MG SVR
MG SVR
Tak, myslim ze nadesel cas rozjet diskuzi nad dalsim skvostnym kouskem Na ceskych a moravskych silnicich se nam uz pohybuje z produkce Rover/MG ledacos, ale neco nam tu jeste chybi.... MG SVR. Tak kdo bude prvni?
Kdyby snad chtel byt nekdo originalni, tak tu pridavam par nabidek:
http://classifieds.crash.net/crash/cras ... 15701.html
http://www.classiccarsforsale.co.uk/cla ... arno/35821
http://www.classiccarsforsale.co.uk/cla ... arno/45655
http://mg.thatsexactlywhatwewant.co.uk/ ... 1088828593
Kdyby snad chtel byt nekdo originalni, tak tu pridavam par nabidek:
http://classifieds.crash.net/crash/cras ... 15701.html
http://www.classiccarsforsale.co.uk/cla ... arno/35821
http://www.classiccarsforsale.co.uk/cla ... arno/45655
http://mg.thatsexactlywhatwewant.co.uk/ ... 1088828593
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 18:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG SVR
No pěkný rakety....
-
- Příspěvky: 1496
- Registrován: úte úno 05, 2008 18:12
- Bydliště: Brno / Znojmo
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG SVR
na mobile.de se jich pár prodává, ale ta cena
CTR EP3 - http://www.r4ms3s.cz/ctr/" onclick="window.open(this.href);return false; - track car
MG ZR 160 - http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=462" onclick="window.open(this.href);return false; - prodáno
Rover 214Si - http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=104" onclick="window.open(this.href);return false; - prodáno
Re: MG SVR
No jooo no, tohle uz asi fakt nebude nic pro nas... leda sehnat zas nejaky rozstreleny kousek Asi se budeme muset zacit soustredit jinym smerem... treba na Lotusy Koukam, ze se daj sehnat relativne slusne...
Re: MG SVR
proc na lotusy ? porid si treba Fko, ma to identickej motor co lotus(elise) a pojezdeni je v tom taky dobry je fakt ze s lotusem by clovek budil jeste vic zajmu okoli, prece jen vypada exoticteji
MGF a vzpominka na 214Si , ted uz jen ty vzpominky ...
Re: MG SVR
Prave... ze to ma stejny motor.... a kurnik! Tak to asi ne... se vsi uctou a to se priznam, ze jednu dobu jsem o Fku uvazoval, v Englandu povazujou MGF za rubbish... a bohuzel neco na tom pravdy je Motor je Roveracka benzinova bida a obecne proti roadsterovi od mazdy a hondy, bude MGF asi bridil... Marvi, kez bys mne vyvedl z omylu...
Takze zpet, SVR s motorem z Mustangu bude lahoda ... Jinak Lotusy se maji skorepinovou kastli a co jsem videl fotky, tak staci hlavickovany zajicek a je prakticky po autu
Takze zpet, SVR s motorem z Mustangu bude lahoda ... Jinak Lotusy se maji skorepinovou kastli a co jsem videl fotky, tak staci hlavickovany zajicek a je prakticky po autu
Re: MG SVR
protoze v anglii koukaj na rovery a mg jak mi na skodovky ... nevim s cim od mazdy a hondy to chces srovnavat, mazda me napada mx5 a ta je na tom s vykonem stejne, oproti ni ma mg lepsi rozlozeni vahy(motor za sedackama)takze je hravejsi, od hondy me napada s2000 ale to uz je sportovni japonec a je vykonove nekde jinde, to uznavam, ale jinak bych netvrdil ze fko je rubbish ...
MGF a vzpominka na 214Si , ted uz jen ty vzpominky ...
Re: MG SVR
Jasny... presne tyhle typy jsem myslel... jen tu hondu spis CRX... s tim rozlozenim vahy a hravosti to mas recht... ja spis myslel spolehlivost auta, resp. motoru. Na tom je rozhodne MGF nejhur...
Re: MG SVR
no nevim, v Fku jsou klasicky Kckovy motory, takze az na tesneni pod hlavou nejsou moc problemovy ...
MGF a vzpominka na 214Si , ted uz jen ty vzpominky ...
Re: MG SVR
Jak je to s prevodovkou a treba se zadni napravou?
Re: MG SVR
Trundo, teď mi přijde, jako, když jezdíme každej jiným autem .
Ten motor s výjimkou těsnění pod hlavou a nutnosti citlivého přístupu zastudena vůbec není špatný.
Ba naopak, dodnes papírově zahambí většinu ostatních ..v 1.6 - 85kw(115k), 1.8-100KW(135k) a 1.8 s VVC-119kw(160k) ,a hlavně ten motor má bezvadně naladěnou křivku točivého momentu --90procent ho máš k dispozici od 2500ot a v plynulé křivce jde až do max. otáček. To znamená, že ten motor má krásnej plynulej zátah v trvání skoro 4000otáček ! A to vše při vysoké životnosti.
Zklamání mě naposledy připravila 1.8 od Fiatu - 98kw ve Stilu/2002 a to přesto, že již má variabilní časování.... ve2-3 tis se nemastně rozebíhá a až kolem 3,5-4tis zatáhne a jede až 6,5.
Vyloženě nepříjemná byla 1.6 Ford 85kw/2007 taky s VCT!! , kdy se nic nedělo do 3000, pak to razantně nastoupilo, aby to ve 4500 úplně chcíplo.
S výjimkou motorek a Hondy jsem tohle prostě u jiných značek nenašel.
Ten motor s výjimkou těsnění pod hlavou a nutnosti citlivého přístupu zastudena vůbec není špatný.
Ba naopak, dodnes papírově zahambí většinu ostatních ..v 1.6 - 85kw(115k), 1.8-100KW(135k) a 1.8 s VVC-119kw(160k) ,a hlavně ten motor má bezvadně naladěnou křivku točivého momentu --90procent ho máš k dispozici od 2500ot a v plynulé křivce jde až do max. otáček. To znamená, že ten motor má krásnej plynulej zátah v trvání skoro 4000otáček ! A to vše při vysoké životnosti.
Zklamání mě naposledy připravila 1.8 od Fiatu - 98kw ve Stilu/2002 a to přesto, že již má variabilní časování.... ve2-3 tis se nemastně rozebíhá a až kolem 3,5-4tis zatáhne a jede až 6,5.
Vyloženě nepříjemná byla 1.6 Ford 85kw/2007 taky s VCT!! , kdy se nic nedělo do 3000, pak to razantně nastoupilo, aby to ve 4500 úplně chcíplo.
S výjimkou motorek a Hondy jsem tohle prostě u jiných značek nenašel.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: MG SVR
Ale to jooo Ja nepopiram, ba naopak, ze ten motor co se tyka vlastnosti uzitkovych, ze je vyborny... Nevim, ale jen ze mi prijde, ze na to kolik ten motor najede malo kilometru, jsou s tim starosti docela velky.... myslim ted komplet i s prevodovkou. Kamarad ma Golfa 1,6 a najety 260000km a co vim, tak zadne vetsi servisni zasahy se na tom nedelaly...
Jinak na sportovni auto K motor bude asi zajimavy.... ptal jsem se na prevodovku v mgf... jak to s ni je?
Jinak na sportovni auto K motor bude asi zajimavy.... ptal jsem se na prevodovku v mgf... jak to s ni je?
Re: MG SVR
Ale k Fku...byl to sice nejlevnější roadster s motorem uprostřed, ale žádná chudinka - jak podvozek, tak motor. ale i vzhledově. Moc konkurentů mě nenapadá..
Fiat Barchetta(vše vpředu).... - podvozek s Punta
- vše vpředu
+ klasický roadster, který si na nic nehraje
+ vzhled
+ dobře se vejdu
Alfa Spider - náročné na údržbu- musíš být fanda
- přední náhon
+ motor
+ vzhled
Mazda MX5 - asi žádný , možná některé nejslabší motory
+ klasická koncepce pohonu
+ podvozek
+ opět klasický roadster, který si na nic nehraje
+ vzhled
a malinkattý minus, protože se do ní hůř skládám
MGF - jen ten, že se do něj vejdu jen tak
+ klasický ANGLICKÝ roadster
Fiat Barchetta(vše vpředu).... - podvozek s Punta
- vše vpředu
+ klasický roadster, který si na nic nehraje
+ vzhled
+ dobře se vejdu
Alfa Spider - náročné na údržbu- musíš být fanda
- přední náhon
+ motor
+ vzhled
Mazda MX5 - asi žádný , možná některé nejslabší motory
+ klasická koncepce pohonu
+ podvozek
+ opět klasický roadster, který si na nic nehraje
+ vzhled
a malinkattý minus, protože se do ní hůř skládám
MGF - jen ten, že se do něj vejdu jen tak
+ klasický ANGLICKÝ roadster
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: MG SVR
Ještě jsi zapoměl Peugeot 206 CC.Jasný motor vpředu-nevýhoda,ale když chceš něco zkontrolovat,nebo opravit,máš zase lepší přístup 1,6 motor 80 kw to taky jde,ale hlavně ta pevná skládací střecha...
Re: MG SVR
Noooo.... nekde jsem tuhle zajimavou nakupni tasku videl u nas na dedine