MG ZT-T 190- Kubův Pohřebáček :-)

Odpovědět
Uživatelský avatar
mikaven
Příspěvky: 62
Registrován: ned srp 17, 2014 9:00
Bydliště: Rokycany

Re: MG ZT-T 190- Kubův Pohřebáček :-)

Příspěvek od mikaven » ned kvě 01, 2016 16:58

Ahoj, nepotkal jsem Tě dnes u Losiné? car::
MG ZT-T 190 (17.4.2003, Starlight Silver, vyrobeno jako 1099. z 1756 ZT-T 190), Rover 214/55kw (1998 - †2015)
MG ZT 120 (11.11.2004, Pearl Black, 832 z 921 ZT120)

JK Mini
Příspěvky: 315
Registrován: pon úno 25, 2013 20:53
Bydliště: Plzeň

Re: MG ZT-T 190- Kubův Pohřebáček :-)

Příspěvek od JK Mini » ned kvě 01, 2016 21:48

Ahoj,jo,byl jsem to já.Tímto děkuji spolujezdkyni za mávání,bylo to milý.Omlouvám se za slabou reakci,ale měl jsem co dělat s provozem vně i uvnitř auta. :lol: Krásnej "stříbrňák"!Konečně radost potkat stejně ušlechtilej kočár na cestě.Žena nepochopila,že zdravim.Pak jsem jí to vysvětlil. list:
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?

Uživatelský avatar
mikaven
Příspěvky: 62
Registrován: ned srp 17, 2014 9:00
Bydliště: Rokycany

Re: MG ZT-T 190- Kubův Pohřebáček :-)

Příspěvek od mikaven » pon kvě 02, 2016 18:23

Taky jsem Tě zahlédl na poslední chvilku, kontroloval jsem děcko v zrcátku. Jen manželka poctivě sledovala auta kolem.Někdy se ohlaš dáme mini srazík. S Tebou už tam budeme tři. :-D
MG ZT-T 190 (17.4.2003, Starlight Silver, vyrobeno jako 1099. z 1756 ZT-T 190), Rover 214/55kw (1998 - †2015)
MG ZT 120 (11.11.2004, Pearl Black, 832 z 921 ZT120)

JK Mini
Příspěvky: 315
Registrován: pon úno 25, 2013 20:53
Bydliště: Plzeň

Re: MG ZT-T 190- Kubův Pohřebáček :-)

Příspěvek od JK Mini » pon kvě 02, 2016 21:28

Jj,to bysme mohli. met:
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?

JK Mini
Příspěvky: 315
Registrován: pon úno 25, 2013 20:53
Bydliště: Plzeň

Re: MG ZT-T 190- Kubův Pohřebáček :-)

Příspěvek od JK Mini » čtv kvě 12, 2016 22:02

Tak jsem pánové našel dárce zadní nápravy.Můžu si jí v klidu připravit a pak rovnou přeházet.Chci se jen zeptat,jestli je všechno krom brzd a odpružení stejný.Přijde mi,že to nemůže být jinak,jen kdyby náhodou.Jenom ještě "stabík"bude silnější.Děkuji za názory.
Vzal jsem si z "dárce" i pár jinejch věcí,silentbloky motoru a celý řízení,bylo to "zadarmo",tak co?
Mám ještě zadní pružiny z r75,jsou už měněný od Spidanu,jako nový a tlumiče,který se jeví naprosto v pořádku,tak jestli by někdo měl zájem,nechám za pakatel.
Přílohy
WP_20160509_16_28_38_Pro.jpg
WP_20160509_16_28_53_Pro.jpg
WP_20160512_22_00_24_Pro.jpg
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17100
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZT-T 190- Kubův Pohřebáček :-)

Příspěvek od Trunda » čtv kvě 12, 2016 22:19

To byl šestivál?
Proč tedy nezkusíš i ty pružiny, jestli to nebude použitelné?
Jinak řízení je ti na "nic" (tedy skříň), protože ZT má jednak omezení rejdu kvůli 18" a úúúúdajně je strmější, ale to nikdy nikdo nedokázal :-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

JK Mini
Příspěvky: 315
Registrován: pon úno 25, 2013 20:53
Bydliště: Plzeň

Re: MG ZT-T 190- Kubův Pohřebáček :-)

Příspěvek od JK Mini » čtv kvě 12, 2016 22:30

Bohužel nafta,jinak bych zobal,co se dá.Bylo toho dost v horšim stavu,než mam já a i dost vyházeno.Řízení bylo zdarma,tak jsem ho vzal.Kdyby někdy náhodou.Asi to můžu zkusit,nahodit to na svoje.Mám možnost mít zas zdarma Pružiny a tlumiče na ZT,nebo něco v tý hodnotě,tak nevim,jestli to páchat. stupo:
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?

JK Mini
Příspěvky: 315
Registrován: pon úno 25, 2013 20:53
Bydliště: Plzeň

Re: MG ZT-T 190- Kubův Pohřebáček :-)

Příspěvek od JK Mini » ned čer 05, 2016 20:45

Tak jsem si dneska zase hrál.Na "velký hale" svítilo sluníčko jak sviň,tak jsem se zapotil. 8)
Vyměnil jsem kladky drážkovanýho řemenu.Jednak skuhraly a zjistil jsem,že jedna byla špatná,byly obě na napínák,ale to by asi nevadilo.Nejdřív jsem koukal po Ině a SKF,ale po slevách 2000,- ks jsem vzal radši Optimal za 1400,- obě msm: Tak se uvidí... Jedna Japan,druhá Poland.No skuhrání ubylo,ale trochu to budou dělat rozvody.
Když už jsem měl motor na jeřábu,tak jsem vyměnil silentblok "hrušku" a posunul v držáku záchytu reakce.Starej byl roztrženej a vylítal olej.Asi kvůli "šponování" toho držáku.Ten z dárce je taky trochu unavenej,ale je v celku.
Pocitově je teď volnoběh klidnější,ale jezdil jsem teď tejden s manželky Microu,která má pěkně vytahaný rozvody. car::
Zase svezení na úrovni! ;)
Přílohy
WP_20160605_13_08_48_Pro.jpg
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?

Odpovědět