Brzdy MG ZT 190 - rozměry

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Brzdy MG ZT 190 - rozměry

Příspěvek od Trunda » pát bře 04, 2016 0:13

Přední brzdy:

Kotouče - průměr 325 mm, síla 25 mm, chlazené
Desky - 155,3 x 63,9 mm
Píst - průměr 57 mm (stejné jako BMW E46 330i/d)

Zadní brzdy:

Kotouče - průměr 276 mm, síla 19 mm, chlazené
Desky - 123 x 44,8 mm (stejné jako na ostatních R75/ZT)
Píst - průměr 40 mm (stejné jako BMW E46 325i)


(rozměry jsou plus mínus autobus nějaký mm, protože každý výrobce to měří jinak)

Oboje jde v pohodě sehnat jak na Kelly, www.profesionalni-autodily.cz, Elit ....
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Brzdy MG ZT 190 - rozměry

Příspěvek od Trunda » pát bře 04, 2016 0:16

... bohužel mi na ZT nějaký chytrolín špatně nasadil manžetu na zadním třmenu, zarezl píst a pěkně se upekly desky. Tak jsem si musel udělat pořádek v tom, co je vlastně potřeba shánět, protože v katalozích je v tom pěkný binec a takto hezky sepsané jsem to nikde nenašel ;-)
Zachraňuje to asi to, že to jsou stejné brzdy jako na "tuctových" bavorácích :-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Pítrs
Příspěvky: 2059
Registrován: čtv dub 21, 2011 18:32
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: Brzdy MG ZT 190 - rozměry

Příspěvek od Pítrs » pát bře 04, 2016 10:45

Ahoj.
Jak tomu rozumět?
To je seznam a parametry součástek, které v katalogu ND nejsou a můžou být pro nějaké majitele vodítkem pro to, co koupit?
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.

Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6958
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdy MG ZT 190 - rozměry

Příspěvek od AnderN » pát bře 04, 2016 12:26

Hlavně je problém v tom, že většina katalogů vyhledá pro ZT190 kotouče všech rozměrů, tzn. i ty, které jsou určené pro jiné motory, např. diesel. No a pak mají na jedné haldě i desky pro všechny kotouče.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Brzdy MG ZT 190 - rozměry

Příspěvek od Trunda » pát bře 04, 2016 13:07

Ano....
Dle tohohle budeš mít jistotu jaké desky, kotouče, písty a těsnění lze koupit na MG ZT 190. Většina katalogů ani MG ZT nevede a nebo jo, ale mají tam pomíchaný malý a velký brzdy dohromady. A nebo pod MG ZT 190 nabízí jen malé brzdy. To samé a ještě horší je u MG ZR 190 a ZS 180, protože tam mezi auty není alternativa.

Ondra mě předběhl :-D
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Pítrs
Příspěvky: 2059
Registrován: čtv dub 21, 2011 18:32
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: Brzdy MG ZT 190 - rozměry

Příspěvek od Pítrs » pát bře 04, 2016 13:14

Tušil jsem to.
Tak když v tom mají takový bordel, tak stojí za to pouvažovat zřídit pro MG ZT složku jako je tahle: viewforum.php?f=43.
Už si nepamatuji, nevím, jestli by to šlo zobrazit zdvojeně (v 75 a ZT shodně).
Každopádně tohle v téhle pozici bude nejspíš časem prudit, nebo se na to zapomene, což je škoda.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.

Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Brzdy MG ZT 190 - rozměry

Příspěvek od Trunda » pát bře 04, 2016 13:17

Ano, asi by se to tam dalo hodit.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

schizofrenics
Příspěvky: 334
Registrován: ned zář 30, 2007 17:06
Bydliště: brno

Re: Brzdy MG ZT 190 - rozměry

Příspěvek od schizofrenics » úte bře 29, 2016 20:23

Mám na cestě 8 Pistek z Phaetona pro kotouč 390 dopredu a 6 Pistek z Porsche 911 na 350 dozadu tak uvidíme ;-) Aneukamenujte mne hned Ju ;-)

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Brzdy MG ZT 190 - rozměry

Příspěvek od Trunda » úte bře 29, 2016 22:25

Tě to ukamenuje samo, až si na první křižovatce omlátíš papulu o volant :lol:
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

schizofrenics
Příspěvky: 334
Registrován: ned zář 30, 2007 17:06
Bydliště: brno

Re: Brzdy MG ZT 190 - rozměry

Příspěvek od schizofrenics » úte bře 29, 2016 23:46

Nu tak furt lepší jak to blato co je tam těď ;-) ono to tím tlumením pro audio a kolama a jinýma věcma trošku nabralo. Samo je to tak 50/50 funkčnost a vzhled......šak víme ;-)

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Brzdy MG ZT 190 - rozměry

Příspěvek od Trunda » stř bře 30, 2016 5:53

Ale nepovídej... Vždyť to jsou stejné brzdy co na M3, tak jestli máš s nimi problém, tak je tos spíš o stavu a brzdícím materiálu, což dělá hodně ;-) Proč jsi nevzal rovnou nějaký upgrade kit na M3... Je toho plný eBay? Takhle budeš zřejmě řešit kopu starostí s napasováním.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

schizofrenics
Příspěvky: 334
Registrován: ned zář 30, 2007 17:06
Bydliště: brno

Re: Brzdy MG ZT 190 - rozměry

Příspěvek od schizofrenics » stř bře 30, 2016 19:58

Nevím na co jseš zviklej ty ale prostě to nebrzdí a ano mám to v cajku, o auto se starám .....
Tak na M3 říkáš jo, no problém je v tom že takle to i s adaptérama a plovoucíma kotoučema budu na poloviční ceně, tak proto ;-)

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Brzdy MG ZT 190 - rozměry

Příspěvek od Trunda » stř bře 30, 2016 21:14

Starat se můžeš, ale když nemáš dobrý materiál, tak je to celkem jedno :-) Zkusil jsi aspoň žluté EBC? Prostě mě ZT brzdí tak, že i když ho vezu naložené rodinou a na dálnici na to dupnu, tak to brzdí a nevadne. A to jsem na brzdy dost citlivý a jezdím hodně na brzdy, ale mám rozhodně raději, když brzdy nejsou na pedál tak citlivé, jak třeba u koncernu, protože se pak mnohem lépe a citlivěji dávkují. Jo, jestli jsi matroš sehnal nějak výhodně a nepočítáš do toho co bude stát to, abys to na to auto dostal, tak oukej :-) Nicméně takové brzdy budeš mít spíš na efekt, jako na brzdění (myšleno jako že zbytečně velké a složité). Jo a mimochodem, budeš mít na nápravě mnohem vyšší neodpruženou hmotu, na kterou není podvozek stavěný.... tak jen ať pamatuješ na to, že to bude mít i svoje negativa. Ale jsem zvědav, jak to tam dostaneš a jak to bude vypadat ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

schizofrenics
Příspěvky: 334
Registrován: ned zář 30, 2007 17:06
Bydliště: brno

Re: Brzdy MG ZT 190 - rozměry

Příspěvek od schizofrenics » stř bře 30, 2016 21:34

No však jsem psal že je to tak 50/50 účinnost/vzhled. Jo a myslíš vliv na ten extrémně snížením zkroucenej podvozek z E46 a s odklonama - 3. To mě starost nedělá ;-)

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Brzdy MG ZT 190 - rozměry

Příspěvek od Trunda » stř bře 30, 2016 21:37

Oukej :-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Odpovědět