Rover 827 Si, r.v. 1995

Zamčeno
Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 16943
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Trunda » stř srp 26, 2015 17:36

Tak to je pecka :-) Je dobré v tom mít jistotu, protože teď koho povezeš, tak můžeš machrovat, že je to všechno pravé dřevo ;-)
Jinak ty lišty určitě přelešti... fakt prokouknou, ale asi dost opatrně, aby lak nepraskl. No a asi to chce pohledat, čím to ošetřovat před tím, aby ten lak ztvrdl a popraskal. Rozhodně něco s UV ochranou a něco, co ten lak nenaruší a nezpůsobí jeho stárnutí. A určitě s autem nejlépe nejezdit mít ho hezky v chládku, suchu, průvanu a ve tmě :lol:
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Karel825 » čtv srp 27, 2015 10:03

V podstatě od začátku používám na osmikile přípravky od firmy ANKER -technology a jsem spokojen msm:
http://www.anker-technology.cz/nanotech ... /exterier/
Přílohy
20150827_102657.jpg
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Pítrs
Příspěvky: 2025
Registrován: čtv dub 21, 2011 18:32
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Pítrs » čtv srp 27, 2015 14:27

Ahoj, jaké jsou ceny těchto výrobků?
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Karel825 » čtv srp 27, 2015 14:52

Ahoj, Nanocockpit 500 ml vč. rozprašovače 386,-Kč
Nanoshampon 1000 ml 256,-Kč, ředí se 1:20
NanoPolitura polymerová pasta 250 ml 486,-Kč

Mám doma ještě NanoRevital kde je stejné balení a cena jako u Politury a tu jsem použil při oživení starého zašlého laku po koupi
Objednáváno zde :arrow: http://www.nano4you.cz/auto-moto/

Hlavní výhodou polymerové pasty je, že ji můžu použít na lak,chromy i plasty a po rozleštění je plně transparentní a není potřeba nic kolem zakrývat, což třeba u barevné leštěnky s voskem od Sonaxu byl problém :( je určena pro ruční aplikaci a hlavně vytvoří účinnou UV ochranu a odvod vody :idea:
Přípravek Nanoshampon díky svému složení sundá prakticky všechno kromě nanostěračů, které mám na sklech, jejich funkci naopak zvýrazní.
Původně jsem to bral jako porovnání dvou technologií klasické vosky vs toto, ale teď když jsem poslal kupéčko do světa tak už z toho nic nebude :wink:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Pítrs
Příspěvky: 2025
Registrován: čtv dub 21, 2011 18:32
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Pítrs » čtv srp 27, 2015 15:07

Nechci se v tom do hloubky nějak vrtat, nikomu dělat reklamu, či antireklamu, sám víš, jak to funguje, akorát jsem chtěl jen poznamenat, ať si srovnáš ceny těch produktů např. se značkou CarPro nebo Gyeon.
Jsou to Jihokorejci, též dělají výrobky na bázi křemíku, účinky by mohly být oddobné.

Akorát k tomu Nanoshamponu musím poznamenat, že při ředění 1:20 je skutečně brutálně drahý :shock: :? , tady bych rozhodně doporučil poohlédnout se po něčem levnějším (s tím, že to bude skutečně výrazně levnější a fungovat bude stejně)

P.S. Klasické vosky (tj. skutečně vosky na bázi olejů a karnauby) se s nanovýrobky (resp. s čistou chemii) nedají vůbec srovnat, je to všechno úplně někde jinde. Ale to už teď jistě víš :)
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Karel825 » čtv srp 27, 2015 15:48

K tomu ředění šamponu: dávám 50 ml na 10 litrů teplé vody takže poměr 1:200 a funguje, víc nemá smysl, auto nikdy není tak znečištěné.
Podle jejich doporučení bych měl dávat 500 ml/10 litrů a to nejsem blázen ( 1 balení na 2x mytí) ml:
Detailingshop si zkusím projít a podívat se na alternativy, ale zatím mám s autokosmetikou tak na rok vystaráno :wink:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Pítrs
Příspěvky: 2025
Registrován: čtv dub 21, 2011 18:32
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Pítrs » čtv srp 27, 2015 16:06

To je nějakých 13 mytí zhruba, cena za jedno mytí tedy asi 20,- za šampon, to je už jiná :)
Stejně záleží i na tvrdosti vody....
Projdi si i http://www.detailingpro.cz, to je autorizovaný prodejce CarPro, Detailingshop zase prodávají ten Gyeon, cenově je to tak nějak podobné, Gyeon mi přijde o něco levnější, dle ohlasů je to trochu zajímavější značka, tak porovnej, srovnej, uvidíš....
Zase ta firma Anker je český výrobce, proč podporovat dovoz, že....
Ber to jako nestranné poznámky, nic víc tím nesleduju, jen předávám zkušenosti.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Karel825 » čtv srp 27, 2015 16:15

Nejsem moc zdatný počtář, ale vychází mi 20 mytí a ne 13 , protože balení je 1 litr :lol:
Jinak si tvých zkušeností vážím a jistě nejsem sám, jsi tu takový náš Guru přes autokosmetiku, takže díky za to Pítrsi mir:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Pítrs
Příspěvky: 2025
Registrován: čtv dub 21, 2011 18:32
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Pítrs » čtv zář 03, 2015 10:01

Ahoj.
Vycházím z množství 15 litrů na kýbl, soudím, že pro auto velikosti osmistovky je lepší toto množství.
Resp. mám zkušenosti, že na konci toho v tom kýblu moc není.
Čím víc vody, tím lépe.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Karel825 » čtv zář 03, 2015 11:30

Tak to pak ano, jenom kdyby ta voda nebyla tak drahá :lol:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Pítrs
Příspěvky: 2025
Registrován: čtv dub 21, 2011 18:32
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Pítrs » čtv zář 03, 2015 11:33

Jo, tak to pak už zbývá jen nalapat dešťovku a je to pak bez sušení :)
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Karel825 » čtv zář 03, 2015 20:32

V neděli jsem si dovezl auto od lakýrníka a postupně ho nastrojuji, díky sundanému přednímu nárazníku už teď konečně vím, jaký bazmek ovládá klapku na začátku sání před filtrboxem. Motor C27A má totiž proměnnou délku sání a při dosažení cca 5000 otáček se současně s přechodem motoru na jinou větev otevírá za pomocí podtlaku i vzpomínaná klapka. Sympatické je, že i tato fičůra při stáří auta funguje :mrgreen:
Přílohy
20150903_162940.jpg
20150903_162949.jpg
rezonátor podtlaku sání.gif
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 16943
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Trunda » čtv zář 03, 2015 20:54

Pěkné... mě by ale spíš zajímalo, cos všechno s lakýrou řešil? ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Karel825 » čtv zář 03, 2015 21:13

No skoro celé auto 8)
Dvoubarevné lakování obou celých nárazníků,oprava a lakování levého předního blatníku, přestříkání horní poloviny obou pravých dveří, strojní rozleštění přední kapoty a přední části střechy (byly tam drobné skvrny jakoby vodní kámen), lakování detailů(kryty zrcátek, kliky). Dále přestříkání pravého předního sloupku (prosvítal plnič) Oprava a stříkání zadního pravého lemu a nakonec mi pomocí opravné sady vytahal pár důlků na střeše a zadní kapotě. Ještě jsme se na druhé kolo domluvili na opravě a přestříkání černochromových lišt na dveřích, které jsou teď asi nejškaredější částí auta a vzal jsem si od něj skvělou věc na oživení plastů a gumy. Časem dám fotky
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 16943
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Trunda » čtv zář 03, 2015 21:17

No skvělé :-) Jsem zvědav na výsledek. Ale ty lišty to řešit fakt chce....
Tak a pak přijde na řadu postupné zinkování a komaxitování prvků na nápravách? :-) Jo a když jsi bral ty díly tudle z dárce, vzal jsi tu zadní těhlici? Tu fakt musíš vyměnit. Ložisko půjde přelisovat.....
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

Zamčeno