Stránka 3 z 4
Re: Rover 820Si/820Ti/826 V6/827 V6/825SD + Coupe
Napsal: ned pro 06, 2009 10:32
od Roman620ti
seba píše:
Tak toho chci:)
Já teda ne, leda tak votočenýho přes boudu za 5.000,-
Vždyť by to ani nejelo, když to je těžký jak hova*do a na zprasení na poli je lepší Š120
Spíš je škoda toho coupé od 800ky, pač v zachovalém stavu je to krásný velký kupé, viděl sme prodávat na netu jedinej kousek asi za 20tis kč, ale to byla růjna, celý červený a zprasený štětkou, všechny doplnky votrhaný od nějakéko ko*kota tunera...fuj to byl hnus
Re: Rover 820Si/820Ti/826 V6/827 V6/825SD + Coupe
Napsal: ned pro 06, 2009 10:41
od seba
No posunout vykon na 400 koní tak by to byl dobrej freelander:_D
Re: Rover 820Si/820Ti/826 V6/827 V6/825SD + Coupe
Napsal: ned pro 06, 2009 11:49
od Angličan
Fakt je to jedno...
ale jestli máš na dvoře Freelandra s motorem T-serie a navíc s turbem ... tak si ho chraň a hlídej!
Neb je to světový unikát.
Na druhou stranu řádil jsem Defendra s motorem Nissan Diesel V8 o objemu 5.2 litru... takže proč by nemohl existovat Freelander s benzinem T 2.0 turbo?
Ale rozhodně nevyjel z bran Sollihulu...
Re: Rover 820Si/820Ti/826 V6/827 V6/825SD + Coupe
Napsal: ned pro 06, 2009 15:23
od Mirek 1234.cz
Freelander sám o sobě není zrovna kvalitní auto. S motorem Ti není určitě jediný, ještě je v Budějicích, a neustále v servisu Land Rover
Každý kus FREE. má dost stejných závad, a oprava i z použitých dílů převyšuje skoro cenu celého ojetého auta. Mezinápravová převodovka odejde z 90% na každém kusu i s nejslabším motorem do r.v. 2002, tak co to musí teprve udělat s 200PS v manuálu. Normálně funguje jen předek, až po protočení kol spíná zadek "4x4", takže ten výkon je pro převodovku a motor doslova sebedestruktivní, jelikož se 4x4 neustále zapíná a vypíná. Motor a turbo proti osobáku navíc tahá o 500-700kg víc... takže možná je to z unikátních kusů, které jsou k ničemu
V tom Defenderu bude domontáž, angláni tam strkají navíc Perkins a pod, tak jako se do Patrolu montují silnější motory 4,0 - 4,2 s Land Cruiseru.
------------------------- Jdu od toho už pryč, jen to tady zasí.áme
--------------------------
Roman620Ti:
800 coupe je unikát jen pro srdcaře. Není lepší koupit venku hezčí kus?
Tady zrovna běží aukce hezkého kusu, který by podle interéru stálo za to vydražit.
http://cgi.ebay.de/ROVER-827-COUPE_W0QQ ... 3358290765
Nejsme tak bohatý, abychom kupovali levné auta za 20t. Tady je krasavec dokonce po faceliftu, kromě těch strašných kol
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=2
Re: Rover 820Si/820Ti/826 V6/827 V6/825SD + Coupe
Napsal: pon led 25, 2010 18:02
od pepyx
Ahoj fandové Roverů.
Obracím se na Vás s dotazem...
Chtěl bych koupit 820Si z r. 95 najeto 260 tis.
To auto se mi moc líbí, zatím jsem ale neměl s Roverem tu čest, proto se chci ujistit, že je to kvalitní auto a parametry přesně pro mě
)
Na co bych si u tohodle typu měl dát obzvláště pozor, co důkladně prohlídnout před koupí? A co 260 tis. km, je to v poho? A bylo by to v poho i kdyby o mělo třeba o 100 víc? (znám české prodejce automobilů
)
Kolik taková kára žere?
A poslední dotaz je takový zvláštní. Kdyby byl nějaký majitel sedanu ochoten mi přesně změřit kufr, byl bych mu vděčen! Hraju totiž na bicí a jak do kufru nedám kopák, tak se budu muset poohlédnout po jiném voze, ach...
Koukal jsem, že se osmistovky dělaly taky v hatchbacku, ale těch je asi hodně málo, což?
Mockrát Vám předem děkuji za odpovědi.
Pepyx
Re: Rover 820Si/820Ti/826 V6/827 V6/825SD + Coupe
Napsal: úte led 26, 2010 16:03
od AnderN
pepyx píše:... proto se chci ujistit, že je to kvalitní auto a parametry přesně pro mě ...
A jak mame vedet, ze to bude auto presne pro tebe? Co od nej cekas? Ten buben doporucuju privezt k prodejci auta a vyzkouset. Kazdy to muze zmerit jinak, tak aby ses pak nedivil.
Osmistovka a hatchback? Clovece, hatchback je treba Fabia nebo Golf, ale Rover 800 jsem takovy jeste nevidel!
Nemas na mysli kupe?
Re: Rover 820Si/820Ti/826 V6/827 V6/825SD + Coupe
Napsal: úte led 26, 2010 19:11
od pepyx
AnderN píše:
Osmistovka a hatchback? Clovece, hatchback je treba Fabia nebo Golf, ale Rover 800 jsem takovy jeste nevidel!
Nemas na mysli kupe?
Jo, jasně máš pravdu. Měl jsem na mysli Liftback, měl jsem doposud Mazdy a tam je tento typ karoserie znacěn jako HB. 8stovka co mám vyhlédlou je sedan.
A ví aspoň někdo, jaká je u tohoto auta spotřeba a jakou emisní normu plní?
Dík.
P.
Re: Rover 820Si/820Ti/826 V6/827 V6/825SD + Coupe
Napsal: úte led 26, 2010 19:55
od Roman620ti
[
No 800vek tady moc lidí nemá... vlastně mě ani nenapadá nikdo, kdo by jí tu vlastnil. Jestli koupíš tu s motorem 2.0, 100kw, tak to bude dobrej motor, pravej angličan, jen mu bude chybět turbo, ale těch 100kw musí stačit
Podle roku výroby hádám euro normu max 2, spíše ale 1. Důležitý je, co bude v papírech, při nějakých dovozech pak může vzniknout problém v tom, že nějaký ho*vado na úřadě nevypsalo správně tu normu a pak se taky může stát, že budeš muset platit těm prasatům do kasičky příjemnejch 1O.OOO,-Kč. Jinak najetech km bych se nebál, spíše bych vvybíral podle stavu. Třeba teď na sautu je jedna se 140tis, podle fotek má tak půl mega a pak tam je druhá s 260tis na krku a vypadá podstatně lépe. Chce to vidět na živo, tu červenou už tam prodávaj hodně dlouho a te´d už jí maj skoro zadarmo
Re: Rover 820Si/820Ti/826 V6/827 V6/825SD + Coupe
Napsal: úte led 26, 2010 19:58
od Angličan
Je to jen otázka názvosloví... nikdo přesně neví, co je hatchback a co liftback - každopádně jde o provedení Roveru 800 s šikmým zadním oknem a ovíravou celou zádí - podobně, jak Octavia, třeba.
Exitoval - a byl moc hezkej.
Bohužel do ČR se nikdy nedovážel... takže těch pár kousků, co tady je, jsou dovezený vraky z Německa - což jim kazí pověst.
Re: Rover 820Si/820Ti/826 V6/827 V6/825SD + Coupe
Napsal: stř led 27, 2010 12:19
od AnderN
Jenze ten s vyklopnou zadi se prakticky neda sehnat
Takze prichazi na radu skutecne kupe = otevira se jen kufr bez zadniho okna.
Jinak hatchback = doslova "useknuty zadek", tzn. typicky ten Golf treba. Naproti tomu liftback = doslova "zvedaci zadek", typicky treba ta Octavia, Vectra, Mondeo apod. ... liftback je hodne pribuzny sedanu, ale otevira se i zadni okno ... ma prakticky stejnou delku, hodne sikme zadni okno, z aerodynamickeho hlediska ma taky odtrhovou hranu az pod zadnim oknem. Hatchback ma odtrhovou hranu nad zadnim oknem, na konci strechy, proto je nezbytny zadni sterac ... stejne je to na kombiku, ale ten je delsi.
Ale uznavam, ze to jsou hratky se slovy a v dnesni dobe SUV, SAV, fastbacku, cross-overu a dalsich je to naprosto nepodstatne
Re: Rover 820Si/820Ti/826 V6/827 V6/825SD + Coupe
Napsal: stř led 27, 2010 13:21
od Angličan
Máš pravdu... teoreticky to je tak, jak píšeš.
Akorát, že liftback má vzadu "kufr"... kus plechu, co vypadá jako víko kufru, al enejde otevřít - otvírá se to celý, i s oknem.
Ale co když to šikmý okno končí až na odtrhový hraně?
Takže zadní okno je sice šikmý, ale končí až na hraně celýho auta?
Pak je to vlastně kombík, ale se šikmou zadní stěnou...
Ale je FAKT krásnej... řídil jsem jen jeden 820ti, jako Vittesse... a byla to veiká paráda!!
Ale palubka se mu krouitila úplně stejně, jako u sedanu...
Re: Rover 820Si/820Ti/826 V6/827 V6/825SD + Coupe
Napsal: stř led 27, 2010 13:32
od INZER
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=247, tohle byla paráda. Jen tam nesedí popiska,nechtělo se mi to vypisovat. (825 si lux,rv.97,kv6 myslím.fakt brutální auto)
Re: Rover 820Si/820Ti/826 V6/827 V6/825SD + Coupe
Napsal: stř led 27, 2010 13:45
od Mirek 1234.cz
Angličan píše:
Exitoval - a byl moc hezkej.
Bohužel do ČR se nikdy nedovážel... takže těch pár kousků, co tady je, jsou dovezený vraky z Německa - což jim kazí pověst.
Myslíš Vitesse? Něco bylo na mobile...
http://album.volny.cz/mgrover/browse.ph ... wse_page=0
Re: Rover 820Si/820Ti/826 V6/827 V6/825SD + Coupe
Napsal: stř led 27, 2010 14:01
od max80
.
Re: Rover 820Si/820Ti/826 V6/827 V6/825SD + Coupe
Napsal: stř led 27, 2010 19:29
od pepyx
třeba tohle kupátko je moooc pěkný....
http://cgi.ebay.co.uk/1996-ROVER-VITESS ... 23050c08f0
A nevíte teda někdo spotřebu u 820 Si?
Dík