820i - 20t. + 620 (Ti?) - 33t.

Re: 820i - 20t. + 620 (Ti?) - 33t.

Příspěvekod Trunda » čtv pro 07, 2017 21:05

No tenhle už je o poznání v horším stavu, ale pořád za tu cenu v poho. Noooo... ale řekl bych, že to je takový ten výprodej před tím, než tahle auta z trhu zmizí úplně. Protože teď už si takové auto kupují jen ti, co chtějí mít fajn auto pro radost.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek
Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Site Admin
 
Příspěvky: 15364
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: 820i - 20t. + 620 (Ti?) - 33t.

Příspěvekod berryj » pon led 08, 2018 9:07

Zdravím přátelé,
Třeba by někomu mohlo pomoci v rozhodování.
Před asi měsícem jsem se byl podívat na černou 820Si u Pelhřimova. Je to 100kW verze. Na autě jsou znát roky používání, na druhou stranu za 20tis nemá žádné zásadní funkční vady. Pro někoho kdo má dílnu a nějaké to vybavení je to spíš o tom, věnovat hodiny práce drobnostem, než nákupu drahých dílů. Čtyřválec není tak podmanivý jako šestiválcové verze, ale nedostatek výkonu nemá.
Postřehy: není bourané, nový chladič vody, podvozek zdá se původní, bez vůlí, řízení OK,. ABS OK, vyzkoušeno na náledí. Brzdy bez připomínek.
Rez na lemu předních blatníků+ opravované lemy zadní. Celkově lak je zašlý, šel by rozleštit. Děravý výfuk někde vepředu, asi vlnovec. Střední díl výfuku prasácky svařený z trubek co byly po ruce. Povrchová rez na spodku a prazích, ale nic strašného. Panel klimatizace má hůř čitelný displej, jinak funkční. Klimakompresor se v tom mrazu nesepnul, majitel tvrdil že v létě šel. Řadící páka má větší vůle v táhlech, řadit jde všechny rychlosti, ale kvedlačka. Na 4 a 5 je malinko slyšet převodovka v tahu. Klasika, je od slunce zdeformovaná palubní deska nad přístrojovkou. Bohužel nevzhledně opravena několika vruty. Dvířka přihrádky spolujezdce také trochu zdeformované. Spojkový pedál je oproti pedálu brzdy hodně nahoře, má dlouhý mrtvý chod. Jinak spojka zabírá dobře, ale chtělo by opravit vůli v pedálu. Možná trochu sákne olej z gufera na poloose u převodovky.
berryj
 
Příspěvky: 269
Registrován: pát říj 31, 2008 18:04

Re: 820i - 20t. + 620 (Ti?) - 33t.

Příspěvekod Spitfire » pon led 08, 2018 21:00

Škoda, že to není 827, hned bych do ní naskočil.
Spitfire
 
Příspěvky: 12
Registrován: čtv črc 30, 2009 6:41

Předchozí

Zpět na Auta - NABÍDKA

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník