problém s otevřením kapoty

Lukáš Blažej
Příspěvky: 23
Registrován: pon kvě 13, 2013 10:21
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou (Královehradecký kraj)

problém s otevřením kapoty

Příspěvek od Lukáš Blažej » úte pro 16, 2014 18:50

zdravím, dosuď jsem nepotřeboval od někoho pomoct, se všěmi problémy s mým autem jsem si vždycky poradil, nebo našel zde na foru, vkládám ač nerad, asi svůj první dotaz, vlastním již rok a půl rovera 825SDi r.v 1997, jsem na tohoto anglického krasavce hrdý( už si toho všimla i přítelkyně, že si auta občas všímám víc než jí) a těd k tomu problému, nedávno jsem se chtěl podívat pod kapotu, jak jsem na tom s olejem v motoru a stalo se, čeho jsem se bál, něco někde křuplo a nemohu otevřít kapotu, omrnul jsem situaci a tuším, že závada bude pod kapotou, pod kterou se nemůžu dostat, o víkendu se na to pořádně podívám, piště rady tipy, předem děkuji
momentálně Rover 825SDi r.v. 1997(2,5 diesel s turbem 4 válec) přede jak kočička a je v provozu
v minulosti Rover 420SDi r.v. 1998(2,0 diesel 4 válec)

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: problém s otevřením kapoty

Příspěvek od Karel825 » úte pro 16, 2014 19:20

Zdravím, to je velmi nemilé :( navíc Rover 800 má na ovládání kapoty dvě lanka, každé odjištuje jeden mechanizmus na každé straně viz nákres fotka jako příloha.
Teoreticky by jedna strana mohla být odjištěná a druhá držet. S tím jak se tam dostat mě napadá jediné buď z kanálu zkusit spodem dostat podél chladiče až nahoru k bowdenům, ale jestli je u 825 SDi tak málo místa jako u 827 V6 tak to bude problém ml: a nebo by možná pomohlo sundat plastový podběh co je za kolem a zkusít jít tudy :idea:
Mám pocit, že někdo tu podobným způsobem odemykal kapotu v sekci R75, zkusím pohledat 8)
Přílohy
GRID004568.gif
DSCN4445.1.jpg
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: problém s otevřením kapoty

Příspěvek od Karel825 » úte pro 16, 2014 19:50

Tady je to vlákno o R75, jen si nejsem jist, jestli to naše 800 mají s tím ovládáním stejně, nějak blíž jsem to zatím nepotřeboval koumat :wink:
viewtopic.php?f=43&t=8200&p=103426&hilit=lanko#p103426
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Lukáš Blažej
Příspěvky: 23
Registrován: pon kvě 13, 2013 10:21
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou (Královehradecký kraj)

Re: problém s otevřením kapoty

Příspěvek od Lukáš Blažej » úte pro 16, 2014 20:03

tak s tím místem jsme na tom stejně, koukal jsem ze spoda jestli bych se tam nějak nedostal rukou, bez šance, s tím podběhem to nemusí být špatný nápad, určítě se na to o víkendu podívám, dám jsem pak nějaký fotky z demontáže
momentálně Rover 825SDi r.v. 1997(2,5 diesel s turbem 4 válec) přede jak kočička a je v provozu
v minulosti Rover 420SDi r.v. 1998(2,0 diesel 4 válec)

Lukáš Blažej
Příspěvky: 23
Registrován: pon kvě 13, 2013 10:21
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou (Královehradecký kraj)

Re: problém s otevřením kapoty

Příspěvek od Lukáš Blažej » čtv pro 18, 2014 19:25

nevydžel jsem do víkendu jak jsem psal a musel jsem se na to podívat dneska, sundal jsem levý přední podběh a zjistil jsem, že je mi to k ničemu, žadný místo abych se dostal k masce zevnitř, to samý, když jsem sundal spodní kryt motoru, jestli bych se tam nedostal ze spoda, bez šance, poslední možnost na kterou nebudu hrdý, je, že bych nějakým způsobem vyškubal mřížky v masce, prostě do motorovýho prostoru se nějak dostat musím, ale to jen pokud nenajdu nějaký jiný způsob jak to udělat
na rover club.jpg
na rover club 2.jpg
momentálně Rover 825SDi r.v. 1997(2,5 diesel s turbem 4 válec) přede jak kočička a je v provozu
v minulosti Rover 420SDi r.v. 1998(2,0 diesel 4 válec)

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: problém s otevřením kapoty

Příspěvek od Karel825 » čtv pro 18, 2014 19:43

škoda, ale podle fotek to tudy asi fakt nepůjde :(
a jak to vypadá u táhla vevnitř v kabině :?:
když shodíš plast vedle spojkového pedálu tak by ses měl dostat na bowdeny, možná je problém jen tam :idea:
Pokud vylomíš mřížku tak se dostaneš pouze na páčku, která umožňuje otevřít již uvolněnou kapotu ale k zámkům po stranách, které máš zajištěné se tama nedostaneš nepustí tě chladič :!:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Lukáš Blažej
Příspěvky: 23
Registrován: pon kvě 13, 2013 10:21
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou (Královehradecký kraj)

Re: problém s otevřením kapoty

Příspěvek od Lukáš Blažej » čtv pro 18, 2014 19:58

těď když zatáhnu zevnitř za táhlo na otevření kapoty, jde trošku stuha a má i vůli se vracet zpět, na to táhlo jsem se chtěl taky podívat, ale venku už se stmívalo tak jsem to už zabalil, možná zítra bych se na to podíval

ještě k tý mřížce, je fakt, že nevím jak přesně ten mechanizmus funguje, ještě, že jsem se k tomu dneska nedostal
momentálně Rover 825SDi r.v. 1997(2,5 diesel s turbem 4 válec) přede jak kočička a je v provozu
v minulosti Rover 420SDi r.v. 1998(2,0 diesel 4 válec)

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: problém s otevřením kapoty

Příspěvek od Karel825 » čtv pro 18, 2014 20:04

Beru si zítra osmikilo do práce a zkusím se na to taky pořádně podívat, sám ho mám krátce takže se teprve učím 8)
Zkouším teď hledat na cizích Roverforech jak na to, ale bojuji s angličtinou tak to jde pomalu :lol:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Lukáš Blažej
Příspěvky: 23
Registrován: pon kvě 13, 2013 10:21
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou (Královehradecký kraj)

Re: problém s otevřením kapoty

Příspěvek od Lukáš Blažej » čtv pro 18, 2014 20:19

jasný, vítej v klubu osmistovkářů, je nás málo, dotěď jsem na silnicích neviděl žádný jiný osmikilo, jenom to moje :D , s těma forama jsme na tom stějně, většinou jsou v angličtině a google překladač si to moc nedává, taky omrknu nějaký fora a uvidím
momentálně Rover 825SDi r.v. 1997(2,5 diesel s turbem 4 válec) přede jak kočička a je v provozu
v minulosti Rover 420SDi r.v. 1998(2,0 diesel 4 válec)

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: problém s otevřením kapoty

Příspěvek od Trunda » čtv pro 18, 2014 20:25

http://www.acura-legend.com/vbulletin/f ... en-141741/
http://www.acura-legend.com/vbulletin/f ... en-122431/

.... něco, co jsem během chvilky našel... krom toho, že sundat nárazník, jsem tam nenašel nic extra. Tedy ještě zkusit ve dvou - jeden přimáčkne kapotu a druhý zkusí zatáhnout za páčku.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: problém s otevřením kapoty

Příspěvek od Karel825 » čtv pro 18, 2014 20:26

tady je ještě nákres samotných táhel a klapky
a odkaz na Rimmery
http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-GRID004569
Zatím jsem z těch for vylouskal, že by se přes přední mřížku mělo dát dostat na táhla, ta přestříhnout a pak kleštěma vytáhnout ven a zatáhnout za lanko.
Lanka se dají nahradit těma z byciklů, to už řešili kluci na R75 a pokud by byl problém v klapce tak tu na Rimmerech mají skladem
To s tím stláčením kapoty jsem našel taky, ale v situaci kdy je alespoň jeden zámek povolený :idea:
Přílohy
GRID004569.gif
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: problém s otevřením kapoty

Příspěvek od Karel825 » pát pro 19, 2014 14:41

Díval jsem se na tu mřížku, ale bohužel, ty táhla jdou až za chladičem aspoň u 827, takže tudy se k nim nedostaneš.
Potom vstupují do prostoru mezi vnitřním a vnějším blatníkem viz fotka - bohužel z mobilu :(
otázkou je kde to může být prasklé, nejlépe kdyby to bylo přímo u té páčky v interiéru, tam se dostaneš a můžeš zatáhnout za lanko, pokud na druhém konci u samého zámku, tak se k tomu nijak jinak nedostaneš :idea:
Na UK foru někdo psal že to řešil rozbitím předního světlometu :shock: ,je to sice barbarství, ale když měl v polici náhradní kus, tak proč ne :wink:
Přílohy
Obraz0356.jpg
Obraz0357.jpg
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6958
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: problém s otevřením kapoty

Příspěvek od AnderN » sob pro 20, 2014 17:04

Mě se na ZT rozbilo otevírání kapoty před časem taky, a bylo to právě vyskočené u páčky v interiéru. Po sestavení to vyskakovalo znova pořád dokola, bylo nutné to lépe zafixovat. Zřejmě unavený materiál toho "domečku", ve kterém jsou bowdeny ukotvené. Zkusil bych začít tam -- rozeber to a uvidíš.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Lukáš Blažej
Příspěvky: 23
Registrován: pon kvě 13, 2013 10:21
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou (Královehradecký kraj)

Re: problém s otevřením kapoty

Příspěvek od Lukáš Blažej » sob led 03, 2015 19:23

svátky za náma, hromada chlastu za mnou a po dlouhý době jsem se zase dostal k autu, momentálně jsem to zkusil z interiéru, odšrouboval jsem ten kryt na ty táhla a hle, trefa do černýho, budu muset objednat nový kus, někdo prede mnou už to lepil a zas se to ulomilo, na pár dnů to zkusím přilepit, snad to chvílku vydrži, když si zvpomenu, že jsem chtěl vylámat mřížku abych se pod tu kapotu nějak dostal, hrůza, moc děkuju za rady
Přílohy
na rover klub 1.jpg
momentálně Rover 825SDi r.v. 1997(2,5 diesel s turbem 4 válec) přede jak kočička a je v provozu
v minulosti Rover 420SDi r.v. 1998(2,0 diesel 4 válec)

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: problém s otevřením kapoty

Příspěvek od Trunda » sob led 03, 2015 19:36

Mají jen pravostranný... http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-GRID999537
Pokud máš všechny kousky toho plastu, tak by se to dalo svařit, ale je otázka, co by to vydrželo.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Odpovědět