Stránka 4 z 4
Re: Rover 820Si/820Ti/826 V6/827 V6/825SD + Coupe
Napsal: stř led 27, 2010 19:37
od Roman620ti
No to je podle mého enjhezčí kupé, co Rover vyrobil. Spolu s motorem 2.0T4G, plnou výbavou včetně 17" litých kol to je i jeden nejkrásnější Rover vůbec. Jenže v česku je nesehnatelnej, jen jednou sem ho viděl prodávat za 20tis, ale to bylo v tak nechutném stavu, že by se jeden pozvracel. Ten majitel by zato měl dostat klackem přes dr*žku. Ale od skopčáků se seženou, dokonce to ani nestojí moc, jenom s dílama bude asi pešek, karasařina teda určitě.
Spotřeba bude asi kolem 8, spíše 9ti l/100
Re: Rover 820Si/820Ti/826 V6/827 V6/825SD + Coupe
Napsal: stř led 27, 2010 23:08
od seba
znam typka co to má.Aspon myslim, rikals em si ze to je naka divna 800 a ono to bude to co popisujete.
Re: Rover 820Si/820Ti/826 V6/827 V6/825SD + Coupe
Napsal: ned led 31, 2010 23:37
od AnderN
Ja bych tu spotrebu u R800 videl spis kolem 10 litru, ale zalezi pochopitelne na stylu. Bude to kolisat asi tak 9-12.
Re: Rover 820Si/820Ti/826 V6/827 V6/825SD + Coupe
Napsal: úte úno 02, 2010 12:47
od max80
.
Re: Rover 820Si/820Ti/826 V6/827 V6/825SD + Coupe
Napsal: sob úno 27, 2010 19:53
od Angličan
Přijdu jen občas - takže se omlouvám za tu nesouvislost:
rozesmála mě ta slova o šetření na designu, že je to jen předělný SDčko...
Měli by radost!
800 je učesaná Honda Legend první generace... akorát motory má svoje.
Vyjma šestiválce 2.7 ... kterýmu je ale lepší se vyhnout vélikým obloukem.
Jak tady psal Mirek - nejlspší je šestiválec 2.5 ... jen je třeba dávat pravidelně správnej olej a jednou za 200tis vyměnit ty šílený rozvody i s vodní pumpou.
Dvoulitr T-serie bez turba je absolutní klasika, a já bych asi šel do něj... ale začíná být problém s náhradníma dílama. Nemyslím spotřební materiál pro servis - myslím díly pro generálku.
Italká VM je taky slušná. Jediná zrada u ní je ta "kobylka"... má vahadla přes šteft, kterej je ale zašrouvobaje do hliníku... dříve nebo později se vytrhne = ventily se přestanou otvírat. Dříve nebo později myslím 200 nebo 250 tis km...
Jediná možnost opravy - za to spolehlivá - je vyfrézovat tak díru s dvojnásobným průměrem, do ní zatočit vložku z pevnostní ocele, která má uvnitř závit pro ten původní šteft.
Funguje to výborně... jen dá práci sehnat někdoho, kdo to umí udělat!
Já to neumím...
Re: Rover 820Si/820Ti/826 V6/827 V6/825SD + Coupe
Napsal: pát bře 12, 2010 15:23
od kwiik
Re: Rover 820Si/820Ti/826 V6/827 V6/825SD + Coupe
Napsal: pon čer 29, 2020 10:10
od GeneHawkins
Motor Honda je jen 827?
Re: Rover 820Si/820Ti/826 V6/827 V6/825SD + Coupe
Napsal: pon čer 29, 2020 10:37
od Angličan
Jo, 2.7 je "hondi" , 2.5 uz je pak K-serie.
Re: Rover 820Si/820Ti/826 V6/827 V6/825SD + Coupe
Napsal: pon čer 29, 2020 10:43
od berryj
nejstarší modely mohly mít motory 2,5l (C25A) pak zvětšené na 2,7l (C27A)
Re: Rover 820Si/820Ti/826 V6/827 V6/825SD + Coupe
Napsal: pon čer 29, 2020 10:47
od GeneHawkins
Jo, dík, koukám, že je to Legend 87-90...
Re: Rover 820Si/820Ti/826 V6/827 V6/825SD + Coupe
Napsal: pon čer 29, 2020 11:03
od Angličan
Jo.
Na ty nejstarsi uz jsem nevzpomnel: davali tam naopak novy roveri 2.5 na konci, nez to nahradila 75.
Ten motor tam "zkouseli" pak pro tu 75.