pomoc se záchranou Rovera 820Si :-(

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: pomoc se záchranou Rovera 820Si :-(

Příspěvek od Karel825 » stř črc 01, 2015 21:20

Ještě k tvému dotazu ohledně konektoru u ECU máš tam asi takový co je v příloze a na ten nikdo z dotazovaných kluků servisáků nemá diagnostiku :(
Jinak to že je auto holátko může být i plus, protože co není, nemůže se podělat :wink:
Přílohy
DSCN3823.JPG
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Pááral
Příspěvky: 12
Registrován: úte čer 30, 2015 23:06
Bydliště: Vrchlabí (královehradecký kraj)

Re: pomoc se záchranou Rovera 820Si :-(

Příspěvek od Pááral » čtv črc 02, 2015 20:50

Tak pásy vyčištěny, pomohl jelen a Omino Bianco :-) na kontrolu/vyčistění motorku plynu jsem se díky pokračujícímu stěhování zatím nedostal - o víkendu zapojím PC zazemí, tak pošlu fotky, jak to vypadá na zvedáku.. ad. interiér - už teď vím, že budu muset sehnat minimálně celou stropnici a víko kastlíku spolujezdce.. zbytek vezmu vodním vysavačem a plasty zkusím nějak oživit :-)

Budu mít dvojgaráž, tak mě napadá myšlenka jak moc je asi nákladné zgenerálkovat KV6, která tlakuje do vody (žádná voda v oleji, ani olej ve vodě zatím). "Pouze" vaří.. automat řadí sametově, auto je v plné palbě (veškerá funkční), koroze je kromě puchýře na blatníku minimální.. cena k jednání 15.000kč? Co myslíte? Nejde mi ani tak o celkový stav auta - spíš jestli nejsou u tohoto motoru nějaká specifika, která by GO hlavy prodražila, nebo znemožnila. Ptám se proto, že např Volvo mělo v tomto směru "legendární" 3.0 řadovou šestku, kde vždy při go hlavy montovaná hlava praskla, nebo se zkroutila (díky nikasilové příměsi)

Na zmíněnou 825 se jedu v sobotu ještě podívat, tak můžu opět nahodit fotky :-) Nechal bych si oba Rovery - 820 by byla pro mamku - půl života jezdí MHD, tak teď už by nemusela a 825 pro mě.. přecijen mám ve všech ohledech raději plavnou jízdu s automatem :-)

Jinak Karle, je to přesně tento konektor - novější roky (třeba jako ten tvůj) mají konektor jaký, když ne OBD?
Rover 820Si 2.0L 20T4H 100kw MY 01/1992, aristokratický überkočár ve stádiu záchrany :-)
------------------
Volvo 850 Estate 2.5L Diesel, černá kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/ 500.000km+
------------------
Nabízím originální diagnostiku vozů Volvo a Saab.. k dispozici od 1.8.2015 také automatizovaná plnící a čisticí stanice na automatické převodovky všech výrobců.. Lánov u Vrchlabí čp. 18, rezervace 739 020 999, či e-mailem plneniat@outlook.cz

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: pomoc se záchranou Rovera 820Si :-(

Příspěvek od Trunda » čtv črc 02, 2015 20:56

Nebál bych se toho... bude to nejspíš jen těsnění pod hlavama. Nicméně motor nemá žádné extra specifikum. Navíc když už, tak v UK jich jsou hromady, takže za rozumný peníz se dá koupit jiný. Takže proč ne.... cena dobrá ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: pomoc se záchranou Rovera 820Si :-(

Příspěvek od Trunda » čtv črc 02, 2015 21:00

... jen škoda, že není v perleti, ale takových kousků se tu asi fakt moc neobjeví.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: pomoc se záchranou Rovera 820Si :-(

Příspěvek od Karel825 » čtv črc 02, 2015 21:20

Tu KV6 jsme už nějak rozebírali v Offtopicu a nevypadala marně, je to navíc po faceliftová verze, která má více prošité sedáky po vzoru Range Roveru jiná zadní světla a motor oproti Hondí V6 má složitější rozvody a občas trpí na přehřívání z důvodu nedomyšleného plastového termostatu :idea: Ale jak psal Trunda díly jsou rozhodně dosažitelnělší než na C27 od Hondy.
Kolik může stát výměna těsnění pod hlavou u KV6 ti napíší kluci co to servisují, ale pokud se to udělá pořádně bude na nějakou dobu klid.
Převodovka Jatco je při pravidelné výměně oleje spolehlivá a má také sportovní režim
Jelikož mám motor a převodovku od Hondy tak je v autě i jejich řídící jednotka a konektor který jsem zatím ani nehledal se má údajně v případě potřeby proklemovat a na jednotce tak začne blikat LEDka a podle počtu pulzů a jejich délky by jsi měl dekodovat problém. :roll:
Doufám, že to nebudu hned tak potřebovat :wink:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

olson
Příspěvky: 489
Registrován: čtv dub 25, 2013 14:28
Bydliště: Lanškroun

Re: pomoc se záchranou Rovera 820Si :-(

Příspěvek od olson » sob črc 04, 2015 13:00

Šlechetný skutek, záchrana tohoto vozidla.
ROVER 75CDT, r.v. 2001, zelená HEW
ROVER 620SDi, r.v. 1995, šedý
ROVER 620SDi, r.v. 1998, zelený
ROVER 620SDi, r.v. 1997, modrý
OLTCIT CLUB 11R

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: pomoc se záchranou Rovera 820Si :-(

Příspěvek od Karel825 » sob črc 04, 2015 18:14

Tak co, jak dopadla obhlídka 825 :?:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: pomoc se záchranou Rovera 820Si :-(

Příspěvek od Trunda » pon črc 06, 2015 8:39

Pokračování o R825 zde viewtopic.php?f=20&t=9354
Párale, založil jsem ti rovnou nové téma... kdybys cokoli chtěl s tématem upravit, tak řekni ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Odpovědět