MG ZT-T 190- Kubův Pohřebáček :-)

Odpovědět
JK Mini
Příspěvky: 315
Registrován: pon úno 25, 2013 20:53
Bydliště: Plzeň

Re: MG ZT-T 190- Kubův Pohřebáček :-)

Příspěvek od JK Mini » stř črc 22, 2015 21:38

To si taky myslim. met:
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?

JK Mini
Příspěvky: 315
Registrován: pon úno 25, 2013 20:53
Bydliště: Plzeň

Re: MG ZT-T 190- Kubův Pohřebáček :-)

Příspěvek od JK Mini » stř srp 12, 2015 21:36

Občas člověka něco potěší i v práci. :wink:
Přílohy
WP_20150807_12_42_17_Pro.jpg
WP_20150807_12_42_32_Pro.jpg
WP_20150807_12_48_25_Pro.jpg
WP_20150807_14_23_52_Pro.jpg
WP_20150807_14_33_50_Pro.jpg
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?

JK Mini
Příspěvky: 315
Registrován: pon úno 25, 2013 20:53
Bydliště: Plzeň

Re: MG ZT-T 190- Kubův Pohřebáček :-)

Příspěvek od JK Mini » stř srp 12, 2015 21:40

A i pod vlastním autem...
Přílohy
WP_20150808_17_13_26_Pro.jpg
WP_20150811_08_25_41_Pro.jpg
WP_20150811_08_25_47_Pro.jpg
WP_20150811_08_25_52_Pro.jpg
WP_20150811_08_26_36_Pro.jpg
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?

JK Mini
Příspěvky: 315
Registrován: pon úno 25, 2013 20:53
Bydliště: Plzeň

Re: MG ZT-T 190- Kubův Pohřebáček :-)

Příspěvek od JK Mini » stř srp 12, 2015 22:05

Jen abych poznamenal historii "pohřebáčka", tak jsem dokončil peripetie s elektrikou na tažnym.Tam němčour napáchal "rychlosvorky" a elektrikla si dělala,co chtěla.Měl jsem to na ŘJ,ale byly tam studeňáky.
Odešlo mi čidlo "zpátečky" ,tak mi kamarád prodal "kvalitu od Helly"(mosaz).Konektor větší než matka na něm,tak jsem to jemně utahoval 21" a při prd momentu se ustřihlo,byla osa za závitem moc utočená.Tak mi dal od febi (hliník) a to se po pár "zpátečkách" rozpadlo.Tak jsem jej vypodložil a zapertloval,paráda. :roll:
Když byl sunanej dekl,obrousil jsem rám přední nápravy a natřel hemeroidem a i trubky k výměníku.
Ještě mě čeká hromada ošetření,ale tohle mě dělalo radost. met:
Jinak jsem "upravil" sání a bere vzduch od větrání z nárazníku,stačilo povolit dva šroubky a upravut trubici horkovzduškou a vyrobit držák.Je znát v tom horku lepší ochota za plynem. msm:
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?

michal.lom
Příspěvky: 1443
Registrován: sob kvě 17, 2008 17:33
Bydliště: Tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZT-T 190- Kubův Pohřebáček :-)

Příspěvek od michal.lom » čtv srp 13, 2015 7:27

Takhle podobně vypadá můj rám taky... co mi vylítal olej z motoru zátkou na vačce... Na rozdíl od tebe to mám na chvíli :-D

Ečko je parádní, co dodat...
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroj ND

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZT-T 190- Kubův Pohřebáček :-)

Příspěvek od Trunda » čtv srp 13, 2015 8:50

No je to takto štětkou sice takové humpolácké, ale lepší jak to nechat ohnilé :-) Rozhodně jsi k autu svědomitější jako já...
Prosím tě, Kubo, mohl bys nějak sepsat a případně i pofotit co a jak jsi se sáním dělal. To by jistě hodně zajímalo nejen mne, ale i hromadu ostatních.... ;-) Díky.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

JK Mini
Příspěvky: 315
Registrován: pon úno 25, 2013 20:53
Bydliště: Plzeň

Re: MG ZT-T 190- Kubův Pohřebáček :-)

Příspěvek od JK Mini » čtv srp 13, 2015 19:06

Michal: Tak to bych nerad,tohle řešení.Ale olej je dobrej na kozervaci,ten se jen tak nespláchne,jen proti otěru nejni tak dobrej. :mrgreen:
Trunda: Jo Lukáši,neni to na krásu a stejně na to ještě přijde vosk a dovnitř Rezistin s olejem,tak nemělo cenu se s tim roztírat,ten štětec byl hroznej šmejd. :roll:
No úprava je to cestou nejmenšího odporu,nechtěl jsem to nějak hrotit,jen mi šlo o lepší přísun vzduchu a jeho teplotu a to splňuje.Lepší než jak soused,co na Accorda TYPE-R koupil kit od K&N za 14 litrů.Krásnej zvuk,plošší křivka momentu a asi 10 kobyl. list:
Inu,vymontuje se fitrbox a vyndá pojistkovka vedle a trubice sání je upevněná jen na "jazýčku" s gumovou vložkou,tak to vyškubeš a pošleš dolů.Průdech v nárazníku zaslepuje plastová podložka na dva "samořezy".Trubice se naklopí o 90° dopředu a seřízne našikmo hned za zploštěním,kde je i trubice uprostřed spojená.Pak vzít ocelovou trubku,srazit hranu a trochu zahladit.Na ní nasadit trubici sání a za nahřejvání a zachlazování roztáhnout víc dokulata.Trochu opruz,ale jde to.Začistit hranu.Při daném překlopení jsou teď dírky,kde byla membrána na vypouštění kondenzátu,naklopeny zhruba v úhlu 45° vůči nosíku hned za trubicí.Pak z jackelu 50x20 v průřezu odstraníte dvě strany do L při dýlce cca 100mm a nasadit delší plochou na nosník,kde jsou navařeny dvě volný matice,označíte aby byly co nejvíce na kraji hrany.Pak ohnete kus páskoviny (cca 20X80 mm) v úhlu těch cca 45° a navrtáte 3 dirky podle těch co jsou na trubici sání po ventilku.No a namontujete L držák na nosník a páskovinu na trubici.Lehce přibodujete a vyzkušíte napasování.
Uchycení k nárazníku jsem zatim neřešil,ale nechci do něj řezat,tak zkusim přilepit tavnym lepidlem. :roll: Ale nějak se to nehejbe a je to v pohodě.
Hadice od boxku byla rozšklebená,tak jsem jí oblepil pevnou stříbrnou páskou uvnitř a zvenku a spojil na hraně,drží.
Foka první ukazuje držák trubice a ta poslední,jak to sedí.Chce to doladit,ale za pár hodin práce to stojí. met:
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?

JK Mini
Příspěvky: 315
Registrován: pon úno 25, 2013 20:53
Bydliště: Plzeň

Re: MG ZT-T 190- Kubův Pohřebáček :-)

Příspěvek od JK Mini » čtv srp 13, 2015 19:32

Ještě pánové otázka za dva Bludišťáky.Když jsem si hál se sáním a upravoval ty čtyři hadice ,co vedou pod filtrem,aby se nikde nedřeli,tak jsem pod klapkou nahmatal tenhle konektor.Nenašel jsem kam má přijít.Na klapce vše zapojeno a vede od takovýho zakulacenýho konektoru pod klapkou,tam se rozdvojuje svazek a jde někam k zadní hlavě,jakoby zapalování.Je to jen nějaká diagnostická zásuvka třeba na zapalování,nebo mám bádat?Je mi divný,že by tam byl i takovej pěkně pogumovanej krk a jen tak se to tam válelo,kam se zaklepe. :?: Díky za každou odpověď.Jinak auto běží normálně a nic nehlásí. SMOKE:
Přílohy
WP_20150808_15_44_58_Pro.jpg
WP_20150808_15_45_05_Pro.jpg
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?

michal.lom
Příspěvky: 1443
Registrován: sob kvě 17, 2008 17:33
Bydliště: Tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZT-T 190- Kubův Pohřebáček :-)

Příspěvek od michal.lom » čtv srp 13, 2015 20:27

Tohle už jsem jednou dotazoval a Jarek psal, že to je příprava pro tempomat. Bohužel u našich motorů není přidělání tempomatu taková brnkačka jako u chrochtáku...

Co to je na motoru vlevo od sání? Ten kulatej bazmek s hadičkou já v autě nemám...
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroj ND

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZT-T 190- Kubův Pohřebáček :-)

Příspěvek od Trunda » čtv srp 13, 2015 21:12

Protože Kuba tempomat má a to u klapky je ovládání :-D
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

michal.lom
Příspěvky: 1443
Registrován: sob kvě 17, 2008 17:33
Bydliště: Tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZT-T 190- Kubův Pohřebáček :-)

Příspěvek od michal.lom » čtv srp 13, 2015 21:17

Tak v tom případku konektor ai nebude od tempomatu...
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroj ND

JK Mini
Příspěvky: 315
Registrován: pon úno 25, 2013 20:53
Bydliště: Plzeň

Re: MG ZT-T 190- Kubův Pohřebáček :-)

Příspěvek od JK Mini » čtv srp 13, 2015 21:28

Lukáš má recht.Jen mi přjde,že právě takový podtlakový ovládání neni úplně přesný.Je znát,jak to reguluje trochu necitlivě,ale funguje.Jen když jsem to vezl domů,tak se seknul asi ventil,kterej za motorem tohle ovládá a MG dalo full throtle,když jsem byl tak 5m za Fabii,brzdil jsem,ale díky pootevřený škrtící klapce bylo málo podtlaku v posilovači brzd,tak jsem vyšlápl spojku a motor skočil do omezovače a povolil.Od tý doby bez závad,ale já jej zas moc neužiju.Ale jako každej "čechaček" jsem rád,že mám něco jako bonus. :-D
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?

michal.lom
Příspěvky: 1443
Registrován: sob kvě 17, 2008 17:33
Bydliště: Tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZT-T 190- Kubův Pohřebáček :-)

Příspěvek od michal.lom » čtv srp 13, 2015 21:40

Kámoš měl kdysi nějakou Omegu v automatu, vrtal se ve spínači brzd na pedálu. Jel to projet, zkoušel tempomat a jak se divil, když před stopkou chtěl přibrzdit a automat začal podřazovat a rval ho do křižovatky, prej mu prdel pěkně cvakala msm:
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroj ND

JK Mini
Příspěvky: 315
Registrován: pon úno 25, 2013 20:53
Bydliště: Plzeň

Re: MG ZT-T 190- Kubův Pohřebáček :-)

Příspěvek od JK Mini » čtv srp 13, 2015 21:46

:puke: V automatu fakt zlá kombinace jak se zabít. :?
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?

lenham3
Příspěvky: 2347
Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz

Re: MG ZT-T 190- Kubův Pohřebáček :-)

Příspěvek od lenham3 » čtv srp 13, 2015 21:49

Ano je to od tempomatu jsou dva hruhy klapek jedna ma brzdici klapku a na tu je pripojen tento konektor ,ale u tebe neni

Odpovědět