Rover 220 Ti

Odpovědět
Selektor
Příspěvky: 2
Registrován: úte říj 10, 2017 13:46

Rover 220 Ti

Příspěvek od Selektor » úte říj 10, 2017 14:14

Prodám Rover 200 s motorem 2.0 Ti 147 kw
datum první registrace 2000, stav tachometr: 162000

cena 35000 kc dohoda
vice info po tel. 777056593
IMG_20170615_150114.jpg
IMG_20170615_150300.jpg
IMG_20170615_155255.jpg
IMG_20170615_150215.jpg

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 15443
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 220 Ti

Příspěvek od Trunda » úte říj 10, 2017 14:36

Ahoj Laďo :-)

Prosím tě, jak to nakonec dopadlo s papíy? Podařilo se je vyřídit? Už si nepamatuji, převodovka je se samosvorem?
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

Selektor
Příspěvky: 2
Registrován: úte říj 10, 2017 13:46

Re: Rover 220 Ti

Příspěvek od Selektor » úte říj 10, 2017 17:17

Zlegalizovat se to nepodařilo. Tento motor (ani podobný) se do této kasle v originálu nikdy nedával, tím pádem nelze zapsat do TP. Aspoň takto jsem byl informován. Pokud to někdo zvládne, tak ruce nahoru weed:

Angličan
Příspěvky: 216
Registrován: úte zář 18, 2007 17:01
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 220 Ti

Příspěvek od Angličan » sob pro 23, 2017 20:19

Selektor píše:Zlegalizovat se to nepodařilo. Tento motor (ani podobný) se do této kasle v originálu nikdy nedával, tím pádem nelze zapsat do TP. Aspoň takto jsem byl informován. Pokud to někdo zvládne, tak ruce nahoru weed:
Obávám se, že je to přesně tak... tenhle motor tam prostě nepatří = zlegalizovat to nepůjde.
Ale může s tím být docela legrace.

:-)

Ona už s 1.8 atmosférou byla.

stilg
Příspěvky: 316
Registrován: úte led 07, 2014 14:41
Bydliště: Brno

Re: Rover 220 Ti

Příspěvek od stilg » sob pro 23, 2017 23:54

Vygravirovat stitky, nalepid epoxidem. Cau.

Jenda
Příspěvky: 1168
Registrován: úte čer 28, 2011 23:09
Bydliště: Pozořice u Brna(občas Boršov)

Re: Rover 220 Ti

Příspěvek od Jenda » stř pro 27, 2017 19:48

Stilg prostě nechápe co je to legalizovat :?
Rover 216Si, 82kW, r.v. 1997; 2011...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-...

schizofrenics
Příspěvky: 334
Registrován: ned zář 30, 2007 17:06
Bydliště: brno

Re: Rover 220 Ti

Příspěvek od schizofrenics » čtv pro 28, 2017 21:13

Hmmm krása to vidět dodělané ;-)

stilg
Příspěvky: 316
Registrován: úte led 07, 2014 14:41
Bydliště: Brno

Re: Rover 220 Ti

Příspěvek od stilg » pát pro 29, 2017 3:16

Jenda píše:Stilg prostě nechápe co je to legalizovat :?
Jenda proste nechape, ze Stilg naopak dobre vi, ze snazit se u nas legalizovat swap motoru za jiny typ je vcelku nesmysl, a tak by to vyresil tak nejak pohondarsku... (tam jsou swapy relativne bezne, a jak se to asi dela, ze ...)

Jenda
Příspěvky: 1168
Registrován: úte čer 28, 2011 23:09
Bydliště: Pozořice u Brna(občas Boršov)

Re: Rover 220 Ti

Příspěvek od Jenda » úte led 02, 2018 19:49

no semka to nepatří, ale to prostě není legalizace, ale to nemá asi cenu s Tebou řešit. A vlastně ve výsledku je mi to i jedno, tenhle kousek auta jezdí krásně, byl jsem teho svědkem a už to tu neplevelme.
Rover 216Si, 82kW, r.v. 1997; 2011...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-...

stilg
Příspěvky: 316
Registrován: úte led 07, 2014 14:41
Bydliště: Brno

Re: Rover 220 Ti

Příspěvek od stilg » stř led 03, 2018 10:50

Ja rekl, ze tohle je postup vedouci k legalizaci? Samozrejme, ze neni, ale je to zpusob jak auto v ramci moznosti bez problemu provozovat.
To, ze je ti to jedno, a ze auto jezdi dobre je hezke, ale vcelku k tomuhle irrelevantni.

Jinak to neni pleveleni, naopak. Je to docela relevantni informace pro nekoho, kdo by treba premyslel to koupit, protoze moc neverim ze by bylo ekonomicky unosne to unas zlegalizovat, (at uz individualne, nebo pres export, swap jine zemi a import uz se zmenou), A proste prerazit / prelepit stitky s kodem motoru je nejjednodussi cesta jak moci s tim autem jezdit (a byla by skoda T16ky aby nejezdilo)

Odpovědět