Rover 820Si/820Ti/826 V6/827 V6/825SD + Coupe

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 4:58

Re: Rover 820Si/820Ti/826 V6/827 V6/825SD + Coupe

Příspěvek od Roman620ti » ned pro 06, 2009 10:32

seba píše:
Tak toho chci:)
Já teda ne, leda tak votočenýho přes boudu za 5.000,- :D Vždyť by to ani nejelo, když to je těžký jak hova*do a na zprasení na poli je lepší Š120 :mrgreen:

Spíš je škoda toho coupé od 800ky, pač v zachovalém stavu je to krásný velký kupé, viděl sme prodávat na netu jedinej kousek asi za 20tis kč, ale to byla růjna, celý červený a zprasený štětkou, všechny doplnky votrhaný od nějakéko ko*kota tunera...fuj to byl hnus :(
2x Rover 620ti

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 1309
Registrován: sob říj 04, 2008 9:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 820Si/820Ti/826 V6/827 V6/825SD + Coupe

Příspěvek od seba » ned pro 06, 2009 10:41

No posunout vykon na 400 koní tak by to byl dobrej freelander:_D
Miluji Rover Club. T16 turbo power.

Angličan
Příspěvky: 216
Registrován: úte zář 18, 2007 17:01
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 820Si/820Ti/826 V6/827 V6/825SD + Coupe

Příspěvek od Angličan » ned pro 06, 2009 11:49

Fakt je to jedno...
ale jestli máš na dvoře Freelandra s motorem T-serie a navíc s turbem ... tak si ho chraň a hlídej!
Neb je to světový unikát.
:-)
Na druhou stranu řádil jsem Defendra s motorem Nissan Diesel V8 o objemu 5.2 litru... takže proč by nemohl existovat Freelander s benzinem T 2.0 turbo?
Ale rozhodně nevyjel z bran Sollihulu...
:-)

Mirek 1234.cz
Příspěvky: 143
Registrován: pon zář 17, 2007 8:11
Bydliště: Praha, Přílepy, Hradec Králové

Re: Rover 820Si/820Ti/826 V6/827 V6/825SD + Coupe

Příspěvek od Mirek 1234.cz » ned pro 06, 2009 15:23

Freelander sám o sobě není zrovna kvalitní auto. S motorem Ti není určitě jediný, ještě je v Budějicích, a neustále v servisu Land Rover :) Každý kus FREE. má dost stejných závad, a oprava i z použitých dílů převyšuje skoro cenu celého ojetého auta. Mezinápravová převodovka odejde z 90% na každém kusu i s nejslabším motorem do r.v. 2002, tak co to musí teprve udělat s 200PS v manuálu. Normálně funguje jen předek, až po protočení kol spíná zadek "4x4", takže ten výkon je pro převodovku a motor doslova sebedestruktivní, jelikož se 4x4 neustále zapíná a vypíná. Motor a turbo proti osobáku navíc tahá o 500-700kg víc... takže možná je to z unikátních kusů, které jsou k ničemu :)

V tom Defenderu bude domontáž, angláni tam strkají navíc Perkins a pod, tak jako se do Patrolu montují silnější motory 4,0 - 4,2 s Land Cruiseru.
------------------------- Jdu od toho už pryč, jen to tady zasí.áme :) --------------------------
Roman620Ti:
800 coupe je unikát jen pro srdcaře. Není lepší koupit venku hezčí kus?
Tady zrovna běží aukce hezkého kusu, který by podle interéru stálo za to vydražit.
http://cgi.ebay.de/ROVER-827-COUPE_W0QQ ... 3358290765

Nejsme tak bohatý, abychom kupovali levné auta za 20t. Tady je krasavec dokonce po faceliftu, kromě těch strašných kol :)
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=2

pepyx
Příspěvky: 3
Registrován: pát led 22, 2010 20:17

Re: Rover 820Si/820Ti/826 V6/827 V6/825SD + Coupe

Příspěvek od pepyx » pon led 25, 2010 18:02

Ahoj fandové Roverů.
Obracím se na Vás s dotazem...
Chtěl bych koupit 820Si z r. 95 najeto 260 tis.
To auto se mi moc líbí, zatím jsem ale neměl s Roverem tu čest, proto se chci ujistit, že je to kvalitní auto a parametry přesně pro mě :-))
Na co bych si u tohodle typu měl dát obzvláště pozor, co důkladně prohlídnout před koupí? A co 260 tis. km, je to v poho? A bylo by to v poho i kdyby o mělo třeba o 100 víc? (znám české prodejce automobilů :evil: )
Kolik taková kára žere?
A poslední dotaz je takový zvláštní. Kdyby byl nějaký majitel sedanu ochoten mi přesně změřit kufr, byl bych mu vděčen! Hraju totiž na bicí a jak do kufru nedám kopák, tak se budu muset poohlédnout po jiném voze, ach...
Koukal jsem, že se osmistovky dělaly taky v hatchbacku, ale těch je asi hodně málo, což?

Mockrát Vám předem děkuji za odpovědi.

Pepyx

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6508
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 820Si/820Ti/826 V6/827 V6/825SD + Coupe

Příspěvek od AnderN » úte led 26, 2010 16:03

pepyx píše:... proto se chci ujistit, že je to kvalitní auto a parametry přesně pro mě ...
A jak mame vedet, ze to bude auto presne pro tebe? Co od nej cekas? Ten buben doporucuju privezt k prodejci auta a vyzkouset. Kazdy to muze zmerit jinak, tak aby ses pak nedivil.

Osmistovka a hatchback? Clovece, hatchback je treba Fabia nebo Golf, ale Rover 800 jsem takovy jeste nevidel! :shock: Nemas na mysli kupe?
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 110.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 30.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

pepyx
Příspěvky: 3
Registrován: pát led 22, 2010 20:17

Re: Rover 820Si/820Ti/826 V6/827 V6/825SD + Coupe

Příspěvek od pepyx » úte led 26, 2010 19:11

AnderN píše: Osmistovka a hatchback? Clovece, hatchback je treba Fabia nebo Golf, ale Rover 800 jsem takovy jeste nevidel! :shock: Nemas na mysli kupe?

Jo, jasně máš pravdu. Měl jsem na mysli Liftback, měl jsem doposud Mazdy a tam je tento typ karoserie znacěn jako HB. 8stovka co mám vyhlédlou je sedan.

A ví aspoň někdo, jaká je u tohoto auta spotřeba a jakou emisní normu plní?
Dík.
P.

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 4:58

Re: Rover 820Si/820Ti/826 V6/827 V6/825SD + Coupe

Příspěvek od Roman620ti » úte led 26, 2010 19:55

[

No 800vek tady moc lidí nemá... vlastně mě ani nenapadá nikdo, kdo by jí tu vlastnil. Jestli koupíš tu s motorem 2.0, 100kw, tak to bude dobrej motor, pravej angličan, jen mu bude chybět turbo, ale těch 100kw musí stačit 8) Podle roku výroby hádám euro normu max 2, spíše ale 1. Důležitý je, co bude v papírech, při nějakých dovozech pak může vzniknout problém v tom, že nějaký ho*vado na úřadě nevypsalo správně tu normu a pak se taky může stát, že budeš muset platit těm prasatům do kasičky příjemnejch 1O.OOO,-Kč. Jinak najetech km bych se nebál, spíše bych vvybíral podle stavu. Třeba teď na sautu je jedna se 140tis, podle fotek má tak půl mega a pak tam je druhá s 260tis na krku a vypadá podstatně lépe. Chce to vidět na živo, tu červenou už tam prodávaj hodně dlouho a te´d už jí maj skoro zadarmo :-D
2x Rover 620ti

Angličan
Příspěvky: 216
Registrován: úte zář 18, 2007 17:01
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 820Si/820Ti/826 V6/827 V6/825SD + Coupe

Příspěvek od Angličan » úte led 26, 2010 19:58

:-)

Je to jen otázka názvosloví... nikdo přesně neví, co je hatchback a co liftback - každopádně jde o provedení Roveru 800 s šikmým zadním oknem a ovíravou celou zádí - podobně, jak Octavia, třeba.
:-)

Exitoval - a byl moc hezkej.
Bohužel do ČR se nikdy nedovážel... takže těch pár kousků, co tady je, jsou dovezený vraky z Německa - což jim kazí pověst.

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6508
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 820Si/820Ti/826 V6/827 V6/825SD + Coupe

Příspěvek od AnderN » stř led 27, 2010 12:19

Jenze ten s vyklopnou zadi se prakticky neda sehnat :( Takze prichazi na radu skutecne kupe = otevira se jen kufr bez zadniho okna.

Jinak hatchback = doslova "useknuty zadek", tzn. typicky ten Golf treba. Naproti tomu liftback = doslova "zvedaci zadek", typicky treba ta Octavia, Vectra, Mondeo apod. ... liftback je hodne pribuzny sedanu, ale otevira se i zadni okno ... ma prakticky stejnou delku, hodne sikme zadni okno, z aerodynamickeho hlediska ma taky odtrhovou hranu az pod zadnim oknem. Hatchback ma odtrhovou hranu nad zadnim oknem, na konci strechy, proto je nezbytny zadni sterac ... stejne je to na kombiku, ale ten je delsi.

Ale uznavam, ze to jsou hratky se slovy a v dnesni dobe SUV, SAV, fastbacku, cross-overu a dalsich je to naprosto nepodstatne :D
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 110.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 30.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Angličan
Příspěvky: 216
Registrován: úte zář 18, 2007 17:01
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 820Si/820Ti/826 V6/827 V6/825SD + Coupe

Příspěvek od Angličan » stř led 27, 2010 13:21

Máš pravdu... teoreticky to je tak, jak píšeš.
Akorát, že liftback má vzadu "kufr"... kus plechu, co vypadá jako víko kufru, al enejde otevřít - otvírá se to celý, i s oknem.

Ale co když to šikmý okno končí až na odtrhový hraně?
Takže zadní okno je sice šikmý, ale končí až na hraně celýho auta?
Pak je to vlastně kombík, ale se šikmou zadní stěnou...
:D

Ale je FAKT krásnej... řídil jsem jen jeden 820ti, jako Vittesse... a byla to veiká paráda!!
Ale palubka se mu krouitila úplně stejně, jako u sedanu...
:-(

Uživatelský avatar
INZER
Příspěvky: 619
Registrován: čtv lis 27, 2008 9:27
Bydliště: Český Brod: 773057689

Re: Rover 820Si/820Ti/826 V6/827 V6/825SD + Coupe

Příspěvek od INZER » stř led 27, 2010 13:32

http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=247, tohle byla paráda. Jen tam nesedí popiska,nechtělo se mi to vypisovat. (825 si lux,rv.97,kv6 myslím.fakt brutální auto)
R75 CONNOISSEUR 2.0 CDT 03/2000
Obrázek

Mirek 1234.cz
Příspěvky: 143
Registrován: pon zář 17, 2007 8:11
Bydliště: Praha, Přílepy, Hradec Králové

Re: Rover 820Si/820Ti/826 V6/827 V6/825SD + Coupe

Příspěvek od Mirek 1234.cz » stř led 27, 2010 13:45

Angličan píše::-)

Exitoval - a byl moc hezkej.
Bohužel do ČR se nikdy nedovážel... takže těch pár kousků, co tady je, jsou dovezený vraky z Německa - což jim kazí pověst.
Myslíš Vitesse? Něco bylo na mobile...
http://album.volny.cz/mgrover/browse.ph ... wse_page=0


pepyx
Příspěvky: 3
Registrován: pát led 22, 2010 20:17

Re: Rover 820Si/820Ti/826 V6/827 V6/825SD + Coupe

Příspěvek od pepyx » stř led 27, 2010 19:29

třeba tohle kupátko je moooc pěkný....
http://cgi.ebay.co.uk/1996-ROVER-VITESS ... 23050c08f0

A nevíte teda někdo spotřebu u 820 Si?
Dík

Odpovědět