MG ZT-T 190- Kubův Pohřebáček :-)

Odpovědět
JK Mini
Příspěvky: 315
Registrován: pon úno 25, 2013 20:53
Bydliště: Plzeň

Re: MG ZT-T 190- Kubův Pohřebáček :-)

Příspěvek od JK Mini » čtv srp 13, 2015 21:56

Díky Jarku. mir:
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?

JK Mini
Příspěvky: 315
Registrován: pon úno 25, 2013 20:53
Bydliště: Plzeň

Re: MG ZT-T 190- Kubův Pohřebáček :-)

Příspěvek od JK Mini » ned zář 13, 2015 20:51

A už jsem se v tom zase vrtal,pánové. 8) Dost mě poslední dobou štvalo klapání,který rušilo jinak krásnej zvuk šestiválce.Měl jsem to nejdív na hydroštel,ale když jsem se vznášel jak komár nad motorem a poslouchal,nebyl to typickej zvuk pro klepající hydroštel.Takovej ostrej zvuk.Tak jsem sundal VIS motorek,nastavující klapky v rezonanční komoře a vyzkoušel vůli.Klepala se do všech stran cca 1 cm. :roll: Tak šlo sání dolů.Po odsekání krytu na spodku,jsem se pesvědčil,že tady chlapci udělali chybu.Kloubky byly krom dvou ůplně v hájí a klapky samotný taky vůle jak radiální,tak axiální.Přemejšlel jsem jesli se unavovat s výrobou náhrady z nerezu/hliníku a vyvložkovat klapky.Pak jsem si řekl,že nechci nic bastlit a kdyby se to časem uklepalo,tak akorát pohřbim motor.
Tak sem to vysekal ven a zalepil kryt tekutym kovem.Poskládáno a motor je zas tichoučkej,paráda.
Zachoval jsem teda klapku,která spojuje dlouhý trakty mezi hlavama.
No ujel jsem asi jen 5 km,nebyl čas.Zmizel samozřejmě schod,kolem 3700 ot.min.Kdy se motor opravdu nadechne.Je to spíš lineární,ale že by dole,nebo nahoře umřel,se mi nezdá.Uvidíme dál.Zatim jsem ušetřil 20 000,- za nový sání. msm:
Přílohy
WP_20150912_12_43_45_Pro.jpg
WP_20150911_19_04_27_Pro.jpg
WP_20150911_20_12_36_Pro.jpg
WP_20150912_10_38_50_Pro.jpg
WP_20150911_19_04_43_Pro.jpg
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZT-T 190- Kubův Pohřebáček :-)

Příspěvek od Trunda » pon zář 14, 2015 8:57

Klasická choroba :-( Prostě problém, když v sání je něco tak titěrného plastového a obzvlášť, když se do sání dostává tolik oleje. Ten plast rychle zestárne a takové přesné prvky nemají šanci existovat. Sem tam různé klepotání taky sleduji, ale zatím to není nic, co by se nedalo tolerovat. Ale vykuchaného sání bych se dočkat nechtěl.
S Jendou, tedy spíš on, děláme nějaké pokusy s 3D tiskem a shodou okolností Jenda nechával v různých kvalitách tisknout plastový čep podobného rozměru. Čučel jsem jak puk na poslední verzi, kdy to bylo tisknuto hodně jemnou hlavou a ta kvalita byla neskutečná - vůbec nešlo poznat, že to je tisknuté. Takže ani bych se nebránil do budoucna jít touto cestou. Horší je to, že když se to nepovede, tak umístění v sání na takové pokusy není dvakrát bezpečné :-D
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

JK Mini
Příspěvky: 315
Registrován: pon úno 25, 2013 20:53
Bydliště: Plzeň

Re: MG ZT-T 190- Kubův Pohřebáček :-)

Příspěvek od JK Mini » úte zář 15, 2015 22:00

U mě už ten rachot byl docela ostuda.Kámoš se mi vysmál,co mi tam klepe.Oni si někteří rádi rejpnou do Angličana,ale pak sedne do Francouze a to víš,že mu to rád vrátim. :twisted:
Moc dobře to nepořešili,taky myslim,že hlavně ten olej tomu dává zabrat.Sání bylo zasraný hrozně.Mám někde zašitej oil catch tank,takže to bude další fáze.Někdy,když jsem to osolil,tak se objevil obláček modrýho dýmu. stupo:
No,dneska jsem to ráno párkrát zmáčknul a ten krouťák dole neni.Prostě klapky pujdou zpátky.Teď řešim variantu,jestli taky zkusim něco vyrobit. :twisted: Obíhal jsem dneska hromadu krámů a hledal vhodnej materiál,ale asi budu muset oprášit svářečku.Pošlu pak,co jsem zkoušel.Ještě zkusim kamaráda se soustruhem.
Tisk by mě zajímal,už z toho lepí i celý auta,tak by to mohlo bejt důvěryhodný.
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZT-T 190- Kubův Pohřebáček :-)

Příspěvek od Trunda » stř zář 16, 2015 8:08

No mě to do sání hází oleje fakt hromadu.... když auto chvilku stojí, tak po nastartování čudí a smrdí. Mám doma odlučovač, hadičky, ale půl roku jsem se nedokopal k tomu vymyslet úchyt a namontovat to :roll:
Nevím jestli je dobré to dělat kovové, ty klapky... musí to být lehké, protože se to musí pohybovat rychle sem tam. Takže já bych to viděl asi tak... vytisknout, a nebo na soustruhu vyrobit ze silonu čepy a zakomponovat dohromady to táhlo z karbonové tkaniny a epoxidu...
... aj bych do toho šel :-) Už jsem prosil Lenhama, jestli by mě nezapůjčil nějaké špatné sání. Ale mám teď rozjeté jiné projekty, tak nechci rozdělávat další.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

JK Mini
Příspěvky: 315
Registrován: pon úno 25, 2013 20:53
Bydliště: Plzeň

Re: MG ZT-T 190- Kubův Pohřebáček :-)

Příspěvek od JK Mini » čtv zář 17, 2015 21:29

Jojo,už radši objednávám od Jarka díly.Zkusim tvorbu,ale teď mám víc věcí na práci,tak dám uprade s olejem,ale jinak sání a zadní světla,co někdo pokurvil a kapličku RZ někdo lepil(trvalo to 3 hodiny na rozebrání :evil: ) dám dokupy. SMOKE:
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?

michal.lom
Příspěvky: 1443
Registrován: sob kvě 17, 2008 17:33
Bydliště: Tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZT-T 190- Kubův Pohřebáček :-)

Příspěvek od michal.lom » čtv zář 17, 2015 22:27

Pozor na ten odlučovač oleje - taky jsem s tím bastlil a odnesl jsem si zkušenost. Dávej bacha (i Trunda :)), abys nepoužil v cestě cokoliv, co zmenší průtok vzduchu z odvětrání hlav do sání - stačí spojka nebo hedička s menším průměrem. Já jsem to nepohlídal a dvakrát mi to protrhlo gumovou zátku na vačce na straně rozvodů. Jedna je pod sáním pod bočním VIS motorkem, ta druhá je trochu schovaná pod nádržkou kapaliny pro servo.

Tady je fotka v mým vlákně:
viewtopic.php?f=14&t=8980&start=105

Bohužel až mi prdla ta druhá, tak mi došlo že to je tím zmenšením průměru hadiček - prostě to natlakovalo prostor ve víkách hlav a někudy to muselo ven...

Teď mám v cestě odvětrání takovejhle separátor z Land Rovera a něco to nachytá, ale ne všechno...

Funguje to na odstředivým principu, BMW to dává do svejch motorů běžně:

http://www.nasirint.com/images/stories/ ... nation.jpg

No to sem se zase rozkecal...
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroj ND

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZT-T 190- Kubův Pohřebáček :-)

Příspěvek od Trunda » čtv zář 17, 2015 22:47

Tak to já jsem měl v plánu zachovat v podstatě vše tak, jak je. Jen stávající vedení rozpojit a vřadit odlučovač a to pomocí mnohem silnější hadice...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

michal.lom
Příspěvky: 1443
Registrován: sob kvě 17, 2008 17:33
Bydliště: Tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZT-T 190- Kubův Pohřebáček :-)

Příspěvek od michal.lom » pát zář 18, 2015 5:54

No pozor třeba na průměry vstupů na tom odlučovači. Co jsem viděl nějaký na ebay, měli dost malý dírky...
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroj ND

JK Mini
Příspěvky: 315
Registrován: pon úno 25, 2013 20:53
Bydliště: Plzeň

Re: MG ZT-T 190- Kubův Pohřebáček :-)

Příspěvek od JK Mini » pát zář 18, 2015 7:41

Díky za info,Michale.Koupil jsem kdysi toto.Má to vstupy 10 mm,takže snad dobrý.Nechci to zapojit do série.Mslel jsem spíš přívod v sání zaslepit a sem poslat výdechy.Dva boční nahoře by byli vstupy a ten uprostřed spojit se spodním průhlednou hadičkou a vytáhnout ještě z ní výdech na malej vzduchovej filtr. :?:
Přílohy
WP_20150918_08_35_36_Pro.jpg
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?

michal.lom
Příspěvky: 1443
Registrován: sob kvě 17, 2008 17:33
Bydliště: Tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZT-T 190- Kubův Pohřebáček :-)

Příspěvek od michal.lom » pát zář 18, 2015 16:21

Nevím jak moc ti to fouká z motoru tím odvětráním (mně dost), ale pokud to budeš mít jen vyvedený někam pod kapotu, bude ti to smrdět přez topení do auta.
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroj ND

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZT-T 190- Kubův Pohřebáček :-)

Příspěvek od Trunda » pát zář 18, 2015 16:44

No už se to tu kdysi řešilo a laborovalo se co s tím. A ten někdo to nakonec vzdal a vyřešil to tak, že přefuk protáhl kamsi dolů pod motor, bez odlučovače, bez filtru... a v sání díry ucpal :lol: By se to dalo asi dohledat, ale kdo to byl...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

michal.lom
Příspěvky: 1443
Registrován: sob kvě 17, 2008 17:33
Bydliště: Tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZT-T 190- Kubův Pohřebáček :-)

Příspěvek od michal.lom » pát zář 18, 2015 16:50

Na to jsem myslím taky narazil, ale na druhou stranu při tom množství oleje mít pod autem pořád loužičky... a obávám se že ten smrad by šel dovnitř stejně, za jízdy možná ne, ale jak zastavíš...
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroj ND

JK Mini
Příspěvky: 315
Registrován: pon úno 25, 2013 20:53
Bydliště: Plzeň

Re: MG ZT-T 190- Kubův Pohřebáček :-)

Příspěvek od JK Mini » pát zář 18, 2015 19:46

Dobrá chlapi,přesvědčili jste mě.Nejlepší bude to mít zapojený v sériri a sledovat,kolik to vezme oleje s vodou.Na spodní výpusti bude kohoutek na stáčení tý dobroty.Dám pak nějaký foto. ;)Díky za názory.
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?

JK Mini
Příspěvky: 315
Registrován: pon úno 25, 2013 20:53
Bydliště: Plzeň

Re: MG ZT-T 190- Kubův Pohřebáček :-)

Příspěvek od JK Mini » úte říj 06, 2015 20:05

:P Ale něco tam syčí,tak to ještě zkusim doladit.Snažil jsem se,aby tam nebyla žádná restrikce,ale člověk nikdy neví. list:
Přílohy
WP_20151003_13_50_17_Pro.jpg
WP_20151003_13_50_23_Pro.jpg
WP_20151003_13_50_39_Pro.jpg
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?

Odpovědět