Rover 820Si/820Ti/826 V6/827 V6/825SD + Coupe

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 4:58

Re: Rover 820Si/820Ti/826 V6/827 V6/825SD + Coupe

Příspěvek od Roman620ti » stř led 27, 2010 19:37

No to je podle mého enjhezčí kupé, co Rover vyrobil. Spolu s motorem 2.0T4G, plnou výbavou včetně 17" litých kol to je i jeden nejkrásnější Rover vůbec. Jenže v česku je nesehnatelnej, jen jednou sem ho viděl prodávat za 20tis, ale to bylo v tak nechutném stavu, že by se jeden pozvracel. Ten majitel by zato měl dostat klackem přes dr*žku. Ale od skopčáků se seženou, dokonce to ani nestojí moc, jenom s dílama bude asi pešek, karasařina teda určitě.

Spotřeba bude asi kolem 8, spíše 9ti l/100
2x Rover 620ti

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 1309
Registrován: sob říj 04, 2008 9:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 820Si/820Ti/826 V6/827 V6/825SD + Coupe

Příspěvek od seba » stř led 27, 2010 23:08

znam typka co to má.Aspon myslim, rikals em si ze to je naka divna 800 a ono to bude to co popisujete.
Miluji Rover Club. T16 turbo power.

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6438
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 820Si/820Ti/826 V6/827 V6/825SD + Coupe

Příspěvek od AnderN » ned led 31, 2010 23:37

Ja bych tu spotrebu u R800 videl spis kolem 10 litru, ale zalezi pochopitelne na stylu. Bude to kolisat asi tak 9-12.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 110.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 30.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek


Angličan
Příspěvky: 216
Registrován: úte zář 18, 2007 17:01
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 820Si/820Ti/826 V6/827 V6/825SD + Coupe

Příspěvek od Angličan » sob úno 27, 2010 19:53

Přijdu jen občas - takže se omlouvám za tu nesouvislost:
rozesmála mě ta slova o šetření na designu, že je to jen předělný SDčko... :lol:
Měli by radost!
800 je učesaná Honda Legend první generace... akorát motory má svoje.
Vyjma šestiválce 2.7 ... kterýmu je ale lepší se vyhnout vélikým obloukem.
;)
Jak tady psal Mirek - nejlspší je šestiválec 2.5 ... jen je třeba dávat pravidelně správnej olej a jednou za 200tis vyměnit ty šílený rozvody i s vodní pumpou.
Dvoulitr T-serie bez turba je absolutní klasika, a já bych asi šel do něj... ale začíná být problém s náhradníma dílama. Nemyslím spotřební materiál pro servis - myslím díly pro generálku.
Italká VM je taky slušná. Jediná zrada u ní je ta "kobylka"... má vahadla přes šteft, kterej je ale zašrouvobaje do hliníku... dříve nebo později se vytrhne = ventily se přestanou otvírat. Dříve nebo později myslím 200 nebo 250 tis km...
Jediná možnost opravy - za to spolehlivá - je vyfrézovat tak díru s dvojnásobným průměrem, do ní zatočit vložku z pevnostní ocele, která má uvnitř závit pro ten původní šteft.
Funguje to výborně... jen dá práci sehnat někdoho, kdo to umí udělat!
Já to neumím... :(

kwiik
Příspěvky: 15
Registrován: ned říj 26, 2008 16:40

Re: Rover 820Si/820Ti/826 V6/827 V6/825SD + Coupe

Příspěvek od kwiik » pát bře 12, 2010 15:23

tak trochu k tematu :lol:

http://www.youtube.com/watch?v=ri5EYiZL ... r_embedded#

podivejte se na čas 1:53 :D :shock:

Odpovědět