Stránka 4 z 4

Re: Rover 820Si/820Ti/826 V6/827 V6/825SD + Coupe

Napsal: stř led 27, 2010 19:37
od Roman620ti
No to je podle mého enjhezčí kupé, co Rover vyrobil. Spolu s motorem 2.0T4G, plnou výbavou včetně 17" litých kol to je i jeden nejkrásnější Rover vůbec. Jenže v česku je nesehnatelnej, jen jednou sem ho viděl prodávat za 20tis, ale to bylo v tak nechutném stavu, že by se jeden pozvracel. Ten majitel by zato měl dostat klackem přes dr*žku. Ale od skopčáků se seženou, dokonce to ani nestojí moc, jenom s dílama bude asi pešek, karasařina teda určitě.

Spotřeba bude asi kolem 8, spíše 9ti l/100

Re: Rover 820Si/820Ti/826 V6/827 V6/825SD + Coupe

Napsal: stř led 27, 2010 23:08
od seba
znam typka co to má.Aspon myslim, rikals em si ze to je naka divna 800 a ono to bude to co popisujete.

Re: Rover 820Si/820Ti/826 V6/827 V6/825SD + Coupe

Napsal: ned led 31, 2010 23:37
od AnderN
Ja bych tu spotrebu u R800 videl spis kolem 10 litru, ale zalezi pochopitelne na stylu. Bude to kolisat asi tak 9-12.

Re: Rover 820Si/820Ti/826 V6/827 V6/825SD + Coupe

Napsal: úte úno 02, 2010 12:47
od max80
.

Re: Rover 820Si/820Ti/826 V6/827 V6/825SD + Coupe

Napsal: sob úno 27, 2010 19:53
od Angličan
Přijdu jen občas - takže se omlouvám za tu nesouvislost:
rozesmála mě ta slova o šetření na designu, že je to jen předělný SDčko... :lol:
Měli by radost!
800 je učesaná Honda Legend první generace... akorát motory má svoje.
Vyjma šestiválce 2.7 ... kterýmu je ale lepší se vyhnout vélikým obloukem.
;)
Jak tady psal Mirek - nejlspší je šestiválec 2.5 ... jen je třeba dávat pravidelně správnej olej a jednou za 200tis vyměnit ty šílený rozvody i s vodní pumpou.
Dvoulitr T-serie bez turba je absolutní klasika, a já bych asi šel do něj... ale začíná být problém s náhradníma dílama. Nemyslím spotřební materiál pro servis - myslím díly pro generálku.
Italká VM je taky slušná. Jediná zrada u ní je ta "kobylka"... má vahadla přes šteft, kterej je ale zašrouvobaje do hliníku... dříve nebo později se vytrhne = ventily se přestanou otvírat. Dříve nebo později myslím 200 nebo 250 tis km...
Jediná možnost opravy - za to spolehlivá - je vyfrézovat tak díru s dvojnásobným průměrem, do ní zatočit vložku z pevnostní ocele, která má uvnitř závit pro ten původní šteft.
Funguje to výborně... jen dá práci sehnat někdoho, kdo to umí udělat!
Já to neumím... :(

Re: Rover 820Si/820Ti/826 V6/827 V6/825SD + Coupe

Napsal: pát bře 12, 2010 15:23
od kwiik
tak trochu k tematu :lol:

http://www.youtube.com/watch?v=ri5EYiZL ... r_embedded#

podivejte se na čas 1:53 :D :shock:

Re: Rover 820Si/820Ti/826 V6/827 V6/825SD + Coupe

Napsal: pon čer 29, 2020 10:10
od GeneHawkins
Motor Honda je jen 827?

Re: Rover 820Si/820Ti/826 V6/827 V6/825SD + Coupe

Napsal: pon čer 29, 2020 10:37
od Angličan
Jo, 2.7 je "hondi" , 2.5 uz je pak K-serie.

Re: Rover 820Si/820Ti/826 V6/827 V6/825SD + Coupe

Napsal: pon čer 29, 2020 10:43
od berryj
nejstarší modely mohly mít motory 2,5l (C25A) pak zvětšené na 2,7l (C27A)

Re: Rover 820Si/820Ti/826 V6/827 V6/825SD + Coupe

Napsal: pon čer 29, 2020 10:47
od GeneHawkins
Jo, dík, koukám, že je to Legend 87-90...

Re: Rover 820Si/820Ti/826 V6/827 V6/825SD + Coupe

Napsal: pon čer 29, 2020 11:03
od Angličan
Jo.
Na ty nejstarsi uz jsem nevzpomnel: davali tam naopak novy roveri 2.5 na konci, nez to nahradila 75.
Ten motor tam "zkouseli" pak pro tu 75.