... já jdu dneska ladit bílé

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Napsal: úte bře 19, 2019 16:54
od Trunda
Včera jsme museli neplánovaně urgentně a narychlo do Brna a při tom spěchu při plným kotliku při nejmenované rychlosti na nejmenované dálnici najednou blik blik - na velkém displeji na mě vybaflo "Check engine!". Zároveň jsem cítil mírný propad výkonu, tak ve mě hrklo a první co, tak jsem trošku zpanikařil a myslel si, že mi to zas vycuclo olej... tak už jen piánko a šup na první benzínku, litr oleje a ...... studená sprcha. Xichti měli olej šupnutej u jiné cenovky a pitomej litr oleje za 340,- stupo: A tak mě to vychladilo, že jsem si vlastně vzpomněl, že mám v autě píchnutou diagnostiku přes WiFi, tak jsem hned přes telefon kouknul a přišla trošku uklidnilo, bo to psalo "Cylinder 6 misfire" v "pending" chybách. V klidu jsem dojel do Brna, sem tam to ještě bliklo. Po cestě zpět už zase nic, ale už jsem to nehnal. Dneska jsem najezdil dalších 50 km a nic. TOAF nepíše vůbec žádnou závadu...

Tak babo raď ;-)

Chápu, bylo to hodně zahřáté. Může horkem haprovat cívka... lambda... nebo už svíčka blbá... nebo že by na tom válci byla hraniční komprese? (to by asi blblo spíš v nízkých otáčkách, ne?). Nebo se do sání nacákalo tolik oleje, že v ten moment začal někde z nějakého nižšího místa přetékat a ládovat první válec tak, že to nechtělo zapálit? To by asi celkem čudilo, čehož jsem si nevšiml...
Nu... budu muset shodit sání a kouknu na ten šestý válec jak vypadá svíčka a rovnou tam změřím vzadu i tlaky.
Jinak VISy bych řekl, že fungují dobře... když už jsem si tu nedávno stěžoval na jalový výkon. Jak mám ten sportovní filtr, tak jde v těch zlomových otáčkách a míře plynu slyšet, jak to mění výrazně zvuk sání. Tedy ten divný výkon by se dal přisuzovat opět třeba tomu, že jsou mrzuté tlaky. Tož uvidíme....

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Napsal: úte bře 19, 2019 19:41
od djmicho
Tlaky jsou jak říkáš poznat v nízkých otáčkách, ve vysokých už to zapálí (hraniční komprese je kolem 7:1 a tak málo nemáš )... Ty máš taky ještě ty starý cívky ne? Mě z nich občas vyskočí ta plechová zarážka tak může být jen špatný kontakt :)

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Napsal: úte bře 19, 2019 19:45
od Trunda
Vím já.... asi starší. No fuk. Na svíčku kouknu, změřím tlaky, ať vím, jestli má vůbec smysl do toho lít nový olej.