Rover 820Si/820Ti/826 V6/827 V6/825SD + Coupe

Uživatelský avatar
Morte
Příspěvky: 58
Registrován: ned bře 01, 2009 14:11
Bydliště: BRNO

Re: Rover 820Si/820Ti/820 V6/826 V6/827 V6/825SD + Coupe

Příspěvek od Morte » pon dub 20, 2009 10:52

osobně mi nad 100kmh začíná vadit spíš docela velký hluk od motoru (2,5TD), ale není to nic, co by nezvládlo rádio vykompenzovat, aerodynamický hluk bych se nebál srovnat s běžnýma oktávkama...každopádně ten 6ej kvalt by se hodil...
Obrázek
Rover 825TD

Darren
Příspěvky: 19
Registrován: stř dub 02, 2008 17:27

Re: Rover 820Si/820Ti/820 V6/826 V6/827 V6/825SD + Coupe

Příspěvek od Darren » ned črc 12, 2009 23:01

Mirek 1234.cz
Ahoj prosimtě potřeboval bych expanzní nádobku na rover 820Si taková hranatá je v pravo ve předu,dej mi prosím vědět jestli jí máte a kolik za ní chcete...
Děkuju.

sheriff
Příspěvky: 4
Registrován: ned zář 20, 2009 17:47
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 820Si/820Ti/820 V6/826 V6/827 V6/825SD + Coupe

Příspěvek od sheriff » ned zář 20, 2009 18:11

Ahojte zasloužilý rovráci mám prozbičku? mám docela hnusně pomuchlanej přední nárazník dá se někdě sehnat bud nový nebo radši starší i a shorším lakem prostě jen něco lepčího než mám já ? jinak mám 827 rok 94 coupe austin sterling díky mnohokrát předem za odpověd

Uživatelský avatar
Keksin
Příspěvky: 3363
Registrován: čtv zář 27, 2007 12:50
Bydliště: jižní Morava

Re: Rover 820Si/820Ti/820 V6/826 V6/827 V6/825SD + Coupe

Příspěvek od Keksin » ned zář 20, 2009 18:26

Mrkni na http://www.1234.cz tam je i tel.

sheriff
Příspěvky: 4
Registrován: ned zář 20, 2009 17:47
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 820Si/820Ti/820 V6/826 V6/827 V6/825SD + Coupe

Příspěvek od sheriff » ned zář 20, 2009 18:36

díky moc kamaráde . jinak eště jsem tu četl takle příspěvek že u tehlech 8miček nějdou někdy otvírat okna mám podobný problém ale trochu v rozsáhlejším pojetí někdy mi nejde ani šíbr vyhřev sedaček radio a osvětlení interieru , čím myslíte že by to mohlo bit? někdo psal že mu to dělalo nenamazanejma kolejnicema ale to pochybuju že by to spusobylo vypadak proudu v celé elektroinstalaci vozu, a za další jak už jsem četl že vypnout zapnout motor hned to zase chodí a na delší trasi se mi zapne i radio :D

Uživatelský avatar
Keksin
Příspěvky: 3363
Registrován: čtv zář 27, 2007 12:50
Bydliště: jižní Morava

Re: Rover 820Si/820Ti/820 V6/826 V6/827 V6/825SD + Coupe

Příspěvek od Keksin » ned zář 20, 2009 19:14

Sory, ale po technické stránce je auto pro mě španělská vesnica. Počkej na povolanější.

sheriff
Příspěvky: 4
Registrován: ned zář 20, 2009 17:47
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 820Si/820Ti/820 V6/826 V6/827 V6/825SD + Coupe

Příspěvek od sheriff » ned zář 20, 2009 19:34

á to hodil jen tak do eteru kdyby třeba nahodou díky moc za pomoc ahoj

Uživatelský avatar
SKoudis
Příspěvky: 32
Registrován: čtv čer 26, 2008 5:14
Bydliště: Vyškovsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 820Si/820Ti/820 V6/826 V6/827 V6/825SD + Coupe

Příspěvek od SKoudis » stř pro 02, 2009 21:23

Mám 820 Si a rád bych ju vyměnil za 827 cupé, ale když on to sakriš nikdo neprodává :? Jen tak náhodou, nevíte o někom kdo by se jí třeba rád vzdal? :D

Mirek 1234.cz
Příspěvky: 143
Registrován: pon zář 17, 2007 8:11
Bydliště: Praha, Přílepy, Hradec Králové

Re: Rover 820Si/820Ti/820 V6/826 V6/827 V6/825SD + Coupe

Příspěvek od Mirek 1234.cz » čtv pro 03, 2009 16:16

SKoudis píše:Mám 820 Si a rád bych ju vyměnil za 827 cupé, ale když on to sakriš nikdo neprodává :? Jen tak náhodou, nevíte o někom kdo by se jí třeba rád vzdal? :D
Krásné kusy jsou vzácně jen po evropě. http://www.mobile.de, http://www.autoscout24.de, a pod.
Musí se počítat s vyšší cenou + dovoz + eco poplatek 5-10.000,-

Angličan
Příspěvky: 219
Registrován: úte zář 18, 2007 17:01
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 820Si/820Ti/820 V6/826 V6/827 V6/825SD + Coupe

Příspěvek od Angličan » čtv pro 03, 2009 18:41

Čau všichni.
Ano... 800 je srdovka.
Koupíte na ni skork všechno na benes@unipart.cz

Teda úplně přesně: všechno, co se dá koupit, koupíte na... :-)

Jinak Mirku, píšeš to tady moc pěkně... jen úplně stručná - a vlastně ani ne nějak mimořádně důležitá - pozámka: dvoulitr v 820 je čtyřválec T-serie... KV6 v dvoulitru sem nidky nepřišla.
Naštěstí... T-serie je lepší. Minimálně je to ůžasnej držák...
A sametové šestiválce dobře zastupuju KV6 2.5 litru.
:-)

Mirek 1234.cz
Příspěvky: 143
Registrován: pon zář 17, 2007 8:11
Bydliště: Praha, Přílepy, Hradec Králové

Re: Rover 820Si/820Ti/820 V6/826 V6/827 V6/825SD + Coupe

Příspěvek od Mirek 1234.cz » pát pro 04, 2009 7:56

Angličan píše:Čau všichni.
Ano... 800 je srdovka.
Koupíte na ni skork všechno na benes@unipart.cz

Teda úplně přesně: všechno, co se dá koupit, koupíte na... :-)

Jinak Mirku, píšeš to tady moc pěkně... jen úplně stručná - a vlastně ani ne nějak mimořádně důležitá - pozámka: dvoulitr v 820 je čtyřválec T-serie... KV6 v dvoulitru sem nidky nepřišla.
Naštěstí... T-serie je lepší. Minimálně je to ůžasnej držák...
A sametové šestiválce dobře zastupuju KV6 2.5 litru.
:-)
:wink: Já vím, ale nějak se to v množství motorů zamíchalo, pak ta zmínka, že se 2,0 a 2,5 KV6 montovali do jiného modelu... tak to nějak splývá. Ten čtyřválec 2,0, když už o něm mluvíme, dávali i do Land Roveru Discovery a Freelander, tam ale velkou zátěž nevydržel.

Angličan
Příspěvky: 219
Registrován: úte zář 18, 2007 17:01
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 820Si/820Ti/820 V6/826 V6/827 V6/825SD + Coupe

Příspěvek od Angličan » sob pro 05, 2009 12:19

:wink: Já vím, ale nějak se to v množství motorů zamíchalo, pak ta zmínka, že se 2,0 a 2,5 KV6 montovali do jiného modelu... tak to nějak splývá. Ten čtyřválec 2,0, když už o něm mluvíme, dávali i do Land Roveru Discovery a Freelander, tam ale velkou zátěž nevydržel.
:-)
no... v Discovery byl motor předcházjící řady M-serie... a fakt mu ty dvě tuny váhy nedělaly dobře...
ale ve Freelanderu nikdy benzínovej dvoulitr nebyl.
Tam se z benzínových čtyřválců objevuje jen 1.8 K-serie... a popravdě - tam funguje úplně skvěle.
Na rozdíl od šestiválce KV6 2.5 litru, kterej je tam vždycky s automatem... a nějak mu to tam nesvědčí.
Kromě toho, že nehorázně chlastá... ve spojení s automatem a čtyřkolkou.
:-)

Nebereš to jako rýpání, že ne!
Jsem v tomhle směru trochu blázen... já vím. Ale tichej... a nejsem nebezpečnej.
:lol:

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 1309
Registrován: sob říj 04, 2008 9:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 820Si/820Ti/820 V6/826 V6/827 V6/825SD + Coupe

Příspěvek od seba » sob pro 05, 2009 23:52

Anglican: RESPECT!
Miluji Rover Club. T16 turbo power.

Mirek 1234.cz
Příspěvky: 143
Registrován: pon zář 17, 2007 8:11
Bydliště: Praha, Přílepy, Hradec Králové

Re: Rover 820Si/820Ti/826 V6/827 V6/825SD + Coupe

Příspěvek od Mirek 1234.cz » ned pro 06, 2009 8:48

O tomhle jsem byl kdysi taky přesvědčen. V celku je mi to šuma fuk, jen vycházím z praxe, podle toho co je v autech opravdu pod kapotou, už raději moc ne z teorie a tabulek.

Auta a motory ještě některá mám, vidím na nich kódy/série - jinak bych to bez příčiny nepsal. Stará Discovery se čtyřválcem identickým se starou R800/před faceliftem ještě pořád jezdí, a není jediná.

Když už se zmiňujeme o Freelanderu, je tady fyzicky, ty kusy mají identický čtyřválcový motor s R800-po faceliftu a R400. V tabulkách se např. nikdy nedočteme, že existuje freelander s čtyřválcovým Ti motorem - identickým s R620Ti, manuální převodovkou a budíkem aktuálního tlaku turba. To tu kapotu člověk otevře několikrát, aby se přesvědčil, že ho zrak neklame :) a není to žádná domontáž.

PS: Z popisu jsem 820 V6 smazal.

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 1309
Registrován: sob říj 04, 2008 9:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 820Si/820Ti/826 V6/827 V6/825SD + Coupe

Příspěvek od seba » ned pro 06, 2009 10:17

Mirek 1234.cz píše: existuje freelander s čtyřválcovým Ti motorem - identickým s R620Ti, manuální převodovkou a budíkem aktuálního tlaku turba.
Tak toho chci:)
Miluji Rover Club. T16 turbo power.

Odpovědět